Autor Tema: FAIXISME A L´ESTADI  (Llegit 9755 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat seballut

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 31
FAIXISME A L´ESTADI
« el: 20 de de 2005, 20:39:01 pm »
SR. ANDREU GIL,PRIMER VULL FELICITARLO PER AQUESTA INICIATIVA I PER TOT EL QUE FAN PER EL NOSTRE CENTRE D´ESPORTS.SOC SOCI DESDE FA MOLTS ANYS I SEMPRE HE RESPECTAT TOTHOM PERO AVUI HE SENTIT MOLTA INDIGNACIO I VERGONYA SENT TESTIMONI DE TOTS ELS ACTES FAIXISTES D´UNA MINORIA EN EL NOSTRE ESTADI, MAI HE SENTIT TANTA VERGONYA NI HE VIST RES TANT TRIST EN EL NOSTRE CAMP, SOM UN EQUIP CATALA AMB BON NOM I SOLERA I AIXO NO ES POT TORNAR A REPETIR I MES QUAN HI HAN LES CAMERAS DE TV3 I TOT CATALUNYA ES TESTIMONI.SI US PLAU SENYOR GIL , FACIN TOT EL PIGUIN PERQUE NO ES TORNI A REPETIR !!!,   VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #1 el: 20 de de 2005, 21:17:57 pm »
És indignan, ja no només les banderas mostrades, sino les samarretas amb les q es mouen pel camp, el menyspreu amb el que tracten als seguidors del sabadell dientlos 'warros, catalufos, s********s, etc ...' i els cantics que fan alavan a dictadors i afavorin el racisme, q tan de moda esta al món del fútbol ara.

Desde aques humil forum demano mesures drastiques per erradicar aquests 4, o els que siguin, descerebrats que NO REPRESENTEN PER RES el sentiment i l'afició arlequinada !!

També m'agradaria que el Sabadell fes algún acte en contra del Racisme, alguna pancarta rebutjant aquests actes amb la que saltés al camp el próxim partit a la NCA.


Gracies Sr. Gil ! enhorabona per l'iniciativa.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #2 el: 20 de de 2005, 21:25:34 pm »
No us i esforçeu , Hooligans Vallés som els primers interessats en no tenir al costat akests 4!! kom penses ke em d'estar alguns ke hem anat a tots els partit d la selecció catalana i som catalanistes escoltant ke ens canten **** espanya kom si això ens efectes!!
Po no ens enganyem , avui a kedat clar la postura policial , ja u e dit en un altre post!!
Ni la directiva ni nosaltres podem fer gaire cosa , ES LA POLICIA ke té motius suficients i no actua per algun motiu...

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #3 el: 20 de de 2005, 21:49:28 pm »
Doncs jo ja no sé si sentir vergonya, pena o sentir por... el que jo dic sempre: si no mesclem política amb esport no hi haurà problemes en akest sentit. Això si, tb he vist algú que després de que akests individus marxessin cap al seu lloc s'ha posat a provocar-los (no sé doncs qui és més intel·ligent, si els que provoken abans o provoken després). Dins del grup dels Hooligans hi ha varies ideologies i crec que per això va haver-hi un temps que no posaven banderes. A veure s'hi s'acaba això i podem estar trankils en akest sentit d'una vegada per totes.

Desconnectat Alfols

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 71
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #4 el: 20 de de 2005, 22:36:35 pm »
PRIMER DE TOT GRÀCIES PER DONAR L'OPCIÓ AL SOCI I SIMPATIZANTS D'EXPRESSAR LA SEVA OPINIÓ.

Puntualitzant el tema hooligans, crec que el que han demostrat aquesta gent (per dir-ho d'alguna manera) ja està tot dit i sabem tothom que són els 4 socis de sempre que no han de tenir lloc en el nostre club perquè no se'l mereixen i perquè embruten la imatge de Sabadell.

Ara, el que per mi és INCONCEBILE I INCOMPRENSIBLE, senyors, és que pel que ha semblat avui, aquests personatges puguin disposar d'algun espai per deixar el material i els draps que han tret avui a les grades.

Esteu fent unes magnífiques campanyes per atreure la gent a la Nova Creu Alta, però si aquesta gent veu quins personatges pertanyen al mateix col·lectiu, crec que costarà que tornin, sobretot pels crits humiliants i que fereixen la sensibilitat de qualsevol persona amb una miqueta de seny i raó.

Senyors directius, comencem a netejar la Nova Creu Alta perquè ja fa temps que fa pudor.

Moltes gràcies.

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Indignació
« Respondre #5 el: 20 de de 2005, 22:44:47 pm »
Al vore el comportament que han tingut quatre personatges fent apologia del feixisme a la NCA. La policia nazional, com sempre... NO FAN RES, NOMÉS EMPRENYAR!

Visca el CE Sabadell, VISCA LA TERRA!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #6 el: 21 de de 2005, 00:13:12 am »
Hooligans Vallés no té cuartu d material desde fa temps , les banderes espanyoles les han introduit els skins de pl.espanya ke han entrat a la segona part kuan s'han enterat d la presencia dels seguidors del Girona.

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #7 el: 21 de de 2005, 00:19:42 am »
...les banderes espanyoles les han introduit els skins de pl.espanya ke han entrat a la segona part kuan s'han enterat d la presencia dels seguidors del Girona.

Si, aixo es cert... jo he vist com venien xavalins amb les banderes plegades.

Sr. Gil, com comprendra, NO ES POT TOLERAR que aquesta xusma feixista utlitzi l'estadi com a lloc de reunio ni com a lloc de pràctiques.

Espero que agafin les regnes de la situació d'una vegada per totes.

...I si la "culpa" es dels nazionals, que posin controls de l'urbana!
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #8 el: 21 de de 2005, 00:27:32 am »
Com és q alguna vegada algun amic meu no ha pogut entrar a la mitja part i avui han pogut entrar akests individus?

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #9 el: 21 de de 2005, 09:05:31 am »
FORA FEIXISTES DE LA NOVA CREU ALTA, crec que la directiva hauireu de fer alguna cosa

Desconnectat Manelinho

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #10 el: 21 de de 2005, 09:56:11 am »
No us i esforçeu , Hooligans Vallés som els primers interessats en no tenir al costat akests 4!! kom penses ke em d'estar alguns ke hem anat a tots els partit d la selecció catalana i som catalanistes escoltant ke ens canten p*** espanya kom si això ens efectes!!
Po no ens enganyem , avui a kedat clar la postura policial , ja u e dit en un altre post!!
Ni la directiva ni nosaltres podem fer gaire cosa , ES LA POLICIA ke té motius suficients i no actua per algun motiu...

Noi, cada vegada quedo més sorprès...

Primer que no ens hi esforcem... per tant, els donem via lliure perquè facin el que vulguin ??? Ho sento, no seré jo aquest.

Porteriorment, ens dius que si sou catalanistes i bla, bla, bla... fins a quin punt ens podem creure que un catalanista veu a algú penjant una bandera faixista i es queda tan ample :-X Jo, com a mínim, m'aparto d'allà i com ja vam fer, se li demana a les "forces de l'ordre" a veure què hem de fer per solucionar el tema, ja que per llei està prohibit exhibit allò.

Per tant, la meva pregunta pel senyor Andreu Gil arriba ara: fins quan haurem d'aguantar que quatre cafres ens insultin i ens posin en ridícul a casa nostra i deixem que ho vegi tot Catalunya? Sincerament, i no seré l'únic, n'estic fins els ous d'això i si la policia nazi-onal no te manera de controlar-ho: primer, que estiguin pel públic, que és la seva feina i no pel partit, perquè només els faltava criticar l'àrbitre, de tan ficats que estaven al partit i segon, que demanin ajuda a la guardia pretoriana del Bushtos, que quan volen be que van a repartir "galetes" a les portes del Bemba. Consti que ho dic amb un to fort, perquè ho vaig avisant de fa molt de temps, algun dia tindrem algun ensurt i serà llavors quan el pollastre el montarem de veritat.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Andreu Gil

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 134
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #11 el: 21 de de 2005, 16:44:08 pm »
Benvolguts:

Estic totalment d'acord que ahir va ser vergonyós en veure actituts i signes feixistes per part d'alguns personatges que varen entrar a l'estadi a la 2a part, amb banderes no constitucionals i amb cantics xenofons i feixistes, avui tenim reunió del comite executiu del Centre d'Esports a on plantegarem la situació i comunicar-la a les forçes d'ordre pùblic perque es prenguin les mesures adients.

En quant a l'entrada a la 2a part, no esta prohibida el que si esta es sortir de l'estadi i tornar entrar, qualsevol afeccionat amb una entrada pot entrar.

Els Hooligans Vallés, no tenen cap espai per guardar el seus estris.

Farém el que calgui èr que no puguin entrar al camp tots aquells que portin signes feixistes al camp pero per aixó hem de menester la col·laboració de les forçes de seguritat i també de la afecció.

Desitjo com tots vosaltres que aquesta situació no es totni a repetir.

Salutacions

Andreu

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #12 el: 21 de de 2005, 16:50:58 pm »
Crec doncs que s'hauria de parlar amb els porters pq tinc amics que amb el carnet de soci no han pogut entrar el camp fins ben entrada ja la segona part i que alguns fins i tot han hagut de marxar cap a casa per no estar esperant-se al carrer.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #13 el: 21 de de 2005, 18:21:44 pm »
La resposta es molt clara: VEINS I/O FAMILIARS

La proximitat de pl.espanya ens perjudika molt , ahir va ser flipant , amb una simple trucada d'un Arlekin Korp va ser suficient pk es presentessin un grupet en cinc minuts , i entres per tota la cara al camp

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #14 el: 21 de de 2005, 18:33:45 pm »
Sobre el tema de permetre sent catalanistes ke penjin les banderes , no es tant senzill el tema...
Varis cops els ultims dos anys em hagut d'intervenir en akest tema , provocant conflictes amb ells per no respectar les normes ke sempre hi han hagut al grup.
El dia del Penya Sport l'any passat , el del Mallorca d copa per posar uns exemples , van provocar confrontacions i amenaçes per les dues parts , i clar , alguns veterans membres de Hooligans Vallés ja no venen per akest motiu i els ke venen stem en inferioritat numerica per fer res , a més , massa ke fem intervenint kom ahir ke al final del partit ja i va haver nervis entre els dos bandus , i tornant l'estelada robada als del Girona..

Desconnectat SaNGCuLe

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #15 el: 23 de de 2005, 05:07:22 am »
Doncs que voleu que digui al respecte... el meu vei m'ha dit més d'un cop que vingui a veure jugar el Sabadell... pero llegir coses com aquestes em fan perdre moltes i moltes ganes de venir...

Com a catalanista que soc trobo impensable que un equip de 2 B, on l'afeccio hauria d'estar unida més que mai, pugui dividir-se en akests 2 bandols ke komentava el company abans.

O deixeu molt clar això desde la directiva... o em sembla que molta gent fara com jo... desinteresar-se del club... quan podiem havernos konvertit en aferrims seguidors del club

Salutacions

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #16 el: 23 de de 2005, 18:51:19 pm »
La sang arlekinada es porta o no es porta , si bases el teu amor al club en el fet d ke tres s********s entrin al camp amb banderes ke no t'agraden , doncs deunido!!

VISCA EL SABADELL I VISCA CATALUNYA!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
En això no es pot basar l'amor a un equip.
« Respondre #17 el: 23 de de 2005, 20:30:47 pm »
O deixeu molt clar això desde la directiva... o em sembla que molta gent fara com jo... desinteresar-se del club... quan podiem havernos konvertit en aferrims seguidors del club.

Jo, encara que algun macaco faci l'animal a la NCA, seguiré donant suport al meu estimat club, perque la meva sang és blanc-i-blava i el meu cor, té dos auricles i dos ventricles: és arlequinat!
Vaig estar xerrant amb alguns del Girona, i em van dir que era una vergonya el que veien a l'estadi.
Però per 20 matats, erem 3980 més, que segur que no pensem com ells.

Visca Catalunya!!*!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #18 el: 23 de de 2005, 21:06:16 pm »
Home, si posessin banderes d'Espanya i es comportessin com ho fa tothom iwalment alguns dirien que segueixen sent una vergonya. Deixem de banda la política i dediquem-nos al futbol que és el que ens uneix a tots cada diumenge.

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: FAIXISME A L´ESTADI
« Respondre #19 el: 23 de de 2005, 23:21:51 pm »
Deixem de banda la política i dediquem-nos al futbol que és el que ens uneix a tots cada diumenge.

Desgraciadament estos individus van insultar diumenge algun seguidor del CE Sabadell.
Si desprès passa alguna cosa, sempre ho paga el club.
Estos tios, amb actitud provocadors, haurien de tenir prohibida l'entrada al camp.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!