Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Ojala em calli la boca, però el tema de l'arbitre no m'agrada gens, íntima amiga de la jefa d'arbitres de la federació espanyola i que està casada amb el delegat arbitral del Real Madrid.Vull confiar-hi i que sigui quelcom circumstancial, avui sortirem de dubtes.
Cita de: skatalites en 29 de Maig de 2026, 18:40:15 pmOjala em calli la boca, però el tema de l'arbitre no m'agrada gens, íntima amiga de la jefa d'arbitres de la federació espanyola i que està casada amb el delegat arbitral del Real Madrid.Vull confiar-hi i que sigui quelcom circumstancial, avui sortirem de dubtes.Perdonaaaaa? Això es cert? No hem demanat revisió d´això ni canvi d´asignació, ni explicacions?
Ostres, qui son els 3 del trio calavera? jeje
Moreno va jugar bé l altre dia i Godoy va marcar un gol important. Potser seran importants al playoff i t hauràs de menjar les paraules.
Cita de: mss en 29 de Maig de 2026, 19:10:02 pmCita de: skatalites en 29 de Maig de 2026, 18:40:15 pmOjala em calli la boca, però el tema de l'arbitre no m'agrada gens, íntima amiga de la jefa d'arbitres de la federació espanyola i que està casada amb el delegat arbitral del Real Madrid.Vull confiar-hi i que sigui quelcom circumstancial, avui sortirem de dubtes.Perdonaaaaa? Això es cert? No hem demanat revisió d´això ni canvi d´asignació, ni explicacions?No,la arbitra no,la dona del delegat del Madrid(Yolanda Parga) es la que puntua arbitres,forma part del CTA,i es la responsable de les arbitres femenines,per aixo el company diu que es intima amiga de la "yoli"I asobre la Olatz Rivera aquesta,te curriculum d'arbitratjes d'escandol...jo tinc molta por
Bonaldo s'adorm i gol, son molt bons
2-0... Aviam si almenys fem 1 que dongui aire per la tornada