Autor Tema: Uhlsport vestirà el CE Sabadell  (Llegit 41479 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Lilardo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 353
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #120 el: 20 de Setembre de 2015, 16:00:03 pm »
Les tres samarretas d'aquesta temporada son horribles

Las dos primeras amb una cosa rara que em d'acceptar com a cuadres..i la tercera mare meva quina desgracia...aixo si,segur que als 4 "fachas" de sempre els agradara...ja sabeu rollo violent militar...simplemen t espantosas

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #121 el: 21 de Setembre de 2015, 16:00:05 pm »
Les tres samarretas d'aquesta temporada son horribles


Totalment d'acord! Terribles les 3
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5078
  • Gènere: Masculí
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #122 el: 21 de Setembre de 2015, 17:14:56 pm »
Espero que la temporada vinent, qui els hi faci els croquis als alemanys, dibuixin quadres ben fets i posicionats a les 3 samarretes.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #123 el: 21 de Setembre de 2015, 20:47:53 pm »
Doncs a mi m'agrada com a minim an parlat de nosaltres :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14688
  • CHIARA
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #124 el: 21 de Setembre de 2015, 21:53:06 pm »
¿Qué tiene que ver que agrade la camiseta del CES para ser facha? digamos que son originales, podemos estar de acuerdo más o menos, pero la temporada que viene serán recuerdos y para coleccionistas por eso del marketing, a mi por supuesto todo lo que lleve el escudo más que centenario de nuestro Club, me gusta y agrada, aunque pudieran ser más clásicas.


                                                                       :beer2    :beer2    :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Connectat o rei marañon

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3487
  • Gènere: Masculí
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #125 el: 21 de Setembre de 2015, 22:42:35 pm »
Les tres samarretas d'aquesta temporada son horribles

Las dos primeras amb una cosa rara que em d'acceptar com a cuadres..i la tercera mare meva quina desgracia...aixo si,segur que als 4 "fachas" de sempre els agradara...ja sabeu rollo violent militar...simplemen t espantosas
A mi particularmente no me gusta, pero llamar facha al que le guste no le veo el sentido, si por ejemplo le gusta al compañero killer, pues cada uno tiene sus gustos, aunque yo no los comparta

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #126 el: 22 de Setembre de 2015, 01:41:28 am »
Les tres samarretas d'aquesta temporada son horribles

Las dos primeras amb una cosa rara que em d'acceptar com a cuadres..i la tercera mare meva quina desgracia...aixo si,segur que als 4 "fachas" de sempre els agradara...ja sabeu rollo violent militar...simplemen t espantosas

Quin comentari mes desagradable... Hi ha gent d'esquerres que també els hi agrada la temàtica militar sobretot la de l'època Soviètica. Hi ha gent com jo, que m'encanta l'ambit militar de tot tipus i entenc bastant. Segons tu soc un violent? Ok. Me la portà fluixa.

Segurament jugaves de petit al pati de l'escola a Indis i Vaquers i ben feliç que eres, quan, la època dels vaquers es recorda per ser sanguinària i violenta de c0llons.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5078
  • Gènere: Masculí
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #127 el: 22 de Setembre de 2015, 08:50:04 am »
Les tres samarretas d'aquesta temporada son horribles

Las dos primeras amb una cosa rara que em d'acceptar com a cuadres..i la tercera mare meva quina desgracia...aixo si,segur que als 4 "fachas" de sempre els agradara...ja sabeu rollo violent militar...simplemen t espantosas
no crec que tothom a qui li agradi la samarreta hagi de ser un violent...és com assegurar que tothom que porta la de "RAMONES" coneix el nom de tots els integrants del grup  :happy:
simplement, per a gustos, colors

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #128 el: 22 de Setembre de 2015, 09:42:44 am »
Se parecen mas al ejercito Vietnamita que a un equipo de futbol.

Desconnectat Lins69

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 751
  • Gènere: Masculí
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #129 el: 22 de Setembre de 2015, 13:46:57 pm »
Les tres samarretas d'aquesta temporada son horribles

Las dos primeras amb una cosa rara que em d'acceptar com a cuadres..i la tercera mare meva quina desgracia...aixo si,segur que als 4 "fachas" de sempre els agradara...ja sabeu rollo violent militar...simplemen t espantosas

Quin comentari mes desagradable... Hi ha gent d'esquerres que també els hi agrada la temàtica militar sobretot la de l'època Soviètica. Hi ha gent com jo, que m'encanta l'ambit militar de tot tipus i entenc bastant. Segons tu soc un violent? Ok. Me la portà fluixa.

Segurament jugaves de petit al pati de l'escola a Indis i Vaquers i ben feliç que eres, quan, la època dels vaquers es recorda per ser sanguinària i violenta de c0llons.

A mi no me desagrada y quizas hasta me la compre. Pienso que la tercera camiseta tiene que ser totalmente diferente al resto, sea esta o las venideras. Comentario totalmente fuera de lugar, que es esto de catalogar a la gente por que te guste mas o menos el estilo de una camiseta? Eso si que me parece fachoso...

Desconnectat VISCASABADELL

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 291
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #130 el: 22 de Setembre de 2015, 15:01:31 pm »
Les tres samarretas d'aquesta temporada son horribles

Las dos primeras amb una cosa rara que em d'acceptar com a cuadres..i la tercera mare meva quina desgracia...aixo si,segur que als 4 "fachas" de sempre els agradara...ja sabeu rollo violent militar...simplemen t espantosas
T'has cobert de glòria amb aquest comentari, maco  :malament

Desconnectat MISTER10

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1248
  • Gènere: Masculí
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #131 el: 22 de Setembre de 2015, 16:40:20 pm »
La tercera camiseta es para innovar y personalmente me gusta que se haya arriesgado con la camiseta!!! Yo todavía no se si me gusta o no, me vi tan sorprendido el sabado que todavía estoy descolocado :laugh2:

Me uno sobre el comentario mas que desafortunado que he tenido que leer :ko

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #132 el: 22 de Setembre de 2015, 22:55:08 pm »
La del Napoles si que es fea de narices. La del CE Sabadell mola mucho..



Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #133 el: 23 de Setembre de 2015, 12:17:13 pm »
La del Nàpols desquadra el color de les mànigues i coll i la publicitat. La nostre, jo me la compraria com sempre que hem fet samarretes estranyes, si fos amb l'escut a color. En blanc, esperaré a un outlet, ja que no li veig l'atractiu suficient com per tenir-la a la col·lecció.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raptor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 392
  • Gènere: Masculí
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #134 el: 28 de de 2016, 01:39:02 am »
¿Alguien tiene idea de cómo serán las próximas equipaciones para la próxima temporada?  :look:

Desconnectat Montesinos

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 225
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #135 el: 01 de Abril de 2016, 11:44:42 am »
¿Alguien tiene idea de cómo serán las próximas equipaciones para la próxima temporada?  :look:

Si us plau, parem de fer invents. La primera ha de ser arlequinada amb quadres blaus i blancs normals, no coses rares. Mireu el Bristol Rovers (club amb el que estem agermanats), per exemple, la primera no té mai discussió.
La segona hauria de continuar sent sempre arlequinada, proposo que amb quadres negres i grocs, en record dels colors d'un altre club històric de la ciutat, l'Atlètic Sabadell.
I a la tercera es poden fer coses una mica diferents, però en cap la barrabassada d'aquest any.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #136 el: 05 de Abril de 2016, 00:13:32 am »
Doncs la tercera samarreta d'aquesta temporada s'ha venut gairebé tant com la primera, sobretot per a gent de fora, per original.

Jo també demano que siguin d'una santa vegada arlequinades. Sobretot les dues primeres, ja que la tercera no té pinta de que ho sigui.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raptor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 392
  • Gènere: Masculí
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #137 el: 05 de Abril de 2016, 00:25:22 am »
Jo també demano que siguin d'una santa vegada arlequinades. Sobretot les dues primeres, ja que la tercera no té pinta de que ho sigui.

Correcto. Tenemos que respetar nuestras señas de identidad y no hacer experimentos  :wall:

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #138 el: 05 de Abril de 2016, 23:55:02 pm »
Ojo porque a los fabricantes, Que se la suda la opinion de la aficion, estan empezando ha hacer camisetas tipo retro pero con un toque moderno:

Aqui un ejemplo:











Miedo tengo pensando la pifia que pueden hacer los de uhlsports con los cuadros arlequinados.

Desconnectat raptor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 392
  • Gènere: Masculí
Re:Uhlsport vestirà el CE Sabadell
« Respondre #139 el: 06 de Abril de 2016, 12:06:06 pm »
Ojo porque a los fabricantes, Que se la suda la opinion de la aficion, estan empezando ha hacer camisetas tipo retro pero con un toque moderno:

Aqui un ejemplo:











Miedo tengo pensando la pifia que pueden hacer los de uhlsports con los cuadros arlequinados.

Aún recuerdo la que se montó con los aficionados del Real Oviedo por la primera equipación que les hicieron (por seguir el mismo diseño que el Alavés, Tenerife, Albacete..) y, al final, lograron el cambio..