Autor Tema: J 1: Sporting - CE Sabadell  (Llegit 1641 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1864
  • Gènere: Masculí
Re:J 1: Sporting - CE Sabadell
« Respondre #20 el: 18 de Agost de 2026, 16:29:10 pm »
Jo, ahir vaig disfrutar molt amb el partit, llastima del penal fallat, pero el Sabadell va plantejar un partit que no es va notar el transatlantic de 23000 socis contra un equip que acaba de pujar de primera rfef, els varem anular totalment, i tot just es el primer partit, aixo anira a mes, i aixo em diu quelcom molt maco que podem viure aquest any.

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1137
« Respondre #21 el: 18 de Agost de 2026, 16:40:27 pm »
Jo, ahir vaig disfrutar molt amb el partit, llastima del penal fallat, pero el Sabadell va plantejar un partit que no es va notar el transatlantic de 23000 socis contra un equip que acaba de pujar de primera rfef, els varem anular totalment, i tot just es el primer partit, aixo anira a mes, i aixo em diu quelcom molt maco que podem viure aquest any.

Destacar el nivell d'exigencia que tenen a Gijon,primer partit de lliga i unes xiulades al seu equip que deu n'hi do ja als primers minuts de joc

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1354
« Respondre #22 el: 18 de Agost de 2026, 16:53:45 pm »
Com bé dieu bona posta a punt de l'equip i sorprenent. Avís a navegants, no venim a ser una ventafocs  som el llop enmascarat.

No puc repeotxar res, ni a Rahmani, ni a ningú.

L'anterior etapa, com heu dit, vam trigar 6 partits en puntuar.

Desconnectat o rei marañon

• President
  • Missatges: 5183
« Respondre #23 el: 18 de Agost de 2026, 18:00:59 pm »
Com bé dieu bona posta a punt de l'equip i sorprenent. Avís a navegants, no venim a ser una ventafocs  som el llop enmascarat.

No puc repeotxar res, ni a Rahmani, ni a ningú.

L'anterior etapa, com heu dit, vam trigar 6 partits en puntuar.
i al últim minut fotiem la gran cagada i ens clavaven el gol

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1904
  • arlequin-
« Respondre #24 el: 18 de Agost de 2026, 18:26:29 pm »
Bueno aixó te una pinta bestial, poca individualitat peró un bloc de formigó armat i amb un capità Costa que és un gran motivador, i un excelent entrenador.

Felicitats!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2140
  • REY DEL POP !
« Respondre #25 el: 18 de Agost de 2026, 18:48:04 pm »

Ahir curiós que el jugador amb més experiència a 2aA de la plantilla, amb 180 partits a la categoria va ser sens dubte el pitjor. La resta de l'equip genial, desde el primer a l'últim, i la posada en escena de Ferran Costa espectacular. D'aquí poc aquest entrenador estarà a 1a, i espero que amb el Sabadell.

Sobre Urri i Quadri no es pot afegir gaire cosa més, quina dupla... per twitter la gent que no els coneixia estava flipant, i molts els demanen pels seus equips.
Em fa por que tinguin una clàusula irrisòria i et vingui el sporting o almeria de turn i et robi el jugador abans d'acabar el mercat.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9945
« Respondre #26 el: 18 de Agost de 2026, 20:27:22 pm »

Ahir curiós que el jugador amb més experiència a 2aA de la plantilla, amb 180 partits a la categoria va ser sens dubte el pitjor. La resta de l'equip genial, desde el primer a l'últim, i la posada en escena de Ferran Costa espectacular. D'aquí poc aquest entrenador estarà a 1a, i espero que amb el Sabadell.

Sobre Urri i Quadri no es pot afegir gaire cosa més, quina dupla... per twitter la gent que no els coneixia estava flipant, i molts els demanen pels seus equips.
Em fa por que tinguin una clàusula irrisòria i et vingui el sporting o almeria de turn i et robi el jugador abans d'acabar el mercat.

Ferran Costa i Quadri hauríen de tenir cláusules prohibitives
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5593
« Respondre #27 el: 18 de Agost de 2026, 21:22:36 pm »
Molt bona exposició dels nostres a la categoria
Ara ja ens coneixen, els riures i els comentaris de ventafocs, ja no en són tants
Que hi haurà partits que ens passaran com avions i ens en fotran 4? Doncs segurament, però ja hem deixat veure que per molt millors que siguin que nosaltres comparant jugador per jugador, hauran de suar sang per guanyar-nos
M'encanta veure que han arribat jugadors nous i seguim igual d'intensos, això és que es creuen el discurs del mister
Res a retreure a ningú
Orgullós de tots ells
Seguim!