Autor Tema: J13 CE Sabadell - Sevilla At. 23 de Novembre a les 20:30H  (Llegit 1780 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1283
  • Gènere: Masculí
Re:J13 CE Sabadell - Sevilla At. 23 de Novembre a les 20:30H
« Respondre #20 el: 24 de Novembre de 2025, 12:40:30 pm »
Si seguim aixi, el tito Adam potser afluixa la mosca i ens porta algun reforç pels reis mags :)
Ahir deien q hi havien inversors mexicans nous
Oh !! Benvinguts ,passeu ,passeu  , de les tristors  en farem fum.A casa meva és casa vostra, si és que hi ha casa d’algú.🎼

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5404
« Respondre #21 el: 24 de Novembre de 2025, 13:09:42 pm »
Si seguim aixi, el tito Adam potser afluixa la mosca i ens porta algun reforç pels reis mags :)
Ahir deien q hi havien inversors mexicans nous
on ho deien això?  no fa temps ja vam tenir algun inversor mexicà i per això ens van encolomar algun nano mexicà que no va ni debutar?

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2445
« Respondre #22 el: 24 de Novembre de 2025, 13:14:09 pm »
A RS ho van dir

Desconnectat pollastre

• Juvenil
  • Missatges: 302
« Respondre #23 el: 24 de Novembre de 2025, 13:16:59 pm »
Este equipo está programado para competir al más alto nivel,solo hay que observar como buscan el gol y también como se defienden una vez conseguido,es una masa unificada y compacta,ojo y sin dejar de buscar el segundo pero a otro ritmo.
Reclamar la permanencia con este equipazo  ,el mejor que yo he visto en los dosmiles, es casi,casi faltarles al respeto. :anims

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3837
  • You will never walk alone
« Respondre #24 el: 24 de Novembre de 2025, 13:18:13 pm »
Jo tambe coincideixo que aquest equip es de play off, ojo que ens pot venir la pajara i caure a mitja taula com l'any passat a 2rfef. Penso que hem d'aprofitar la inercia i quedar campions i pujar directes, pero cal estar més encertat de cara a porta perque sino ens portarem massa empats.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat J.R.G.

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2513
« Respondre #25 el: 24 de Novembre de 2025, 14:54:52 pm »
Yo no sé si este equipo es de ascenso, de play-off o de permanencia, pero lo que sí tengo claro es que está dando el máximo nivel que puede dar y que ha superado todas mis expectativas.

Llevamos 13 partidos jugando con los mejores 11 jugadores y éstos están dando el mejor nivel que pueden dar. Me cuesta pensar en una mejor versión de Fuoli, de Astals, de Quadri, de Urri o incluso de Escudero y Coscia, que nos puede parecer que están mal, pero que llevan mejores números que los que hemos visto en nuestros delanteros en años anteriores.

Y aún dándolo todo, vemos que les cuesta ganar y marcar un gol, por lo que lo lógico es pensar que llegará el inevitable bajón, porque está dando el máximo nivel y veo difícil mantenerlo o que no tengamos lesiones que nos acaben diezmando.

Dicho esto, sólo espero que siga la racha los máximos partidos posibles, lo suficiente para que los inversores se animen a mejorar el equipo en el mercado de invierno y podamos vivir algo extraordinario al final de temporada.

Hasta entonces, sólo disfrutar de lo que ya nos están dando y agradecer el esfuerzo e implicación de los jugadores.

Con jugadores así es inevitable sentirse orgulloso.
« Darrera modificació: 24 de Novembre de 2025, 14:58:06 pm per J.R.G. »

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1155
  • Intent de representant
« Respondre #26 el: 24 de Novembre de 2025, 17:47:02 pm »
Sobre el tema d'inversors mexicans, recordo un dinar a l'Octubre amb un altre forero bastant conegut allà present, que em va avançar això. Segons em va dir, no seria com a accionistes, seria com a inversor pur.

Es va guanyar, però ens va costar molt el gol. També penso que es va jugar molt bé, encara que el rival era molt tou.
3 punts i mitja salvació

En el moment que estem, em sembla que conformar-nos amb una salvació còmode, seria un error. Ja potser hem de començar a pensar en que l'objectiu de la temporada ha de ser el Play-off.
« Darrera modificació: 24 de Novembre de 2025, 17:49:19 pm per tonidg »

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 989
« Respondre #27 el: 24 de Novembre de 2025, 19:42:54 pm »
Sobre el tema d'inversors mexicans, recordo un dinar a l'Octubre amb un altre forero bastant conegut allà present, que em va avançar això. Segons em va dir, no seria com a accionistes, seria com a inversor pur.

Es va guanyar, però ens va costar molt el gol. També penso que es va jugar molt bé, encara que el rival era molt tou.
3 punts i mitja salvació

En el moment que estem, em sembla que conformar-nos amb una salvació còmode, seria un error. Ja potser hem de començar a pensar en que l'objectiu de la temporada ha de ser el Play-off.

A mi fa unes setmanes em van dir que l'inversor mexica a fotut 1 kilo d'euros

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4758
« Respondre #28 el: 24 de Novembre de 2025, 19:51:00 pm »

3 punts i mitja salvació

Amb només Quadri i Urri al mig camp ara mateix se'm fa dificil

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1161
« Respondre #29 el: 24 de Novembre de 2025, 19:53:46 pm »
Com diu el company J.R.G. no crec que ens haguem de precipitar. Podem llençar campanes al vol? Per suposat que sí. Algú ascendeix ara o per parlar-ho directament? No.

Tenim un míster i uns jugadors que treballen per guanyar cada partit i, en el nostre cas, el mal menor és empatar -i tot i així ens hem queixat algún partit-. Encara no hem perdut i són registres d'estar allà dalt.

Tindrem ensopegades i, segurament, algún baixón; seguríssim. La feina que fan es veu cada cap de setmana i em deixa tranquil.

Si més endavant no ens hem despenjat, cosa que dubto, doncs endavant. Hem d'aprofitar aquesta inèrcia positiva.

Ojo al calendari que ens queda fins a final d'any.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12110
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 25 de Novembre de 2025, 09:00:46 am »
Típic partit de la categoria, on encara que siguis bastant superior (sobretot els primers 20 minuts), costa tancar-lo.

3 punts més i després de un terç de la competició, estem on molt poca gent pensava que estaríem (inclòs jo). A seguir sumant, que el futbol és un esport on s'han d'aprofitar molt les ratxes.

I a encertar al mercat d'hivern com s'ha encertat al d'estiu. Veig que no sos l'únic que penso que a part d'Urri i Quadri, ens cal alguna peça més enmig, encara que els minuts que Astals va estar per allà, em va agradar molt també.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2901
« Respondre #31 el: 25 de Novembre de 2025, 21:59:48 pm »
Típic partit de la categoria, on encara que siguis bastant superior (sobretot els primers 20 minuts), costa tancar-lo.

3 punts més i després de un terç de la competició, estem on molt poca gent pensava que estaríem (inclòs jo). A seguir sumant, que el futbol és un esport on s'han d'aprofitar molt les ratxes.

I a encertar al mercat d'hivern com s'ha encertat al d'estiu. Veig que no sos l'únic que penso que a part d'Urri i Quadri, ens cal alguna peça més enmig, encara que els minuts que Astals va estar per allà, em va agradar molt també.
Totalment d'acord. I pel mercat d'hivern pot ser clau passar l'eliminatòria de copa: la pastarrufa que faríem amb un equip amb competició europea ens aniria molt i molt bé.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3454
  • Endavant Sabadell
« Respondre #32 el: 25 de Novembre de 2025, 23:45:49 pm »
La clau es fichar al mercat d'hivern, però sense trencar el vestidor, l'any passat li va passar al Sant Andreu.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem