Autor Tema: Socis 2021/2022  (Llegit 7227 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5072
  • Gènere: Masculí
Socis 2021/2022
« el: 21 de Juny de 2021, 14:54:32 pm »
bona tarda companys,
obro el fil ja que recordo que cada any anàvem a renovar carnets per Sant Joan aprox, i aquesta setmana ja és la revetlla.
Sé que van anar alguns socis a l'estadi fa uns dies a grabar imatges per la campanya de socis.
Sé també que el club va dir que els que vam treure el carnet la temporada passada, tindríem algun descompte o algo per aquesta.
Però oficial no se'n sap res, i veig que bastants clubs ja van anunciant fins i tot el número de renovacions diàries.
Algú en sap alguna cosa més? Possible data que ja es pugui anar a renovar o algo?

Connectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7037
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #1 el: 21 de Juny de 2021, 15:14:31 pm »
bona tarda companys,
obro el fil ja que recordo que cada any anàvem a renovar carnets per Sant Joan aprox, i aquesta setmana ja és la revetlla.
Sé que van anar alguns socis a l'estadi fa uns dies a grabar imatges per la campanya de socis.
Sé també que el club va dir que els que vam treure el carnet la temporada passada, tindríem algun descompte o algo per aquesta.
Però oficial no se'n sap res, i veig que bastants clubs ja van anunciant fins i tot el número de renovacions diàries.
Algú en sap alguna cosa més? Possible data que ja es pugui anar a renovar o algo?

No en se res, peró jo encara crec que estan pendents de Burgos, per poques possibilitats que hi hagin. No seria el mateix una campanya a 2A que a 2B.

I de moment, per Burgos pocs diners i moltes paraules.

Desconnectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3455
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #2 el: 21 de Juny de 2021, 16:37:45 pm »
No se a on vaig llegir que el senyor Calzada va dir que els socis tindria un 50% de descompte

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2694
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #3 el: 21 de Juny de 2021, 17:09:37 pm »
No se a on vaig llegir que el senyor Calzada va dir que els socis tindria un 50% de descompte

Sí, ho va dir a la roda de premsa.
FORÇA SABADELL

Desconnectat estudiestadi

  • Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #4 el: 21 de Juny de 2021, 19:35:31 pm »
Jo també penso que deuen estar esperant a veure com acaba definitivament el tema Burgos.

A banda dels preus, que a la pràctica és el més important, els carnets tenen algun element diferent si estàs a la LFP o no.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #5 el: 21 de Juny de 2021, 22:59:46 pm »
A mi m'olora que en sabrem moltes coses el proper 28 de Juny. És sols una intuïció.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5072
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #6 el: 24 de Juny de 2021, 15:50:57 pm »
El proper Dilluns a les 13:00 presenten la campanya de socis.

Desconnectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2681
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #7 el: 01 de Juliol de 2021, 22:42:36 pm »
He vist que s'ha creat un nou grup a gol sud, Supporters Gol Sud, es la mateixa penya que ja hi havia a gol nord o es tracta d'una altre de nova creació ?
La penya Honor 1903 es traslladarà tambe a Gol Sud o mantindrà el seu espai a gol nord?
Crec que seria bo, que les dues penyes estiguessin juntes i es fes una sola zona d'animació.
Sempre m'ha sobtat no veure'ls junts, els que sou de la ciutat, sabeu si hi ha mal rollo entre ells o realment que es el que passa.
Sigui el que sigui, nomes espero que no es cometin errors del passat i es permetin certs comportaments i tendències.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5688
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #8 el: 02 de Juliol de 2021, 22:20:32 pm »
El ritmo de altas y renovaciones es bastante lento.

3500 de siempre y prou.

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1622
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #9 el: 02 de Juliol de 2021, 22:48:55 pm »
El ritmo de altas y renovaciones es bastante lento.

3500 de siempre y prou.

No m'estranya, amb la Il.lusio dels nous fitchages

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1686
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #10 el: 03 de Juliol de 2021, 01:25:16 am »
El ritmo de altas y renovaciones es bastante lento.

3500 de siempre y prou.

No m'estranya, amb la Il.lusio dels nous fitchages
Per això i perquè es van oblidar de nosaltres tota la temporada passada.
Tot i que ara s’està actuant bé i evidentment aniré a renovar com sempre.

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3733
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #11 el: 03 de Juliol de 2021, 09:00:26 am »
La verdad es que quien no se haga socio desde 95 euros no tiene mucha excusa, en la ciudad muchos dicen ser del Sabadell, pero el bolsillo no lo abren nunca, esperan a que les regalen entradas el amigo , el vecino... y eso si, si subimos como en Eibar o Málaga se ponen la camiseta y a festejar los primeros, esto  es una guerra más que perdida. Por tanto estaremos atento a las altas pero tengo poca esperanza.

Y de los que ya lo éramos el año pasado, tenemos la oportunidad de sacarlo a la mitad de precio, que es el gesto mínimo que se podía hacer por parte de la directiva, por cierto, todo y que más de uno vamos a renunciar  a esta posibilidad ,ya que nos sacamos el carnet por un sentimiento independiente a si vas o no vas al campo, como pasó el año pasado, todo y que entiendo que a nadie le sobra el dinero.

Mis previsiones son que al inicio de liga podemos ser más de 2000 y a lo mejor al final de año nos acercamos a los 3000, pero pensar en 5000 es una quimera, que ojalá me equivoque , me haría mucho ilusión llegar a esas cifras.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Vella Creu Alta

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 902
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #12 el: 03 de Juliol de 2021, 09:51:50 am »
La verdad es que quien no se haga socio desde 95 euros no tiene mucha excusa, en la ciudad muchos dicen ser del Sabadell, pero el bolsillo no lo abren nunca, esperan a que les regalen entradas el amigo , el vecino... y eso si, si subimos como en Eibar o Málaga se ponen la camiseta y a festejar los primeros, esto  es una guerra más que perdida. Por tanto estaremos atento a las altas pero tengo poca esperanza.

Y de los que ya lo éramos el año pasado, tenemos la oportunidad de sacarlo a la mitad de precio, que es el gesto mínimo que se podía hacer por parte de la directiva, por cierto, todo y que más de uno vamos a renunciar  a esta posibilidad ,ya que nos sacamos el carnet por un sentimiento independiente a si vas o no vas al campo, como pasó el año pasado, todo y que entiendo que a nadie le sobra el dinero.

Mis previsiones son que al inicio de liga podemos ser más de 2000 y a lo mejor al final de año nos acercamos a los 3000, pero pensar en 5000 es una quimera, que ojalá me equivoque , me haría mucho ilusión llegar a esas cifras.
Cierto todo lo que dices.
Yo renunciaré al descuento entre otras cosas porque no quiero pagar cuando nos toque al REAL MADRID en la copa del Rey. “Que se nos debe una alegria “ y Ver un estadio lleno . :thumbsup:

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5688
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #13 el: 03 de Juliol de 2021, 12:31:44 pm »
Yo os animaría a que cojáis el descuento y con ese ahorro hagáis socio a otra persona

En mi familia vamos a ser 5 socios donde el año pasado fuimos 2.

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #14 el: 04 de Juliol de 2021, 23:11:08 pm »
He vist que s'ha creat un nou grup a gol sud, Supporters Gol Sud, es la mateixa penya que ja hi havia a gol nord o es tracta d'una altre de nova creació ?
La penya Honor 1903 es traslladarà tambe a Gol Sud o mantindrà el seu espai a gol nord?
Crec que seria bo, que les dues penyes estiguessin juntes i es fes una sola zona d'animació.
Sempre m'ha sobtat no veure'ls junts, els que sou de la ciutat, sabeu si hi ha mal rollo entre ells o realment que es el que passa.
Sigui el que sigui, nomes espero que no es cometin errors del passat i es permetin certs comportaments i tendències.

Jo no he llegit res de Supporter Gol Sud enlloc, podries dir-me on ho has vist, company?

Honor1903 es quedarà al Gol Nord.

El que no entenc, és per què als abonats de Gol Nord se'ns ha pujat tant l'abonament respecte als preus d'altres zones.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat JOSE ARLEKINAT

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 249
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #15 el: 04 de Juliol de 2021, 23:20:58 pm »
 :bandera  Hay muchos misterios y silencios en esta pretemporada arlequinada , tambien recuerdo que se dijo que el cesped nuevo de la nova creu alta no estaba en buenas condiciones y no aguantaba las lluvias ,  el de las pistas era un desastre y se tenia que cambiar , no se habla de partidos amistosos , nueva camiseta y si se realizan unos dias de pretemporada en algun lugar , no se si estamos muy impacientes o es que otros equipos tienen mucha pasta para realizar muchos y buenos fichajes , ciertamente estamos muy ansiosos de volver a ver nuestro querido club arlequinado en directo , sera eso ???   :happy2:

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #16 el: 23 de Agost de 2021, 16:24:27 pm »
A dia d'avui, 23 d'agost, crec que ja podem extreure alguna conclusió sobre l'evolució de la campanya de socis. De moment, segons indica el web som 3064.

Després d'una temporada sense poder accedir als estadis i amb el descens consumat a Segona B, a priori sembla que la gent està responent bé, tenint en compte els precedents. És cert que els fitxatges són il·lusionants, però no sé fins a quin punt això influeix estant a 1RFEF.

També és veritat que s'han regalat molts i molts carnets, segons ja m'ha arribat d'algun patrocinador. Em comenten que s'han regalat també bastants carnets a clubs de la ciutat, però no he pogut contrastar aquesta informació.

Així que jo crec que acabarem sent uns 2700-2800 socis al corrent de pagament. Si fa no fa, el que s'esperava. L'objectiu dels 5000 socis era engrescador, però s'ha de reconèixer que irreal. Al 2011 a Segona A en vam assolir els 4000, així que si ara arribem als 2800 socis ''reals'' ja ens podem donar amb un canto a les dents.

La ciutat ni respon ni se l'espera, així que els pocs que siguem hem de remar com mai.

Sempre Endavant Sabadell :bandera

Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2657
  • Som el Sabadell !
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #17 el: 23 de Agost de 2021, 17:38:19 pm »
Diría q aquesta xifra"esta una mica inflada" per exemple he fet soci al meu net de 3 anys i que viu a França, clar "sols son 10 euros"...
Hem tornat !

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5688
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #18 el: 23 de Agost de 2021, 20:49:34 pm »
A dia d'avui, 23 d'agost, crec que ja podem extreure alguna conclusió sobre l'evolució de la campanya de socis. De moment, segons indica el web som 3064.

Després d'una temporada sense poder accedir als estadis i amb el descens consumat a Segona B, a priori sembla que la gent està responent bé, tenint en compte els precedents. És cert que els fitxatges són il·lusionants, però no sé fins a quin punt això influeix estant a 1RFEF.

També és veritat que s'han regalat molts i molts carnets, segons ja m'ha arribat d'algun patrocinador. Em comenten que s'han regalat també bastants carnets a clubs de la ciutat, però no he pogut contrastar aquesta informació.

Així que jo crec que acabarem sent uns 2700-2800 socis al corrent de pagament. Si fa no fa, el que s'esperava. L'objectiu dels 5000 socis era engrescador, però s'ha de reconèixer que irreal. Al 2011 a Segona A en vam assolir els 4000, així que si ara arribem als 2800 socis ''reals'' ja ens podem donar amb un canto a les dents.

La ciutat ni respon ni se l'espera, així que els pocs que siguem hem de remar com mai.

Sempre Endavant Sabadell :bandera

Això sempre. Però un apunt. Ser patrocinador no es gratis.

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 724
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2021/2022
« Respondre #19 el: 23 de Agost de 2021, 21:22:39 pm »
A dia d'avui, 23 d'agost, crec que ja podem extreure alguna conclusió sobre l'evolució de la campanya de socis. De moment, segons indica el web som 3064.

Després d'una temporada sense poder accedir als estadis i amb el descens consumat a Segona B, a priori sembla que la gent està responent bé, tenint en compte els precedents. És cert que els fitxatges són il·lusionants, però no sé fins a quin punt això influeix estant a 1RFEF.

També és veritat que s'han regalat molts i molts carnets, segons ja m'ha arribat d'algun patrocinador. Em comenten que s'han regalat també bastants carnets a clubs de la ciutat, però no he pogut contrastar aquesta informació.

Així que jo crec que acabarem sent uns 2700-2800 socis al corrent de pagament. Si fa no fa, el que s'esperava. L'objectiu dels 5000 socis era engrescador, però s'ha de reconèixer que irreal. Al 2011 a Segona A en vam assolir els 4000, així que si ara arribem als 2800 socis ''reals'' ja ens podem donar amb un canto a les dents.

La ciutat ni respon ni se l'espera, així que els pocs que siguem hem de remar com mai.

Sempre Endavant Sabadell :bandera

Això sempre. Però un apunt. Ser patrocinador no es gratis.

correcte,aixo son els tipics carnets d'empresa...paguen x cantitat per ser esponsor o fer publicitat,i a canvi els donen uns carnets de soci