Autor Tema: Copa Catalunya: Terrassa - CE Sabadell Dimecres 14/01 20h  (Llegit 2714 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 733
  • Gènere: Masculí
Re:Copa Catalunya: Terrassa - CE Sabadell Dimecres 14/01 20h
« Respondre #20 el: 15 de Gener de 2026, 08:36:17 am »
He pogut veure el partit per Twich (mil gracies a la gent de Radio Sabadell) i no m'ho he pogut passar millor.

Del 2-0 de la primera part, amb el torrente (con esos cuernos que le salen de la frente) celebrant, a passar-se 50 minuts intentant perdre temps amb el delegat de camp fent l'indio, els jugadors caient al terra i fingint lesions,etc... Justifica poètica al darrer minut, quan més mal fa, quan ja ho tenien a la mà....arriba l'amic Godoy i salta per sorbe del defensa egarenc per marcar el 2-2. A partir d'aquí tranqulitat màxima, tenim gent molt seriosa i professional, sabia que passariem.

I el torrente altra cop cap a casa, amb la cua entre les cames mentre els quadres arlequinats segueixen celebrant, quan creixin podran seure a taula amb els grans.

Molts anims pels companys que han patit agresions per part dels rucs de vermell:

https://radiosabadell.fm/esports/ce-sabadell/brutal-agressio-derbi-terrassa

« Darrera modificació: 15 de Gener de 2026, 08:40:43 am per Yonkipur »

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1340
  • Intent de representant
« Respondre #21 el: 15 de Gener de 2026, 08:47:22 am »
És molt millor guanyar així que un 0-2/3/4, que voleu que us digui. Amb el quart porter sota pals i ells matant 2 pardals als penals.

Semifinalistes i un partit més que tindrem a casa segons els criteris de FCF. Ahir 3k al sac i per jugar les semis a casa, 2k més.

Nit rodona a Terrassa  :happy2:

Connectat uri1981

• President
  • Missatges: 5593
« Respondre #22 el: 15 de Gener de 2026, 10:25:06 am »
el vaig haver de veure per youtube del terrassa (tela els comentaristes, demanant grogues a punta pala pels nostres i fotent a parir al seu porter cada 2x3) ja que tinc una tele nova i no vaig saber veure els canals d'antena (és on hi ha tele sabadell)

vam disfrutar amb el 2on gol com a porquets a casa, destacar que menys mal que tenen una xarxa darrera la porteria, perquè tal i com xuten els penalts, no guanyarien per aplega pilotes

ànims als agredits

lo de Cortés, doncs ni idea si no es portaven gaire bé, però sent ell un veterà i Utgés un nano, tela....

Desconnectat Roig14199

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #23 el: 15 de Gener de 2026, 12:25:45 pm »
Quin goig guanyar així als Egarencs, millor guió impossible.

Tema Cortés, i coneixent-lo bé, es el que en futbol es diu un porc del futbol subterrani, un tiu que es passa els partits escalfant al contrari de les formes mes brutes, amb els nostres quadres també ho ha fet a tots els partits en els que ha participat. Ara bé, veient l’actitud que va tenir ahir amb un excompany fins feia 15 dies i la falta de respecte que suposar trepitjar un rival al qual li treus 13 anys, ja et diu tot el que representa aquest personatge. Un tiu indigne del futbol, que sap que físicament li queden 4 dies (no li arriba el fisic ni per competir a 1ra cat) i que ahir va decidir treure’s la careta i trepitjar a Utgés. Una absoluta vergonya que en el fons ens demostra quin tipus de jugador teniem com a capità.

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 733
« Respondre #24 el: 15 de Gener de 2026, 13:11:01 pm »
Cortes ahir es va equivocar, i molt!. Segurament fruit de no estar acostumat a que els seus partits es pasin per la TV.

Tot i això, el considero una peça clau en l'any de l'ascencs de 2a RFEF i sempre li donaré les gracies.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3038
« Respondre #25 el: 15 de Gener de 2026, 13:11:08 pm »
Lo unico malo Cortes, ese pisoton a un excompañero hasta hace unas semanas no se a que ha venido, y ha sido queriendo.
Molt lleig, ja l'agafada del coll és lamentable però lo de la trepitjada no ve a cuento. Per a mi millor que hagi marxat, no vull un capità així al meu equip.

Esperem que la persona agredida es recuperi, però jo ja fa temps que no vaig a aquell camp perquè no és la primera vegada que passa en allà. Tampoc ajuden certs comentaris a xxss de gentussa que es fa dir seguidor nostre i només fa que escalfar l'ambient, amb referències a hhvv.

Godoy ens farà disfrutar, li va la marxa i això ens feia falta.

Ara Teruel i a seguir sumant ????????
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 130
« Respondre #26 el: 15 de Gener de 2026, 20:19:17 pm »
Lo unico malo Cortes, ese pisoton a un excompañero hasta hace unas semanas no se a que ha venido, y ha sido queriendo.

Esperem que la persona agredida es recuperi, però jo ja fa temps que no vaig a aquell camp perquè no és la primera vegada que passa en allà. Tampoc ajuden certs comentaris a xxss de gentussa que es fa dir seguidor nostre i només fa que escalfar l'ambient, amb referències a hhvv.

Correcte, no es pot defensar cap agressio,pero si vas amb un grup, que tambe li agrada la festa i vas provocant… i vas buscant al final un dia o un altre. Igual que quan ells venen aqui i van a buscar-los.

Al final qui juga a anar de “ultra” ja sap amb que es pot enfrentar algun dia tristement, despres tot son lamentacions.

Desconnectat rumove

• Infantil
  • Missatges: 256
« Respondre #27 el: 15 de Gener de 2026, 20:37:33 pm »

Correcte, no es pot defensar cap agressio,pero si vas amb un grup, que tambe li agrada la festa i vas provocant… i vas buscant al final un dia o un altre. Igual que quan ells venen aqui i van a buscar-los.

Al final qui juga a anar de “ultra” ja sap amb que es pot enfrentar algun dia tristement, despres tot son lamentacions.

En la salida del campo hubo una auténtica emboscada a los aficionados del Sabadell, algunos volvieron al campo, otros se metieron en los portales y los que salieron un poco antes dirección Renfe pues tuvieron que recibir una paliza de un grupo del Terrasa, los agredidos no jugaban a ser ultras, tuvieron la mala suerte de ser perseguidos por este grupo.

Por cierto, esto no es un tema que sean del Terrasa o del Sabadell, se estan volviendo a lo que nunca tenia que haber vuelto, que son los ultras y radicales que dicen representar un club, y algunos que llevan la camiseta del Sabadell también que se lo miren.

Tema aparte, es de los mossos, había un amplio despliegue de medios, pero como siempre escondidos en la furgoneta con el movil y la calefacción y literal a dos calles dirección Renfe agresiones físicas muy serias y absolutamente ninguna mosso. Eso si, no te pongas de pie en la grada que vendrán 4 0 5.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3038
« Respondre #28 el: 15 de Gener de 2026, 20:57:58 pm »

En la salida del campo hubo una auténtica emboscada a los aficionados del Sabadell, algunos volvieron al campo, otros se metieron en los portales y los que salieron un poco antes dirección Renfe pues tuvieron que recibir una paliza de un grupo del Terrasa, los agredidos no jugaban a ser ultras, tuvieron la mala suerte de ser perseguidos por este grupo.

Por cierto, esto no es un tema que sean del Terrasa o del Sabadell, se estan volviendo a lo que nunca tenia que haber vuelto, que son los ultras y radicales que dicen representar un club, y algunos que llevan la camiseta del Sabadell también que se lo miren.

Tema aparte, es de los mossos, había un amplio despliegue de medios, pero como siempre escondidos en la furgoneta con el movil y la calefacción y literal a dos calles dirección Renfe agresiones físicas muy serias y absolutamente ninguna mosso. Eso si, no te pongas de pie en la grada que vendrán 4 0 5.

Exactament anava per aquí el meu comentari
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9945
« Respondre #29 el: 15 de Gener de 2026, 21:55:00 pm »
Molt lleig, ja l'agafada del coll és lamentable però lo de la trepitjada no ve a cuento. Per a mi millor que hagi marxat, no vull un capità així al meu equip.

Godoy ens farà disfrutar, li va la marxa i això ens feia falta.

Això te un nom, enveja, rencor i ràbia de tenir que deixar un equip on no tenía puesto...

Godoy 100% d´acord
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3187
  • Som el Sabadell !
« Respondre #30 el: 16 de Gener de 2026, 09:05:15 am »
Se sap quin dia es el sorteig i quan es juga?
Hem tornat !

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3655
  • Endavant Sabadell
« Respondre #31 el: 16 de Gener de 2026, 10:15:32 am »
Partit que vaig veure per demés per twitch, sense cap mena d'interes més enllà de veure a Godoy i Moreno i que vaig acabar gaudint com un porc senglar.
L'acció de Cortes em va decebre però no treu que va fer un temporadon i va ser un excelent capità.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat o rei marañon

• President
  • Missatges: 5183
« Respondre #32 el: 16 de Gener de 2026, 11:24:51 am »
Algú que sapigue de futbol em pot dir que fotarem amb tants devanters?

Desconnectat barrankusfogonerus

• Juvenil
  • Missatges: 327
« Respondre #33 el: 16 de Gener de 2026, 13:39:13 pm »
no entiendo mucho pero pienso que la idea sera reconvertir algun jugador en mediocampista

Desconnectat pollastre

• Juvenil
  • Missatges: 335
« Respondre #34 el: 16 de Gener de 2026, 14:50:11 pm »
Esto es una masa compacta e irrompible,se mira el conjunto no la individualidad
El año que viene pinta disfrutar aún más

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1354
« Respondre #35 el: 16 de Gener de 2026, 19:21:59 pm »
no entiendo mucho pero pienso que la idea sera reconvertir algun jugador en mediocampista

Ja el dia del Marbella, cap al final del partit, tant Priego com Rubén van acababar jugant més cap al migcamp, fent d'enllaç amb la zona de 3/4.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4428
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #36 el: 16 de Gener de 2026, 21:01:15 pm »
Que me bufen la dolçaina els egarencs. Vaig vore el partit i la segona part, les vam passar per sobre i se van salvar d'una tunda de xurro.
I lo de les agresions, a vore, si ja durant la setmana gent dels dos clubs que van sortir del c*** de sa mare abans d'estar a punt ja s'anaven picant, i lo més curiós és que alguns, segur que ni per allà estaven. Que s'ho miri bé la directiva, que tornem a tenir basura a la grada.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7515
« Respondre #38 el: 17 de Gener de 2026, 14:24:16 pm »
https://radiosabadell.fm/esports/ce-sabadell/rebuig-aparicio-grup-feixista?fbclid=IwdGRzaAPYXr5jbGNrA9heFGV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHreyMmT0Xj-pbftbW8kqDfwujdaC2u_5KFmB6MV4yoKaptHYcx0F6lSfyo3O_aem_ToKoNyPvQ8tcZfmNj6jEbA

Nosaltres no ens salvem de la gentussa, això és te que acabar rapid i contundent

Ara el primer i més important es actuar per que no augmentin en nombre de persones. Després, a la que la liïn actuar amb diligència. Prou els vam patir i ara aquests grups estan reviscolant arreu.
Fora problemes!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3655
  • Endavant Sabadell
« Respondre #39 el: 17 de Gener de 2026, 15:45:24 pm »
Tornem a ser-hi !
El dia del Nàstic van aparèixer en modo performance, amb atrezzo inclòs.
Anaven dirigits per un adult, ex membre de Hooligans i la germana d'aquest, aquest exmembre es el mateix que va agredir, l'any passat, en el Nou Sardenya, a un membre de la Joventut Arlequinada.
Sí jo ho se i no visc a Sabadell, no em crec que la resta de gent no ho sàpiga i qui els està promoven per fer soroll i captar nous adeptes..
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem