Autor Tema: J.30: Girona - CE Sabadell. Diumenge 22/03/15 a les 17 hores TOTS A GIRONA!!  (Llegit 28608 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 347
Re:TOTS A GIRONA, TOTS !! Per que si, podem!
« Respondre #20 el: 16 de Març de 2015, 12:52:16 pm »
tots els que esteu indecisos, feu un últim esforç per venir a Girona!
és l'últim desplaçament aprop, juguem a bona hora, per tant, per molt que sigui diumenge, arribarem d'hora a casa.
ja sé que no es mereixen que ens desplaçem, però si això s' enfonsa només quedarem nosaltres!
per tant, un últim esforç per ajudar als jugadors a aconseguir la salvació i llavors ja farem criba.
tothom qui pugui a Girona!
ànims!
Si senyor,  :clap  :bandera +1903, totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7381
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 16 de Març de 2015, 14:19:59 pm »
tots els que esteu indecisos, feu un últim esforç per venir a Girona!
és l'últim desplaçament aprop, juguem a bona hora, per tant, per molt que sigui diumenge, arribarem d'hora a casa.
ja sé que no es mereixen que ens desplaçem, però si això s' enfonsa només quedarem nosaltres!
per tant, un últim esforç per ajudar als jugadors a aconseguir la salvació i llavors ja farem criba.
tothom qui pugui a Girona!
ànims!
Si senyor,  :clap  :bandera +1903, totalment d'acord amb tu, company., totalment d'acord amb tu, company.

TOTS A GIRONA, TOTS !!
Necessitem ser un miler a Girona i liarla parda. Que quan els nostres jugadors saltin al terreny de joc vegin que no estan sols. Animar a mort els 90 minuts i si juguen com aquest dissabte, tornar amb els 3 punts.

Jo si crec en l'equip. Les darreres setmanes ho han demostrat i excepte Ponferrada, s'ho estan deixant tot. Van saber arrencar un punt d'Albacete un dia dolent a bse de paciència i molt bona defensa, i s'ha tingut mala sort tant amb Llagostera (va ser penal allò que no van xiular) com Zaragoza.

Ni sempre tindrem mala sort, ni sempre perdrem tots els partits lluny de casa. Podem, i tant que podem. I ho farem.

I salvar-se potser es quedar 20 o 21.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #22 el: 16 de Març de 2015, 14:41:54 pm »
Yo pienso ir, en los malos momentos es cuando se ve quien es del Sabadell.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #23 el: 16 de Març de 2015, 15:26:23 pm »

I a més, podriem tenir la salvació a només 2 punts.
Quants baixaran administrativament? El riu sona més que mai! Albacete? Racing? Recre? Osasuna? Podrà el Llagostera ampliar capital? Hi haurà cap sorpresa de darrera hora?
I si no baixa més que un equip?

Es que pot passar de tot, serà un final de temporada estrany on potser quedar 21 té premi.

Aqui a mort fins el darrer instant, o no us en recordeu de quan erem pobres? Com va dir Birrero, es poden guanyar els darrers set partits i els finals de lliga solen ser bojos peró apasionants.

Se que esteu desanimats, que us pensaveu guanyar contra el Llagostera peró...  SI ES QUAN MILLOR JUGUEM DE TOTA LA TEMPORADA...   DONC SOM-HI !!

Se que molts us animareu a darrera hora peró que casi tots sereu a Girona.

som-hi  !

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 743
« Respondre #24 el: 16 de Març de 2015, 15:34:52 pm »
Jo no tinc opció d'anar-hi però es el desplaçament ideal oer veure qui es del Sabadell i qui es puja al carro quan es adient... Penso que guanyarem allà. Jo només demano actitud i dissabte la vàren tenir, igual que amb el Saragossa, curiosament no vaig veure la mateixa intensitat amb l'Alaves i vàrem guanyar...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2088
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:TOTS A GIRONA, TOTS !! Per que si, podem! (La entrada només costa 10€)
« Respondre #25 el: 16 de Març de 2015, 15:38:41 pm »
Ahí estaremos. TOTS A GIRONA  :bandera :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3477
« Respondre #26 el: 16 de Març de 2015, 15:42:07 pm »
Que fàcil és ser d'un equip quan les coses van bé... les bones aficions estan a les verdes i a les madures
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat KILLERSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Som'hi Sabadell!
« Respondre #27 el: 16 de Març de 2015, 16:04:26 pm »

El los malos momentos se lucha por el CES no se abandona, y lo digo por los jugadores, que algunos ya están  mirando a que equipo largarse si el barco se hunde. Mientras que tu y yo seguiremos yendo a la NCA pese a nuestras discrepancias, el año que viene.

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #28 el: 16 de Març de 2015, 16:20:32 pm »
Otro que no se rinde y estoy moviendome al máximo para poder ir!!! Si nosotros nos rendimos no hay nada que hacer, está claro que está dificil pero porfavor luchemos hasta el final!!!

Como otros compañeros han dicho, en las buenas y en las malas, en segunda o en tercera, hasta la muerte Sabadell!!! :bandera

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2418
« Respondre #29 el: 16 de Març de 2015, 16:33:05 pm »
Pitjor estavem l' any que vam baixar a 3era i vam anar caminant a Terrassa o el dia de la Gramanet que vam omplir el seu camp i ja estàvem, pràcticament, a tercera. I quant vam perdre tots cantant que a primera, segona, o tercera, sempre Sabadell.

Que ja no us enrecordeu? No vam abandonar l'equip llavors ni l'abandonarem ara.

A per totes, encara es pot!. La afició no fallarà!

Nosaltres no ens rendim, mai!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5328
« Respondre #30 el: 16 de Març de 2015, 16:43:29 pm »
tampoc ens barallem ara per dir que s'és més o menys del Sabadell si un va o no a Girona estant en zona de descens....
qui vulgui anar que hi vagi, i qui no, els seus motius tindrà, sigui desencantament esportiu, tema econòmic, temes de feina o que vol anar al bar amb temps perquè no li fotin la taula pel Barça-Madrid.

només dic que podria ser l'últim desplaçament massiu arlequinat amb molts anys (espero que no) en el futbol professional.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #31 el: 16 de Març de 2015, 17:19:22 pm »
REPETEIXO:
HA DE SER UN DESPLAÇAMENT HISTÒRIC - PASSA-HO !!

PER TUTATIS...!!!   Animeu a tothom a anar a la gent a Girona, si o si.
Allà els nostres jugadors, només sortir al camp i en veure'ns han d'anar endollats.

JO NO EM RENDEIXO !!

Ara es quan he d'anar a Girona, i si plou me'n vaig amb la canalla a tribuna. Peró a Girona si o si. Hem menjat molta m**** a Mataró, Lleida, Figueres, Badalona, Sta Coloma, Castelldefels, Tafalla, Alcoi, Oriola, Reus,...  com per rendir-me ara.

Ara més que mai hem de ser-hi tots, no pot faltar ningú. Cal animar al més desanimat peró jo no em rendiré just quan l'equip torna a donar la cara. Dissabte es va veure que es volia, i allà hem de ser-hi tots. Ens vam trencar la cara a 2aB per aquests colors donc encara ho farem més per a defensar la 2aA.

Recordeu: aquest any potser es salva el 19, el 20 i fins el 21. Un punt val molt més del que sembla. Potser, quan acabi el Sabadell-Osasuna son 2aB peró el 1 de juliol tornem a ser 2aA. O potser acabem sent 2aA per mèrits propis.

Penseu que el Girona que es contra qui juguem va a menys, el Mirandés o el Osasuna van clarament a menys, que només estem a 5 punts de salvar-nos i que la sort també arriba (enguany hem tingut molt poca):

Es més, recupero la famosa llista de quan venien desplaçaments importants, espero s'apunti tothom:

1- kitanovski
2- kitanovski
3- kitanovski
4- kitanovski
5-

REPETEIXO:

Connectat MILITU

• President
  • Missatges: 5931
« Respondre #32 el: 16 de Març de 2015, 17:22:20 pm »
Encara que potser treballo... si no ho faig, hi aniré. Tinc el presentiment de que serà un d'aquells dies que recordarem durant molt de temps.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5328
« Respondre #33 el: 16 de Març de 2015, 17:46:09 pm »
Es més, recupero la famosa llista de quan venien desplaçaments importants, espero s'apunti tothom:

1- kitanovski
2- kitanovski
3- kitanovski
4- kitanovski
5-uri1981
6-uri1981

REPETEIXO:

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #34 el: 16 de Març de 2015, 17:50:49 pm »

1- kitanovski
2- kitanovski
3- kitanovski
4- kitanovski
5-uri1981
6-uri1981
7- skatalites
8- skatalites
9- skatalites
10- skatalites
11- skatalites
12-viscasabadell
13- viscasabadell
14- viscasabadell
15- viscasabadell
16- franchvacambauer
17- franchvacambauer
18- ...

REPETEIXO:

JO NO EM RENDEIXO !!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3802
  • You will never walk alone
« Respondre #35 el: 16 de Març de 2015, 18:05:33 pm »
Un gran video motivacional, "motius suficients per no rendir-se":

https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=VqRzenkMSVI&app=desktop
Visca el Sabadell!!

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #36 el: 16 de Març de 2015, 21:46:47 pm »
Tots a Girona perquè en el futbol i a la vida, a vegades es guanya i altres es perd, i cal estar-hi a totes.

Pel que fa al partit en si, no puc evitar de comentar algunes coses:

M'agrada bastant Mandia, crec que és un bon entrenador (quan el van fitxar no pensava el mateix), a més, quan parla es nota que estima el futbol i que disfruta molt entrenant, i això també m'agrada. Tot i això, penso que a Girona ha de fer canvis. A Girona s'ha de sortir (des del començament) amb una dinàmica completament diferent a la dels últims desplaçaments. Tenim el que tenim i això ens limita molt, però ha de buscar les millors opcions.

Hidalgo és un gran professional i un líder en el vestidor, per tant entenc perfectament que un tio llest com Mandia hagi contat amb ell, però sincerament (arribats en aquest moment) s'ha de dir clarament que no té el ritme adequat per jugar a 2a A. Amb educació algú li hauria d'explicar al jugador que està per 20-30' (no més) i ell ho hauria d'entendre; és llei de vida. Des que va arribar han passat ja 3 anys!

Hervás, té qualitat, això és innegable, però no és un interior, ni ho serà mai. Ho està intentant, això està clar, però tot i això, a banda de temes defensius, la seva aportació ofensiva és molt discutible. Si vol jugar amb dos volants ha de buscar alternatives.

S'ha de sortir amb un equip agressiu, que pressioni, que tingui les línies juntes i que tingui un ritme alt al llarg del partit. Per mi la participació de Juanjo i Yerai podria ser molt important per intentar guanyar (no només empatar) a Girona. No podem anar al tram-tram ho ens passaran per sobre. S'ha de sortir amb un mig del camp diferent. Hi ha d'altres opcions, segur, però s'ha de sortir des de l'inici amb un equip molt millorat respecte el d'Albacete o Llagostera.

A Girona s'ha de guanyar i per fer-ho s'ha de dominar el mig camp. Molt important també les jugades d'estratègia.

Honor! Tots a Girona!

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4582
« Respondre #37 el: 16 de Març de 2015, 22:35:49 pm »
I el diumenge jugaran tots dos i mas de lo mismo

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #38 el: 16 de Març de 2015, 22:51:37 pm »
Jo vaig estar a Irun i a Eibar i ara si deu vol també estare a girona.
 Soc i sere d'un equip passi el que passi i igual que vaig disfrutar en l'ascens i aquest club em va donar una dosis de moral, alegria i adrenalina mai viscuda ara soc jo el que vull donar el meu ale a uns jugadores que en aquest tram final com a mínim ho estan intentant...

Honor i tots amb mes ganes que mai a Montilivi!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #39 el: 16 de Març de 2015, 23:43:11 pm »
Y que conste que por ir a Girona me quedado sin pasta para el regalo de cumpleaños de una amiga, pero bueno, lo primero es lo primero.

:bandera :scut HONOR AL SABADELL  :scut :bandera