Autor Tema: Sergi Garcés, voz de su amo  (Llegit 7817 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2288
  • Gènere: Masculí
Sergi Garcés, voz de su amo
« el: 26 de Abril de 2013, 23:18:29 pm »
Això és un periodista que no sap fer ni una pregunta en condicions? Només fer la pilota? Pq no pregunta que pensa fer al presi? Pq no pregunta el perquè de fer el ridícul cada setmana? Només sap estar a les bones?

Que ja no està el Bustos. No cal fer tant la pilota

Quins temps els de Matadepera ràdio!

I a sobre porta el David Gallo. O no s' entera o és catxondeig.

Menys menjars i més periodisme.

VERGONYÓS TOT PLEGAT

PARLA SOTERAS, CULLOOOOOOOOOOOONS

Desconnectat Dante SBD

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 561
  • Gènere: Masculí
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #1 el: 26 de Abril de 2013, 23:22:36 pm »
estic escoltant i es per fotra-li una galeta al "periodista" sergi garces

ja sabem que es la voz de su amo,pero deu meu es increíble!! quina manera de lleparli el "traserillo" al maestro horchatero,es indignant

ni una pregunta minimament punyent es vergonyos,nomes llepadeta per aquí llepadeta per alla

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2288
  • Gènere: Masculí
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #2 el: 26 de Abril de 2013, 23:38:16 pm »
Sabadell mereix tènir periodistesde veritat a la seva ràdio, que preguntin, facin crítiques i preguntes. No pilotes i retransmisors de flockore.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #3 el: 27 de Abril de 2013, 06:41:24 am »
 :scut :bandera
doncs no puc opinar d'ahir perquè no vaig voler posar el RS, però com es sol dir " el roce hace el cariño" y els periodistes conviuen moltes estones amb jugadors i directius i vulguis o no la imparcialitat que se'ls hi suposa pot quedar i sense voler "tocada" resumint per molt professional que un sigui ningú pot ser imparcial del tot.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #4 el: 27 de Abril de 2013, 08:50:37 am »
Fa 4 dies el Sergi va tenir una enganxada amb Carreras en una roda de premsa, aixi que de voz de su amo res de res, entenc que us volgueu carregar el entrenador, que volgueu que dimiteixi mitja directiva, però delirar i volguè fer fora fins i tot a la dona de la neteja ja és de pena, a veure si ara tindrà la culpa Radio Sabadell de que no guanyem un p*** partit ..
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #5 el: 27 de Abril de 2013, 09:08:52 am »
Com diu PIPO fa 4 dies va tenir una enganxada amb Carreras i ahir mateix, durant el partit va rajar obertament dels ridículs fora de casa, dient que ara amb televisions no es pot amagar el mal joc fora.
I açò ho diu un rajador professional com jo, collona. Ell tampoc pot dir obertament coses com que Eneko és jugador de petanca o que Carreras és un flipat, primer per que periodísticament no ha de fer-ho i segon, per que si no, no podrà entrevistar més a Carreras i no sentiríem les seues animalades.


Per cert, Garcés no fa les alineacions ni marca gols, no fotem, collona.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2288
  • Gènere: Masculí
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #6 el: 27 de Abril de 2013, 09:55:05 am »
Fa 4 dies el Sergi va tenir una enganxada amb Carreras en una roda de premsa, aixi que de voz de su amo res de res, entenc que us volgueu carregar el entrenador, que volgueu que dimiteixi mitja directiva, però delirar i volguè fer fora fins i tot a la dona de la neteja ja és de pena, a veure si ara tindrà la culpa Radio Sabadell de que no guanyem un p*** partit ..

Va tenir una enganxada, defensant-se, justificant-se pq Carerras havia dit que l' havia preguntat per el Baha. Dient que ell no havia volgut atacar, etc..

Però va explicar la veritat del cas Baha, Olmo,etc. Res de res


D' això dieu periodisme? Tants anys de treballar a Ràdio Sabadell al servei del Bustos, alguna cosa s' aprén, a fer la pilota.

nan

  • Visitant
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #7 el: 27 de Abril de 2013, 11:37:45 am »
Ja em trobat el culpable a les derrotes del Sabadell. Es un periodista de Ràdio Sabadell, ole tus hue vos. Arribar als 50 punts o 51 i deixem de dir tonteries.

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2288
  • Gènere: Masculí
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #8 el: 27 de Abril de 2013, 13:04:56 pm »
Ja em trobat el culpable a les derrotes del Sabadell. Es un periodista de Ràdio Sabadell, ole tus hue vos. Arribar als 50 punts o 51 i deixem de dir tonteries.
si saps llegir, ningú diu que sigui culpable. Sinó que tenim dret a rebre informació i tenir millors periodistes

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #9 el: 27 de Abril de 2013, 13:17:51 pm »
De Baha va explicar part de la veritat, que Carreras li va demanar a la directiva no convocarlo mai més , falta saber el motiu i amb Olmo no sé que us passa, jo fa un o dos mesos vaig anar a un entrenament i anava amb muletas, que potser té problemas extraesportius, doncs potser si, però que està lesionat de veritat, també.

I pel què fa a  fer-li preguntes més agresives al tècnic a les RDP , Carreras dirà el què volgui dir, amb pregunta agresiva o sense, un exemple, Borussia - Madrid, de les 10 preguntes a Mou cap va ser sobre l'arbitratge i en 3 respostes va parlar de l'arbitre, ell volia treure l'arbitre i el va treure quan li va semblar, sense pregunta.

I per acabar, m'importa bastant més que Carreras corregeixi en els entrenaments els fallos que tenim cada 15 dies lluny de la NCA, a que m'expliqui lo què li passa amb Baha i amb Olmo, que jo sàpiga la feina de Sergi Garcés, en dia de partit, és narrar el què passa a la gespa, donar opinió si vol i no explicar-nos la prensa en rosa xD
« Darrera modificació: 27 de Abril de 2013, 13:32:21 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #10 el: 27 de Abril de 2013, 16:37:51 pm »
A mi em perdonareu, però no estic gens d'acord amb aquesta crítica.

Sergi Garcés en el seu moment ja va disparar amb el 'Tema Baha', i va preguntar el que CAP altre periodista havia preguntat fins aquell moment, i segurament que ho va fer empès per la curiositat que a la majoria us causava les seves continuades no-convocatòries. Carreras, fins ara sense incomoditats de cara a la premsa, si recordeu es va indignar per la pregunta.

Seguint amb el tema Baha, ell ha explicat tot el que sap, i que han deixat sortir del club. I ha explicat més que altres periodistes, que callen per que com va tot ja els va bé, millor no protestar gaire. Per que ell rep crítiques dient tot això, quan altres callen més i diuen que estem fent una campanya molt bona? Realment no ho entenc.

D'Olmo, segueix lesionat, no pot anar convocat. Fins aquí, mai ha mentit. El dia que estigui disponible i no vagi convocat, ja en parlarà si cal, i si té proves, ja dirà el que hi hagi, però un periodista no es pot llançar a la piscina sense mirar primer si hi ha aigua.

En els Tribuna Preferent de desprès de les derrotes a fora, sempre ha criticat aquesta doble cara de l'equip, ha dit la veritat, el que molts altres periodistes callen, que a fora alguns jugadors se'ls agafen a dos mans, i directament dient que l'equip no té la mateixa intensitat que a casa, i quan passa això, no és culpa sols dels jugadors, si no del que els porta.

També he llegit en un altre post que Sergi Garcés no és del Sabadell. Bé, tothom coneix que li agrada també la Real Societat, com a molts d'aquest fòrum us pot agradar el Barça, Madrid, Atlético o fins i tot els plumífers, però jo he estat amb ell retransmetent un Huesca-Sabadell a El Alcoraz, i a pesar de la seva procedència baturra, desprès d'una oportunitat desperdiciada per un jugador nostre, quan van posar un anunci, es va ***** en la família sencera d'aquest jugador, com molts anònims fem al camp, davant la meva sorpresa.

Per acabar, voldria recordar quin periodista ha fet arribar el que passava en els camps de Segona B o Tercera fins ara, i qui ha defensat sempre les retransmissions en directe dels partits que es jugaven fora, però dient-vos també, que amb les retallades que es varen fer a Ràdio Sabadell, en Sergi cada dues setmanes ha estat movent mars i muntanyes per a que a les transmissions hi hagi sempre un convidat que entengui una mica de futbol i a més pugui saber parlar per ràdio. I això, sense pagar al convidat, és força difícil.

Per últim, i com a opinió personal meva, prefereixo un periodista com ell, que narra el que passa al camp i que intenta fer periodisme de veritat que no el periodisme de Punto Pelota que alguns proposeu, i que si algun dia arriba a Ràdio Sabadell, deixaré d'escoltar-la.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Dante SBD

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 561
  • Gènere: Masculí
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #11 el: 27 de Abril de 2013, 21:09:30 pm »
A mi em perdonareu, però no estic gens d'acord amb aquesta crítica.

Sergi Garcés en el seu moment ja va disparar amb el 'Tema Baha', i va preguntar el que CAP altre periodista havia preguntat fins aquell moment, i segurament que ho va fer empès per la curiositat que a la majoria us causava les seves continuades no-convocatòries. Carreras, fins ara sense incomoditats de cara a la premsa, si recordeu es va indignar per la pregunta.

Seguint amb el tema Baha, ell ha explicat tot el que sap, i que han deixat sortir del club. I ha explicat més que altres periodistes, que callen per que com va tot ja els va bé, millor no protestar gaire. Per que ell rep crítiques dient tot això, quan altres callen més i diuen que estem fent una campanya molt bona? Realment no ho entenc.

D'Olmo, segueix lesionat, no pot anar convocat. Fins aquí, mai ha mentit. El dia que estigui disponible i no vagi convocat, ja en parlarà si cal, i si té proves, ja dirà el que hi hagi, però un periodista no es pot llançar a la piscina sense mirar primer si hi ha aigua.

En els Tribuna Preferent de desprès de les derrotes a fora, sempre ha criticat aquesta doble cara de l'equip, ha dit la veritat, el que molts altres periodistes callen, que a fora alguns jugadors se'ls agafen a dos mans, i directament dient que l'equip no té la mateixa intensitat que a casa, i quan passa això, no és culpa sols dels jugadors, si no del que els porta.

També he llegit en un altre post que Sergi Garcés no és del Sabadell. Bé, tothom coneix que li agrada també la Real Societat, com a molts d'aquest fòrum us pot agradar el Barça, Madrid, Atlético o fins i tot els plumífers, però jo he estat amb ell retransmetent un Huesca-Sabadell a El Alcoraz, i a pesar de la seva procedència baturra, desprès d'una oportunitat desperdiciada per un jugador nostre, quan van posar un anunci, es va ***** en la família sencera d'aquest jugador, com molts anònims fem al camp, davant la meva sorpresa.

Per acabar, voldria recordar quin periodista ha fet arribar el que passava en els camps de Segona B o Tercera fins ara, i qui ha defensat sempre les retransmissions en directe dels partits que es jugaven fora, però dient-vos també, que amb les retallades que es varen fer a Ràdio Sabadell, en Sergi cada dues setmanes ha estat movent mars i muntanyes per a que a les transmissions hi hagi sempre un convidat que entengui una mica de futbol i a més pugui saber parlar per ràdio. I això, sense pagar al convidat, és força difícil.

Per últim, i com a opinió personal meva, prefereixo un periodista com ell, que narra el que passa al camp i que intenta fer periodisme de veritat que no el periodisme de Punto Pelota que alguns proposeu, i que si algun dia arriba a Ràdio Sabadell, deixaré d'escoltar-la.

amic birrero discrepo en varies coses que dius

sergi garces va insinuar que alguna cosa va pasar en un entrenament a montjuic sense explicar res de res

ahir durant la retransmissio literalment "es partia el cul" amb el seu convidat....el non grato David gallo,s,enfot de la audiencia portant a una retransmissio a aquest indesitjable que ningu podem veure?

al acabar el partit...hola lluis,be una vegada mes no surten les coses fora(tot aixo acompanyat de riures tant d'ell com del mestre orxater...aixo es un periodista? no amic birrero,aixo es un "lametraserillos" com diría el gran jose maria garcia

que sergi garces ni es de Sabadell ni del Sabadell vaig dir-ho jo,i o reitero...encara recordó la temporada pasada nose quin partit ens van fotre 5 i el tiu pensant que tenia el micro tancat va començar a xerrar amb el blach i es descollonaven...tot aixo despres que ens fotesin 5


i no volem un estil punto pelota..pero tampoc que ens prenguin per ximples i ens venguin la moto que aquí tot es de color de rosa

per cert birrero recordes ivan martin? com a perdut la radio amb la seva marxa...almenys algu tenia el punt critic,i apretava,i alguna estirada d'orelles li va fotre l'amo


i per menjar apart el programa tribuna preferent

el dia que convidin a algu que tingui un minim d'esperit critic em fotre 14 whiskys i tot

entre els presidents de "les grans penyes" que mai criticaran res de res per malament que o fotin...la pilota monumental i arrastrada de los califas,i els amics periodistas Axel torres i el perico xavi Andreu(almenys fa 4 dies ell deia que era perico de socarrel a tot arreu on parlava) i despres es permeten donar lliçons del que es ser arlequinat

que tot segueixi igual que no toquin res de res,que acabarem sent l'hospi de segona A,amb el camp totalment desertic







 







Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #12 el: 27 de Abril de 2013, 23:45:46 pm »
Dante, en la majoria de coses, no estic d'acord amb tu. En alguna si, però en altres no. Per sort aquest és un fòrum d'opinió i cadascú pot pensar i dir el que creu.

el dia que convidin a algu que tingui un minim d'esperit critic em fotre 14 whiskys i tot

Comença a preparar l'ampolla per aquest dilluns. Agafa un whisky bó.

que tot segueixi igual que no toquin res de res,que acabarem sent l'hospi de segona A,amb el camp totalment desertic

En això, et dono tota la raó. O la directiva fa un canvi radical, o anirem perdent massa social, i el dia que ens faltin les televisions, morirem econòmicament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Noizer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1139
  • Gènere: Masculí
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #13 el: 28 de Abril de 2013, 00:31:23 am »
Esto se os va de las manos, que pena de verdad, una mancha más para este foro que apenas ya ni visito por tener que tragar con tanta tontería y sandeces de los 4 de siempre tras los partidos que perdemos.

Que poca memoria... Muy agradecidos deberíamos estar a RadioSabadell por seguir teniendo la sección de "esports" con los tiempos que corren, tener un programa de tertulia los lunes y que se haya resuelto lo ocurrido la temporada pasada con los accesos de los medios de comunicación a los estadios para retransmitir partidos.

Nada que recriminar a Sergi, un profesional en esto, siempre cauto y siempre consiguiendo primícias en más de una noticia. No pretendo defenderlo, sólo he considerado muy inadecuado este post y comentarios inoportunos.

Está claro que al socio no se nos puede engañar, al final todo saldrá a la luz, sólo es cuestión de paciencia, queremos saberlo todo, estamos muy bien acostumbrados a la gran faena de los medios de Sabadell (diari Sabadell, Radio Sabadell, Dorsal10, etç...) que tenemos toda la actualidad del club, y suerte, porque si fuera por Tv3 y otros medios... Al igual hablarían de nuestro club... Pero nada, a críticar al primero que se os pasa por la cabeza. En fin... Es lo que tiene escribir en caliente. Keep calm & hacéroslo mirar  :o
@javi_gt86

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8008
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #14 el: 28 de Abril de 2013, 09:17:57 am »
Tampoc veig adeqüat el "post", crítica constructiva (òbviament mantenint les formes),  tota la que es vulgui, jo el primer.....disparar contra tot el que es mou tampoc....La feina de Sergi Garcés, en línies generals i considerant que mai pot ser tot perfecte, es força bona....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat arturo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1042
  • Gènere: Masculí
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #15 el: 28 de Abril de 2013, 10:16:38 am »
¿Debe un profesional de la informacion deportiva,ser de un determinado equipo?

Desconnectat gol del Sabadell

  • Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3733
  • Gènere: Masculí
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #16 el: 28 de Abril de 2013, 17:39:44 pm »
La verdad es que por mi parte muy agradecido a Radio Sabadell en general y a Sergi Garcés en particular porque puedo disfrutar todos los dias a través de la radio o la web de toda la informació que genera mi equipo,y ahora es hasta normal ya que estamos donde estamos,el mérito es que tambien era así en segunda B y en tercera.

Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat cor arlequinat

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 271
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #17 el: 29 de Abril de 2013, 17:10:40 pm »
Feia temps que no entrava al forum perquè ultimament semblava una versió light de punto pelota, futboleros i això no m´interessa. El que m´interessa es que es parli del Sabadell amb seny. I això es el que fa Sergi Garcés i el seu equip (ara només 2 persones per les retallades) cada dia i el dies de partit. Trobo de mal gust criticar sense argumentar. Quina seria la gran pregunta agresiva que se l´hi hauria de fer al Sr. Carreras? Doncs ell contestarà com sempre fa. I està en el seu dret. Tots sabem que el equip es un desastre fora de casa. I no ho diu el Sergi Garcés? Clar que ho diu. Tema Baha: ja ha dit el més important, que no anirá més convocat. Qué voleu saber més? Perquè? Doncs bé que se li pregunta al Sr. Carreras i diu el que vol dir. Que surti el Sr. Baha, un dels jugadors més ben pagats de la plantilla, i expliqui qué passa?
Vergonyós que es parli malament d´un professional com el Sergi Garcés quan Sabadell no ha tingut Rádio durant molts anys... Perquè no escolteu altres emisores on parlen hores i hores del nostre estimat Centre d´Esports?  Un cop al any com va fer la SER La Gradèria i gràcies !   I us cau la baba... Mare de Déu, qué il-lusos son alguns.
I aquests que tan parlen i critiquen al foro perquè no donen la cara i li diuen el que pensen al Sergi Garcés o altres persones que tan critican? A LA CARA, cobards !!!!!

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5689
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #18 el: 29 de Abril de 2013, 18:02:30 pm »
Que ha Radio sabadell son uns llepaculs tots ho sabem. Concretament jo ho vaig viure en las meves carns, degut al problema aquell amb el carnet, va sortir una noticia a radiosabadell.fm absolutament manipulada i falsa i mooolt allunyada de la realitat.

Ara però, despres de força temps de no escoltar a aquesta gent, tinc que defensar-los perque crec que fan la seva feina bé.

Només llegir que els dos primers comentaris son de Hicks, DanteSBD, un altre vegada, per enessima vegada faltant al respecte i menysprean als demés ( raro que no hagi escrit blayo) ja em podia fer una idea de quin caire aniria prenen aquest tema.

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1687
  • Gènere: Masculí
Re:Sergi Garcés, voz de su amo
« Respondre #19 el: 03 de Maig de 2013, 00:21:52 am »
El Sergi és un crack. Potser de vegades és una mica tou (apretar una mica més al Carreras no estaria malament) però suposo que ha d'estar a bones amb l'equip ja que hi conviu tot l'any.

Per molts anys tinguem Sergi i Radio Sabadell (i el seu web) que junt amb Diari Sabadell són els meus informadors de capçalera.