Autor Tema: J36 - Atlético Madrileño - CE Sabadell - Divendres 8 de maig a les 21:15h  (Llegit 1499 cops)

hernauino, BuCK i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2457
  • Gènere: Masculí
Digue–me boig, però jo crec que és millor haver perdut que haver empatat. Si haguéssim empatat, a l'Atlético el deixes fora de la lluita per l'ascens directe. En canvi, ara,
si guanya a Eldense té possibilitats.

Llavors passi el que passi a Elda ens pot beneficiar. Si guanya l'Eldense i nosaltres també, ja som segons .Si guanya l' atlético, podem ser primers. L'empat no ho tinc clar si ens beneficia o no.

A més, vam guanyar el gol average i també una mica el global que últimament estem fent malbé.

Així que tampoc ho tenim molt malament. Complicat, però no impossible. És clar que hem de guanyar els dos partits que resten i esperar que passa. Això, si no millorem en defensa, no serà tampoc fàcil.

Així, complicat, però podria succeir. I per això l'Atlético havia d'anar a Elda amb possibilitats. Si no era impossible.
« Darrera modificació: Ahir a les 09:31:22 per hicks »

Desconnectat moisbd

• Infantil
  • Missatges: 181
No entiendo las rajadas de jugadores con lo que nos estamos jugando todos.
Twiteros de pacotilla que luego van besando el escudo cuando los invitan al tribuna preferent o gentuza que dicen ser aficiónanados y rajan por perder en un campo como el del atlético madrileño.
Ayer el equipo se descosió, pero es que estamos hablando ( como ya dije ) de un equipo MUY peligroso en ataque, todos sus delanteros tienen nivel de primera división y ahi estarán el próximo año, no es casualidad.
Nuestra defensa no está fina, y fuoli tampoco, pero vamos a rajar ahora de ellos? En serio? Cuantos partidos nos ha salvado fuoli? Cuantos goles nos ha dado Lopez pinto?
Ay que apoyarlos cuando no estén bien, no destruirlos.

Aqui queda mucha tela que cortar, quien dice que el eldense no se deja puntos... complicado... claro que si... pero también tienen que jugar.
Y sino el play off. Los demás equipos van a temblar si ven nuestro nombre en el bombo. Somos el sabadell.Y nos vamos a dejar la vida. TODOS.

Amen, siento vergüenza de algunos comentarios que leí ayer. Es un tópico, pero en nuestra circunstancia es más cierto que nunca, tenemos que ser conscientes de lo que somos. La temporada está siendo sideral, luchando y dando batalla contra auténticos transanlanticos, equipos que tienen mucha más calidad individual que nosotros. Pero, incluso ayer, vendimos cara la piel, el espíritu del equipo es claro y no se va a rendir. Honor.

Desconnectat J.R.G.

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2525
Bueno, ahora es cuando se verá el carácter de los jugadores del Eldense.

Pase lo que pase mañana, saldrán líderes de esta jornada, y ahora están en una situación en la que sólo ellos pueden perder la primera posición. Un primer partido muy favorable mañana contra el Sevilla, una segunda oportunidad la próxima semana contra el Atlético B y, por si fuera poco, un último partido para rematar.

Lo tienen casi hecho. Ganando dos de los tres partidos, serán primeros. Lo tienen tan fácil...

Pero cuidado, porque es en estos momentos cuando entra el factor psicológico de una manera totalmente imperceptible y es cuando, dependiendo de la cabeza de los jugadores, se dan los resultados más inesperados. Muchas veces los jugadores no gestionan bien esa sensación de relajación, de "está todo hecho"... Lo hemos visto muchas veces hasta cuando parecía imposible. Y, oye, si al final lo consiguen y suben, pues se les felicita y punto; que lo han hecho muy bien con el equipazo que tienen.

Preparemos lo mejor posible los próximos partidos y aspiremos a dar lo máximo en el tramo final.

Veremos...
« Darrera modificació: Ahir a les 10:07:18 per J.R.G. »

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1820
Està clar que hem de guanyar els partits que queden i així podem inclús pujar directament, però em fan por la poca benzina que els hi queda als jugadors

Connectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 875
El partit d'ahir va ser partit perfectament d'una final de play-off. Però va sortir tot malament. Penalti fallat, Fuoli fallant, i 4 gols en contra. Així doncs és molt complicat. I tot i això, res a retreure a l'equip, que setmana darrere setmana rendeix per damunt de les seves possiblitats. El Madrileño a damunt té autèntics cracks.

Per nosaltres un empat era el mateix que perdre. Així que a veure que fa l'Eldensa aquest i el pròxim cap de setmana, perquè com fallin... segueixen a tir de perdre.
Aquest cap de setmana a animar molt a l'Antequera i el Betis B. Ai com guanyi el Betis B... que l'Eldensa tindrà dos dos partits finals que asusten a qualsevol.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7466
Primer de tot: bon resultat. Si, si, en serio. L’At Madrileño obligat a anar a per totes contra Eldense i, en cas de guanyar, màxima pressió a Múrcia on no es jugaran res. Té la part bona.

Perdre 4-3 al camp del madrilenyo té un pase. La lliga la vam perdre a casa contra el filial bètic o empatant a casa contra torrenolinos i altres toies.

Recordeu que al setembre hauriem signat aixó peró amb sang.

I finalment, pensant en el que ens queda que no es poc, recuperar la solidesa defensiva que hem perdut. Si ho fem i ens mirem els darrers partits del Movilla (autèntiques classes magistrals), pujarem.

Som-hi nois, que ningú va dir que seria fàcil i que estem frec a frec amb un Eldense que ho ha tingut tot (diners del descens, arbitratges estranys, finançament públic i privat,…).

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6656
Jo poc m'imaginava la temporada que estant fent, quan acabem d'ascendir de 2RFEF, si no pugem en part serà una decepció perque ho haurem tingut a tocar,  però tampoc m'estiraré dels cabells ja que hem disfrutat d'una grandíssima temporada i la temporada que ve s'ha de tornar a intentar. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4854
Avui juguem a Sevilla, l'esperança és l'últim que es perd

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2457
Mentre poguem anar l any vinent al camp i no tinguem pandèmia com l’ última vegada que vam pujar, em conformo.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1222
Sincerament no tinc gaires ganes de parlar del partit. Em va recordar al del Múrcia, on el rival, amb poc et genera molt i penalitza molt més. Ara mateix, l'equip sembla mig grogui i, tot i tirar de rauxa, aquest cop no ha servit.

L'equip té a tocar una fita important, ja sigui ascens directe o pel PO, deixem-nos de rucades i els hem d'animar. Sincerament, tot aquest soroll que dieu de XXSS, deuen ser tribuneros i demà seràn del Barça o del Girona, de torn.

A pensar en l'Antequera.

Connectat mss

• President
  • Missatges: 9696

A día d´avui tindríem un Real Madrid Castilla- CE Sabadell al PO  :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Connectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3541
  • Endavant Sabadell
El que no entenc es el suposat " enrenou " envers a l'equip, crec que gairebé tothom estem contents amb l'actitut de l'equip, al marge dels resultats. Per tant, s'està donant massa importància a quatre comentaris, en comptes de possar en valor, tot el suport que els hi estem donant.
A tot això, de moment Sevilla 1 - Eldense 1, ara ja en temps de descans, el problema es que el Sevilla al darrere son un meme, veurem com porta la pressió l'Eldense.
Atents a la segona part !
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Connectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 875
Mare meva, l'Eldense ha punxat contra l'últim classificat!! El Madrileño anirà amb tot, si guanyen a Elda poden quedar primers

Queda molta lliga senyors  :visca

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
La setmana que ve líders

Connectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3541
  • Endavant Sabadell
Quina bojeria, no he pogut ni mirar el final dels nervis, aquí qualsevol equip et pot plantar cara o pintar-te la cara.
Encara hi ha lliga !
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat J.R.G.

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2525
Bueno, ahora es cuando se verá el carácter de los jugadores del Eldense.

Pase lo que pase mañana, saldrán líderes de esta jornada, y ahora están en una situación en la que sólo ellos pueden perder la primera posición. Un primer partido muy favorable mañana contra el Sevilla, una segunda oportunidad la próxima semana contra el Atlético B y, por si fuera poco, un último partido para rematar.

Lo tienen casi hecho. Ganando dos de los tres partidos, serán primeros. Lo tienen tan fácil...

Pero cuidado, porque es en estos momentos cuando entra el factor psicológico de una manera totalmente imperceptible y es cuando, dependiendo de la cabeza de los jugadores, se dan los resultados más inesperados. Muchas veces los jugadores no gestionan bien esa sensación de relajación, de "está todo hecho"... Lo hemos visto muchas veces hasta cuando parecía imposible. Y, oye, si al final lo consiguen y suben, pues se les felicita y punto; que lo han hecho muy bien con el equipazo que tienen.

Preparemos lo mejor posible los próximos partidos y aspiremos a dar lo máximo en el tramo final.

Veremos...

El fútbol, y el factor psicológico, es maravilloso. Para bien y para mal...

Queda mucho.

Pase lo que pase... HONOR AL SABADELL!

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
Pujem segur, està claríssim

Desconnectat pollastre

• Juvenil
  • Missatges: 316
X2 en Elda
1 en Sabadell
 :scut :anims

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1975
Em sap greu per uns quants que avui preveien una golejada de l’Eldense.
Si guanyem dissabte tot a favor i amb possibilitats 100%  :thumbsup:

Connectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3145
  • Som el Sabadell !
Venga companys q encara queda lliga!!!
M'ha enganxat dinant,no em passava el menjar....quins nervis,quin patiment...
La propera setmana tinc trobada familiar a 4 hores fins el diumenge... M'escapare dissabte a la tarda, he fet tantes tonteries per aquests colors!!!!
Ara ja no val especulacions, tot el que no sigui guanyar nosaltres els 6 punts, no ens donarà per ser primers... després confiar en un empat o victòria com a mal menor del at.madrid i anar a Tarazona amb tot...
Hem tornat !