Autor Tema: MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU  (Llegit 15750 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« el: 28 de Abril de 2014, 10:16:38 am »

Nanos, aixó és cosa de bojos. Tothom pot guanyar a tothom (Ponfe al camp del Depor per 0-3,...) i encara pot pasar de tot.

ESTEM A NOMÉS 2 PUNTS DE PLAY-OFF'S amb tot per decidir. Estadístiques...

La mitjana d'Olmo avui és de 1,666 punts per partit. Amb aquest ritme, acabaríem amb 60 punts la lliga.
La mitjana del ritme dels equips de play-off´s és de 1,43 punts per partit. Amb aquest ritme... també són 60 punts!!


Pot passar de tot, peró la veritat es que "a lo *****" cada cop hi estem a menys punts dels play-offs. Encara ens podem despertar guanyant un partidet fora i per a més inri, ens venen a casa equips decisius per lluitar pels play-off's (Tenerife, Recre) que darrerament se'ns donen bastant bé.

A MÉS, tenim bons gol-average's (no tots), i Las Palmas, Recre i Sporting arriben al final anant a menys. Encara ningú s'imagina un Sabadell - Recreativo decidint-nos els play-off's?

PER A MÉS INRI, si aquesta lliga fós com abans que només pujaven 3 equips, estem a 4 del tercer que pujaria.

I AQUI NINGÚ S'HO CREU !!

Per què el club no fa algo en plan "i si pugem a 1a en els cartells que anuncien el partit?". Tot es creure en que es pot, i crec que guanyant a casa només ens podria caldre un empat fora. Amb tot, encara penso que almenys marxarem amb tres punts de lluny de casa. Al camp del Castella??

Aixó, altres anys ja estaria amb el camp força més ple i venent-se als mitjans. Podem nanos, només us ho heu de creure. Aquest any, pot pujar qualsevol equip. Qualsevol. Només cal un bon final que avui ningú està fent.

Quin equip despertarà a darrera hora? Nosaltres?

NOMÉS ESTEM A 2 PUNTS, SENYORS


Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5078
  • Gènere: Masculí
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #1 el: 28 de Abril de 2014, 10:23:08 am »
Si això ho veu tothom i és lo mateix de cada dia post-partit a casa...però les nostres opcions passen per fer alguna cosa fora de casa, i guanyar els partits contra els que tenim sobre per tal que no sumin aquella jornada...sinó fem això veurem els playoff per la tele.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #2 el: 28 de Abril de 2014, 10:27:58 am »
Si això ho veu tothom i és lo mateix de cada dia post-partit a casa...però les nostres opcions passen per fer alguna cosa fora de casa, i guanyar els partits contra els que tenim sobre per tal que no sumin aquella jornada...sinó fem això veurem els playoff per la tele.

Encara tenim tres opcions per fer-ho. Ojalà ho fem a Miranda i la cosa s'escalfi de veritat.
Penso que els tres que ens queden son molt més propicis.

Almenys, pels pesimistes ja tenim el descens a 9 punts. I dubto molt que la permanència superi els 48 o 49 punts. Es casi imposible. (i aixó sense sumar cap punt més).

Desconnectat FranchVacambauer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1232
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #3 el: 28 de Abril de 2014, 10:40:46 am »
Jo ara, amb els 50 punts al sarró, ja m'apunto. El play-off és a tocar. A totes si o si!!

I si finalment no pot ser, doncs almenys ens haurem divertit. Però ara si, cal intentar-ho. Amb la permanència assolida, ja podem somiar.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #4 el: 28 de Abril de 2014, 10:51:29 am »
I tant que podem fer play-off!!!!!!!!!!!!

I si no, almenys gaudirem intentant-ho fins el final! Jo aquest any estic gaudint com mai!!

Com comentava ahir... no seria irònic i bònic que el pitjor equip fora de casa, aconseguis entrar al play-off i pugés a Primera justament fora de casa? :D Ironies del futbol.... que no son pas impossibles a hores d'ara!

I mira, si al final no entrem, estaré igualment content, pq seguirem un any més al futbol professional, i això fa uns anys ni ens ho imaginavem!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat KILLERSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • Som'hi Sabadell!
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #5 el: 28 de Abril de 2014, 11:02:02 am »
Si pujem a Primera segur que Aníbal Zurdo renovaría  :happy2:

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2175
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #6 el: 28 de Abril de 2014, 11:09:32 am »
Partit a Partit, si es vol fer playoff, s'ha de guanyar a Anduva...
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8388
  • Gènere: Masculí
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #7 el: 28 de Abril de 2014, 11:15:27 am »
Partit a Partit, si es vol fer playoff, s'ha de guanyar a Anduva...

Correcte, sense guanyar a fora encara que guanyem tots els de casa, no farem Playoff....Anduva no es la Romareda, es aquest el que em de guanyar!!
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #8 el: 28 de Abril de 2014, 11:19:22 am »
perdoneu, però el discurs de "partit a partit" és el discurs políticament correcte que han de fer servir entrenadors i jugadors, i hi estem massa acostumats... l'afició ens podem permetre somiar, fer números, gaudir!! i sigui com sigui, almenys des del meu punt de vista, molt personal, la temporada ja haurà sigut un èxit acabi com acabi, així que.. fins que els números no ens treguin la raó, jo em prenc la llicència de mirar més enllà!!! I a gaudir del futbol que queda aquesta temporada!!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Noizer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1139
  • Gènere: Masculí
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #9 el: 28 de Abril de 2014, 11:26:31 am »
Si pujem a Primera segur que Aníbal Zurdo renovaría  :happy2:

lo que hay que leer... y del creador del post "que li passa a Anibal"  :Paletas: que cachondo!


I tant que podem fer play-off!!!!!!!!!!!!

podríem fer play-off si, es possible, però portem 3 anys que a fora de casa no ens surt res, d'il.lusions també es viu, no pujaríem pas, amb lo viscut al juliol, podem estar ben contents amb només la permanència, però si que agradaría v¡ure l'ambient d'aquestes eliminatories, també aniría bé per fer un èxamen a la ciutat, amb l'euforia generada, molts tornaríen de nou a la NCA ( aquells 12.000 del día d'Eibar) intentem-ho!
@javi_gt86

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #10 el: 28 de Abril de 2014, 11:38:32 am »
perdoneu, però el discurs de "partit a partit" és el discurs políticament correcte que han de fer servir entrenadors i jugadors, i hi estem massa acostumats... l'afició ens podem permetre somiar, fer números, gaudir!! i sigui com sigui, almenys des del meu punt de vista, molt personal, la temporada ja haurà sigut un èxit acabi com acabi, així que.. fins que els números no ens treguin la raó, jo em prenc la llicència de mirar més enllà!!! I a gaudir del futbol que queda aquesta temporada!!

exacte ;·)

ara toca sommiar, i si diumenge a les 23h hem guanyat a anduva serà la rellet.

aquest diumenge, aixó no seria estrany:

recre - numancia   x
tenerife - girona  x
zaragoza - las palmas   1
barça b - cordova   x
hercules - murcia   1
alcorcon - sporting   1
mirandes - sabadell   2

XX depor
XX eibar
58 barça b
- -
55 tenerife
54 las palmas
53 sabadell  (guanyem goal-average entre els 3)
53 sporting
- -
53 recre
52 murcia
...


ojo ojito si guenyem diumenge...



ELS NOSTRES RIVALS DIRECTES:

SPORTING:
22500 socis - 28.500.000 pressupost

RECRE:
7700 socis - 5.500.000 pressupost

LAS PALMAS:
11500 socis - 6.000.000 pressupost

TENERIFE:
16500 socis - 8.000.000 pressupost

REAL MURCIA:
7200 socis - 9.000.000 pressupost


NOSALTRES...
3500 socis - 4.500.000 pressupost (i una pretemporada de kk)


SOM-HI !!!!!!

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2175
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #11 el: 28 de Abril de 2014, 11:58:31 am »
perdoneu, però el discurs de "partit a partit" és el discurs políticament correcte que han de fer servir entrenadors i jugadors, i hi estem massa acostumats... l'afició ens podem permetre somiar, fer números, gaudir!! i sigui com sigui, almenys des del meu punt de vista, molt personal, la temporada ja haurà sigut un èxit acabi com acabi, així que.. fins que els números no ens treguin la raó, jo em prenc la llicència de mirar més enllà!!! I a gaudir del futbol que queda aquesta temporada!!

Somiar itan nomes faltaria, però amb moderació sense extrems, si diumenge es perd, tampoc es un drama sino és la historia d'aquesta temporada, els numeros fora de casa no ajuden al optimisme... però sempre pot haver-hi  sorpresa...  si diumenge es guanya serà un gran pas....
 
JO sóc més de la filosifia partit a partit, cada setmana és una historia diferent!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5696
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #12 el: 28 de Abril de 2014, 12:10:57 pm »
Me veo entre 3 y 5 goles en contra en el campo del mirandés.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #13 el: 28 de Abril de 2014, 12:13:46 pm »
perdoneu, però el discurs de "partit a partit" és el discurs políticament correcte que han de fer servir entrenadors i jugadors, i hi estem massa acostumats... l'afició ens podem permetre somiar, fer números, gaudir!! i sigui com sigui, almenys des del meu punt de vista, molt personal, la temporada ja haurà sigut un èxit acabi com acabi, així que.. fins que els números no ens treguin la raó, jo em prenc la llicència de mirar més enllà!!! I a gaudir del futbol que queda aquesta temporada!!

Somiar itan nomes faltaria, però amb moderació sense extrems, si diumenge es perd, tampoc es un drama sino és la historia d'aquesta temporada, els numeros fora de casa no ajuden al optimisme... però sempre pot haver-hi  sorpresa...  si diumenge es guanya serà un gran pas....
 
JO sóc més de la filosifia partit a partit, cada setmana és una historia diferent!!!

Si diumenge es perd, no passaria encara res si contra el Barça B es guanya.
De fet, si guanyem els tres a casa i a fora només al camp del Castella, ojo...  i potser només empatant al camp del Castella i tot.

Tot son suposicions, peró podem ser un dels que facin un bon sprint final. De fet, només hauríem de millorar fora.
 
A veure si som capaços de ser protagonistes d'un capítol de "ASCENSOS A LO BESTIA"

Crec que aquest equip, si fa el salt que necessita, s'ho pot creure i molt. A més, en aquestes ocasions de presentar candidatura a darrera hora i batallar potser el Tamudo seria el millor que podríem tenir.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #14 el: 28 de Abril de 2014, 12:15:06 pm »
Me veo entre 3 y 5 goles en contra en el campo del mirandés.

I...? La qüestió és no desanimarse després com ho hem fet quan ens ha passat.
Mentres arribis a la jornada 42 entre els sis primers que passen...

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5696
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #15 el: 28 de Abril de 2014, 12:20:14 pm »
Me veo entre 3 y 5 goles en contra en el campo del mirandés.

I...? La qüestió és no desanimarse després com ho hem fet quan ens ha passat.
Mentres arribis a la jornada 42 entre els sis primers que passen...

Si no haguesis parlat encara tindria esperança  ;D ;D ;D

Es conya, es realment acollonant mirar la clasificació a futbolme, algún amant de les estadistiques, hi ha algún altre equip a la historia de la lliga profesional que tingui aquests numeros a casa i a fora?

Esque som el millor a casa amb 5 punts d'aventatge sobre el segon, i el pijtor a molta distancia a fora, es acollonant.

Desconnectat FranchVacambauer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1232
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #16 el: 28 de Abril de 2014, 12:42:59 pm »
Jo fins ahir només volia pensar partit a partit. Però ara, amb la salvació "feta", crec que toca somiar.

I si després a Anduva ens cau un sac, doncs mala sort. Però l'equip i l'afició hem de ser molt conscients de que ara mateix estem molt a prop i que no hem de tenir por de ningú.

I repeteixo, si després no surt no passa res. Al final som el quart pressupost més baix de la categoria, i amb això estem competint, i fins i tot superant, a clubs mooolt més "poderosos".

Ànims a tots!! A totes!!  :trampoline:
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat blayo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1268
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #17 el: 28 de Abril de 2014, 12:53:29 pm »
Seria molt maco fer play-off i ojala s'aconseguís...Però s'ha de ser realista,l'equip no aconseguirà cap victoria a domicili i aixó finalment serà el que ens passara factura :confused:Objectiu aconseguit el de la permanéncia(estem salvats i ni 52 punts ni llets,queden 18 en lloc) i content perque estarem una temporada mes al futbol professional.
És una llastima però només que s'haguesin aconseguit uns 8 punts a fora,cosa bastant normal per un equip que no sigui ni de bon tros el pitjor equip a domicili,estariem segons o tercers uffff quina rabia només de pensar-ho.
Mai entendre les tres temporades tant nefastes que portem a domicili.Visca el Sabadell i un any mes a segona. :thumbsup:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8028
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #18 el: 28 de Abril de 2014, 13:33:07 pm »
Partit a partit i en qualsevol cas ens hem de donar per satisfets que el CE Sabadell s´estigui consolidant com equip de Segona A, la seva categoría natural però que semblava una quimera fa poques temporades.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
Re:MOLT MÉS A PROP DELS PLAY-OFF'S DEL QUE US CREIEU
« Respondre #19 el: 28 de Abril de 2014, 13:44:10 pm »
no pateixis blayo,

pensa que LES COSES ES DECIDEIXEN ara. Qui ara faci un gran final de temporada es colarà.
A casa compensem lo de fora, peró si ara s'ho creuen i per exemple, guanyen els darrers quatre partits, hi serem.

Pensa que normalment qui fa la darrera gran estirada s'hi cola. I encara que sembli mentira després de la temporada que hem passat i com va començar, HEM PRESENTAT CANDIDATURA SENSE FER SOROLL.

Podem, encara podem. Fins i tot podem perdent els dos propers partits (peró guanyant els altres quatre). Imagina.
I aquest final de temporada passarà de tot.



I ojo no es guanyi a Miranda. El dia del FBC B la Creu Alta pot semblar una caldera.