en aquesta categoria no hi ha rival assequible sobre la gespa
cert que el Murcia va fer un molt bon partit fins que es va tirar enrera, i que el 2on gol (golàs amb majúscules) en fot 1 a dins de cada 10, però sembla que sempre toca que contra nosaltres la fotin dins...
m'agradaria saber quin jugador del Murcia li va dir al Batistuta de Hacendado que no fotés el pallús amb la celebració, m'hi vaig fixar que algun jugador li deia que no calia, però no em vaig quedar amb el nº
en quan a nosaltres, doncs aquestes desconexions en defensa no poden ser, si fas això en lliga tens marge, en playoff estàs mort.
vaig veure a Bonaldo molt superat, tant en joc (se'l van fer varis cops) com amb indecisions, com no deixar despejar a Fuoli quan anava de cara, com fer-se un embolic en defensa per no treure's de primeres la pilota...
vaig veure molts cops rebre jugadors del Murcia totalment sols al mig del camp, també moltes passades a l'espai o a l'esquena que els murcians rebien sols....ojo tot això en eliminatòries (si és que les juguem) perquè et deixen fora amb un parell de badades
també vaig veure nervis davant, males decisions d'alguns jugadors com López Pinto o Coscia
crec que vam notar molt la baixa d'Astals
anem a les coses positives:
justament que recuperem Astals i Kaiser, i això permetrà tornar a veure Urri al mig del camp, que el trobem massa a faltar quan el posem de central
també destacar el puntdonor de l'equip, que empès pels 9000 que vam estar al camp, vam fer empatar i quasi guanyar un partit que la majoria vèiem perdut a 10 min del final
també me n'alegro i molt de la tornada de Segura, que bé centra el paio
anem a Madrid amb tot companys!
si se puede!