Autor Tema: Copa del rei 25-26  (Llegit 2148 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1773
  • Gènere: Masculí
Re:Copa del rei 25-26
« Respondre #60 el: Ahir a les 16:08:30 »
En el món empresarial, quan la empresa no va bé, tots els socis han d'esquitxar la mosca, i és lo més normal del món, però és clar aquí ja tenim en Adam i en Pau que ho fan oi, així ja no ho farem nosaltres, dons no és així tots hem de remar amb la mateixa direcció i anar tots a una i si hem de pagar 20€, dons es pagan i punto, tot per el CES.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 650
« Respondre #61 el: Ahir a les 16:39:35 »
Resumint, tenim un pressupost de 4000000€ i els ingressos són 2000000€, si algú no entén perquè els socis paguem el dia del Dépor que escolti tota la roda de premsa.
L'altre punt fort és que l'ajuntament destinarà 800000€ a millorar l'estadi.

De cada 100 euros només 12 euros els posem els socis amb els abonaments, la resta ha de sortir de la TV, patrocinadors i cobraments drets de jugadors.
Falten 2M per arribar als 4M del pressupost anual, que l'hauran de posar ell i els inversors. Però tenim gent enrabiada per pagar 10 euros en un partit de copa que fa 10 anys no jugàvem.

I a la mínima demanaran reforços...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12091
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #62 el: Ahir a les 18:48:14 »
Es pot estar d'acord o no sobre el tema de pagar entrada i dels preus. De fet hi hauran 5.000 opinions sobre el que s'hagués fet, però el propi president ha deixat clar les raons, encara que els temps sobre el tema no han sigut els millors.

A mi em costarà en total 45€ més el sopar, però un cop explicat tot amb més claredat, farem l'esforç. Però potser han d'entendre que al soci (que realment en el futbol actual som clients), potser se'ls ha d'explicar les coses per endavant i amb més antelació.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1582
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #63 el: Ahir a les 19:54:49 »
A mi me gustaria saber donde han ido el dinero de pau victor por ejemplo entre otro,tambien digo una cosa luego se quejan de que no hay aficion blablabla pero no todo el mundo se puede permitir ese dinero la verdad una familia que esten en general por ejemplo es un extra de unos 100€ por familia para ver un partido televisado sin frio y en su casa me parece genial que el socio pague pero 15€ por cabeza es un dineral en fin .espero que como minimo lo utilicen para el mercado de ahora porque por mucho que seamos invictos no se puede ir todos los partidos al 0-0 y queda muy bonita el invictos .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1965
« Respondre #64 el: Ahir a les 20:23:03 »
Doncs pagarem i anirem! el tema està que potser s'hagués pogut comunicar tot plegat abans, en una presentació del partit, abans de treure preus. Fallen molt en la comunicació. El que no m'agrada és que renyin i tractin de mal arlequinat al que està en contra d'alguna cosa. No em refereixo a ningú del foro ni res en concret, em refereixo a nivell general la gent renyadora de twitter (hi ha molts pilotes) i o el mateix president que sembla que ens renya.

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1071
  • Intent de representant
« Respondre #65 el: Ahir a les 21:39:50 »
Doncs pagarem i anirem! el tema està que potser s'hagués pogut comunicar tot plegat abans, en una presentació del partit, abans de treure preus. Fallen molt en la comunicació. El que no m'agrada és que renyin i tractin de mal arlequinat al que està en contra d'alguna cosa. No em refereixo a ningú del foro ni res en concret, em refereixo a nivell general la gent renyadora de twitter (hi ha molts pilotes) i o el mateix president que sembla que ens renya.

Pensem el mateix. A mi el partit em costa una bona pasta si anem tots els de la família i que a sobre em vingui una persona que no sap la meva situació a dir-me que em queixo per 5-10€, quan en total en son 50, em molesta, la veritat. Tots podem tenir una opinió, però per opinar de casa meva, sols estan autoritzats els que hi viuen. Els demés, callats estan més macos.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5960
« Respondre #66 el: Ahir a les 21:52:45 »
Entiendo la postura del presi y comprendo los argumentos pero poniéndolo en contexto, es el deportivo de la Coruña, que si, que es el líder de segunda división, pero es un equipo que hace 4 días estaba jugando en liga contra nosotros, en un horario malo, en pleno invierno, y encima televisado...
A veces 2 y 2 no son 4, los números hay que ponerlos en contexto... y quizás, solo quizás, si das mas ventajas a socios, por ejemplo... poder sacar otra entrada aunque sea a 10 euros, o cosas de este tipo, se hubiese sacado igual o mas caja y se hubiese llenado el estadio.
Yo cogeré mi entrada y a ver si se animan los de mi familia en cogerla también, pero como ya digo, el horario es criminal... la fecha también...

Desconnectat rumove

• Infantil
  • Missatges: 229
« Respondre #67 el: Ahir a les 22:27:50 »
A mi me gustaria saber donde han ido el dinero de pau victor por ejemplo entre otro,tambien digo una cosa luego se quejan de que no hay aficion blablabla pero no todo el mundo se puede permitir ese dinero la verdad una familia que esten en general por ejemplo es un extra de unos 100€ por familia para ver un partido televisado sin frio y en su casa me parece genial que el socio pague pero 15€ por cabeza es un dineral en fin .espero que como minimo lo utilicen para el mercado de ahora porque por mucho que seamos invictos no se puede ir todos los partidos al 0-0 y queda muy bonita el invictos .

En relación a Pau Víctor, en la rueda de prensa el presidente ha comentado que este año se ha conseguido 500k por derechos de traspaso esto incluye Pau Víctor, Morcillo, Altamira por pasar a tener ficha del primer equipo etc Aún asi, hay un déficit de 2 millones de euros que tienen que poner la propiedad.

Error en la comunicación, pero fondo muy justificado y dar las gracias al presidente por la información y gestión, no podemos estar en mejores manos.

Supongo que esos que quieren el campo vacío y dicen que son socios , no pagarán los 20€ que nos meterá el Europa…

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 858
« Respondre #68 el: Ahir a les 23:00:08 »
M'en alegro que li compreu el discurs. Realment és molt fàcil fer feliç a (casi) tothom.

Segurament es faran entre 100.000€ i 150.000€ de taquilla, si tot va bé, no plou i seguim adalt. Uns diners que els propietaris del Club es podran estalviar posar.

Tocarà passar per caixa per només poder veure la segona part.

I per cert, l'Europa ens cobrarà 15€, que és el que s'ha pactat. Normalment els clubs respecten el que pacten.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1382
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #69 el: Ahir a les 23:07:53 »
A mi tampoc m'agrada pagar però pago i punt, perque es un bé pel club del nostre cor! El que es de veritat del CE Sabadell no es queixa tant del partit.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2490
« Respondre #70 el: Avui a les 00:40:45 »
Insisto, hay gente que se piensa que levantando cuatro voces hiperventiladas por Twitter, puede hacer y deshacer a su antojo; y que cuando vieron que les hacían pagar el partido del Depor, soltaron aquello de "aguantame el cubata que esto lo soluciono yo en dos twitts"...

Y francamente, no he visto ese tono de "castigo", sino más bien el de dar todas las explicaciones posibles, lo cual está muy bien.

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 685
« Respondre #71 el: Avui a les 10:02:45 »

En relación a Pau Víctor, en la rueda de prensa el presidente ha comentado que este año se ha conseguido 500k por derechos de traspaso esto incluye Pau Víctor, Morcillo, Altamira por pasar a tener ficha del primer equipo etc Aún asi, hay un déficit de 2 millones de euros que tienen que poner la propiedad.

Error en la comunicación, pero fondo muy justificado y dar las gracias al presidente por la información y gestión, no podemos estar en mejores manos.

Supongo que esos que quieren el campo vacío y dicen que son socios , no pagarán los 20€ que nos meterá el Europa…

Res més a dir. Aqui hi ha uns senyors jugant-se una millonada per a que nosaltres puguem anar al futbol i nosaltres cridant perque ens fan pagar per veure al Depor.... Recordem que això, com la majoria de coses a la vida, és un negoci i cal buscar la rendibilitat.