Autor Tema: Entrenament juvenils...  (Llegit 1491 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Entrenament juvenils...
« el: 02 de Agost de 2011, 10:44:59 am »
Hola socis,

La veritat es que segueixo tenint bastant dubtes amb el tema de juvenils... per exemple:

Tot i que tinc un 'ojeador' que busca especificament a porters, no trobo cap jugador que em passi de les 2 estrelles en aquesta posicio... es normal? Especifico que no entreno a porters pero entenc que si un jugador esta pre-fixat com a porter, encara que no l'entreni m'hauria de passar d'aquestes 2 miserables estrelles, no?

quina tactica teniu per l'entrenament de juvenils? feu rotacions en les especialitats d'entreno o la teniu fixe? Jo per exemple porto quasi 2 temporades entrenant el mateix: defensa + creativitat... es recomanable o es millor anar rotant el tipus d'entreno? que creieu?

Quins jugadors feu pujar al primer equip? Creieu que els jugadors que el maxim que arriben es a un nivell 5 en l'especialitat 'x' val la pena pujar o els descarteu directament? Descarteu els jugadors que al maxim que arriben es un nivell 6 o tampoc val la pena pujar-los al primer equip?? A hores d'ara jo descarto els que no arriben a nivell 6, faig be?  :mmmm

Gracies per l'ajuda!

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat hernauino

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 717
  • Gènere: Masculí
Re:Entrenament juvenils...
« Respondre #1 el: 02 de Agost de 2011, 23:11:53 pm »
Resumint, xD

Tot i que tinc un 'ojeador' que busca especificament a porters, no trobo cap jugador que em passi de les 2 estrelles en aquesta posicio... es normal? Especifico que no entreno a porters pero entenc que si un jugador esta pre-fixat com a porter, encara que no l'entreni m'hauria de passar d'aquestes 2 miserables estrelles, no?

Si desde el principi no treuen unes 4 estrelles (mínim), vol dir que aquella no és la seva posició natural. Si tu dius que busquin "porters", ells li donaran preferencia a buscar porters, però no tenen perque sortir ni a la primera, ni segona, ni tercera,

quina tactica teniu per l'entrenament de juvenils? feu rotacions en les especialitats d'entreno o la teniu fixe? Jo per exemple porto quasi 2 temporades entrenant el mateix: defensa + creativitat... es recomanable o es millor anar rotant el tipus d'entreno? que creieu?

Rotar crec que jo. D'un equip de 16 juvenils, tan sols 2 o 3 et portaran uns bons ingresos. Jo sol em centro en entrenar el que necessitin els 2-3 millors juvenils. Amb les seves vendes, és on faig caixa.

Quins jugadors feu pujar al primer equip? Creieu que els jugadors que el maxim que arriben es a un nivell 5 en l'especialitat 'x' val la pena pujar o els descarteu directament? Descarteu els jugadors que al maxim que arriben es un nivell 6 o tampoc val la pena pujar-los al primer equip?? A hores d'ara jo descarto els que no arriben a nivell 6, faig be?  :mmmm

Nivell 6 = Insuficient?
Els insuficients al carrer.
Jo els acceptables els venc per una miseria, esperant que tinguin una llarga vida, i guanyi en comissions.
Com ja he dit, jo jo sol entreno a 2-3 jugadors perque arribin a nivell "bó", amb un secundaria insufucient o acceptable. Entre 100.000 i 400.000 que guanyo per la venda + comissions futures.

De la meva acedemia, únicament han triunfat 3 jugadors (alt nivell de TSI). Un d'ells, l'han venut 2 cops per més de 5 Millons. Comissions d'uns 250.000 euros que m'emportava cada vegada.

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:Entrenament juvenils...
« Respondre #2 el: 05 de Agost de 2011, 08:19:14 am »
Resumint, xD

Tot i que tinc un 'ojeador' que busca especificament a porters, no trobo cap jugador que em passi de les 2 estrelles en aquesta posicio... es normal? Especifico que no entreno a porters pero entenc que si un jugador esta pre-fixat com a porter, encara que no l'entreni m'hauria de passar d'aquestes 2 miserables estrelles, no?

Si desde el principi no treuen unes 4 estrelles (mínim), vol dir que aquella no és la seva posició natural. Si tu dius que busquin "porters", ells li donaran preferencia a buscar porters, però no tenen perque sortir ni a la primera, ni segona, ni tercera,

Pero es que dec portar ja vint-i-pico o trenta jornades buscant porter... cert es que potser no sempre he agafat la proposta de juvenil que m'ha ofert el 'busca-porters' pero vaja... de 30 setmanes, segur, segur, que mes de 10 propostes seves haure agafat... i que no m'hagi sortit un sol 'porter' que faci mes de 2 estrelles?? Aqui falla algo... faig fora el busca-porters i n'agafo un altre, no??

Quins jugadors feu pujar al primer equip? Creieu que els jugadors que el maxim que arriben es a un nivell 5 en l'especialitat 'x' val la pena pujar o els descarteu directament? Descarteu els jugadors que al maxim que arriben es un nivell 6 o tampoc val la pena pujar-los al primer equip?? A hores d'ara jo descarto els que no arriben a nivell 6, faig be?  :mmmm

Nivell 6 = Insuficient?
Els insuficients al carrer.
Jo els acceptables els venc per una miseria, esperant que tinguin una llarga vida, i guanyi en comissions.
Com ja he dit, jo jo sol entreno a 2-3 jugadors perque arribin a nivell "bó", amb un secundaria insufucient o acceptable. Entre 100.000 i 400.000 que guanyo per la venda + comissions futures.

De la meva acedemia, únicament han triunfat 3 jugadors (alt nivell de TSI). Un d'ells, l'han venut 2 cops per més de 5 Millons. Comissions d'uns 250.000 euros que m'emportava cada vegada.

Nivell 6 son els "aceptables", nivell 7 "notables" i nivell 8 "Excelents".

Tal i com comentes, de nivell 7 i 8 nomes en tinc un parell diria. Alguns altres amb tope 6 i la majoria es queden al 5.

Entenc que el que fas tu es: nivell 5 tots al carrer, nivell 6 regalar-los i entrenar a tope els nivells 7 i 8 per treure calers...  :mmmm Crec que es una bona opcio  :thumbsup:

Impressionants les xifres que has comentat que t'han reportat en comissions alguns dels teus jugadors :w00t:

Merci per l'info!!

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005