Autor Tema: J3: CE SABADELL - DEPORTIVO LA CORUÑA (Diumenge 1 de Setembre 17h)  (Llegit 22390 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2897
Re:J3: CE SABADELL - DEPORTIVO LA CORUÑA (Diumenge 1 de Setembre 17h)
« Respondre #40 el: 30 de Agost de 2013, 11:35:21 am »
No vull ser "agorero" però amb Sutil, sentint-ho molt, o millora molt ràpid o veig un altra cas Baha o, pels que tenim més anys, un cas Ivan Díaz, que per culpa de la seva poca professionalitat a l'hora de conservar l'estat de forma durant l'estiu ens trobem amb un jugador que sembla que dini cada dia tres pollastres sencers i no arribarà a estar en forma en tota la temporada. A Crespí el dia de la patxanga amb els japonesos sí el vaig veure en plena forma, no crec que trigui en pendre-li la titularitat a alguns dels centrals, això sí és exemple de gran professional.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Gènere: Masculí
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #41 el: 30 de Agost de 2013, 11:55:44 am »
No vull ser "agorero" però amb Sutil, sentint-ho molt, o millora molt ràpid o veig un altra cas Baha o, pels que tenim més anys, un cas Ivan Díaz, que per culpa de la seva poca professionalitat a l'hora de conservar l'estat de forma durant l'estiu ens trobem amb un jugador que sembla que dini cada dia tres pollastres sencers i no arribarà a estar en forma en tota la temporada. A Crespí el dia de la patxanga amb els japonesos sí el vaig veure en plena forma, no crec que trigui en pendre-li la titularitat a alguns dels centrals, això sí és exemple de gran professional.
estic d'acord amb lo de paco sutil, el veig força grasonet, si entra a les convocatories es perque no hi ha ningu mes...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5393
« Respondre #42 el: 30 de Agost de 2013, 12:16:32 pm »
A Baha el veia capaç amb 3 pollastres, Sutil crec que del primer no passa.  :ike:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12112
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 30 de Agost de 2013, 12:38:25 pm »
Per aquest partit recuperem a Salamero a la banqueta.
No estaba sancionado 3 partidos???

Que jo sàpiga, la sanció era fins el 31 d'Agost, no per partits.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Gallego

• Juvenil
« Respondre #44 el: 30 de Agost de 2013, 13:20:02 pm »
Per aquest partit recuperem a Salamero a la banqueta.
No estaba sancionado 3 partidos???

Que jo sàpiga, la sanció era fins el 31 d'Agost, no per partits.
YO vaig llegir al diari que estaria sancionat els 3 primers partits de lliga, potser no es sabia la data del partit y com es 1 de setembre ja pot seure

Desconnectat Gallego

• Juvenil
« Respondre #45 el: 30 de Agost de 2013, 13:20:42 pm »
por cierto, ¿alguien sabe porque fue sancionado?

Desconnectat Arlequicrack

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #46 el: 30 de Agost de 2013, 13:29:40 pm »
Per aquest partit, la meva alineació seria:

De Navas

Cristian -  K. Olivas - Carlos Hdez  - Barral

Longás - Rúper

Collantes  - Gato - Tanabe (ojalá es posi en forma Sutil per poder entrar a l'11 titular...)

Anibal

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3473
« Respondre #47 el: 30 de Agost de 2013, 13:38:32 pm »
Per aquest partit, la meva alineació seria:

De Navas

Cristian -  K. Olivas - Carlos Hdez  - Barral

Longás - Rúper

Collantes  - Gato - Tanabe (ojalá es posi en forma Sutil per poder entrar a l'11 titular...)

Anibal

M'agrada.

Sembla que pel partit serem 3500-4000. De totes formes, hem d'animar més que els del Dépor.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat MISTER10

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1248
« Respondre #48 el: 30 de Agost de 2013, 13:52:55 pm »
estic d'acord amb lo de paco sutil, el veig força grasonet, si entra a les convocatories es perque no hi ha ningu mes...
Yo ya lo comenté en el post del partido del martes, yo no lo critiqué cuando se hizo el fichaje y muchos lo hicieron, cosa que me pareció mal porque criticar a un jugador antes de llegar aquí no me parece bien, pero a mi me preocupa mucho el tema, lleva aquí 2 semanas y lo veo con mucho peso, yo quiero confiar que se ponga las pilas desde ya y se ponga en forma, pero los fantasmas de Baha estan en el ambiente :ejem

Desconnectat jarisacat

• Entrenador
  • Missatges: 2484
« Respondre #49 el: 30 de Agost de 2013, 15:16:18 pm »

Bueno supongo que fue sancionado por los sucesos del Llagostera-Nàstic de la temporada pasada. Partido increible que se les escapó a los del Nàstic y donde la cosa terminó bastante mal, con expulsión de J. Salamero incluida.

De hecho esta pretemporada, yendo a ver el Sabadell a Palamós, al pasar al lado de Llagostera por un momento pensé en lo que sentiría nuestro míster y los recuerdos que le vendrían a la cabeza al pasar por allí con el autocar.
« Darrera modificació: 30 de Agost de 2013, 16:00:33 pm per jarisacat »

Desconnectat arlekinado_sbd

• Infantil
  • Missatges: 259
  • Yo no cumplo años, yo cumplo temporadas...
« Respondre #50 el: 30 de Agost de 2013, 16:17:19 pm »
Segun lo que ha puesto el club en la pagina web anunciando que la gente compre la entrada antes del dia de partido para evitar aglomeraciones será porque se espera una buena presencia de público, por lo que respeta a la afición visitantes la del Depor ha sido la que más gente ha traido en los últimos años...Los que asistamos a la NCA tenemos que apoyar al equipo animando de principio a fin y seguir los canticos de los grupos de animación del estadio...
La Nova Creu Alta no puede ser un cimenterio, se tiene que respirar ambiente de futbol.
Honor y a por los 3 puntos...!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5393
« Respondre #51 el: 30 de Agost de 2013, 16:23:57 pm »
Jo vaig anar abans d'ahir a treure una entrada pel meu pare, i hi havia només 2 persones davant meu treient entrada.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5979
« Respondre #52 el: 30 de Agost de 2013, 16:27:55 pm »
No se porque os preocupa tanto el publico.

3500 o 4000 seremos pero ganaremos ******

Honor al sabadell!!!!!!!!1

Desconnectat veterà

• Juvenil
  • Missatges: 367
« Respondre #53 el: 30 de Agost de 2013, 19:40:54 pm »
Doncs veien com va anar el tema, al Desembre al carrer, aixì es tindrìa que començar a haber mès disciplina cosa que ha faltat temporades pasades.

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3473
« Respondre #54 el: 30 de Agost de 2013, 20:32:28 pm »

Perquè si som 6 o 7000al camp cridant com mai guanyarem, n'estic seguríssim.

Jo donaria la titularitat a Rúper, deixaria a Cristian al lateral i deixaria a Lao a la banqueta.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2040
  • REY DEL POP !
« Respondre #55 el: 30 de Agost de 2013, 21:12:46 pm »

Perquè si som 6 o 7000al camp cridant com mai guanyarem, n'estic seguríssim.

Jo donaria la titularitat a Rúper, deixaria a Cristian al lateral i deixaria a Lao a la banqueta.

Per cert, parlant d'animació, en el partit contra el Mallorca, els del Gol Nord veu estar molt bé. Però el lateral no us vam seguir si una vegada. Això que es va intentar dient: " Que cante el lateral " .  :Paletas: ;D
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #56 el: 30 de Agost de 2013, 21:26:01 pm »
Per cert, parlant d'animació, en el partit contra el Mallorca, els del Gol Nord veu estar molt bé. Però el lateral no us vam seguir si una vegada. Això que es va intentar dient: " Que cante el lateral " .  :Paletas: ;D

Esto se tendría que conseguir, es imposible durante todo el partido, pero las peñas de uno y otro lado tendrían que coordinarse para que en los momentos puntuales se anime en los dos sitios, se ganaría bastante en animación. La afición del rayo, al tener solo un fondo (más o menos como nosotros) lo hace y queda de lujo.

La verdad es que con que el equipo nos dé un poco de actitud, que es lo único que me parece que pedimos, el nivel de animación en la NCA para los pocos que somos y para lo que hay en Catalunya no está nada mal, el gol nord siempre animando y el resto del estadio que aprieta siempre que hay que apretar. Hemos estado en otros campos en los que a parte de la peña que siempre anima la gente "normal" no aprieta ni en los córners.

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1224
« Respondre #57 el: 30 de Agost de 2013, 22:35:41 pm »

Tras el partido de Llagostera, donde fue expulsado, tenia que cumplir sanción en el campo del Ontinyent, pero lo pillaron a él y a su segundo, Jesus Mari Serrano, detras del banquillo dando órdenes a sus jugadores.
El Ontinyent lo denunció y les cayeron a ambos un mes de sanción.

Expediente nº 479 – 2012/2013
En Las Rozas (Madrid), a 8 de mayo de 2013, el Juez de Competición de
la RFEF adopta la siguiente

RESOLUCIÓN

ANTECEDENTES
Primero.- Visto el escrito formulado en fecha 29 de abril pasado por el
Ontinyent C.F., denunciando el supuesto quebrantamiento de sanción impuesta
al entrenador y al segundo entrenador del Club Gimnàstic de Tarragona, SAD,
con ocasión del partido del Campeonato Nacional de Liga de Segunda División
“B” disputado entre ambos clubs el día 28 de abril de 2013, el día 30 de abril este
órgano disciplinario acordó dar traslado del mismo al club denunciado para que
manifestase lo que a su derecho conviniera.
Segundo.- En tiempo y forma el Club Gimnàstic de Tarragona, SAD
cumplimentó el trámite requerido.

FUNDAMENTOS JURIDICOS
Primero.- Habiendo quedado suficientemente acreditado que tanto el
Primer Entrenador del Ontinyent, C.F., Don Javier Salamero Marco, como el
Segundo Entrenador del citado club, Don Jesús María Serrano Eugui, se
encontraban en las proximidades del banquillo, dirigiendo el encuentro disputado
el día 28 de abril frente al Club Gimnastic de Tarragona, pese a que tales
técnicos estaban cumpliendo una sanción de suspensión en esa Jornada nº 39
de la Competición de Segunda División “B”, Grupo III, nos encontramos ante una
infracción específicamente tipificada en los artículos 55 y 56 del Código
Disciplinario de la RFEF.
Segundo.- De conformidad con lo dispuesto en el artículo 104.1.e) del
Código Disciplinario, procede imponer al Primer Entrenador Don Javier Salamero
Marco y al Segundo Entrenador Don Jesús María Serrano Eugui la sanción
mínima de suspensión por un mes prevista en el apartado 2 del propio precepto.
Por lo anteriormente expuesto, este Juez de Competición,

ACUERDA:
Suspender por UN MES a D. JAVIER SALAMERO MARCO y a D. JESÚS
MARÍA SERRANO EUGUI, primer y segundo entrenador, respectivamente, del
club Gimnàstic de Tarragona, SAD, en aplicación de los artículos 55 y 56, en
relación con el artículo 104, apartados 1.e) y 2, del Código Disciplinario de la
RFEF, con multa accesoria al club en cuantía de 90 euros (artículo 52.5).
Contra la presente resolución cabe interponer recurso ante el Comité de
Apelación en el plazo de diez días hábiles, a contar desde el siguiente al que se
reciba la notificación.
Las Rozas (Madrid), a 8 de mayo de 2013.
El Juez de Competición,
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12112
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #58 el: 30 de Agost de 2013, 23:56:06 pm »

Esto se tendría que conseguir, es imposible durante todo el partido, pero las peñas de uno y otro lado tendrían que coordinarse para que en los momentos puntuales se anime en los dos sitios, se ganaría bastante en animación. La afición del rayo, al tener solo un fondo (más o menos como nosotros) lo hace y queda de lujo.

La verdad es que con que el equipo nos dé un poco de actitud, que es lo único que me parece que pedimos, el nivel de animación en la NCA para los pocos que somos y para lo que hay en Catalunya no está nada mal, el gol nord siempre animando y el resto del estadio que aprieta siempre que hay que apretar. Hemos estado en otros campos en los que a parte de la peña que siempre anima la gente "normal" no aprieta ni en los córners.

Les penyes de General, animen molt poc. Sols @rlekinats.com amb el bombo de Miguel animem, i a dalt, TWAK i companyia a vegades també, però estant tant a dalt, no arriba gaire soroll al camp. És endèmic, a la gent li costa moooolt arrencar i quan uns quants animem, ens miren amb cara estranya. Si el camp estigués més enfonsat, i la gent estiguéssim unes files més abaix, un altre gall cantaria.

Això si, espero que aquest partit siguem més del normal i ens espavilem a animar, per que del Depor vindrà molta gent, sobretot de la Penya Deportivista de Barcelona.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6610
« Respondre #59 el: 31 de Agost de 2013, 03:48:03 am »
Serà un gran partit, no crèc que vinguin menys de 5.000 aficionats, però em costa creure que els tornarem a guanyar com fa un parell d'anys , ojalà ¡¡¡ amb un empat ja sortiria content de la NCA.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd