Autor Tema: I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?  (Llegit 2261 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7042
  • Gènere: Masculí

Connectat skatalites

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2691
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #1 el: 14 de de 2021, 13:28:42 pm »
Molt interessant, fa pinta de una super lliga europea interestelar però mai podràn acabar amb el futbol modest, el futbol de base que es la verdadera essència del futbol.
Sí que es cert que les noves generacions no t'aguanten un partit sencer i són més de highlights o de interactuar mitjançant xarxes mentres visualitzant un partit.
Crec que el futbol presencial es te que reinventar i al marge dels 90 minuts de partit cal fer alguna cosa més per atraure les noves generacions, concerts previs arran de gespa prepartit, activitats lúdiques fora de l'estadi, etc ...
Els que ja tenim una edat ens es suficient els 90 minuts de partit i no ens cal més estímul però els més jovenets se'ls fa feixuc.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat RONCHI

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 598
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #2 el: 14 de de 2021, 21:52:12 pm »
Molt interessant, jo no estic ja mirant res de primera divisio poc de segona a part del Sabadell,i de segona B res de res, el meu fill que abans miraba els partits al no anar al camp ha perdut totalment l interes i pot estar mirant el Ces 5”, prefereix mirar Youtube

Desconnectat Yonkipur

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 521
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #3 el: 22 de de 2021, 14:53:10 pm »
Això ja passa a l'esport professional d'USA i vindrà cap aquí.

El perfil jove només mira les highlights per youtube i és un clar seguidor de jugadors, no tant d'equips.

En el fons la FIFA, UEFA, La Liga, etc.. s'estan carregant l'invent igual que passa amb tots els esports (ACB, MotoGP, F1, etc...). Es pensaven que podrien convertir a fans en clients i resulta que estan perdent fans.

Quan la Formula 1/Moto GP es podia veure en obert tothom feia la sobretaula del cap de setmana amb les curses, els patrocinadors contents i es coneixien els secundaris. Ara has de pagar 1.000€/any per veure el futbol o la F1, o fer-te de DAZN per a vuere MotoGP i la lliga anglesa (si t'interessa). Suma-li NETFLIX, HBO, Dinsey+, Amazon Prime, Filming, la PS5, l'ordinador, etc...

Es ridicul pensar que això es pot mantenir igual (tot i que els xinesos encara vulguin veure en Messi marcar)

Saps que mira la gent jove? TWICH o Youtube (ja siguin streaming d'Esports, gent que explica la seva vida, ...)

Sabeu perquè? Es pot veure quan un vol (no te horaris predefinit) i sobretot , inicialment, és gratuit. Només dones diners d'una forma bastant directa al creador de contingut que tu vulguis

El dia que van privatitzar tot l'esport professional van posar la primera pedra de la seva tomba.

Ara la gent coneix en Messi, Mbapee i Haaland igual que en Marquez, Hamilton o en Lebron James.

Ara, pregunta-li qui és el central del CELTA, l'aler titular de Minesota o el pilot titular d'Aprilia....


Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2694
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #4 el: 22 de de 2021, 18:34:56 pm »
Malauradament els horaris, les teles, en definitiva, els interessos econòmics s'ho acabaran carregant tot.
FORÇA SABADELL

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7042
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #5 el: 23 de de 2021, 19:22:27 pm »
Això ja passa a l'esport professional d'USA i vindrà cap aquí.

El perfil jove només mira les highlights per youtube i és un clar seguidor de jugadors, no tant d'equips.

En el fons la FIFA, UEFA, La Liga, etc.. s'estan carregant l'invent igual que passa amb tots els esports (ACB, MotoGP, F1, etc...). Es pensaven que podrien convertir a fans en clients i resulta que estan perdent fans.

Quan la Formula 1/Moto GP es podia veure en obert tothom feia la sobretaula del cap de setmana amb les curses, els patrocinadors contents i es coneixien els secundaris. Ara has de pagar 1.000€/any per veure el futbol o la F1, o fer-te de DAZN per a vuere MotoGP i la lliga anglesa (si t'interessa). Suma-li NETFLIX, HBO, Dinsey+, Amazon Prime, Filming, la PS5, l'ordinador, etc...

Es ridicul pensar que això es pot mantenir igual (tot i que els xinesos encara vulguin veure en Messi marcar)

Saps que mira la gent jove? TWICH o Youtube (ja siguin streaming d'Esports, gent que explica la seva vida, ...)

Sabeu perquè? Es pot veure quan un vol (no te horaris predefinit) i sobretot , inicialment, és gratuit. Només dones diners d'una forma bastant directa al creador de contingut que tu vulguis

El dia que van privatitzar tot l'esport professional van posar la primera pedra de la seva tomba.

Ara la gent coneix en Messi, Mbapee i Haaland igual que en Marquez, Hamilton o en Lebron James.

Ara, pregunta-li qui és el central del CELTA, l'aler titular de Minesota o el pilot titular d'Aprilia....

Molt ben explicat!!  👏👏👏

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5073
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #6 el: 23 de de 2021, 20:08:33 pm »
També és cert que cada vegada hi ha més opcions d'oci, i la gent té per tant, més opcions de triar què fa amb el seu temps lliure.
Allò de Diumenge a les 17h tots al futbol, fa temps que va acabar.
La generació actual és més de consumir-ho tot via internet, i si pot "veure" un partit en 20 minuts mirant el resum, millor que no veure els 90 minuts sencers, així els hi sobra temps per a una altra cosa...
Com a dada, vaig llegir que les campanades de cap d'any que van donar per internet el Ibai Llanos, van ser més seguides que no pas alguna cadena de tv.
M'ho expliquen fa pocs anys i no m'ho crec.
Però el món va cap aquest camí.

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3404
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #7 el: 23 de de 2021, 20:23:14 pm »
Doncs o els futurs pares eduquem als nostres nanos en anar a veure el nostre estimat CES o haurem de buscar alternatives per a que continuin enganxats al nostre CES...
Visca el Sabadell!!

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5690
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #8 el: 23 de de 2021, 20:54:07 pm »
Lo ideal es pasar de todo y enchufarnos la tv para hacer seguimiento de los casos de covid, que eso si que interesa a todo el mundo.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7042
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #9 el: 23 de de 2021, 21:37:48 pm »
La van ***** molt treient elfutbol els diumenges a les 5 de la tarda. Qui no seguia tots els partits a la vegada via Radio? On es avui la emoció de 1/2 partits de 1a i 2a a la vegada?

Es van carregar la essència, han creat una bombolla i tothom sap com acaben aquestes bombolles.

No van saber veure a temps com funciona la gent.

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 724
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #10 el: 23 de de 2021, 23:20:56 pm »
Lo ideal es pasar de todo y enchufarnos la tv para hacer seguimiento de los casos de covid, que eso si que interesa a todo el mundo.

Aprovecho que hablas de enchufarnos a la tv para comentar mi caso

Yo en la tv no tengo ni conectada la antena,hace años que no veo nada de la TDT...tengo conectada la parabolica con un deco "magico" para ver los deportes,y un fire stick para series y pelis

Desconnectat RONCHI

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 598
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #11 el: 23 de de 2021, 23:53:33 pm »
Que lluny queda el carrusel deportivo amb minuto y resultado, son altres temps i ens hem d adaptar, van començar destrossant l ACB, fa anys que no veig un partit i desconeg qui ha guanyat les ultimes lligues, es extrany sentir parlar ara mateix  de basquet, he estat soci d un club ACB 5 anys i amb el futbol temps al temps

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 724
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #12 el: 24 de de 2021, 12:16:08 pm »
Que lluny queda el carrusel deportivo amb minuto y resultado, son altres temps i ens hem d adaptar, van començar destrossant l ACB, fa anys que no veig un partit i desconeg qui ha guanyat les ultimes lligues, es extrany sentir parlar ara mateix  de basquet, he estat soci d un club ACB 5 anys i amb el futbol temps al temps

Fa poc discutia aixo i encara m'ho justificaven,els clubs ACB prefereixen els 4 duros de movistar,a costa de tenir una lliga semiclandestina,tot de pagament i amb audiencies ridiculas,ni els grans o historics fan bones audiencies ni Barça-Madrid-Baskonia-Joventut-Valencia o Estudiantes fan bones dades

Per cert desde ven jovenet el meu equip de basket es el...Basket Manresa
Jo era un "chavalin" i recordo veure el TDK Manresa i pensar ostres com les meves cintes de video 😁 i fins avui

Com vaig gaudir la copa i la lliga,va ser increible de la ma del gran chichi creus

Desconnectat Dani71

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1821
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #13 el: 24 de de 2021, 15:11:37 pm »
 :botador
Que lluny queda el carrusel deportivo amb minuto y resultado, son altres temps i ens hem d adaptar, van començar destrossant l ACB, fa anys que no veig un partit i desconeg qui ha guanyat les ultimes lligues, es extrany sentir parlar ara mateix  de basquet, he estat soci d un club ACB 5 anys i amb el futbol temps al temps

Fa poc discutia aixo i encara m'ho justificaven,els clubs ACB prefereixen els 4 duros de movistar,a costa de tenir una lliga semiclandestina,tot de pagament i amb audiencies ridiculas,ni els grans o historics fan bones audiencies ni Barça-Madrid-Baskonia-Joventut-Valencia o Estudiantes fan bones dades

Per cert desde ven jovenet el meu equip de basket es el...Basket Manresa
Jo era un "chavalin" i recordo veure el TDK Manresa i pensar ostres com les meves cintes de video 😁 i fins avui

Com vaig gaudir la copa i la lliga,va ser increible de la ma del gran chichi creus

Jo també del Manresa des de petit, Kenny simpson m enrecordo i George Gervin que venìa de l nba, ja grandet.
I el vell congost amb aquell parket de quadres, aquest any van molt be.

Desconnectat creative

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 724
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #14 el: 24 de de 2021, 21:15:51 pm »
Per cert reflexionant sobre el tema futbol,jo crec que poden carregar-se "la gallina de los h****s de oro"

Jo era un malalt dels de veure un Tanzania-Islas Comores...i ara que foten partits en 200 horaris diferents,divendres dissabte diumenge i dilluns lliga,dimarts dimecres i dijous europa,en lloc de veure mes futbol cada vegada en veig menys

Molts cops els partis de divendres dilluns o els del migdia(que no son del Sabadell) no se ni els resultats fins que em posso la radio,i aixo que tinc la parabolica amb un deco jack sparrow i puc veure tota la jornada

Normalment veig el Sabadell i Barça,de tot el demes nomes una estona del partit del migdia i la nit mentres faig el dinar o sopar

Per cert sense pandemia ja es veia els bars cada dia menys gent veient el futbol...partits de Barça o Madrid que omplien bars a petar,ara els veies totalment vuits

Lo ideal era lo de fa anys,com a molt 2 o 3 partits separats i els demes diumenge a les 5 de la tarda

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7042
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #15 el: 24 de de 2021, 21:42:35 pm »
Per cert reflexionant sobre el tema futbol,jo crec que poden carregar-se "la gallina de los h****s de oro"

Jo era un malalt dels de veure un Tanzania-Islas Comores...i ara que foten partits en 200 horaris diferents,divendres dissabte diumenge i dilluns lliga,dimarts dimecres i dijous europa,en lloc de veure mes futbol cada vegada en veig menys

Molts cops els partis de divendres dilluns o els del migdia(que no son del Sabadell) no se ni els resultats fins que em posso la radio,i aixo que tinc la parabolica amb un deco jack sparrow i puc veure tota la jornada

Normalment veig el Sabadell i Barça,de tot el demes nomes una estona del partit del migdia i la nit mentres faig el dinar o sopar

Per cert sense pandemia ja es veia els bars cada dia menys gent veient el futbol...partits de Barça o Madrid que omplien bars a petar,ara els veies totalment vuits

Lo ideal era lo de fa anys,com a molt 2 o 3 partits separats i els demes diumenge a les 5 de la tarda

Jo no se els anys ue fa que no veig futbol x la tele, ni un Barça-Madrid. Només veig el Sabadell.
Abans miraba el partit de dissabte a tv3, el de diumenge al plus, els de copes europees a tve...  I AVUI EL MEU FILL NO VEU FUTBOL!! De fet m’ha demanat que el desapunti de futbol i tot xq passa, ni veure un partit vol.

Si segueixen així, en una generació el pressupost dels millors equips baixarà per sota de la meitat. Peró ara massa gent llepa i molt i no veuen més enllà...   NO US RECORDA LA BOMBOLLA IMMOBILIARIA AIXÓ? Que ningú ho volia veure xq molts hi guanyaven fins que...

Desconnectat pollastre

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 191
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #16 el: 25 de de 2021, 11:59:13 am »
Ja fa temps  que aquest món ha cambiat,només hi han 2 opcions ,entrar-hi o no.
Tambè hi ha una via del mig ,que es fer-te una espécie de mix,com jo m'esforço a fer,peró el seguent pas que em queda es marxar a una illa o muntanya ,sobretot lluny de les grans urbes.
Jo no tinc tele,ni internet (ara mateix escric d'una biblio de Mataró),ni movil intel.ligent(tinc un nokia pre-pago)ni targeta de crédit,ni fills,ni cotxe, visc d'alquiler i escolto radio Sabadell desde un pis a Mataró (7planta iencara la enxampo al coi de Garces.quan el fan per gol ,tinc una persona que se enrolla ime´l deixa veure a casa seva i sóc soci del Sabadell,clar.

Connectat Vella Creu Alta

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 906
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #17 el: 25 de de 2021, 16:37:18 pm »
Ja fa temps  que aquest món ha cambiat,només hi han 2 opcions ,entrar-hi o no.
Tambè hi ha una via del mig ,que es fer-te una espécie de mix,com jo m'esforço a fer,peró el seguent pas que em queda es marxar a una illa o muntanya ,sobretot lluny de les grans urbes.
Jo no tinc tele,ni internet (ara mateix escric d'una biblio de Mataró),ni movil intel.ligent(tinc un nokia pre-pago)ni targeta de crédit,ni fills,ni cotxe, visc d'alquiler i escolto radio Sabadell desde un pis a Mataró (7planta iencara la enxampo al coi de Garces.quan el fan per gol ,tinc una persona que se enrolla ime´l deixa veure a casa seva i sóc soci del Sabadell,clar.
Todos mis respetos y HONOR per a tu.

Desconnectat josepud

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2694
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #18 el: 25 de de 2021, 17:51:55 pm »
Ja fa temps  que aquest món ha cambiat,només hi han 2 opcions ,entrar-hi o no.
Tambè hi ha una via del mig ,que es fer-te una espécie de mix,com jo m'esforço a fer,peró el seguent pas que em queda es marxar a una illa o muntanya ,sobretot lluny de les grans urbes.
Jo no tinc tele,ni internet (ara mateix escric d'una biblio de Mataró),ni movil intel.ligent(tinc un nokia pre-pago)ni targeta de crédit,ni fills,ni cotxe, visc d'alquiler i escolto radio Sabadell desde un pis a Mataró (7planta iencara la enxampo al coi de Garces.quan el fan per gol ,tinc una persona que se enrolla ime´l deixa veure a casa seva i sóc soci del Sabadell,clar.
Todos mis respetos y HONOR per a tu.

Si noi, molt mèrit.

A veure si aviat ho pots veure en directe com abans!!!
FORÇA SABADELL

Connectat Enric

  • Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1624
  • Gènere: Masculí
Re:I si el futbol de masses, com el coneixem avui, s’acaba?
« Respondre #19 el: 25 de de 2021, 18:48:20 pm »
Ja fa temps  que aquest món ha cambiat,només hi han 2 opcions ,entrar-hi o no.
Tambè hi ha una via del mig ,que es fer-te una espécie de mix,com jo m'esforço a fer,peró el seguent pas que em queda es marxar a una illa o muntanya ,sobretot lluny de les grans urbes.
Jo no tinc tele,ni internet (ara mateix escric d'una biblio de Mataró),ni movil intel.ligent(tinc un nokia pre-pago)ni targeta de crédit,ni fills,ni cotxe, visc d'alquiler i escolto radio Sabadell desde un pis a Mataró (7planta iencara la enxampo al coi de Garces.quan el fan per gol ,tinc una persona que se enrolla ime´l deixa veure a casa seva i sóc soci del Sabadell,clar.
Ets el meu heroi pollastre.