C.E. SABADELL F.C. - EN DIRECTE > MARXEM
Desplaçament a Badalona Diumenge 29/11/15 12:00h
birrero:
--- Cita de: KILLERSBD en 22 de Novembre de 2015, 23:13:41 pm ---¿Es facil aparcar-hi?
--- End quote ---
Si vas d'hora, al final del camp (Gol Sud), hi ha un aparcament per a bastants cotxes. Jo l'acostumo a deixar allà quan vaig a aquell camp. Si no, us deixo un plànol (https://www.google.es/maps/dir//41.459129,2.2351533/@41.4586986,2.2344169,284m/data=!3m1!1e3?hl=ca) d'on s'aparca bé allà, ja que hi ha un polígon industrial i els diumenges al matí està bastant buit de cotxes.
--- Cita de: MUTIO en 23 de Novembre de 2015, 08:21:26 am ---Van posar unes grades supletòries permanents, mentre no estigui acabat el nou estadi.... que suposo que anirà per llarg. Igualment, l'afició visitant, desconec si ha d'estar de peu, o no.
--- End quote ---
A veure si hi ha sort, algú del club pensa i ens fan col·locar a l'esquerra de la foto que ha penjar Killer, que hi ha una grada petita i estarem lluny de l'altre afició.
KILLERSBD:
Esta be saber que es pot aparcar. Ho dic perquè haure de vindre amb el GPS ja que no se arribar-hi.
psaltiveri98:
Preu d'entrades sabem alguna cosa? Per cert, diuen que al costat del camp venen pollastres :laugh2: :laugh2:
KILLERSBD:
A RS diuen que les entrades son 15€ quan abans eran 10€. :rant:
--- Cita de: psaltiveri98 en 23 de Novembre de 2015, 17:42:58 pm ---Preu d'entrades sabem alguna cosa? Per cert, diuen que al costat del camp venen pollastres :laugh2: :laugh2:
--- End quote ---
Dons estic per comprar-ne un per dinar despres del partit :happy2:
psaltiveri98:
El Badalona ha puesto a disposición nuestra un paquete de 50 entradas a 10€ que se pueden pillar en nuestras oficinas. Volarán en un plis seguro, si la vas a comprar allí el Domingo son 15€... a los de fuera de Sabadell o que no podamos pasar por oficinas, nos tocará pasar por caja.
Navegació
[#] Pàgina Següent
[*] Pàgina Anterior
Go to full version