Autor Tema: Hola a tothom  (Llegit 3975 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ReservoirJuan

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 6
  • Gènere: Masculí
  • Blanquirrojo arlequinat
Hola a tothom
« el: 02 de Juny de 2021, 10:54:07 am »
Bon dia, arlequinats i arlequinades!

Fa un parell de mesos que em vaig venir a viure a Sabadell i, tot i que ja seguia les andadures del club amb el rabillo de l'ull (la meva parella és d'aquí de tota la vida, encara que odia el futbol  :fun:), arran d'això vaig començar a seguir una mica més activament al CES i vaig descobrir també el Fòrum Arlequinat. Evidentment, una de les primeres coses que vaig fer en venir-me a Sabadell va ser anar a la Nova Creu Alta per la meva samarreta arlequinada. Només faltaria.

He d'admetre també un petit pecat, i és que vinc en condició de simpatitzant; a la cap i a la fi, aquest menda és de Logroño i, per tant, la terra em tira molt, tot i que això també m'ajuda a estimar i empatitzar més amb el Sabadell perquè, com ja sabeu, tant aquest club com el meu Logroñés hem viscut un any molt semblant i molt dolorós, malauradament amb el mateix desenllaç. Malgrat això, i tot que evidentment hagués preferit veure als dos clubs a Segona Divisió un any més, crec també que, amb tot, la Primera RFEF serà una lliga molt entretinguda (i molt dura), i pot ser molt bonic poder tornar per fi a l'estadi a animar a l'equip. Hem de continuar recolzant al CES, ara més que mai.

No us enganyaré, tinc poca idea de futbol, lo domino a "nivell d'usuari", però m'agrada molt seguir l'actualitat i els entresijos del club, i per això em dedicaré més a llegir-vos que a escriure.

Per la meva part res més. Un plaer conèixer-vos i, sobretot, molts ànims en aquests dies tan fotuts. No tinc cap dubte que el Centre d'Esports Sabadell tornarà més aviat que tard a on li correspon: al futbol professional. De fet, tinc els dits creuats per si sona la flauta i surt endavant l'opció que el Sabadell es quedi la plaça del Burgos. Serà un estiu molt movidito.

Salutacions! Aquí teniu un arlequinat més.
Soci N° 4484

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2695
  • Gènere: Masculí
Re:Hola a tothom
« Respondre #1 el: 02 de Juny de 2021, 11:01:29 am »
Benvingut!!!!! :xin-xin :xin-xin
FORÇA SABADELL

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8020
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Hola a tothom
« Respondre #2 el: 02 de Juny de 2021, 11:18:04 am »
Bon dia, arlequinats i arlequinades!

Fa un parell de mesos que em vaig venir a viure a Sabadell i, tot i que ja seguia les andadures del club amb el rabillo de l'ull (la meva parella és d'aquí de tota la vida, encara que odia el futbol  :fun:), arran d'això vaig començar a seguir una mica més activament al CES i vaig descobrir també el Fòrum Arlequinat. Evidentment, una de les primeres coses que vaig fer en venir-me a Sabadell va ser anar a la Nova Creu Alta per la meva samarreta arlequinada. Només faltaria.

He d'admetre també un petit pecat, i és que vinc en condició de simpatitzant; a la cap i a la fi, aquest menda és de Logroño i, per tant, la terra em tira molt, tot i que això també m'ajuda a estimar i empatitzar més amb el Sabadell perquè, com ja sabeu, tant aquest club com el meu Logroñés hem viscut un any molt semblant i molt dolorós, malauradament amb el mateix desenllaç. Malgrat això, i tot que evidentment hagués preferit veure als dos clubs a Segona Divisió un any més, crec també que, amb tot, la Primera RFEF serà una lliga molt entretinguda (i molt dura), i pot ser molt bonic poder tornar per fi a l'estadi a animar a l'equip. Hem de continuar recolzant al CES, ara més que mai.

No us enganyaré, tinc poca idea de futbol, lo domino a "nivell d'usuari", però m'agrada molt seguir l'actualitat i els entresijos del club, i per això em dedicaré més a llegir-vos que a escriure.

Per la meva part res més. Un plaer conèixer-vos i, sobretot, molts ànims en aquests dies tan fotuts. No tinc cap dubte que el Centre d'Esports Sabadell tornarà més aviat que tard a on li correspon: al futbol professional. De fet, tinc els dits creuats per si sona la flauta i surt endavant l'opció que el Sabadell es quedi la plaça del Burgos. Serà un estiu molt movidito.

Salutacions! Aquí teniu un arlequinat més.


Bon dia Juan....benvingut i et convido a participar en la Lliga de Porres, en la qual i t´ho poden corroborar els companys participants, hi ha un gran ambient i molta emoció....

i realment, sobre el Logroñés, hagués preferit que es mantingués, abans que Alcorcón o Lugo que porten mes temps.....el que li va passar contra UD Las Palmas, es el mateix que nosaltres con el Tenerife a la jornada 39, es van bloquejar per complert.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3420
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Hola a tothom
« Respondre #3 el: 02 de Juny de 2021, 11:21:42 am »
Benvingut al fòrum i a la familia arlequinada! :cheer
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1627
  • Gènere: Masculí
Re:Hola a tothom
« Respondre #4 el: 02 de Juny de 2021, 19:58:45 pm »
Molt Ben vingut Reservoir Juan, quants mes serem mes riurem,  :xin-xin :beer2 :xin-xin :beer2

Desconnectat ReservoirJuan

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 6
  • Gènere: Masculí
  • Blanquirrojo arlequinat
Re:Hola a tothom
« Respondre #5 el: 03 de Juny de 2021, 10:22:45 am »
Moltíssimes gràcies a tothom per l'acollida.

@BLANC-I-BLAU li donaré un cop d'ull a la Lliga de Porres, encara que clarament això de preveure resultats no és el meu fort. Vull dir, estava convençut que Sabadell i Logroñés ens salvàvem, considerant els rivals que teníem i també els que tenien Lugo i Alcorcón, i mira. Literalment tot va acabar justament del revés del que m'esperava. :wall:
Soci N° 4484