Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Bona notícia, m'alegro per ell i pel club. Cobrarem uns € que aniran molt bé.
Cita de: carlesf en 22 de Juliol de 2016, 16:02:23 pmBona notícia, m'alegro per ell i pel club. Cobrarem uns € que aniran molt bé.Uns euros que no sabrem la quantitat, arran de la falta greu de trasparència que té el nostre estimat club per culpa de certs personatges que hi segueixen, alguns dels quals ens envien al psiquiatre. Té gràcia
Puedo entender vender a Pol Roige por las cifras de las que se hablaba (por mas de 100.000€; se hablo creo recordar de unos 125.000), pero vender a Manel por menos de 50.000... Si los nuevos gestores toman la decision de vender uno de los jugadores que podian marcar la diferencia y con mayor proyeccion por esa cifra, no se que pensar.Espero que haya clausulas, sobretodo por porcentajes en futuros traspasos, porque la cifra me parece ridicula y si menos de 50.000 nos tienen que sacar de pobres es que estamos a punto de morir.Encima nos quedamos sin delanteros. Veo una temporada muy muy dura.
El total possible de Pol Roigé considerant "bonus" per partits jugats, etc., és de 250000 Euros. Pol Roigé va al Mallorca (un segona A), Manel va al Girona (un segona A), val 5 vegades mes Pol Roigé com a jugador ??
Personalment no m'importa gaire que se l'hagin endut. Al filial no el vaig arribar a veure però números en mà està clar que va fer una molt bona mitja temporada, però al primer equip, tret del primer partit, res de res. Em recorda molt al Forgàs, a tercera es va sortir amb el Rubí (crec), però a 2aB res de res. Si no trobem un davanter millor que en Manel, apaga...
Cita de: Frannistelrooy en 22 de Juliol de 2016, 20:32:21 pmPersonalment no m'importa gaire que se l'hagin endut. Al filial no el vaig arribar a veure però números en mà està clar que va fer una molt bona mitja temporada, però al primer equip, tret del primer partit, res de res. Em recorda molt al Forgàs, a tercera es va sortir amb el Rubí (crec), però a 2aB res de res. Si no trobem un davanter millor que en Manel, apaga... Molt d'acord en gairebé tot, es més un projecte de bon jugador q no pas una realitat, i si tampoc ha demostrat massa interes amb la continuïtat al sabadell com s'ha comentat......... au revoir i sort !!
Desde Twitter asseguren q sortira cedit del Girona camí de Llagostera, i serà rival nostre aquesta temporada. Personalment hi han tres jugadors de la temporada passada que haurien de seguir amb nosaltres : Bruno, Manel, Agustin.
Una lástima que haya ido a parar al Llagostera; un más que posible rival nuestro para la lucha en la zona alta. Se veía venir. Cuidadín con el Llagostera, ahora todavía más.
Cita de: jarisacat en 18 de Agost de 2016, 20:07:15 pmUna lástima que haya ido a parar al Llagostera; un más que posible rival nuestro para la lucha en la zona alta. Se veía venir. Cuidadín con el Llagostera, ahora todavía más. :rant:Es que para ficharlo y cederlo a un 2a B, también podrían habernoslo dejado a nosotros cedido ésta temporada, no sé si alguien del club llegó a barajar esa posibilidad.Al final con la broma la UE Llagostera tendrá a Valentín, Marc Martínez y Manel...y aparte de los ex, junto al resto de refuerzos son candidatos claros a ganar el Grupo III.
Una lástima que haya ido a parar al Llagostera; un más que posible rival nuestro para la lucha en la zona alta. Se veía venir. Cuidadín con el Llagostera, ahora todavía más. :rant: