Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Amb Urri i Miguelete q passa exactament?Un altre partit ni convocats
Ojalá me equivoque ,pero me da por pensar que entre lesiones y expulsiones Miquelete nos va a dar una de cal y otra de arena .Insisto que ojalá me equivoque.
0-1 company Pau Fernández expulsat
Portería a 0 en dos partidos ...me gusta
Que tal Diagouraga ?
Primera part acceptable i molt bona segona part. L'expulsió ens ha anat molt bé per a treballar la segona part amb un jugador de menys, un fet que en un amistòs suma molt en una preparació tàctica.Cita de: skatalites en 03 de Agost de 2025, 09:09:50 amQue tal Diagouraga ?Posicionalment desubicat, ja que no coneix del tot el sistema de joc. La resta, m'ha semblat un jugador de nivell per a la plantilla.
Just començem amb els primers amistosos, i tot i amb fitxatges ilusionants, jo personalment em segueixo conformant en salvar la categoria sense passar masses penes aquesta temporada, em podeu dir que això és ser poc ambiciós, però venim de 2RFEF.
Cita de: visi en 03 de Agost de 2025, 14:08:32 pmJust començem amb els primers amistosos, i tot i amb fitxatges ilusionants, jo personalment em segueixo conformant en salvar la categoria sense passar masses penes aquesta temporada, em podeu dir que això és ser poc ambiciós, però venim de 2RFEF.On s´ha de firmar?