Autor Tema: Samarreta 2026/27  (Llegit 574 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2140
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Samarreta 2026/27
« el: 10 de Agost de 2026, 12:08:38 pm »
No sé on posar-ho, però em sembla de traca que no haguem jugat un malaït partit amb la samarreta nova. La 2a equipació de moment tampoc se sap res. Per no parlar de una tenda on es pugui comprar roba del Sabadell. Tan costa? Sembla un somni efímer poder tenir una botiga del Sabadell on poder comprar samarretes de adult, nen, bufandes, banderes... O almenys una tenda online on es pugui comprar algo i no estiguin el 90% de productes esgotats
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4428
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Samarreta 2026/27
« Respondre #1 el: 10 de Agost de 2026, 12:40:43 pm »
No sé on posar-ho, però em sembla de traca que no haguem jugat un malaït partit amb la samarreta nova. La 2a equipació de moment tampoc se sap res. Per no parlar de una tenda on es pugui comprar roba del Sabadell. Tan costa? Sembla un somni efímer poder tenir una botiga del Sabadell on poder comprar samarretes de adult, nen, bufandes, banderes... O almenys una tenda online on es pugui comprar algo i no estiguin el 90% de productes esgotats

A vore amb quina vestimenta juguem este proper dilluns. Por me fa.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2165
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #2 el: 10 de Agost de 2026, 12:44:23 pm »

Suposo que això, com dius, no va en aquesta secció, però és completament cert. De cara a l'afeccionat crec que és de les coses més millorables que hi ha. Incomprensible que les samarretes de la temporada estiguessin esgotades al play off i molt abans del mateix, que la gorra, que la van treure per a l'estiu també s'esgotés l'edició de 1903/daurada, que les samarretes de l'ascens també hi havien problemes per a comprar-les al principi, que entris a la pàgina web i la gran majoria de coses o estan esgotades o les talles són per a nens(es)...

Suposo que en certa manera és una alegria que la crítica més forta que poguem fer al nostre club, com a mínim els socis "de a peu" és aquesta, que el merchan és àmpliament millorable, però realment crec que, tot i iniciatives potents (bufanda vs Zamora, les samarretes de Flashy...) hi ha molt marge de millora. Encara tinc alguna samarreta dels 2015 quan van treure roba de carrer del Centre d'Esports, per exemple, i segur que és més difícil tenir un merchandaising decent del que sembla, però realment crec que estem deixant de guanyar uns calerons que poden ser importants per tenir descuidada aquesta parcel·la.

Vull pensar que un cop s'estabilitzi el tema de la plantilla i la seva confecció, que òbviament interpreto que és la màxima i absoluta prioritat, com no pot ser d'una altra manera, hi posaran fil a l'agulla en aquest àmbit. Però ai si s'hagués treballat en paral·lel amb aquest tema...

Salut!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2140
  • REY DEL POP !
« Respondre #3 el: 10 de Agost de 2026, 13:20:49 pm »

Suposo que això, com dius, no va en aquesta secció, però és completament cert. De cara a l'afeccionat crec que és de les coses més millorables que hi ha. Incomprensible que les samarretes de la temporada estiguessin esgotades al play off i molt abans del mateix, que la gorra, que la van treure per a l'estiu també s'esgotés l'edició de 1903/daurada, que les samarretes de l'ascens també hi havien problemes per a comprar-les al principi, que entris a la pàgina web i la gran majoria de coses o estan esgotades o les talles són per a nens(es)...

Suposo que en certa manera és una alegria que la crítica més forta que poguem fer al nostre club, com a mínim els socis "de a peu" és aquesta, que el merchan és àmpliament millorable, però realment crec que, tot i iniciatives potents (bufanda vs Zamora, les samarretes de Flashy...) hi ha molt marge de millora. Encara tinc alguna samarreta dels 2015 quan van treure roba de carrer del Centre d'Esports, per exemple, i segur que és més difícil tenir un merchandaising decent del que sembla, però realment crec que estem deixant de guanyar uns calerons que poden ser importants per tenir descuidada aquesta parcel·la.

Vull pensar que un cop s'estabilitzi el tema de la plantilla i la seva confecció, que òbviament interpreto que és la màxima i absoluta prioritat, com no pot ser d'una altra manera, hi posaran fil a l'agulla en aquest àmbit. Però ai si s'hagués treballat en paral·lel amb aquest tema...

Salut!

Sí, completament, al final jo també prefereixo que es centrin en la plantilla i no en que tingui jo la samarreta. Però crec que és un tema que hem de millorar molt.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat rumove

• Infantil
  • Missatges: 256
« Respondre #4 el: 10 de Agost de 2026, 19:12:39 pm »

A vore amb quina vestimenta juguem este proper dilluns. Por me fa.

Amb la segona d’aquesta temporada, bastant negre per cert.

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1137
« Respondre #5 el: 11 de Agost de 2026, 14:03:07 pm »
Ja tenim la 2a samarreta presentada,practicament negra amb detalls daurats

Al patro del teixit es veu la torre de l'aigua,una fabrica textil,la ceba i el ripoll
« Darrera modificació: 11 de Agost de 2026, 14:06:22 pm per creative »

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1340
  • Intent de representant
« Respondre #6 el: 11 de Agost de 2026, 17:35:25 pm »

Al patro del teixit es veu la torre de l'aigua,una fabrica textil,la ceba i el ripoll

Jo tinc fotos d'un que se l'ha comprada ja i és arlequinada al final. Es nota poc, al ser negre i antracita però és arlequinada. Els detalls estan bé. L'escut daurat com els detalls. En una samarreta així, l'escut monocolor no em desagrada.

Contra el Castelló, haurem de jugar amb una altre, això sí.

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
« Respondre #7 el: 11 de Agost de 2026, 17:53:50 pm »

Jo tinc fotos d'un que se l'ha comprada ja i és arlequinada al final. Es nota poc, al ser negre i antracita però és arlequinada. Els detalls estan bé. L'escut daurat com els detalls. En una samarreta així, l'escut monocolor no em desagrada.

Contra el Castelló, haurem de jugar amb una altre, això sí.

Si,he vist una foto per twitter,vindria a ser com la rosa de la temporada pasada,es arlequinada pero costa de veure

Connectat joelt21

• Jugador Prof.
  • Missatges: 691
« Respondre #8 el: 11 de Agost de 2026, 18:14:23 pm »
Jo ja la tinc, guanya molt en persona. Això sí, es MOLT petita, res a veure amb la primera. Com a referencia, jo tinc una M de la blava i aquesta he agafat una XL.

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
« Respondre #9 el: 12 de Agost de 2026, 10:57:32 am »
La samarreta rosa de la temporada pasada sera la tercera d'aquesta 26-27

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #10 el: 12 de Agost de 2026, 11:38:29 am »
Les segones equipacions son per açò, experimentar cosetes. Jo esta segona la tinc ja i cada cop que me la mire, m'agrade més. Lo únic que li posaria l'escut a color i seria la perfecció en samarreta.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9945
« Respondre #11 el: 12 de Agost de 2026, 11:55:58 am »

Pero no es arlequinada no? 
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #12 el: 12 de Agost de 2026, 15:03:23 pm »

Se veu molt poc per al meu gust, però ho és. Per a que te faces a la idea, com la rosa d'este any. De lluny no ho veus, has d'estar prop de qui la porta.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
« Respondre #13 el: 12 de Agost de 2026, 15:37:32 pm »

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9945
« Respondre #14 el: 13 de Agost de 2026, 08:42:28 am »

Se veu molt poc per al meu gust, però ho és. Per a que te faces a la idea, com la rosa d'este any. De lluny no ho veus, has d'estar prop de qui la porta.

Entenc, moltes gracies  :beer2
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat o rei marañon

• President
  • Missatges: 5183
« Respondre #15 el: 13 de Agost de 2026, 09:19:36 am »