Autor Tema: racó de pensar  (Llegit 2825 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2675
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
racó de pensar
« el: 08 de de 2022, 09:47:24 am »
Aquest espai serveix per fer un exercici d'honestitat i fer autocrítica envers a comentaris que haguem fet tant positius com negatius sobre qualsevol questió que envolti el nostre club.
Es a dir, és un espai per redimir els nostres pecats, en clau d'humor, sí s'escau.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2675
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:racó de pensar
« Respondre #1 el: 08 de de 2022, 09:58:47 am »
Al company Labtec li cedirem un espai propi per que assumeixi que és va equivocar criticant al "Búlgaro".

Començo jo, quan es va fitxar a Jacobo i després de veure'l tres partits vaig pensar, vaya paquete nos han colado, al final ha resultat ser dels jugadors més valuosos i diferencials que tenim.
Continúo amb Munitis, quan es va confirmar que venia i després d'haver llegit informació sobre ell, que el pintàven com el sargento de hierro, vaig pensar que no funcionaria i que als dos mesos abandonaria el projecte i ens acabaria d'enfonsar.

Dios arlequinado libérame de mi orgullo !!!
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Vella Creu Alta

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 900
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #2 el: 08 de de 2022, 10:05:08 am »
El que esté limpio de culpa que tire la primera piedra :confused: :confused:

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3452
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #3 el: 08 de de 2022, 10:24:15 am »
Al company Labtec li cedirem un espai propi per que assumeixi que és va equivocar criticant al "Búlgaro".

Començo jo, quan es va fitxar a Jacobo i després de veure'l tres partits vaig pensar, vaya paquete nos han colado, al final ha resultat ser dels jugadors més valuosos i diferencials que tenim.
Continúo amb Munitis, quan es va confirmar que venia i després d'haver llegit informació sobre ell, que el pintàven com el sargento de hierro, vaig pensar que no funcionaria i que als dos mesos abandonaria el projecte i ens acabaria d'enfonsar.

Dios arlequinado libérame de mi orgullo !!!
Doncs mira tu i jo coincidim plenament, a part vaig dir que els fitxatges la majoria molt dolents, ara en salvo 6 o 7 que han millorat molt, els demés normalets I el grup de auténtics paquets que son els que més calés van costar

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2675
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:racó de pensar
« Respondre #4 el: 08 de de 2022, 10:25:28 am »
El que esté limpio de culpa que tire la primera piedra :confused: :confused:
Ir pasando por la sacristía, el reverendo arlequinado os librará de vuestros pecados.  :oooooo:
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Vella Creu Alta

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 900
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #5 el: 08 de de 2022, 10:28:03 am »
Yo creo que estoy limpio de culpa.Jamas he escrito mal sobre ningún jugador,directiva ni cuerpo técnico,exceptuando Hidalgo.Del que siempre dije que cuanto más tardará en irse,más difícil lo tendría el que viniera para enderezar el rumbo( no pensaba en Munitis está claro).
Que de paso quiero aprovechar para decir que ayer antes de mediodía,escribí dando ánimos a Dani71y dije precisamente esto.Pero ignoro porque desapareció en el foro lo que escribí. :icon_question:

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2675
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:racó de pensar
« Respondre #6 el: 08 de de 2022, 10:36:37 am »
Al company Labtec li cedirem un espai propi per que assumeixi que és va equivocar criticant al "Búlgaro".

Començo jo, quan es va fitxar a Jacobo i després de veure'l tres partits vaig pensar, vaya paquete nos han colado, al final ha resultat ser dels jugadors més valuosos i diferencials que tenim.
Continúo amb Munitis, quan es va confirmar que venia i després d'haver llegit informació sobre ell, que el pintàven com el sargento de hierro, vaig pensar que no funcionaria i que als dos mesos abandonaria el projecte i ens acabaria d'enfonsar.

Dios arlequinado libérame de mi orgullo !!!
Doncs mira tu i jo coincidim plenament, a part vaig dir que els fitxatges la majoria molt dolents, ara en salvo 6 o 7 que han millorat molt, els demés normalets I el grup de auténtics paquets que son els que més calés van costar
Molt be, gran exercici de sinceritat.
Jo afageixo a Iago Indias dins dels meus pecats, el dia que el vaig veure jugant en copa del rey contra el Sanluqueño vaig pensar que no podia jugar mai a la vida en el mig del camp, setmanes despres s'ha convertit en un dels jugadors que dona més equilibri a l'equip.
Per cert el seguent post http://www.cesabadell.org/forum/index.php/topic,32439.0.html està ple de pecats capitals per part de tots, comprensible ja que aquesll dia vàrem tocar tots fons.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2675
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:racó de pensar
« Respondre #7 el: 08 de de 2022, 10:42:06 am »
Yo creo que estoy limpio de culpa.Jamas he escrito mal sobre ningún jugador,directiva ni cuerpo técnico,exceptuando Hidalgo.Del que siempre dije que cuanto más tardará en irse,más difícil lo tendría el que viniera para enderezar el rumbo( no pensaba en Munitis está claro).
Que de paso quiero aprovechar para decir que ayer antes de mediodía,escribí dando ánimos a Dani71y dije precisamente esto.Pero ignoro porque desapareció en el foro lo que escribí. :icon_question:
Vella Creu Alta, el post es en tono de humor, es en tono jocoso, se trata de tragarnos un poco el orgullo y reconocer donde nos hemos equivocado o a quien le hemos dado más palos y con el tiempo nos ha quitado la razón.
Queda claro que nunca has faltado el respeto, no te preocupes.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat david23

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 937
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #8 el: 08 de de 2022, 11:43:16 am »
Me apunto! He criticado mucho a Nestor y le he llamado paquete, pero con la llegada del nuevo mister está hasta gustandome cuando es titular ajajaj :happy2: :happy2:

Desconnectat pollastre

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 191
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #9 el: 08 de de 2022, 11:53:09 am »
Jo també m'apunto,Calzada ets un sant¡¡
Sant Calzada.
No confondre amb Esteve Calzada,honorable president arlequinat.
Em refereixo a Chiquito,que em pau reposi,mitíc comediant.
Te das cuen...???? :Paletas:

Desconnectat Vella Creu Alta

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 900
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #10 el: 08 de de 2022, 11:58:35 am »
Que no SCATALITES que mi comentario ha sido escrito con humor.Lo de limpio de culpa venía al caso.JA JA JA.
Encantado de seguir todas tus propuestas y si me acuerdo de algún pecado se lo cuento mi reverendo. :xin-xin

Desconnectat liraju

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1211
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #11 el: 08 de de 2022, 12:01:55 pm »
Yo en un momento de enfado critiqué a Néstor también, pero con Munitis parece otro jugador y ha hecho algún partido de escándalo jugando de 9.
También dije que Oscar Rubio no puede ser pieza imprescindible en un equipo para ascender que juega con línea de 5 y los laterales deben ser puñales. Pese a ser un jugador que cumple y se esfuerza como el que más. Esto lo mantengo pese a que se malinterpretó.
Ya lo he aclarado varias veces pero no tengo problema en volver a hacerlo.

Buena iniciativa éste post aunque me que algunos usuarios son muy valientes para faltar el respeto y poco para reconocer sus errores
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat israsbd

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 626
Re:racó de pensar
« Respondre #12 el: 08 de de 2022, 12:13:18 pm »
Jo vull demanar-li perdó a en Tanco ja que les pintes que portava amb aquell mostacho a l'any 1981 essent jo un marrec em provocava autèntic terror.
Ara era super efectiu i a qui li provocava cagarrines era als davanters rivals que cada vegada que s'apropaven a la nostre porteria i xocaven amb aquell monstre fort de 1.82 d'alçada, sortien estabornits a rebre assistència a la banda...
Més en l'època moderna vaig tenir la sort de ser veí de la nostre esmentada llegenda, coneixent-la i tractant-la, descobrint que apart de ser un ídol, es una excel·lent persona, lluny d'aquella presència imponent que va fer història a Vallecas i Sabadell...

Deu Arlequinat perdonam i flagel·la als hidalguistes...

Desconnectat pollastre

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 191
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #13 el: 08 de de 2022, 12:17:21 pm »
Yo en un momento de enfado critiqué a Néstor también, pero con Munitis parece otro jugador y ha hecho algún partido de escándalo jugando de 9.
También dije que Oscar Rubio no puede ser pieza imprescindible en un equipo para ascender que juega con línea de 5 y los laterales deben ser puñales. Pese a ser un jugador que cumple y se esfuerza como el que más. Esto lo mantengo pese a que se malinterpretó.
Ya lo he aclarado varias veces pero no tengo problema en volver a hacerlo.

Buena iniciativa éste post aunque me que algunos usuarios son muy valientes para faltar el respeto y poco para reconocer sus errores
Si lo dices por mí,el skatalites lo ha propuesto en tono redención-jocoso,y yo en cierta manera lo hago.
Con animo de paz ,sin más.
La notte vola y el equipo también.
https://www.youtube.com/watch?v=Sykr0FZZW7s

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2675
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:racó de pensar
« Respondre #14 el: 08 de de 2022, 12:34:28 pm »
Jo li vull demanar perdó a Capó, el mític porter, vaig fer molta conya amb la seva calvície i el karma em comença a passar factura.
En el seu dia vaig ser un ferm defensor de Seligrat, aquí la penitència serà dura.
També vaig dir que Aleix Coch havia baixat el rendiment i el zasca que m'està donant es considerable.
Dios arlequinado liberame y no me tengas en cuenta lo de Seligrat fué un momento de debilidad.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3452
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #15 el: 08 de de 2022, 13:47:36 pm »
Al company Labtec li cedirem un espai propi per que assumeixi que és va equivocar criticant al "Búlgaro".

Començo jo, quan es va fitxar a Jacobo i després de veure'l tres partits vaig pensar, vaya paquete nos han colado, al final ha resultat ser dels jugadors més valuosos i diferencials que tenim.
Continúo amb Munitis, quan es va confirmar que venia i després d'haver llegit informació sobre ell, que el pintàven com el sargento de hierro, vaig pensar que no funcionaria i que als dos mesos abandonaria el projecte i ens acabaria d'enfonsar.

Dios arlequinado libérame de mi orgullo !!!
Doncs mira tu i jo coincidim plenament, a part vaig dir que els fitxatges la majoria molt dolents, ara en salvo 6 o 7 que han millorat molt, els demés normalets I el grup de auténtics paquets que son els que més calés van costar
Molt be, gran exercici de sinceritat.
Jo afageixo a Iago Indias dins dels meus pecats, el dia que el vaig veure jugant en copa del rey contra el Sanluqueño vaig pensar que no podia jugar mai a la vida en el mig del camp, setmanes despres s'ha convertit en un dels jugadors que dona més equilibri a l'equip.
Per cert el seguent post http://www.cesabadell.org/forum/index.php/topic,32439.0.html està ple de pecats capitals per part de tots, comprensible ja que aquesll dia vàrem tocar tots fons.
com bé dius tres del meus criticats ara són de lo millor que tenim Jacobo, Indias, y Aguza, especialment Indias que crec que ara per ara és basic al mig camp, jo mai o agües cregut

PD I oblidat donar les meves disculpas a un jugador que ara fa un treball increíble, lluita i fa gols Kaxe, crec que és la persona que més canya se li a fotut al foro i ens a tapat la boca a quasi tots, per cert si no recordo malament tu Skatalites vas ser dels pocs que vas dir que era bon jugador
« Darrera modificació: 08 de de 2022, 13:54:08 pm per o rei marañon »

Desconnectat david23

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 937
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #16 el: 08 de de 2022, 14:47:46 pm »
Vais a rectificar de todos menos de Hidalgo😂😂

Es broma,va!!! Estoy rezando para que no llueva😄

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2675
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:racó de pensar
« Respondre #17 el: 08 de de 2022, 17:24:05 pm »
Vais a rectificar de todos menos de Hidalgo😂😂

Es broma,va!!! Estoy rezando para que no llueva😄
Eso ya son palabras mayores !!!
Yo sinceramente hasta la jornada 5 y a pesar de llevar tres empates y una derrota confiaba en Hidalgo, cuando ya vi que en Algeciras modificó el sistema y quiso jugar con un 4-2-3-1 pensé que ahí habia perdido los papeles definitivamente.
No por el cambio de sistema en sí sino por ceder a una forma de jugar que hasta ahora habia sido innegociable.
La verdad es que lo justificamos en exceso, luego ves que llega Munitis y hace unos remiendos con lo que tiene y les saca máximo rendimiento y te cuestionas que quizas si se le dió más crédito del necesario.
Va, ya he sido el primero en flagelarme !!!  :grin2:
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat david23

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 937
  • Gènere: Masculí
Re:racó de pensar
« Respondre #18 el: 08 de de 2022, 18:20:49 pm »
Vais a rectificar de todos menos de Hidalgo😂😂

Es broma,va!!! Estoy rezando para que no llueva😄
Eso ya son palabras mayores !!!
Yo sinceramente hasta la jornada 5 y a pesar de llevar tres empates y una derrota confiaba en Hidalgo, cuando ya vi que en Algeciras modificó el sistema y quiso jugar con un 4-2-3-1 pensé que ahí habia perdido los papeles definitivamente.
No por el cambio de sistema en sí sino por ceder a una forma de jugar que hasta ahora habia sido innegociable.
La verdad es que lo justificamos en exceso, luego ves que llega Munitis y hace unos remiendos con lo que tiene y les saca máximo rendimiento y te cuestionas que quizas si se le dió más crédito del necesario.
Va, ya he sido el primero en flagelarme !!!  :grin2:
:balla :balla :balla

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14656
  • CHIARA
Re:racó de pensar
« Respondre #19 el: 08 de de 2022, 23:02:56 pm »
Al company Labtec li cedirem un espai propi per que assumeixi que és va equivocar criticant al "Búlgaro".

No creo que me haya equivocado, es más la temporada que está realizando donde está ahora, me da la razón, de primero cuando el Club que tiene su propiedad le obligó a venir aquí el no quería como si nuestro Club fuera un desecho, había estado en un Club madrileño en el cual había marcado muchos goles como 16 ahora está entre los máximos goleadores de la categoría pero aquí deambulaba por el terreno de juego, se vengó a su manera por haber venido a un Club que no quería venir y le obligaron, si el Búlgaro no hubiera fallado el penalti nuestro Club hoy en día estaría en 2ª división A.  Que es un Killer  del área nadie lo pone en duda, lo que yo digo que aquí vino para no jugar como sabe y se le pedía, la sensación que me dejó es que nunca se sintio jugador del CE Sabadell FC.   
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia