Autor Tema: Alberto Manga 10-11  (Llegit 15104 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat jaume

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2667
  • Som el Sabadell !
Alberto Manga 10-11
« el: 06 de Juliol de 2011, 18:17:07 pm »
Es un tema que no es parla massa pero que está present. Alberto Manga segueix tenin contracte amb nosaltres, pero no interesa al cos tecnic. Si no es troba cap sortida, el proper 14 es presentará amb la resta de companys i sera un jugador mes, que en penseu de la situació?
Hem tornat !

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2175
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:Alberto Manga
« Respondre #1 el: 14 de Juliol de 2011, 08:54:06 am »
Vaya merder con Alberto Manga:

http://www.diaridesabadell.com/category/noticies/esports/

Según Soteras, «el jugador no aceptó una oferta del Llagostera que juntando lo que le ofrecíamos nosotros, cobraba incluso más que en el Sabadell». El asunto puede acabar en los tribunales. Por otra parte, Jordi Besonías confirmó negociaciones con el lateral francés Béranger

Diari de Sabadell
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:Alberto Manga
« Respondre #2 el: 14 de Juliol de 2011, 09:26:09 am »
Esta clar que ell el que vol es jugar a segona. Jo penso que es 1 jugador válid per nosaltres. La temporada es llarga i manga disputaría mes minuts del que ens pensem.
Esperem que trobi una sortida que li faci gracia o sino aquí que s'impliqui per ser 1 mes de la plantilla.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Vicenç

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re:Alberto Manga
« Respondre #3 el: 14 de Juliol de 2011, 09:33:58 am »
Doncs jo estic totalment d'acord amb la decisió que ha pres el club. Manga ha estat un error, així de clar! Haurà fet molt vestuari, tindrà molt bon rotllo amb tots els seus companys, crearà ambient, però res més! A nivell esportiu, el seu rendiment ha estat gairebé inapreciable. No li recordo ni un sol partit en que hagi destacat per sobre la resta.
Un jugador que havia marxat a Austràlia i que quan arriba et firma amb els ulls tancats un contracte de dos anys... Miau, miau! Em sona a retirada tranquileta del futbol...
Molta sort allò on vagi! La seva etapa al Sabadell, ha acabat!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Alberto Manga
« Respondre #4 el: 14 de Juliol de 2011, 18:47:02 pm »
Segons tinc entès se li vare enviar un burofax i està acomiadat o sigui que oficialment no segueix al Sabadell  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8028
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Alberto Manga
« Respondre #5 el: 14 de Juliol de 2011, 19:24:28 pm »
Segons tinc entès se li vare enviar un burofax i està acomiadat o sigui que oficialment no segueix al Sabadell  :mmmm

Personalment no estic d´acord ni amb l´acte ni amb les formes :ko.  Obviament la passada no va ser la temporada de Manga, però jo li veig un potencial amagat que a Segona potser hagués resultat útil.  A més a més i tal com va manifestar Lluís Carreras, "els contractes estan per complir-los"....I al marge d´això, aquí entrem en lo de sempre;   serà millor el recanvi ?  :ejem

I el que ho defensi perquè ho fa el club, que pensi si li agradaria trobar-se en aquesta situació  en el seu lloc de treball....Em recorda una mica a lo de Ronald Koeman amb Albelda, Angulo i Cañizares....i possiblement ens acabarà costant diners.

Valoro molt positivament la gestió passada i present de la Directiva, però si una cosa "és que no", tampoc deixaré de dir-la i NO M´HA AGRADAT LLEGIR AQUESTA NOTICIA....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat mss

  • Moderador
  • President
  • *********
  • Missatges: 8387
  • Gènere: Masculí
Re:Alberto Manga
« Respondre #6 el: 14 de Juliol de 2011, 19:41:15 pm »
Segons tinc entès se li vare enviar un burofax i està acomiadat o sigui que oficialment no segueix al Sabadell  :mmmm

Personalment no estic d´acord ni amb l´acte ni amb les formes :ko.  Obviament la passada no va ser la temporada de Manga, però jo li veig un potencial amagat que a Segona potser hagués resultat útil.  A més a més i tal com va manifestar Lluís Carreras, "els contractes estan per complir-los"....I al marge d´això, aquí entrem en lo de sempre;   serà millor el recanvi ?  :ejem

I el que ho defensi perquè ho fa el club, que pensi si li agradaria trobar-se en aquesta situació  en el seu lloc de treball....Em recorda una mica a lo de Ronald Koeman amb Albelda, Angulo i Cañizares....i possiblement ens acabarà costant diners.

Valoro molt positivament la gestió passada i present de la Directiva, però si una cosa "és que no", tampoc deixaré de dir-la i NO M´HA AGRADAT LLEGIR AQUESTA NOTICIA....

A mi tampoc Blanc i Blau, de totes maneres resulta extrany que no volgués anar al Llagostera cuan tothom sortía guanyant.
En els casos que tothom hi guanya, no hauría de pasar el que ha pasat!!
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re:Alberto Manga
« Respondre #7 el: 14 de Juliol de 2011, 20:43:43 pm »
Estaba avui al primer entrenament?
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:Alberto Manga
« Respondre #8 el: 14 de Juliol de 2011, 21:26:01 pm »
visca el sabadell

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:Alberto Manga
« Respondre #9 el: 14 de Juliol de 2011, 21:59:27 pm »
manga y puchi formaban la mejor paraje de interiores de segunda division b, una pena que se vaya

Desconnectat Khiton

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1689
  • Gènere: Masculí
Re:Alberto Manga
« Respondre #10 el: 14 de Juliol de 2011, 22:17:42 pm »
manga y puchi formaban la mejor paraje de interiores de segunda division b, una pena que se vaya

lo dices por todo lo que coincidieron jugando juntos no? xD

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:Alberto Manga
« Respondre #11 el: 14 de Juliol de 2011, 22:35:33 pm »
manga y puchi formaban la mejor paraje de interiores de segunda division b, una pena que se vaya

lo dices por todo lo que coincidieron jugando juntos no? xD
hombre las primeras jornadas de liga...

jordix2

  • Visitant
Re:Alberto Manga
« Respondre #12 el: 14 de Juliol de 2011, 23:04:56 pm »
Estaba avui al primer entrenament?

no no hi era, m'ha semblat bastant raro! :mmmm

Desconnectat trival

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1022
Re:Alberto Manga
« Respondre #13 el: 14 de Juliol de 2011, 23:45:21 pm »
manga y puchi formaban la mejor paraje de interiores de segunda division b, una pena que se vaya

lo dices por todo lo que coincidieron jugando juntos no? xD
hombre las primeras jornadas de liga...

No recuerdo ni un partido juntos porque cuando no estaba uno lesionado estaba el otro.

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Alberto Manga
« Respondre #14 el: 15 de Juliol de 2011, 13:28:55 pm »
Teniendo en cuenta que tarde o temprano le tendremos que pagar el año de contrato que le quedaba, yo hubiera llegado un acuerdo con él de pagarle una parte ahora y la otra de aquí 4 o 5 meses y fuera. Así nos ahorramos tema abogados, juicio y demás historias que no hacen nada bien al club. Además de ser otro gasto más y al final teniendo que pagar igual.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat mss

  • Moderador
  • President
  • *********
  • Missatges: 8387
  • Gènere: Masculí
Re:Alberto Manga
« Respondre #15 el: 15 de Juliol de 2011, 14:29:12 pm »
Teniendo en cuenta que tarde o temprano le tendremos que pagar el año de contrato que le quedaba, yo hubiera llegado un acuerdo con él de pagarle una parte ahora y la otra de aquí 4 o 5 meses y fuera. Así nos ahorramos tema abogados, juicio y demás historias que no hacen nada bien al club. Además de ser otro gasto más y al final teniendo que pagar igual.

Si al final se li ha de pagar tot l´any que li queda, jo el poso a jugar amb el "B" encara que sigui
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Alberto Manga
« Respondre #16 el: 15 de Juliol de 2011, 18:44:19 pm »
Teniendo en cuenta que tarde o temprano le tendremos que pagar el año de contrato que le quedaba, yo hubiera llegado un acuerdo con él de pagarle una parte ahora y la otra de aquí 4 o 5 meses y fuera. Así nos ahorramos tema abogados, juicio y demás historias que no hacen nada bien al club. Además de ser otro gasto más y al final teniendo que pagar igual.

Si al final se li ha de pagar tot l´any que li queda, jo el poso a jugar amb el "B" encara que sigui
Ara no recordo amb qui va ser, podria ser Iglesias ? que tampoc va voler marxar i va jugar tota la temporada  :mmmm  :icon_question:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Manelinho

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re:Alberto Manga
« Respondre #17 el: 15 de Juliol de 2011, 18:53:06 pm »
Teniendo en cuenta que tarde o temprano le tendremos que pagar el año de contrato que le quedaba, yo hubiera llegado un acuerdo con él de pagarle una parte ahora y la otra de aquí 4 o 5 meses y fuera. Así nos ahorramos tema abogados, juicio y demás historias que no hacen nada bien al club. Además de ser otro gasto más y al final teniendo que pagar igual.

Si al final se li ha de pagar tot l´any que li queda, jo el poso a jugar amb el "B" encara que sigui
Ara no recordo amb qui va ser, podria ser Iglesias ? que tampoc va voler marxar i va jugar tota la temporada  :mmmm  :icon_question:

Sergio Iglesias es va quedar després de la temporada del descens, jugant a Tercera, però només es va quedar fins Nadal. Va marxar al mercat hivernal, si no recordo malament.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Alberto Manga
« Respondre #18 el: 15 de Juliol de 2011, 18:55:19 pm »
Teniendo en cuenta que tarde o temprano le tendremos que pagar el año de contrato que le quedaba, yo hubiera llegado un acuerdo con él de pagarle una parte ahora y la otra de aquí 4 o 5 meses y fuera. Así nos ahorramos tema abogados, juicio y demás historias que no hacen nada bien al club. Además de ser otro gasto más y al final teniendo que pagar igual.

Si al final se li ha de pagar tot l´any que li queda, jo el poso a jugar amb el "B" encara que sigui
Ara no recordo amb qui va ser, podria ser Iglesias ? que tampoc va voler marxar i va jugar tota la temporada  :mmmm  :icon_question:

Sergio Iglesias es va quedar després de la temporada del descens, jugant a Tercera, però només es va quedar fins Nadal. Va marxar al mercat hivernal, si no recordo malament.

Deu ser aquest, però en sembla que jugava tots els partits, també era un assumpte de contracte  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Eneko_Sbd

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 563
Re:Alberto Manga
« Respondre #19 el: 15 de Juliol de 2011, 19:10:22 pm »
Solo desear suerte a Manga a ver si se soluciona su situacion, es un trabajador y el solo quiere que se le respete su contrato. Si no ha aceptado la oferta de ir a Llagostera tendra sus motivos. Suerte!