Que s'hauria pogut fer més publicitat? sí, completament d'acord. Però tampoc penso que haguéssim sigut molts més dels que serem... jo, parlant només dels amics i la gent que coneixo, us puc ben assegurar que se'n han enterat de que hi ha el partit perquè m'ho han vist al meu facebook, twitter, etc, i si no venen, és perquè tenen altres prioritats. Els hi agrada que guanyem, s'interessen pels resultats, però no els hi interessa fins al punt de voler pujar un dimecres a le 22h al temple, per molta publicitat i cartells i promocions que haguéssin fet aquets de qui us parlo no haurien vingut. Deixant de banda aquesta visió personal, obviament crec que s'hauria pogut fer més del que s'ha fet.
Però ara ja, siguem els que siguem, pensem només en disfrutar al màxim! Ens espera un partit històric! I cal disfrutar-lo desde la prèvia!!! Passi el que passi, si ens donen un bany, mira mala sort, serà el que molts esperen. I si sortim amb l'eliminatòria oberta o fins hi tot guanyant el partit, millor que millor, perquè es parlarà més de nosaltres!
Tan de bo un 1-0 per arrondoniar la repetició cíclica de la història!
A disfrutaaaaaar!!!