Autor Tema: Hummel seguirá equipant el CES ?  (Llegit 6605 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Perplexus

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 197
  • Gènere: Masculí
Hummel seguirá equipant el CES ?
« el: 25 de Juny de 2021, 20:58:23 pm »
Tot i que personalment la última samarreta Hummel no em feia el pes, sembla que segueix sent una bona opció, la pregunta és: quines marques us agradarien en cas de canviar ? Seguirem amb Hummel ?

Desconnectat damima

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 332
  • Gènere: Masculí
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #1 el: 25 de Juny de 2021, 21:10:34 pm »
Puma o NB

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5072
  • Gènere: Masculí
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #2 el: 25 de Juny de 2021, 21:50:14 pm »
Adidas

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7037
  • Gènere: Masculí
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #3 el: 26 de Juny de 2021, 10:03:09 am »
Ralph Lauren

Connectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3454
  • Gènere: Masculí
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #4 el: 26 de Juny de 2021, 10:24:11 am »
El chino de mi barrio tiene un taller  de costura y hace camisetas, les hara lo que quieran, tanta tonteria con las camisetas, guanyar partits es el que tenim que fer, per mi com si volen jugar amb samarreta i calçotets

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2692
  • Gènere: Masculí
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #5 el: 26 de Juny de 2021, 11:40:49 am »
El chino de mi barrio tiene un taller  de costura y hace camisetas, les hara lo que quieran, tanta tonteria con las camisetas, guanyar partits es el que tenim que fer, per mi com si volen jugar amb samarreta i calçotets
:

Ah, mira, doncs potser vindria més gent i tot  :clap2
FORÇA SABADELL

Desconnectat Vella Creu Alta

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 901
  • Gènere: Masculí
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #6 el: 26 de Juny de 2021, 13:34:26 pm »
El chino de mi barrio tiene un taller  de costura y hace camisetas, les hara lo que quieran, tanta tonteria con las camisetas, guanyar partits es el que tenim que fer, per mi com si volen jugar amb samarreta i calçotets
Exacto tener la camiseta más bonita y original del fútbol patrio no nos garantiza pedir diseños a ninguna casa deportiva. Ganemos ese derecho ganando partidos y marcando territorio. :bigcry:

Desconnectat israsbd

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 626
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #7 el: 28 de Juny de 2021, 11:25:00 am »
Segons tinc entés, Hummel té contracte en vigor amb el club almenys aquesta temporada i crec un altre més.

Connectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14663
  • CHIARA
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #8 el: 28 de Juny de 2021, 17:30:49 pm »
Realmente me importa menos la marca de la camiseta, ahora si, lo que si realmente me importa y ya que estamos fuera del fútbol profesional es que se vuelvan a recuperar los cuadros de la camiseta por su parte trasera volveríamos al equipaje tradicional al que siempre nos ha identificado.

                                                   :bandera    :bandera      :bandera
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat X-Men Aigua

  • Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 265
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #9 el: 01 de Juliol de 2021, 00:03:10 am »
Apreciats companys foreros,

Estem ja de vacances, però no permetrem faltes de respecte entre usuaris.

Salutacions des de l'administració.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat pollastre

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 191
  • Gènere: Masculí
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #10 el: 01 de Juliol de 2021, 12:48:24 pm »
veig que hi ha pell molt fina,a mi m'han faltat el respecte durant molts missatges posant em dubte els meus colors arlequinats,cosa que per mi es pitjor que una falta de respecte,només per que el meu discurs es diferent als que s'ofenen(que jo diria que només ha sigut 1,almenys el qui ho ha fet públic) ,quan ells son els que més ofenen peró això no ho acaben de veure ,no.
Per no ferir la gran sensibilitat d'aquests companys entrañables jo limitaré moltisssim la meva participació al xat ,així tot sera ideal per aquesta gent.

Desconnectat X-Men Aigua

  • Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 265
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #11 el: 05 de Juliol de 2021, 10:54:09 am »
veig que hi ha pell molt fina,a mi m'han faltat el respecte durant molts missatges posant em dubte els meus colors arlequinats,cosa que per mi es pitjor que una falta de respecte,només per que el meu discurs es diferent als que s'ofenen(que jo diria que només ha sigut 1,almenys el qui ho ha fet públic) ,quan ells son els que més ofenen peró això no ho acaben de veure ,no.
Per no ferir la gran sensibilitat d'aquests companys entrañables jo limitaré moltisssim la meva participació al xat ,així tot sera ideal per aquesta gent.

Apreciat company forero:

Si troba que li falten el respecte en un missatge, en tots els missatges veurà un text on posa 'Advertir al moderador' el pitja i li pose lo que li sembla que li estan faltant al respecte.

Després l'equip d'administració decidirà que fer amb el missatge o amb l'usuari concret, no pateixi.

Salutacions des de l'administració.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2692
  • Gènere: Masculí
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #12 el: 05 de Juliol de 2021, 12:24:22 pm »
FORÇA SABADELL

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 724
  • Gènere: Masculí
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #13 el: 05 de Juliol de 2021, 14:25:53 pm »
lo de la camiseta es un cachondeo...almenys fot tres temporades que diuen que es l'ultim any de contracte amb Hummel

Desconnectat Perplexus

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 197
  • Gènere: Masculí
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #14 el: 11 de Juliol de 2021, 20:34:29 pm »
Jo espero i desitjo:

En el moment de canviar de marca, no repetir amb aquelles que ja hem utilitzat, especialment Kelme, no em faria res repetir Kappa.

Segona equipació arlequinada, no quadres petits ni invents estrafolaris, els colors que vulguin però arlequinada com sempre.

Esquena arlequinada, amb un rectangle per la numeració.

Desconnectat LLuCo96

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 543
  • Gènere: Masculí
  • Visca el CE Sabadell!!
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #15 el: 12 de Juliol de 2021, 10:04:08 am »
Jo espero i desitjo:

En el moment de canviar de marca, no repetir amb aquelles que ja hem utilitzat, especialment Kelme, no em faria res repetir Kappa.

Segona equipació arlequinada, no quadres petits ni invents estrafolaris, els colors que vulguin però arlequinada com sempre.

Esquena arlequinada, amb un rectangle per la numeració.
Me parece que en la liga Smartbank ahora han cambiado lo de la espalda lisa y se podrá llevar un recuadro con el nombre y número que lo veo más normal, por lo demás a mí me da igual la marca mientras sean bonitas y sobretodo almenos de regido de calidad, que no se rasgue ni descolora, Kappa está muy bien pero nose, me conformo con Joma o jako por ejemplo que están haciendo muy bien trabajo (mirad stuttgard o Bayer leverkusen) por ejemplo, umbro talvez? Siempre tienen elegancia o incluso una que me gusta mucho es macron
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat LLuCo96

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 543
  • Gènere: Masculí
  • Visca el CE Sabadell!!
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #16 el: 12 de Juliol de 2021, 10:06:39 am »
Por otro lado también decir que a mí hummel me gusta mucho, a pesar de las diferencias que se hayan podido tener es una buena marca que hace camisetas bastante bonitas y yo seguiría con ellos si todo va bien.
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat LLuCo96

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 543
  • Gènere: Masculí
  • Visca el CE Sabadell!!
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #17 el: 12 de Juliol de 2021, 10:09:09 am »
Otra marca que me gusta mucho es Erima, tengo una camiseta de hace una temporadas del FC Köln y la verdad es que los tejidos son robustos, de calidad y muy bonitos.
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat LLuCo96

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 543
  • Gènere: Masculí
  • Visca el CE Sabadell!!
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #18 el: 27 de Juliol de 2021, 19:29:56 pm »
El jueves se presentan las nuevas equipaciones!! Da la sensación de que serán lisas por detrás... Pero no está claro, la segunda por lo que han dejado ver será negra con detalles rojos o naranjas.
ORGULLÓS DELS MEUS COLORS, UNICS A TOT EL MON
ELS CUADRES ARLEQUINATS, GRABATS A DINS DEL COR

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 724
  • Gènere: Masculí
Re:Hummel seguirá equipant el CES ?
« Respondre #19 el: 27 de Juliol de 2021, 20:04:20 pm »
El jueves se presentan las nuevas equipaciones!! Da la sensación de que serán lisas por detrás... Pero no está claro, la segunda por lo que han dejado ver será negra con detalles rojos o naranjas.

normal,el diseño se aprueba con meses de antelacion,y seguro que la espalda es lisa como obliga laliga,ya que estas camisetas hace meses que estan diseñadas