Autor Tema: Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017  (Llegit 41889 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat elpoble90

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 659
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #200 el: 18 de Octubre de 2016, 12:32:56 pm »
Jo soc soci i vaig anar a comprar una entrada per a un amic que no s'ha fet encara soci aquesta temporada. Hi vaig veure el de sempre sobres del club amb invitacions a families d'amics etc etc Hi ha gent que penso que mai a pagat una sola entrada per veure el Sabadell al temple NCA. Han anat sempre de gorra buscant l'invitació i penso que el club no esta per regalar, tot al contrari. Però bueno això sempre pasara que hi farem. Ho vaig veure de dues persones del club portant sobres a taquilla amb invitacions. I no estaven gens cares les entrades 5 € per veure el Sabadell a la general i 10 € a tribuna.
Ara haig de buscar un dia per anar a comprar la samarra d'aquest any i gaudir del CE Sabadell HONOR AL SABADELL 1903 que penso que aquest any no patirem a lo millor ja sorpresa hi tot i ens fiquem sense ser candidats als playoffs a final de temporada qui sap  :bandera :scut :bandera
#SomCES

#Restructuracion2BasiNO

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12490
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #201 el: 18 de Octubre de 2016, 15:22:53 pm »
Van sense la publicitat?

Per ara, sí, sense la publicitat.

Realment és un heroïsme renovar temporada darrera temporada veient tot el tema que has de patir veient les cues els dies que hi ha més públic, la continua desvalorització del carnet de soci i el poc respecte als socis que es té des dels membres de la junta directiva actual.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5073
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #202 el: 18 de Octubre de 2016, 16:25:56 pm »
Van sense la publicitat?

Per ara, sí, sense la publicitat.

Realment és un heroïsme renovar temporada darrera temporada veient tot el tema que has de patir veient les cues els dies que hi ha més públic, la continua desvalorització del carnet de soci i el poc respecte als socis que es té des dels membres de la junta directiva actual.
ok merci.
se sap el motiu pel qual ara no va amb publi i potser després sí?

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #203 el: 18 de Octubre de 2016, 17:13:23 pm »


Realment és un heroïsme renovar temporada darrera temporada veient tot el tema que has de patir veient les cues els dies que hi ha més públic, la continua desvalorització del carnet de soci i el poc respecte als socis que es té des dels membres de la junta directiva actual.

En primer lloc estic d'acord amb el que dius, però no es el que la gent volia posar 8000 persones al camp a canvi de regalar entrades o posar-les molt barates ? doncs omplirem el camp de gent que potser tant li fot al CES però ni cinc de calaix, ara si estàn disposats a anar fican calés endavant però crec que no van per aquì els trets  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat cmg_84

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 108
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #204 el: 18 de Octubre de 2016, 17:31:23 pm »
Jo em vaig saltar la cua com qui no vol la cosa. No pago abonament anual per empassar-me una cua kilomètrica com si fos el tipic oportunista que només ve quan es gratis, i tampoc tinc culpa de la nefasta previsió del club. Els socis ens mereixem més respecte i consideració, al cap i a la fi som els que sempre recolzem el club.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #205 el: 18 de Octubre de 2016, 18:04:36 pm »
Jo em vaig saltar la cua com qui no vol la cosa. No pago abonament anual per empassar-me una cua kilomètrica com si fos el tipic oportunista que només ve quan es gratis, i tampoc tinc culpa de la nefasta previsió del club. Els socis ens mereixem més respecte i consideració, al cap i a la fi som els que sempre recolzem el club.

El club ja va avisar jo vaig entrar sense problemes el que pasa que a última hora van venir de cop tots els pares que estaben amb els nanos al gol sud  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Connectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3464
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #206 el: 18 de Octubre de 2016, 20:45:54 pm »
Jo em vaig saltar la cua com qui no vol la cosa. No pago abonament anual per empassar-me una cua kilomètrica com si fos el tipic oportunista que només ve quan es gratis, i tampoc tinc culpa de la nefasta previsió del club. Els socis ens mereixem més respecte i consideració, al cap i a la fi som els que sempre recolzem el club.


El club ja va avisar jo vaig entrar sense problemes el que pasa que a última hora van venir de cop tots els pares que estaben amb els nanos al gol sud  :mmmm
El que te que fer el club no es avisar,es respectà mes al soci, ens va fotre el pel a la copa Catalunya, el dia de la festa major i aquesta setmana i ho faran cada cop que vulguin. La nostre colla erem 11, només quedem 3, la gent ja es cansa
« Darrera modificació: 18 de Octubre de 2016, 20:55:33 pm per o rei marañon »

Desconnectat lanzasbd2

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 31
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #207 el: 18 de Octubre de 2016, 21:18:31 pm »
Sabeu si posaran la lila a la venta?

Desconnectat Darth

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 158
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #208 el: 19 de Octubre de 2016, 01:16:52 am »
Llegeixo coses que.....En fi... Per dir-ho suau... Cuidar al soci, significa que vagin al camp els 4 gats de sempre??? Doncs jo no hem resigno. Si dels 6000 extra que van venir l'altre dia, ja en tornen 100, a mi ja hem val. Fer entrar 8000 persones al camp, és un éxit. No paguen??? doncs que no paguin, però a veure si entenem que amb els 2000 de sempre no anem enlloc. S'han de fer coses diferents per fer venir gent al camp, el de sempre no val, per si no us havíeu adonat aquest estiu, quant estàvem més desapareguts que vius....

Connectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3464
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #209 el: 19 de Octubre de 2016, 07:19:31 am »
Llegeixo coses que.....En fi... Per dir-ho suau... Cuidar al soci, significa que vagin al camp els 4 gats de sempre??? Doncs jo no hem resigno. Si dels 6000 extra que van venir l'altre dia, ja en tornen 100, a mi ja hem val. Fer entrar 8000 persones al camp, és un éxit. No paguen??? doncs que no paguin, però a veure si entenem que amb els 2000 de sempre no anem enlloc. S'han de fer coses diferents per fer venir gent al camp, el de sempre no val, per si no us havíeu adonat aquest estiu, quant estàvem més desapareguts que vius....
I omplin el camp sense pagar a on anem?

Desconnectat RONCHI

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 598
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #210 el: 19 de Octubre de 2016, 08:17:03 am »
Llegeixo coses que.....En fi... Per dir-ho suau... Cuidar al soci, significa que vagin al camp els 4 gats de sempre??? Doncs jo no hem resigno. Si dels 6000 extra que van venir l'altre dia, ja en tornen 100, a mi ja hem val. Fer entrar 8000 persones al camp, és un éxit. No paguen??? doncs que no paguin, però a veure si entenem que amb els 2000 de sempre no anem enlloc. S'han de fer coses diferents per fer venir gent al camp, el de sempre no val, per si no us havíeu adonat aquest estiu, quant estàvem més desapareguts que vius....
I omplin el camp sense pagar a on anem?
El partit del Hercules era tambe gratuit i molt mes engrescador que un Gava i nomes varen entrar 4000 persones..... s ha de buscar una forma que la gent almenys trepitgi la Nova Creu Alta i diumenge es va trobar.
Per al partit del Hercules abordaven a la gent per la Rambla per donar entrades .....a l hora de la veritat ni mitja entrada....

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #211 el: 19 de Octubre de 2016, 09:04:12 am »
Sabeu si posaran la lila a la venta?

Es parla que al mes vinent  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5073
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #212 el: 19 de Octubre de 2016, 09:07:15 am »
No m'agrada Woody Allen, però si fessin una película amb entrada gratuïta al cine, potser hi aniria.
Pel simple fet de fer algo diferent, i el tema de les crispetes i tal.
Si m'he de rascar la butxaca i pagar 10 euros per fer alguna cosa, ho gastaré en algo que ho disfruti.
Doncs el mateix passa si invites a la gent al futbol.
Si és sempre gratis, doncs un parell o tres de cops et vindran.
Si han de pagar....o es gasten els calers de l'entrada en alguna cosa que de veritat els hi interessi, o esperaran a alguna jornada de "portes obertes".

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #213 el: 19 de Octubre de 2016, 09:08:11 am »

Per al partit del Hercules abordaven a la gent per la Rambla per donar entrades .....a l hora de la veritat ni mitja entrada....

per la Rambla potser en trobarem mes del Barça que del CES  :icon_mrgreen:  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Connectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5690
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #214 el: 19 de Octubre de 2016, 09:49:51 am »
Tanto cuesta un dia que hay partido que se sabe que va a ir mucha gente, tener mas personal preparado, abrir mas puertas.... etc?

Si en el resto de campos del mundo se hace, supongo que aqui también se podrá hacer no?

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #215 el: 19 de Octubre de 2016, 10:01:48 am »
Tanto cuesta un dia que hay partido que se sabe que va a ir mucha gente, tener mas personal preparado, abrir mas puertas.... etc?

Si en el resto de campos del mundo se hace, supongo que aqui también se podrá hacer no?

Potser aquest es el problema que la gent s'ha de pagar i si tota la gent que hi havia al camp hagés pagat sortiria a compte posar mes efectius  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12490
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #216 el: 19 de Octubre de 2016, 10:06:14 am »
Realment és un heroïsme renovar temporada darrera temporada veient tot el tema que has de patir veient les cues els dies que hi ha més públic, la continua desvalorització del carnet de soci i el poc respecte als socis que es té des dels membres de la junta directiva actual.

En primer lloc estic d'acord amb el que dius, però no es el que la gent volia posar 8000 persones al camp a canvi de regalar entrades o posar-les molt barates ? doncs omplirem el camp de gent que potser tant li fot al CES però ni cinc de calaix, ara si estàn disposats a anar fican calés endavant però crec que no van per aquì els trets  :mmmm

Desvalorització em refereixo no sols a que regalen entrades (que puntualment, es pot fer, com és en la presentació o en un partit 'especial'). Desvalorització em refereixo a que no es valora gens al soci que renova a pesar de saber que no li sortirà a compte.

A tall d'exemple el mateix diumenge: Obres la porta del Gol Sud per als nois de Futbol Base i els pares i entren tots per allà, encara que després vagin a general, mentre mantens el dispositiu habitual per als socis a les altres portes. El soci no pateix les cues llavors. I és quelcom que ja s'ha repetit aquesta temporada 3 cops. És pensar i preveure, però suposo que com qui ho decideix entra per tribuna sense cues i s'asseu tranquil·lament encara que aquell dia siguem 8.000, no se n'adona.

ok merci.
se sap el motiu pel qual ara no va amb publi i potser després sí?

Ni idea, però a mi personalment m'agrada més amb la publicitat. Serà la tercera que tinc a la col·lecció amb Hierros Servando al davant.  :laugh2:
« Darrera modificació: 19 de Octubre de 2016, 10:08:23 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Connectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3464
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #217 el: 19 de Octubre de 2016, 10:40:55 am »
Tanto cuesta un dia que hay partido que se sabe que va a ir mucha gente, tener mas personal preparado, abrir mas puertas.... etc?

Si en el resto de campos del mundo se hace, supongo que aqui también se podrá hacer no?
Militu no se que pasa però últimament estic molt d'acord amb tot el que dius, tens tota la raó

Connectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3464
  • Gènere: Masculí
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #218 el: 19 de Octubre de 2016, 10:43:57 am »
Realment és un heroïsme renovar temporada darrera temporada veient tot el tema que has de patir veient les cues els dies que hi ha més públic, la continua desvalorització del carnet de soci i el poc respecte als socis que es té des dels membres de la junta directiva actual.

En primer lloc estic d'acord amb el que dius, però no es el que la gent volia posar 8000 persones al camp a canvi de regalar entrades o posar-les molt barates ? doncs omplirem el camp de gent que potser tant li fot al CES però ni cinc de calaix, ara si estàn disposats a anar fican calés endavant però crec que no van per aquì els trets  :mmmm

Desvalorització em refereixo no sols a que regalen entrades (que puntualment, es pot fer, com és en la presentació o en un partit 'especial'). Desvalorització em refereixo a que no es valora gens al soci que renova a pesar de saber que no li sortirà a compte.

A tall d'exemple el mateix diumenge: Obres la porta del Gol Sud per als nois de Futbol Base i els pares i entren tots per allà, encara que després vagin a general, mentre mantens el dispositiu habitual per als socis a les altres portes. El soci no pateix les cues llavors. I és quelcom que ja s'ha repetit aquesta temporada 3 cops. És pensar i preveure, però suposo que com qui ho decideix entra per tribuna sense cues i s'asseu tranquil·lament encara que aquell dia siguem 8.000, no se n'adona.

ok merci.
se sap el motiu pel qual ara no va amb publi i potser després sí?

Ni idea, però a mi personalment m'agrada més amb la publicitat. Serà la tercera que tinc a la col·lecció amb Hierros Servando al davant.  :laugh2:
Jo no era capaç de trobar la frase i tu las clavat, desvaloritzacio del carnet de soci, això es el que pasa

Connectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5690
Re:Nova Equipacio Arlequinada 2016 / 2017
« Respondre #219 el: 19 de Octubre de 2016, 11:53:38 am »
Tanto cuesta un dia que hay partido que se sabe que va a ir mucha gente, tener mas personal preparado, abrir mas puertas.... etc?

Si en el resto de campos del mundo se hace, supongo que aqui también se podrá hacer no?

Potser aquest es el problema que la gent s'ha de pagar i si tota la gent que hi havia al camp hagés pagat sortiria a compte posar mes efectius  :mmmm

A vegades es questió d'efectius i a vegades (moltes ) es questió de ganes.

Mai deixarem de semblar un club mediocre si tens a la gent entrant 20 minuts tard al partit, i això passa CADA VEGADA que hi han mes de 3000 persones al camp. Desde fa anys, incloent temporades on teniem "efectius".