Autor Tema: Final Tornada: CE Sabadell - Zamora CF. Divendres 19/06 a les 21 hores  (Llegit 5117 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat o rei marañon

• President
  • Missatges: 5183
  • Gènere: Masculí
Re:Final Tornada: CE Sabadell - Zamora CF. Divendres 19/06 a les 21 hores
« Respondre #20 el: 10 de Juny de 2026, 22:06:24 pm »
A vegades sembla que siguem un equip de 50 socis, no estaria malament que la directiva es despertés amb aquestes ocasions, jo i fotut el camp el matí i per la tarda, la lentitud de la venda es exasperant
« Darrera modificació: 10 de Juny de 2026, 22:21:46 pm per o rei marañon »

Desconnectat hicks

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2515
« Respondre #21 el: 10 de Juny de 2026, 22:32:46 pm »
Només teníen una impresora i l altre l han posat a les 20h.Jo ho entenc però s hauria de modernitzar oficines. Si volem crèixer no pot ser que el soci faci 3 hores de cua. I no és per els treballadors q feien el que podien i s han guanyat el sou.
El problena és que no donen abast
A propòsit quants diners es deuen haver guanyat en els últims partits? No sóc capaç de fer el càlcul al haver tanta disparitat d entrades

• President
« Respondre #22 el: 10 de Juny de 2026, 23:02:15 pm »
Només teníen una impresora i l altre l han posat a les 20h.Jo ho entenc però s hauria de modernitzar oficines. Si volem crèixer no pot ser que el soci faci 3 hores de cua. I no és per els treballadors q feien el que podien i s han guanyat el sou.
El problena és que no donen abast
A propòsit quants diners es deuen haver guanyat en els últims partits? No sóc capaç de fer el càlcul al haver tanta disparitat d entrades
més de 400000€ segur, més aviat 500000€ calculo jo, sense comptar el dia del Antequera
« Darrera modificació: 10 de Juny de 2026, 23:05:21 pm per o rei marañon »

Desconnectat hicks

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2515
« Respondre #23 el: 10 de Juny de 2026, 23:38:29 pm »
Antequera uns 100000 més?
Més dia Europa, Múrcia, etc
Crec que s ha guanyat bastant

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5593
« Respondre #24 el: 11 de Juny de 2026, 07:07:47 am »
si parlem de les entrades pels partits de casa, hem de partir de la base que es poden comprar online
una altra cosa és que no et portis bé amb internet, o que les vulguis físiques per guardar, o que hagis de comprar 30 entrades i et vulguis estalviar la comissió de cada una
però tampoc pot ser que hi hagi gent que un cop l'estant atenent, agafi el movil i truqui a la gent preguntant si li va bé a tal fila i tal asiento
tampoc és normal tenint una cua de 2h de gent, que truquin a secretaria i agafin el telèfon
sigui com sigui, ojala fer cada any hores de cua per veure al nostre equip en una final de playoff.....

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3038
« Respondre #25 el: 11 de Juny de 2026, 13:33:00 pm »
aniré aquesta tarda
el que no queda clar, és que si cada soci compra la seva entrada + 2 addicionals, que ens posem sobre les valles com el dia vs Osasuna?

Fer aquest tipus de promocio en un partit tant important es perillos...si tothom vol treure les 3 entrades serien gairebe 19.000,tallarien al omplir el camp i deixarien socis sense poder comprar? es podria posar una grada supletoria?

A veure….cap soci es quedarà sense entrada ( el seu seient de carnet) si la treu abans de dimarts  les 20h!!! Més enllà d’aquest punt, si no l’ha retirat, sent el partit que és, molt probablement és quedi sense.
Els que s’han de preocupar son els No-socis i que no tenen cap amic soci que els pugui treure entrada anticipada.

Aixo ja ho se,pero el que jo dic,es que pasa si tots els socis volen treure 3 entrades? serien casi 19.000

A ver... es imposible sacar 19000 entradas cuando hay a la venta 11908... Son matemáticas. De esas 11908, 6320 aprox. están bloqueadas y se liberaran el dia 16 si el socio no la ha comprado. Si ahora en la venta anticipada cada socio saca las dos entradas extras, ***** el ultimo (pues solo los 2794 primeros socios podran sacar esas dos entradas, siempre y cuando haya libres en su sector). 2974*2+6320= 11908...

No és ben bé així perque fins dimarta cada soci momés pot treure les dues entrades pel seu sector.
Pero desconeixent la distribucio de socis pels 4 sectors ja et dic jo que es impossible que els 6.300 socis esgotem les 11908 entrades
Esta claro que si hay sectores donde el socio representa menos del 1/3 de la capacidad de ese sector, será imposible poder agotar las entradas antes del Martes (vuelven a ser matemáticas puras). De ahí que indicara la parte en rojo en mi comentario anterior. "Los 2794 primeros socios podrán sacar esas dos entradas, siempre y cuando haya libres en su sector)
D'impossible res, jo mateix aquest matí he comprat la meva i com al meu sector estava ple me l'has venut d'un altre. Els no socis hauran de pregar pels socis que no vinguin i se'ls alliberi el seient.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Dani

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #26 el: 11 de Juny de 2026, 15:30:39 pm »
aniré aquesta tarda
el que no queda clar, és que si cada soci compra la seva entrada + 2 addicionals, que ens posem sobre les valles com el dia vs Osasuna?

Fer aquest tipus de promocio en un partit tant important es perillos...si tothom vol treure les 3 entrades serien gairebe 19.000,tallarien al omplir el camp i deixarien socis sense poder comprar? es podria posar una grada supletoria?

A veure….cap soci es quedarà sense entrada ( el seu seient de carnet) si la treu abans de dimarts  les 20h!!! Més enllà d’aquest punt, si no l’ha retirat, sent el partit que és, molt probablement és quedi sense.
Els que s’han de preocupar son els No-socis i que no tenen cap amic soci que els pugui treure entrada anticipada.

Aixo ja ho se,pero el que jo dic,es que pasa si tots els socis volen treure 3 entrades? serien casi 19.000

A ver... es imposible sacar 19000 entradas cuando hay a la venta 11908... Son matemáticas. De esas 11908, 6320 aprox. están bloqueadas y se liberaran el dia 16 si el socio no la ha comprado. Si ahora en la venta anticipada cada socio saca las dos entradas extras, ***** el ultimo (pues solo los 2794 primeros socios podran sacar esas dos entradas, siempre y cuando haya libres en su sector). 2974*2+6320= 11908...

No és ben bé així perque fins dimarta cada soci momés pot treure les dues entrades pel seu sector.
Pero desconeixent la distribucio de socis pels 4 sectors ja et dic jo que es impossible que els 6.300 socis esgotem les 11908 entrades
Esta claro que si hay sectores donde el socio representa menos del 1/3 de la capacidad de ese sector, será imposible poder agotar las entradas antes del Martes (vuelven a ser matemáticas puras). De ahí que indicara la parte en rojo en mi comentario anterior. "Los 2794 primeros socios podrán sacar esas dos entradas, siempre y cuando haya libres en su sector)
D'impossible res, jo mateix aquest matí he comprat la meva i com al meu sector estava ple me l'has venut d'un altre. Els no socis hauran de pregar pels socis que no vinguin i se'ls alliberi el seient.

Eso en rojo lo escribí cuando por la web no dejaban comprar en zonas que no fueran la de tu carnet de socio. Cuando se agotaron algunos sectores, han abierto la venta para cualquier zona. No obstante, no me salen las cuentas, pues el club ha dicho que habían vendido 7000 entradas y en la web quedaban solo disponibles 500. No entiendo donde están las 4000 aprox. restantes (Y no digáis las bloqueadas pendientes de los socios, porque me cuesta creer que aún queden 4000 socios por sacar su entrada.

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 688
« Respondre #27 el: 11 de Juny de 2026, 18:28:49 pm »
aniré aquesta tarda

Eso en rojo lo escribí cuando por la web no dejaban comprar en zonas que no fueran la de tu carnet de socio. Cuando se agotaron algunos sectores, han abierto la venta para cualquier zona. No obstante, no me salen las cuentas, pues el club ha dicho que habían vendido 7000 entradas y en la web quedaban solo disponibles 500. No entiendo donde están las 4000 aprox. restantes (Y no digáis las bloqueadas pendientes de los socios, porque me cuesta creer que aún queden 4000 socios por sacar su entrada.

He pensado lo mismo, no me salen las cuentas ????

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1864
« Respondre #28 el: 11 de Juny de 2026, 19:00:55 pm »
I jo que tinc un mini bus, per venir des d'Arbucies, amb vint persones i ara no ens quedaran entrades?

Desconnectat Dani

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #29 el: 12 de Juny de 2026, 12:26:08 pm »
I jo que tinc un mini bus, per venir des d'Arbucies, amb vint persones i ara no ens quedaran entrades?
Jo crec que sincerament Dimarts, sortiran mínim unes 1500-2000 entrades a la venda.
Han hagut de bloquejar entrades, perquè no té cap mena de sentit amb les dades que dein d' entrades venudes. A més el club anava avisant que gol nord, tribuna estaven plenes, però ara que tot el camp és ple, no han dit res... Molt estrany tot plegat.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #30 el: 14 de Juny de 2026, 14:41:56 pm »
Les finals es juguen per guanyar-les no? Només val la victòria per aconseguir el títol, que en aquest cas és un ascens.
I nosaltres tenim una final, on com en tota final et val guanyant per la mínima, però amb 2 punts molt a favor, que juguem a casa i amb tota la grada a favor.
No ho signaria això qualsevol finalista de qualsevol competició?
Doncs els agraciats som nosaltres.
No ho deixem escapar

• President
« Respondre #31 el: 14 de Juny de 2026, 15:18:46 pm »
Final a partit únic a casa, si guanyem som de segona, millor impossible, ni el més optimista podia imaginar això

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 6060
« Respondre #32 el: 14 de Juny de 2026, 15:38:48 pm »
Hay que salir con cabeza. Quitarles el balón, no darles opción pero no volvernos locos. Ellos en el minuto 65 estarán fundidos y no tienen recambios de garantías. Si llegamos con un gol de ventaja en la prorroga no podrán con nosotros.

Desconnectat ARLEQUI

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
« Respondre #33 el: 15 de Juny de 2026, 13:33:12 pm »
Passades quasi 48 hores després del partit d'anada. Coses a millorar.
No pot ser que haguéssim de tornar quasi 150 entrades. Fent quatre números a la baixa 11000 espectadors a uns 20€ de mitjana= 220000 € per partit de plau off. Cap crítica als aficionats, però de veritat que no s´hagués pogut posar un parell d'autocars gratuits?? Haguessin anat  molta gent jove que no es pot permetre 100€ però si 20 € del cost de l'entrada i que animen la *****.... Cap pratocinador?? El club??? Sense que serveixi de comparació, pero sí... Zamora autocars gratis aquest divendres i el dia de Vil.lareal....
A Zamora tracte EXQUISIT del seus aficionats (tret dels dos idiotes que hi ha sempre allà i aquí). Crec que els hi hem de tornar. Res d'animar amb  P..A Zamora (que per altre banda no m'ha agradat mai sigui l'equip que sigui). Animar a tope, apretar fins al final però amb respecte.
Parlant del partit crec que som millors que ells però no ens ho creiem, treball, lluita i a fer el que sabem. El gol massa aviat i el que el va ficar que ho guardi per que quan es retiri aquest és el gol que posaran de comiat,...
El partit del proper divendres s'ha de començar a viure i esclalfar JA. Necessitem a tothom, m'és igual si són pujacarros o no. La TUS ha de posar banderes als busos, el Corte Ingles, hotels, Ajuntament, Edificis municipals,... ja triguen a penjar una arlequinada, als comerços sel's han de portar banderes (de paper no cal gaire inversió) per que cada aparador llueixi una.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #34 el: 15 de Juny de 2026, 14:09:12 pm »
de Joel en sabem algo? i de Kaiser? em preocupa que aquest no arribi i hagi de jugar Carlos, que va estar com un flam a l'anada i ens podria haver costat la eliminatòria perfectament

en aquest partit hem de cometre 0 errors

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3655
  • Endavant Sabadell
« Respondre #35 el: 15 de Juny de 2026, 17:19:58 pm »
No pot ser que haguéssim de tornar quasi 150 entrades. Fent quatre números a la baixa 11000 espectadors a uns 20€ de mitjana= 220000 € per partit de plau off. Cap crítica als aficionats, però de veritat que no s´hagués pogut posar un parell d'autocars gratuits?? Haguessin anat  molta gent jove que no es pot permetre 100€ però si 20 € del cost de l'entrada i que animen la *****.... Cap pratocinador?? El club??? Sense que serveixi de comparació, pero sí... Zamora autocars gratis aquest divendres i el dia de Vil.lareal....
A Zamora tracte EXQUISIT del seus aficionats (tret dels dos idiotes que hi ha sempre allà i aquí). Crec que els hi hem de tornar. Res d'animar amb  P..A Zamora (que per altre banda no m'ha agradat mai sigui l'equip que sigui). Animar a tope, apretar fins al final però amb respecte.
Parlant del partit crec que som millors que ells però no ens ho creiem, treball, lluita i a fer el que sabem. El gol massa aviat i el que el va ficar que ho guardi per que quan es retiri aquest és el gol que posaran de comiat,...
El partit del proper divendres s'ha de començar a viure i esclalfar JA. Necessitem a tothom, m'és igual si són pujacarros o no. La TUS ha de posar banderes als busos, el Corte Ingles, hotels, Ajuntament, Edificis municipals,... ja triguen a penjar una arlequinada, als comerços sel's han de portar banderes (de paper no cal gaire inversió) per que cada aparador llueixi una.
Molt d'acord amb el que dius, entenc que estan havent-hi molts partits importants de cop i no es fàcil d'organitzar, però aquí el club ha de ser més hàbil.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3655
  • Endavant Sabadell
« Respondre #36 el: 15 de Juny de 2026, 17:24:46 pm »
de Joel en sabem algo? i de Kaiser? em preocupa que aquest no arribi i hagi de jugar Carlos, que va estar com un flam a l'anada i ens podria haver costat la eliminatòria perfectament

en aquest partit hem de cometre 0 errors
En aquestes dues línees, hi ha un 80% de poder assolir l'objectiu o no.
Em sap greu pel nano, però l'altre dia se'l van menjar, de la mateixa manera que Pinto es va menjar el seu lateral dret, Moreno crec que es diu.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1340
  • Intent de representant
« Respondre #37 el: 15 de Juny de 2026, 19:53:08 pm »
Partit on hem de repetir el guió del dia del Castilla. Rebuda intensa, anar a camp i grada a FULL GAS des del minut 0 i sentenciar el partit el més aviat possible.

Puntualitzo:

Es van tornar aquestes entrades ja que alguns socis van comprar l'entrada més barata abans que el Zamora tanqués la venta en obert. També no es van esgotar totes ja que el club va repartir les entrades de cortesia rebudes a algunes penyes que van aportar diners en el seu moment per a tifos i autocars.

Sobre l'autocar, va costar mans i mànigues al coincidir amb el GP de F1 de Montmeló i es va aconseguir amb aportacions de gent de les penyes, un particular i mitjançant un soci que treballa a l'empresa d'autobusos que va fer el servei.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7515
« Respondre #38 el: 15 de Juny de 2026, 19:57:09 pm »
i si ens marxa Fuoli fitxem en porter de Cap Verd…

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1073
« Respondre #39 el: 16 de Juny de 2026, 11:02:04 am »
Por si alguien duda en el recibimiento al Zamora... en Redes ya están sacando a Soteras a Viale y corrupción.

También lloran porque según ellos, al tener el campo más grande nosotros, les deberiamos dar más entradas. Hablan de justicia social y moralidad inventada.

A por ellos sin piedad desde ya!!!