Autor Tema: CE Sabadell - Atlético Madrileño dimecres 06/08 a les 19h NCA  (Llegit 645 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 966
  • Gènere: Masculí
CE Sabadell - Atlético Madrileño dimecres 06/08 a les 19h NCA
« el: 05 de Agost de 2025, 20:50:25 pm »
Serà el retorn de Javi Morcillo. A més, és la prova més exigent fins ara i ens mesurem a un rival del nostre grup. Només s'obrirà Tribuna i, els socis d'aquest any, entrada gratuïta, els NO socis a 5€.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4516
Re:CE Sabadell - Atlético Madrileño dimecres 06/08 a les 19h NCA
« Respondre #1 el: 05 de Agost de 2025, 21:44:20 pm »
Serà el retorn de Javi Morcillo. A més, és la prova més exigent fins ara i ens mesurem a un rival del nostre grup. Només s'obrirà Tribuna i, els socis d'aquest any, entrada gratuïta, els NO socis a 5€.
I per si algú va despistat no s'obriran las taquillas

Connectat mss

• President
  • Missatges: 9258
« Respondre #2 el: 06 de Agost de 2025, 20:03:45 pm »

Descans 0-0
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 282
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #3 el: 06 de Agost de 2025, 21:08:42 pm »
Un bon partit de prova contra un equip de la categoria i no m'ha desagradat. Moltes ocasions, bon joc, si corregim l'encert a porta tindrem una temporada ill·usionant.

Esta molt bé que poguem seguir la pretemporada pel Twich de Radio Sabadell mentre som de vacances

Pd: destacar el partidàs de Quadri, Prieto i Bonaldo.
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Connectat mss

• President
« Respondre #4 el: 06 de Agost de 2025, 21:12:32 pm »

Tot i no guanyar em sotmés al Atl.Madrileño, no ha existit i això que es un equip que va acabar 7è a les portes del PO l´any passat

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 836
« Respondre #5 el: 06 de Agost de 2025, 21:35:11 pm »
No he vist el partit, i no tinc ni idea com ha anat, però tingueu en compte que els filials en pretemporada pugen als bons jugadors al primer equip. Igual que passarà amb el Barça B. En pretemporada són equips inferiors als que ens trobarem durant l'any.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6555
« Respondre #6 el: 06 de Agost de 2025, 22:17:33 pm »
https://www.youtube.com/shorts/A2QLf0JpGEQ

Bones sensacions en aquest partit.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat CESB

• Infantil
  • Missatges: 169
« Respondre #7 el: 06 de Agost de 2025, 22:34:57 pm »
Lo primero y creo que es para destacar es que el césped lo he visto en muy buenas condiciones, no sé si han hecho algo especial pero daba gusto verlo.

Para mí partido con mucha intensidad y bastante correcto en líneas generales, me ha gustado muchísimo quadri todo terreno, buena salida de balón, no pierde pelotas, rápido en la recuperación e incansable y también destacar el partido de bonaldo por arriba es buenísimo a parte de anticiparse y de saber colocarse.

Alguien sabe lo que le ha pasado a Jan Molina, ha salido 15 minutos y lo han sacado en el descanso, la verdad es que no ha estado nada acertado el rato que ha jugado pero no creo que lo hayan cambiado por eso...

Lo único negativo es que creo que nos falta gol y que los goles que hemos marcado la  mayoría han sido a balón parado o fallos de ellos,  aunque hoy hemos tenido  alguna ocasión clara con jugadas bastante trenzadas...

A ver si seguimos con la progresión de hoy contra el Baleares.

Sabadell POWER

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 966
« Respondre #8 el: 06 de Agost de 2025, 22:36:28 pm »
M'ha agradat força el partit i, tot i què, a la primera hem estat clarament superiors; la segona part és on ens hem de fixar més. Simplement crec que Torres ens ha anat estudiant.

Ara que ja es veu un equip titular força perfilat m'agrada veure que estem creant desde la solidesa defensiva. També que no m'agrada tanta transició i no tenir més control de la pilota tot i què ens ha faltat un organitzador

Amb ganes de veure també en Tidyane, crec que ha estat l'únic de camp que no ha jugat.

A veure davant el Balears.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1211
« Respondre #9 el: 06 de Agost de 2025, 23:27:13 pm »
Partido muy entretenido e intenso para ser de pretemporada,con tantos cambios ,cosa que hay que agradecer a los dos equipos.A mi me han gustado Káiser poniendo orden en el juego y en los enfrentamientos dialécticos , Bonaldo que está cumpliendo muy bien ,así como el Chino que creo que es un acierto su vuelta y como no Quadri al que vamos a disfrutarlo.Y la dirección técnica muy coordinados el mister y sus ayudantes ,. también creo que nos ha ido bien la trifulca desatada , pues ahí se ha visto la comunión del grupo para dar la cara los unos por los otros.Ah!!! La portería a cero ..que lo de los goles ya vendrán contra los baleáricos.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3318
  • Endavant Sabadell
« Respondre #10 el: 07 de Agost de 2025, 00:18:57 am »
Me gusta muchísimo el equipo tanto en fase defensiva como en fase de presión, van con todo. Espectacular Quadri !
De momento la creación del juego en medio campo brilla por su ausencia, en cierto modo, normal ya que los jugadores estan cogiendo el tono y parece que lo apostamos todo a las bandas.
Por otra parte, no se si merece la pena gastar una ficha sub 23 con Jan Molina, es una apuesta entre algodones, ojala salga bien, ya que demostro ir sobrado de calidad,  pero me parece arriesgado
Y Morcillo, ojala me equivoque, hablo por hablar, pero en ese equipo no va a ser protagonista, creo que ha tocado 5 balones en la primera parte y el pobre con la cara ya lo decía todo.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1995
  • REY DEL POP !
« Respondre #11 el: 07 de Agost de 2025, 01:02:35 am »
En linies generals, el que he vist tan avui com en altres partits amistosos és el següent (possiblement molts ho veieu totalment diferent)

- Fútbol directe, pressió a dalt i tot l'equip corre i treballa. Lo de jugar amb filosofia Barça mai ens ha donat bons fruits.
- Bonaldo i Kaiser zero dubtes en ells, seràn els amos de la defensa. Per contra, el 4, Carlos Garcia el veig molt fluix.. ha jugat poc sí, però no el veig competència real.
- Astals a banda cambiada el trobo molt desaprofitat, i sembla que Ripoll serà el titular a la dreta i que amb el que confia més a l'esquerra és Astals.
- Avui hem jugat un rato amb Genar Fornés de Lateral esquerra (la seva posició natural). Falten centrals "como el comer"
- Quadri arribarà al fútbol professional (espero que amb nosaltres)
- Rubén segur que és un jugador de vestidor i havia de continuar si o si, però no senvà ni de la seva sombra. No s'enava a 2a RFEF, a 1a rfef penso que tindrà ben poc protagonisme.
- L'equip d'avui a la primera part perfectament podria ser el equip titular.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

• Secretari Tècnic
« Respondre #12 el: 07 de Agost de 2025, 08:12:38 am »
Un amistós més, cosas bones i cosas dolentas, curts de centrals i falta algú al mig camp, molts  davanters de banda
« Darrera modificació: 07 de Agost de 2025, 08:15:12 am per o rei marañon »

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1014
  • Intent de representant
« Respondre #13 el: 07 de Agost de 2025, 08:22:44 am »
M'ha agradat la intensitat a aquestes alçades de la pretemporada.
No m'ha agradat el caos per entrar, gent fumant a tribuna, gent queixant-se per trobar-se el seu seient ocupat.

És pretemporada.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6555
« Respondre #14 el: 07 de Agost de 2025, 08:30:03 am »
Que obrin d'entrada la general i no hi haurà tants problemes, ahir no s'hi cabia a la tribuna.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3852
« Respondre #15 el: 07 de Agost de 2025, 08:50:07 am »
Me gustó la intensidad del equipo, para ser un amistoso y con el entrenador muy activo todo el rato.

Coincido que la dupla Kaiser y Bonaldo será clave , por suerte parecen estar muy conjuntados y dan seguridad, también me ha gustado mucho Fornés , pero seguramente vamos justos en esa zona, para cuando hayan bajas.
Quadri muy bien, poco protagonismo de Urri y me ha gustado la tripleta de delante de la primera parte, López Pinto seguramente será el de más calidad en esa zona, también Priego mostró detalles y Escudero quizás el de menos intervención , pero se le nota clase cuando la tocó.
En esta parcela creo que estamos cubiertos porque en la segunda salió una tripleta nueva y también fiable con los conocidos Miguelete y Rubén junto con Coscia.

De todas formas, yo nunca le doy importancia a los resultados de los partidos de pretemporada , lo de verdad comienza el 31 y ahora hay probaturas,  mucha carga de trabajo, a muchos les falta tono físico.

Creo que en la presentación con el Ibiza, equipo diseñado para estar arriba y a una semana del comienzo, veremos el posible 11 de inicio (que no variará mucho al de ayer) y a un equipo más hecho de cara al inicio de liga.

Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2464
« Respondre #16 el: 07 de Agost de 2025, 09:57:08 am »
Sigo pensando que nos faltan centrales y sobre todo centrocampistas capaces de sujetar y dirigir al equipo.

Bonaldo lo doy como central, Urri y Quadri pueden estar al nivel exigible de 1RFEF pero no son suficientes y Cortés jugó ayer 20 minutos y salió con una bolsa de hielo en la rodilla. No está recuperado y parece exactamente igual de lesionado que el año pasado. Esas lesiones durante la temporada no se recuperan si no se operan.

Sin centro del campo consiente, lo pasaremos mal.

• Secretari Tècnic
« Respondre #17 el: 07 de Agost de 2025, 10:41:49 am »
Sigo pensando que nos faltan centrales y sobre todo centrocampistas capaces de sujetar y dirigir al equipo.

Bonaldo lo doy como central, Urri y Quadri pueden estar al nivel exigible de 1RFEF pero no son suficientes y Cortés jugó ayer 20 minutos y salió con una bolsa de hielo en la rodilla. No está recuperado y parece exactamente igual de lesionado que el año pasado. Esas lesiones durante la temporada no se recuperan si no se operan.

Sin centro del campo consiente, lo pasaremos mal.
y si por desgracia tenemos una lesión en alguno de estos puestos lo pasaremos mal no, peor

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5910
« Respondre #18 el: 07 de Agost de 2025, 10:57:43 am »
Coincido bastante con vosotros.
Creo que arriba vamos sobrados y ya se vio con las dos tripletas que sacamos... las 3 posiciones de arriba quizás incluso demasiado cubiertas, veremos la lucha de egos por jugar...
En el medio campo miedito. Cortés y urri con problemas físicos, Jan Molina creo que su futuro esta fuera de los terrenos de juego por mucha calidad que tenga, pero si no puede aguantar ni 15 minutos...
Nos quedamos con Quadri y poco más.
Los carrileros bien cubiertos, pero me faltaría un medio ( izan? ) y otro central ( coch)

Connectat mss

• President
« Respondre #19 el: 07 de Agost de 2025, 20:18:45 pm »
Coincido bastante con vosotros.
Creo que arriba vamos sobrados y ya se vio con las dos tripletas que sacamos... las 3 posiciones de arriba quizás incluso demasiado cubiertas, veremos la lucha de egos por jugar...
En el medio campo miedito. Cortés y urri con problemas físicos, Jan Molina creo que su futuro esta fuera de los terrenos de juego por mucha calidad que tenga, pero si no puede aguantar ni 15 minutos...
Nos quedamos con Quadri y poco más.
Los carrileros bien cubiertos, pero me faltaría un medio ( izan? ) y otro central ( coch)

Pues l´acaban de fer oficial com a nou jugador del CE Europa, no entec res, això si, cedit