Autor Tema: Quin 2025  (Llegit 269 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1117
  • Gènere: Masculí
Quin 2025
« el: 21 de Desembre de 2025, 15:50:39 pm »
Companyes i companys, no sé si aquest posty l'hauria de ficar en aquesta secció o en una altre, espero perdoneu l'errada.

Després del què va passar ahir i una nova victòria a casa davant el líder, acabem l'any en segona o tercera posició -és igual- feia un resum del què ha estat aquest any natural. Recordem què fa un any, si no erro, empatavem al camp d'un Badalona Futur en un dia gris gairebé negre i continuavem amb un míster pla. L'any 2025 comença amb una patacada grossa davant el Torrent d'un tal Káiser -i tot el què ja sabiem del mercat-. Moments convulsos i, de nou, un any què comença torçat en una categoria molt dura -de molt fang-. El cas és que acabem una nova temporada amb molts canvis i moltes turbulències però, almenys, acabem pujant a Múrcia amb un bloc què es fa fort a base de òsties dures -derrotes al Sardenya, Terrassa, Ibiza més el 0-4 del St Andreu-.

Començem amb l'eufòria de Múrcia i, crec que jo molts de vosaltres, quin projecte teniem per aquest any i jugadors, míster... Arriba en Ferran Costa què a categories per sota ho està petant però que, el salt a l'Andorra, refreda les expectatives -pel motiu que sigui, no els seguia pas- i tothom (suposu) amb dubtes -jo primer volia a en Miguel Álvarez, no ho amagaré. Quan als fitxatges el típic coneixedors del seu mètode i aliats -penso que, per salvar-se pot estar bé-. Quina errada d'un catedràtic de fútbol desde casa seva, opino de mi mateix ara. Boca ben tancada i aplaudir fins no poder més.

Ara fem una mirada enrere, anys anteriors. Fa dos anys, perdiem 3-0 davant una Cultural Leonesa i marxavem amb peu i mig al descens. Comença el 2024 i, tot i guanyar el Tarazona, tenim els impresentables dels italians foten un desprestigi total i absolut i sortint als diaris com un hazmereír total; un vaixell a la deriva què no sap per on venen els atacs. Amb una planificació magnifica i parlant de fer grans fites -aquell estiu-, jugadors sense pena, ni volguer demostrar res. Gràcies Óscar, el breu pas per Tenerife, et deu haver deixat el cv a l'atur.

Un altre any abans, derrota a Pamplona i Gabri García al carrer. Per sort arriba uns quants reforços i un Miki Lladó que reflota i acabem la temporada molt per sobre del que podriem haver esperat -d'aquell bloc sempre tendré molta gratitut als jugadors i cos tècnic, a alguns els anyoro C. Herrera i Armando, per exemple-.

I un altre any abans? Per a mi un any de moltes estrellita i poc currante. El llit que li fan a l'Antonio no m'ho treuen del cap. El mateix llit què ens fan el dia de l'Algeciras i els 10.000 aficionats a la NCA. A més ens quedem amb una econòmia més degradada que semblava què tornaven els fantasmes del "Te neCESitamos" d'anys anteriors després del japonès.

I un altre any abans? Un any sèncer sense poder anar, ni gaudir ni patir a la 2A per la còvid i un grup que, segur, molts tenim en el rècord per deixar-ho tot.

Ara, tornem a l'avui, tenim 32p i -1p davant el líder, amb 51 jugats. Només 7 gols en contra i només 1 derrota. Ni un gol en contra a casa. Ni un partit on haguim dit "nos hemos salvado por los pelos", més aviat lamentant de no rematar algún partit com el Sanluqueño, o obrir la llauna com el Nàstic. Amb aquell míster que, de primeres, no em feia cap gràcia. Amb aquells jugadors que bue... amb aquella base què venia de l'ascens a Múrcia, això sí. Pencaires i currantes.

Ningú per sobre de ningú. Tots a una en una direcció. Ja ho diu el patró amb la boca petita però l'objectiu és continuar allà a dalt i guanyar aquesta Copa Catalunya -què sempre molesta agrada-. Qui seré jo por pensar què pot molestar? Jugui qui jugui a cada partit aplaudiré fins què no pugui més, m'han guanyat l'estima.

Valorem tot això desde la calma i la tranquil·litat de les coses ben fetes i, sobretot, després d'anys d'estar en muntanyes russes.

Bones Festes companyes i companys.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3418
  • Endavant Sabadell
Re:Quin 2025
« Respondre #1 el: 21 de Desembre de 2025, 16:41:29 pm »
Llegint el teu post i rememorant les penúries viscudes, no entenc com els meus fills han seguit sent arlequinats i a sobre, vivint a Girona i coincidint amb els anys daurats d'aquests., mare meva quanta merd4 ens hem menjat.
I totalment d'acord amb l'apunt de Hidalgo i Munitis.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9494
« Respondre #2 el: 21 de Desembre de 2025, 21:30:07 pm »

I això que vem començar perdent a casa contra el Torrent, qui ho havía de dir  :w00t:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7416
« Respondre #3 el: 21 de Desembre de 2025, 23:45:30 pm »
Aqui es demostra que cal fitxar “currantes” i menys figuretes ni entrenadors estranys.
I que no només son diners.

Que duri el màxim que ja ens hi mereixem, ja. Sobretot el Presi.