Autor Tema: J 5 RCD Mallorca - CE Sabadell Diumenge 13 18.30h  (Llegit 965 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat moisbd

• Infantil
  • Missatges: 192
  • Gènere: Masculí
Re:J 5 RCD Mallorca - CE Sabadell Diumenge 13 18.30h
« Respondre #40 el: 14 de Septembre de 2026, 07:37:20 am »
S'ha vist de forma clara la molt la lògica diferència de qualitat. I no només per les errades, per mi on més s'ha notat era amb la sensació que ja podíem estar 3 dies jugant que no ficaríem la piloteta a gol. Punts positius: tenim una actitud boníssima i la aptitud tàctica és de 10.

A destacar la tornada de Lopez-Pinto, l'he vist físicament molt bé i amb aquella xispa que tantes alegries ens pot donar. Punts negatius: he vist a Quadri una mica perdut en aquesta posició més avançada per la dreta, se que es per donar lloc a Pere Pons, però crec que allà queda desdibuixat. Per cert, m'ha agradat la roda de premsa de Ferran, continuem a per l'Oviedo. No serà fàcil.

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 733
« Respondre #41 el: 14 de Septembre de 2026, 09:02:45 am »
Partit de resulta lògic i hem de donar les gracies perquè amb els 2 regalets que hem fet alguns ja pensaven en golejada.

Com a aspectes posititus en trec la solidesa que tenim com a bloc (més enllà de les 2 errades puntuals) i la capacitat de Ferran de llegir el partit i ser valent en els canvis.
Baena ha arribat en condicions espectaculars i de seguir així és un titular indiscutible juntament amb Edgar, Miki, Urri, etc... Mica en mica anem fent un bloc molt interessant

Com a punts de millora penso que a Fuoli li està costanta adaptar-se a la categoria més del que pensavem. A 1a RFEF el veies amb molta confiança i es feia gran amb tots els rivals. Aquest any l'estic veient patir bastant i nomes parar els xuts "facils". Esperem que faci el clic ben aviat i torni a ser el Fuoli de la temporada passada.

Cal valorar els 8 puntets després d'haver jugat contra 3 equips del top5 de la classificació, estem una mica més aprop de l'objectiu!

El millor son les sensacions, el CE Sabadell sempre competeix!

Desconnectat o rei marañon

• President
  • Missatges: 5183
« Respondre #42 el: 14 de Septembre de 2026, 10:27:45 am »
Vàrem jugar bé però la diferència de qualitat està clara a favor del Mallorca, idéntica jugada, tira la pilota llarga Arnau i fuentes la fot a dins sense problema, tira la pilota llarga Fuoli i joaquinete a les boires, per cert aquesta jugada Arnau la fa moltes vegades amb la mà i amb el peu, algú es va adormir...

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9945
« Respondre #43 el: 14 de Septembre de 2026, 11:09:52 am »
Vàrem jugar bé però la diferència de qualitat està clara a favor del Mallorca, idéntica jugada, tira la pilota llarga Arnau i fuentes la fot a dins sense problema, tira la pilota llarga Fuoli i joaquinete a les boires, per cert aquesta jugada Arnau la fa moltes vegades amb la mà i amb el peu, algú es va adormir...

Es el que te poder pagar 2 mil.lions d´€ per un davanter  :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat o rei marañon

• President
  • Missatges: 5183
« Respondre #44 el: 14 de Septembre de 2026, 11:37:13 am »

això es calderilla, va pagar 5 mil.lions € per Pablo Torre al Barça

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2140
  • REY DEL POP !
« Respondre #45 el: 14 de Septembre de 2026, 12:46:06 pm »

això es calderilla, va pagar 5 mil.lions € per Pablo Torre al Barça

Per mi no és la mateixa jugada. La de Fuentes li va a la cama bona i Fuoli li deixa tota la porteria a plaer per marcar, estava buscant bolets al mig de l'àrea, més avançat del punt de penal.
La de Gioacchini lo dolent és que li va a l'esquerra, previ fallo estrepitós del defensa, i la defineix com el cul.
En fi, que no va ser el dia i prou. Però em vaig quedar amb la sensació, que la millor versió del Sabadell podria haver guanyat perfectament. I que si no haguessim comès errors de bulto, haguessim tret un 0-0
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 733
« Respondre #46 el: 14 de Septembre de 2026, 13:56:57 pm »
Tenas li va costar al Vilarreal 2,5M€...

Normal que els seus jugadors siguin diferencials, estan a un altre nivell.

Nosaltres a lo nostre, a seguir sumant contra grans i petits

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4428
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #47 el: 14 de Septembre de 2026, 14:19:47 pm »
Vaig vore el partit per tv i la veritat que si no és per els tres fallos tontos que tots comenteu, ara estaríem amb un punt més sumat contra el totpoderós Mallorca. Naltres a lo nostre, que és lo que mos donarà punts.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1864
« Respondre #48 el: 14 de Septembre de 2026, 18:05:36 pm »
Jo vaig estar allá, i vaig disfrutar molt i vaig veure un Sabadell, en moments que dominavan al Mallorca, llastima de les dues errades comeses sino venim amb un empat, a part tambe, chapeau per la gent de Mallorca.