"La nostra voluntat és deixar molt tocat al Girona"... Aquest és el titular que el diari 9 esportiu de Girona extreu de l'entrevista que li ha fet al nostre míster aquesta setmana.
Home, la veritat, és que em dol ser jo qui discrepi obertament d'aquest tipus de declaracions, quan he sigut, sóc i seré un ferm defensor de la tasca que Miquel Olmo està fent amb aquest equip. Ara bé, crec que són unes paraules que entenc que a algú de Girona no li puguin sentar massa bé...
Personalment, crec que el nostre únic objectiu ha de ser sumar els tres punts el proper dissabte, independentment de la situació en la que quedi el nostre rival, independentment de qui sigui. El nostre objectiu primordial i la nostra única preocupació ha de ser el futur del Sabadell i la seva permanència un any més en el futbol professional, i no deixar tocat a ningú.
En una altra entrevista que li van fer al nostre tècnic fa uns mesos al diari Marca va afirmar obertament que el Girona el va enganyar, recordant aquella experiència com un capítol que calia deixar a l'oblit de totes totes. És per això que crec que en l'ànim de Miquel Olmo, hi ha també un cert desig de revenja o de "arreglo de cuentas".
D'altra banda, tinc la sensació de que en línies generals s'està menystenint una miqueta al Girona, deixant-nos portar una mica pel fet de que sigui el cuer de la categoria ara mateix. Aquest fet, juntament amb la nostra victòria a Jaén, ens pot portar a l'equívoc de que el Girona pot ser un equip assequible a qui podrem noquejar sense massa patiments, sortint nosaltres airosos i ells enfonsats...
Doncs jo crec que si en algún partit caldrà posar els cinc sentits per poder sumar els tres punts serà aquest. El Girona ara mateix és un equip ferit i que no vindrà a especular, i que segur, vendrà molt cara la seva derrota.
Nosaltres, merescuda o immerescudament, només hem guanyat un dels darrers sis o set partits, i tan sols ens separen 2 punts del descens, i per tant, ja ens guardarem prou d'anar de sobrats o de pensar que com que no tenen el porter titular disponible per poder jugar dissabte, això pot ser sinònim d'un festival golejador.
Anem tots plegats en compte, que la bofetada que ens en podem emportar pot ser de campionat. No em crec per res l'hipotètic paper de "víctima" que pot tenir el Girona per aquest partit. Ambient d'optimisme, oportunitat de mirar cap amunt si es guanya, una més que possible bona entrada a l'estadi, la visita d'un equip que viu en una situació molt delicada ... A casa nostra, sovint, la història ha acabat com ha acabat i suposo que no cal que us ho recordi.
En fi, sóc el primer en confiar plenament en una victòria del nostre equip el proper dissabte, però també sóc el primer en adoptar una posició d'absoluta prudència i sobretot respecte per un rival que no oblidem, si és capaç de guanyar-nos, es quedarà només a dos punts nostre i ens arrosegarà de nou al pou de la classificació.