Un dubte, per si algú té la resposta...
He estat seguint l'evolució del nombre de socis i seients disponibles al llarg de l'estiu i els números no m'han quadrat mai. Ara seria una mica llarg d'explicar, però la conclusió que treia cada vegada és que les dades de seients reservats per a renovacions (uns 6.400), nombre de socis que s'han anat anunciant (per exemple 9.000 fa uns dies), nombre aproximat de seients reservats a afició visitant (uns 300-400 aprox.) i seients que el club es deu reservar per a compromisos (potser unes 100), no quadra amb l'aforament de l'estadi (11.900 aprox.). Com dic, el càlcul seria una mica llarg d'explicar però sempre m'ha donat com a resultat que, o bé l'aforament real de l'estadi és unes 1.000 cadires inferior a l'oficial (cosa que evidentment no pot ser) o bé hi han uns 1.000 seients que no s'estan "posant a la venda".
Ahir, amb la publicació del nombre de socis (arrodonint, 9.500) vaig entrar a veure a la pàgina web dels seients disponibles, i fent recompte de seients disponibles només hi havien uns 600. Per tant, 9.500 socis actuals més 600 socis nous possibles, serien un màxim possible de 10.100 socis. Fins a l'aforament de 11.900 seients, quedarien 1.800 seients lliures. Si d'aquests 1.800 seients considerem 400 per visitants, 100 per compromisos del club, i com a molt 200 entrades locals venudes pel partit de l'Almería que per ara no es poden "vendre" per a abonaments de temporada, quedarien 1.100 seients en el limbo.
Algú té idea d'on son aquets 1.100 seients? Pot ser que el club reservi localitats per a entrades de partit?