Autor Tema: Hi ha interès en retornar la competició d’equips arlekinats del hattrick?  (Llegit 2338 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1990
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Potser es moment per retornar la emoció d’aquells enfrontaments de hattrick que tants bons moments ens van fer passar
Qui estaria interessat?
- Romà
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12486
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Hi ha interès en retornar la competició d’equips arlekinats del hattrick?
« Respondre #1 el: 20 de Juliol de 2019, 13:07:01 pm »
Doncs a mi, m'encantaria, però no tinc temps per organitzar-ho com ho feia abans.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1990
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re:Hi ha interès en retornar la competició d’equips arlekinats del hattrick?
« Respondre #2 el: 31 de Juliol de 2019, 01:10:02 am »
Ja veig que tothom va molt liat, doncs només nosaltres dos ho hem comentat. Bé , seguirem defensant el nostre club pel món virtual  :xin-xin
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Trivi VLR

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2075
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re:Hi ha interès en retornar la competició d’equips arlekinats del hattrick?
« Respondre #3 el: 24 de Agost de 2021, 22:44:25 pm »
Bones!

Sento recuperar el post, però després de molts mesos sense jugar-hi i sense trobar-ho a faltar, i no veient que tornin aquelles ganes de jugar-hi, tancaré la meva segona etapa a Hattrick després de 8 anys.

Em fa molta pena, perquè han sigut moltes hores de diversió dedicades i molta "feina". De fet, aquesta última temporada sorprenentment (perquè no he estat gens atent a l'equip) he aconseguit la fita de, per primer cop, pujar a IV categoria. Per això mateix crec que és una pena acabar sense més, així que si algú vol l'equip que m'ho comenti i li passo el compte.

I així podem gaudir d'un equip de Sabadell al món virtual en una categoria "alteta".

Salut!

Desconnectat tonidg

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 774
  • Intent de representant
Re:Hi ha interès en retornar la competició d’equips arlekinats del hattrick?
« Respondre #4 el: 25 de Agost de 2021, 17:39:47 pm »
Bones!

Sento recuperar el post, però després de molts mesos sense jugar-hi i sense trobar-ho a faltar, i no veient que tornin aquelles ganes de jugar-hi, tancaré la meva segona etapa a Hattrick després de 8 anys.

Em fa molta pena, perquè han sigut moltes hores de diversió dedicades i molta "feina". De fet, aquesta última temporada sorprenentment (perquè no he estat gens atent a l'equip) he aconseguit la fita de, per primer cop, pujar a IV categoria. Per això mateix crec que és una pena acabar sense més, així que si algú vol l'equip que m'ho comenti i li passo el compte.

I així podem gaudir d'un equip de Sabadell al món virtual en una categoria "alteta".

Salut!

Hola. A mi m'interessaria. Em contactes per privat?