Enquesta

on anirà el teu vot a les properes generals? quins creieu seran els resultats? (2 opcions de vot)

PP
PSOE
CIU
ERC
ICV
C'S
BILDU
CUP
ALTRES - ESPECIFICAR
VOTARÉ EN BLANC
NUL
ABSTENCIÓ
GOVERNARÀ PP AMB MAJORIA ABSOLUTA
GOVERNARÀ EL PP SENSE MAJORIA ABSOLUTA
GOVERNARÀ EL PSOE SENSE MAJORIA ABSOLUTA
ALTRES OPCIONS, ESPECIFICAR

Autor Tema: ELECCIONS GENERALS 2012 (o 2011) - a qui votaràs?  (Llegit 11230 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:ELECCIONS GENERALS 2012 (o 2011) - a qui votaràs?
« Respondre #20 el: 21 de Novembre de 2011, 12:13:10 pm »
Jo contentet, que Compromís m'ha tret un diputat i Ariadna Oltra l'enviarem a Madrit a donar per sac valencianament.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hool_tdb

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 109
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALS 2012 (o 2011) - a qui votaràs?
« Respondre #21 el: 23 de Novembre de 2011, 11:57:25 am »
Pufo electoral és que Amaiur, per dir un exemple,  tingui mes escons que UPyD tenint-ne tres vegades de vots més aquest últim. Tongo.

www.bancdelsaliments.org/ca/campanyes/gran-recapte-drsquoaliments-a-catalunya/_campana:6/
« Darrera modificació: 23 de Novembre de 2011, 12:00:26 pm per hool_tdb »
C.E.S. 1903  - TORREDEMBARRA-

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALS 2012 (o 2011) - a qui votaràs?
« Respondre #22 el: 23 de Novembre de 2011, 13:21:02 pm »
Un pufo electoral.

Anar al col·legi electoral en unes eleccions generals i no poder votar Amaiur (per posar un exemple), em toca bastant els ous.

Si els resultats fossin proporcionals de veritat, no la democràcia de pandereta que van pactar el ex-dictador i el rei ficat a dit per ell, no hi hauria la majoria absoluta que no reflexa per res el que volia votar la gent ahir.
No entenc perquè t'hagués agradat poder votar Amaiur... És un partit que pertany a una altra nació que ni ens va ni ens ve en aquest sentit, vull dir que a nosaltres ens ve el que passa a Catalunya. Jo com a català no votaria el BNG, per exemple.  :grogi
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12490
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:ELECCIONS GENERALS 2012 (o 2011) - a qui votaràs?
« Respondre #23 el: 23 de Novembre de 2011, 16:16:53 pm »
Un pufo electoral.

Anar al col·legi electoral en unes eleccions generals i no poder votar Amaiur (per posar un exemple), em toca bastant els ous.

Si els resultats fossin proporcionals de veritat, no la democràcia de pandereta que van pactar el ex-dictador i el rei ficat a dit per ell, no hi hauria la majoria absoluta que no reflexa per res el que volia votar la gent ahir.
No entenc perquè t'hagués agradat poder votar Amaiur... És un partit que pertany a una altra nació que ni ens va ni ens ve en aquest sentit, vull dir que a nosaltres ens ve el que passa a Catalunya. Jo com a català no votaria el BNG, per exemple.  :grogi

No, si no els votaria, dic que a tall d'exemple, per que no una persona que viu aquí i és galega i se sent absolutament galega, per que no pot votar en unes eleccions generals al BNG, o un basc a Amaiur, o un andalús al PA. Em sembla absurd que no ho pugui fer.

Pufo electoral és que Amaiur, per dir un exemple,  tingui mes escons que UPyD tenint-ne tres vegades de vots més aquest últim. Tongo.

O els més damnificats, Izquierda Unida, que els tanguen 14 diputats amb el sistema actual. O el PACMA, PA, ERC, Compromís, PRC i alguns més que amb un sistema proporcional de circumscripció absoluta tindrien un diputat més.

El PP amb el 45% dels vots té el 55% dels diputats. Per mi és un autèntic pufo.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hool_tdb

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 109
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALS 2012 (o 2011) - a qui votaràs?
« Respondre #24 el: 23 de Novembre de 2011, 23:09:35 pm »
Si si, totalment d'acord amb tú. També estic d'acord en que les llistes haurien de ser a tots els col.legis electorals per poder  votar qualsevol partit desde tot l'estat.



www.bancdelsaliments.org/ca/campanyes/gran-recapte-drsquoaliments-a-catalunya/_campana:6/
C.E.S. 1903  - TORREDEMBARRA-

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:ELECCIONS GENERALS 2012 (o 2011) - a qui votaràs?
« Respondre #25 el: 25 de Novembre de 2011, 17:46:12 pm »
Un pufo electoral.

Anar al col·legi electoral en unes eleccions generals i no poder votar Amaiur (per posar un exemple), em toca bastant els ous.

Si els resultats fossin proporcionals de veritat, no la democràcia de pandereta que van pactar el ex-dictador i el rei ficat a dit per ell, no hi hauria la majoria absoluta que no reflexa per res el que volia votar la gent ahir.
No entenc perquè t'hagués agradat poder votar Amaiur... És un partit que pertany a una altra nació que ni ens va ni ens ve en aquest sentit, vull dir que a nosaltres ens ve el que passa a Catalunya. Jo com a català no votaria el BNG, per exemple.  :grogi

No, si no els votaria, dic que a tall d'exemple, per que no una persona que viu aquí i és galega i se sent absolutament galega, per que no pot votar en unes eleccions generals al BNG, o un basc a Amaiur, o un andalús al PA. Em sembla absurd que no ho pugui fer.

Pufo electoral és que Amaiur, per dir un exemple,  tingui mes escons que UPyD tenint-ne tres vegades de vots més aquest últim. Tongo.

O els més damnificats, Izquierda Unida, que els tanguen 14 diputats amb el sistema actual. O el PACMA, PA, ERC, Compromís, PRC i alguns més que amb un sistema proporcional de circumscripció absoluta tindrien un diputat més.

El PP amb el 45% dels vots té el 55% dels diputats. Per mi és un autèntic pufo.

En el següent enllaç, es veu el que comenteu força clar:

http://noticias.lainformacion.com/politica/elecciones-locales/elecciones-20n-asi-quedaria-el-parlamento-si-todos-los-votos-valieran-lo-mismo_6mFClXJKXTTa2JZve5QLo1/
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALS 2012 (o 2011) - a qui votaràs?
« Respondre #26 el: 25 de Novembre de 2011, 19:42:47 pm »
Doncs aqui es veu ben clar el perquè no es vol canviar el sistema electoral, però no estic gaire segur que el sistema aquest sigui total-ment just hi han territoris molt grans i amb poca gent :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12490
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:ELECCIONS GENERALS 2012 (o 2011) - a qui votaràs?
« Respondre #27 el: 27 de Novembre de 2011, 00:34:52 am »
En el següent enllaç, es veu el que comenteu força clar:

http://noticias.lainformacion.com/politica/elecciones-locales/elecciones-20n-asi-quedaria-el-parlamento-si-todos-los-votos-valieran-lo-mismo_6mFClXJKXTTa2JZve5QLo1/

Segurament, i si tots els vots valguessin igual, també el tema aliances pre-electorals seria diferent. PAR d'Aragó o UPN de Navarra no es coaligarien amb PP a les generals i altres partits com UPL de Lleó, PR de La Rioja o PRC de Cantàbria, si ho farien potser amb CiU i encara variarien més els resultats.

Doncs aqui es veu ben clar el perquè no es vol canviar el sistema electoral, però no estic gaire segur que el sistema aquest sigui total-ment just hi han territoris molt grans i amb poca gent :mmmm

Si però en teoria, per la representació territorial està el senat, que al fi i al cap s'ha convertit en un 'retir daurat' per a gent que no serveix per gaire en els seus partits. El congrés, en principi no tenia aquesta qualificació de 'representació territorial'
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...