El més important sumar +3 en un camp contra un equip deshauciat. Crec que no hem jugat massa bé i em preocupa perque si arriba a ser un equip de més amunt jugant-se coses haguessim perdut segurament pero bueno, un pas més per mantenir distancies amb els 2 competidors. Ara a resar per a que el Betis B faci el mateix partit que vs. nosaltres.
Com dieu, Godoy es un jugador que no li estan sortint les coses i va molt passat, sempre targetes, no encerta de cara a porta, es una llàstima. Espero que ens pugui donar algo en els partits que queden, pero sempre entrant a 15-20 minuts del final. A vegades aquests jugadors son importants pel seu caracter.
D'altra banda, no m'ha agradat Carlos Garcia avui, el control que quasi acaba en vermella o situació de perill... Al contrari, m'agrada que marquin Escudero i Coscia i que els tinguem endollats en la seva competició particular pel pitxixi del equip, segur que ens donaran més gols. Ruben Martinez incansable avui.
A descansar i a preparar el partidàs contra l'Hércules a la NCA, on tampoc s'hi valdrà fallar.