Autor Tema: SEGONA DIVISIO A 2014-2015  (Llegit 57236 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4263
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #120 el: 18 de Agost de 2014, 21:55:17 pm »
Acaban de abrir la veda a que nadie cumpla las normas,según acabo de escuchar por la radio,liga de 22 y bajando de nuevo al mirandes a segunda B,y por lo tanto manteniendo al Murcia
Jo he escoltat al revès, lliga de 22, al Murcia se lo peten i mos dixen al Mirandès.
Quin esperpent, collona.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Lilardo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 353
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #121 el: 18 de Agost de 2014, 22:05:46 pm »
Acaban de abrir la veda a que nadie cumpla las normas,según acabo de escuchar por la radio,liga de 22 y bajando de nuevo al mirandes a segunda B,y por lo tanto manteniendo al Murcia
Jo he escoltat al revès, lliga de 22, al Murcia se lo peten i mos dixen al Mirandès.
Quin esperpent, collona.


Atenció al cachondeo la federación anuncia lliga de 22 amb el Murcia....I ara Tebas diu lliga de 22 amb el mirandes

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #122 el: 18 de Agost de 2014, 22:07:14 pm »
Oficial, 22 equipos y el Murcia al pozo.  :thumbsup:

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #123 el: 18 de Agost de 2014, 22:08:21 pm »
Acaban de abrir la veda a que nadie cumpla las normas,según acabo de escuchar por la radio,liga de 22 y bajando de nuevo al mirandes a segunda B,y por lo tanto manteniendo al Murcia
Jo he escoltat al revès, lliga de 22, al Murcia se lo peten i mos dixen al Mirandès.
Quin esperpent, collona.

Atenció al cachondeo la federación anuncia lliga de 22 amb el Murcia....I ara Tebas diu lliga de 22 amb el mirandes

Doncs el Múrcia va dir que ho denunciaria, per incompliment d'ordre judicial. I dic jo, nosaltres no els podriem per 'competencia desleal'?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Lilardo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 353
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #124 el: 18 de Agost de 2014, 22:10:09 pm »
Acaban de abrir la veda a que nadie cumpla las normas,según acabo de escuchar por la radio,liga de 22 y bajando de nuevo al mirandes a segunda B,y por lo tanto manteniendo al Murcia
Jo he escoltat al revès, lliga de 22, al Murcia se lo peten i mos dixen al Mirandès.
Quin esperpent, collona.



Acaben de explicar la jugada i es esperpentic,es veu que la federación volia al Murcia,y la LFP es nega a admetre al Murcia, un show

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14694
  • CHIARA
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #125 el: 18 de Agost de 2014, 23:54:40 pm »
Acaban de abrir la veda a que nadie cumpla las normas,según acabo de escuchar por la radio,liga de 22 y bajando de nuevo al mirandes a segunda B,y por lo tanto manteniendo al Murcia

Has oído mal, es todo al revés, el Cd Mirandés se queda en 2ªA y el R. Murcia si quiere jugar será en 2ªB.

La LFP mantiene al Mirandés en Liga Adelante y no incluye al Murcia


EFE  18/08/2014 22:22


La Liga de Fútbol Profesional (LFP) anunció este lunes que se mantiene al Mirandés como equipo de la Liga Adelante, que tendrá 22 equipos, no incluirá al Real Murcia y comenzará el fin de semana del 23 y 24 de agosto, según confirmó hoy en rueda de prensa el presidente de dicho organismo, Javier Tebas.

Tebas confirmó que el Club Deportivo Mirandés será el equipo que juegue en Liga Adelante, cuya primera jornada será como local ante el Lugo, mientras que el Murcia competirá en Segunda División B.

"Siendo la liga de 22 clubes para nosotros está completo el derecho de inscripción del Mirandés y estará entre los 22 clubes que disputarán la primera jornada de la Liga Adelante", confirmó hoy Tebas en la sede de la Liga de Fútbol Profesional.

La LFP había ratificado el pasado 7 de julio la decisión no inscribir al Murcia en la segunda categoría del fútbol español por incumplimiento de los ratios de deuda, aunque una denuncia del conjunto murciano provocó un auto del Juzgado número 7 de lo Mercantil de Madrid en el que se daba la razón al Murcia.

"El auto a día de hoy es de imposible cumplimiento. Esto es una casa que tiene un espacio limitado, es de 22 clubes", dijo Tebas, que confirmó que no se ha puesto en comunicación con el Murcia.

La Federación Española de Fútbol confirmó minutos antes, tras la reunión de su Comisión Delegada, que el calendario deportivo de la Segunda División no se modificaría, por lo que la primera jornada tendría lugar el próximo fin de semana, los días 23 y 24 de agosto.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #126 el: 19 de Agost de 2014, 06:38:43 am »
Sembla el mes Logic :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FranchVacambauer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1232
  • a voltes et visitaven Hugo Sánchez i en Calderé...
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #127 el: 19 de Agost de 2014, 08:43:25 am »
Mira que com a mitja competició s'hagi de rectificar tot plegat... i el Múrcia ara que farà? Jugarà a 2ªB o esperarà el que diguin els jutges? Encara riurem...

Encara bo que a nosaltres no ens toca el Mirandès/Múrcia fins a la jornada 11, i suposo que llavors ja estarà tot clar.
Campió de Copa 2016/17.
Campió de Copa 2017/18.
Campió Supercopa 2018/19.

Desconnectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2670
  • Som el Sabadell !
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #128 el: 19 de Agost de 2014, 10:28:02 am »
Be, lo mes bo de tot es que diumenge tindrem partit, i partit dels bons...
Hem tornat !

Desconnectat Lilardo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 353
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #129 el: 19 de Agost de 2014, 10:47:13 am »
Acaban de abrir la veda a que nadie cumpla las normas,según acabo de escuchar por la radio,liga de 22 y bajando de nuevo al mirandes a segunda B,y por lo tanto manteniendo al Murcia

Has oído mal, es todo al revés, el Cd Mirandés se queda en 2ªA y el R. Murcia si quiere jugar será en 2ªB.

La LFP mantiene al Mirandés en Liga Adelante y no incluye al Murcia


EFE  18/08/2014 22:22


La Liga de Fútbol Profesional (LFP) anunció este lunes que se mantiene al Mirandés como equipo de la Liga Adelante, que tendrá 22 equipos, no incluirá al Real Murcia y comenzará el fin de semana del 23 y 24 de agosto, según confirmó hoy en rueda de prensa el presidente de dicho organismo, Javier Tebas.

Tebas confirmó que el Club Deportivo Mirandés será el equipo que juegue en Liga Adelante, cuya primera jornada será como local ante el Lugo, mientras que el Murcia competirá en Segunda División B.

"Siendo la liga de 22 clubes para nosotros está completo el derecho de inscripción del Mirandés y estará entre los 22 clubes que disputarán la primera jornada de la Liga Adelante", confirmó hoy Tebas en la sede de la Liga de Fútbol Profesional.

La LFP había ratificado el pasado 7 de julio la decisión no inscribir al Murcia en la segunda categoría del fútbol español por incumplimiento de los ratios de deuda, aunque una denuncia del conjunto murciano provocó un auto del Juzgado número 7 de lo Mercantil de Madrid en el que se daba la razón al Murcia.

"El auto a día de hoy es de imposible cumplimiento. Esto es una casa que tiene un espacio limitado, es de 22 clubes", dijo Tebas, que confirmó que no se ha puesto en comunicación con el Murcia.

La Federación Española de Fútbol confirmó minutos antes, tras la reunión de su Comisión Delegada, que el calendario deportivo de la Segunda División no se modificaría, por lo que la primera jornada tendría lugar el próximo fin de semana, los días 23 y 24 de agosto.

como te gusta apuntillar a los demás...veras uno o dos mensajes después que ya dije que luego dijeron lo contrario,y no,no oigo mal primero dijeron A y luego rectificaron y dijeron B

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14694
  • CHIARA
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #130 el: 19 de Agost de 2014, 19:33:34 pm »
como te gusta apuntillar a los demás...veras uno o dos mensajes después que ya dije que luego dijeron lo contrario,y no,no oigo mal primero dijeron A y luego rectificaron y dijeron B

Para empezar la LFP núnca dijo A y luego B, el problema es que hay que esperar a que salga el comunicado oficial y olvidarnos de la prensa y más concretamente de la que viene de la capital del reino que nos vuelven a todos locos ya que siempre van con intereses y barriendo para casa, tienes razón cuando dices que salieron varias informaciones, pero núnca era el comunicado oficial el cual se produjo después de la reunión de todos los representantes de los Clubs de 1ª y 2ª división, resultando que no era lo que se había publicado con anterrioridad en prensa escrita y radiofónica.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #131 el: 19 de Agost de 2014, 19:44:30 pm »
Com ja dic a un altre post el jutge a cridat a les dues parts el dijous això vol dir que la cosa encara no a acabat i encara podria ser que hi haguessin sorpreses   :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #132 el: 21 de Agost de 2014, 20:44:30 pm »
El Murcia ja es oficialment equip de segona B  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14694
  • CHIARA
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #133 el: 21 de Agost de 2014, 20:58:51 pm »
El Murcia ja es oficialment equip de segona B  :mmmm

El juez permite que tenga eficacia la sanción de descenso por impago

El Real Murcia no jugará la Liga Adelante
21/08/14 - 20:37.

El Real Murcia no jugará la Liga Adelante esta temporada. El juez ordena a la LFP que inscriba al Murcia en Segunda, no obstante, permite que tenga eficacia la sanción de descenso por impago a Hacienda.

Y es que el juez afirma que no tiene competencia para dilucidar si el Murcia puede o no participar en la Liga Adelante 2014-2015. Por lo que el los granas jugarán este fin de semana contra el Logroñés, en la categoría de bronce.

Por su parte, la Liga Adelante comenzará con 22 equipos. El Lugo jugará finalmente contra el Mirandés en Anduva.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #134 el: 21 de Agost de 2014, 21:07:15 pm »
Sembla una mica lios pero crec que no ho es, diu el jutge que inscriguin el murcia a segona A pero que el poden baixar per impagaments, es de logica si no està a segona A no el poden baixar a segona B, m'ho miro aixì  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #135 el: 14 de Setembre de 2014, 09:24:21 am »
Ahir nit vaig estar en el UE Llagostera-CA Osasuna i trec diverses conclusions d'aquests dos rivals:

Els locals, son un equip que està fet per a intentar salvar-se, sense més aspiracions. Molt clar el 4-1-3-2 que va fer l'equip local i em sorprèn que és un equip molt defensiu, encara que al final del partit es va descontrolar i la banda dreta era una autèntica autopista. Molt bé René sota pals.

Dels navarresos, cap avall i sense frens. Va tardar quasi una hora en xutar a porteria contrària i a part de Nino, punta solitari de bons moviments al davant d'un 4-2-3-1 molt defensiu, i Raoul Loe, la resta de l'equip no va demostrar en cap moment nivell per la categoria.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jarisacat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #136 el: 14 de Setembre de 2014, 13:59:26 pm »
Ahir nit vaig estar en el UE Llagostera-CA Osasuna i trec diverses conclusions d'aquests dos rivals:

Els locals, son un equip que està fet per a intentar salvar-se, sense més aspiracions. Molt clar el 4-1-3-2 que va fer l'equip local i em sorprèn que és un equip molt defensiu, encara que al final del partit es va descontrolar i la banda dreta era una autèntica autopista. Molt bé René sota pals.

Dels navarresos, cap avall i sense frens. Va tardar quasi una hora en xutar a porteria contrària i a part de Nino, punta solitari de bons moviments al davant d'un 4-2-3-1 molt defensiu, i Raoul Loe, la resta de l'equip no va demostrar en cap moment nivell per la categoria.

Jo també estava al camp. Molt bé el Llagostera, molt intensos, continuen amb l'estil de joc de la temporada passada.  Per la majoria d'equips serà  complicat emportar - se els tres punts d'allà. Molt perillosos en corners i faltes laterals. Molt bona la feina d'Alzina a la sec. tec.
Ahir a més, vaig veure molta publicitat per tot el camp.

De l'Osasuna,  poca cosa a comentar. No és mal equip però els hi costarà molt acabar entre els 2 primers. Cedrik (tal com dius) se'n va anar algunes vegades de Masó amb molt perill. Tenen també a Sisi que abans de la greu lesió era un mitjà punta exquisit.

Tornant al Llagostera: Jordi López és un mig centre extraordinari, també a 2a A. Em trec el barret davant d'aquest jugador.

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #137 el: 14 de Setembre de 2014, 20:09:57 pm »
L'Albacete assalta el Villamarín (0-1)
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #138 el: 14 de Setembre de 2014, 23:01:55 pm »
Ahir a més, vaig veure molta publicitat per tot el camp.

Si senyor. Vaig pensar el mateix. Molta publicitat i de tot tipus de marques, no sols empreses petites. Jo, a més, vaig tenir la sort d'anar a Zona Mixta, Sala de Premsa, i està molt ben preparat, amb la sala antidòping renovada. Em va sorprendre per que pensava que no estaria tot tant bé.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
Re:SEGONA DIVISIO A 2014-2015
« Respondre #139 el: 15 de Setembre de 2014, 09:08:27 am »
donc jo, crec que al Betis ja l'hi costarà, ja...
i aixó que molts el dia que va venir aqui el veien lider indiscutible després de guanyar amb gol en fora de joc i gol clarissim anulat a Tamudo.