Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Por cierto el campo del Murcia con muy poquita gente.
Cita de: Gol del Sabadell en 28 de Agost de 2011, 13:06:40 pmPor cierto el campo del Murcia con muy poquita gente.Cierto, pero estamos en un mes que hay gente de vaciones y también la crisis, esta se nota en cualquier evento.
Por cierto, he visto el resumen del Hercules-Cartagena... jugó Marc de titular? En el banquillo no estaba...
Cita de: Triple F en 28 de Agost de 2011, 13:36:20 pmPor cierto, he visto el resumen del Hercules-Cartagena... jugó Marc de titular? En el banquillo no estaba...No va jugar, no.
Cita de: PIPO en 28 de Agost de 2011, 13:40:39 pmCita de: Triple F en 28 de Agost de 2011, 13:36:20 pmPor cierto, he visto el resumen del Hercules-Cartagena... jugó Marc de titular? En el banquillo no estaba...No va jugar, no.Es que com que no el vaig veure a la banqueta i coneixent el seu potencial, vaig pensar... titular segur, pero despres vaig dubtar perque vaig veure que el Cartagena no va fer cap gol... dic raro, amb el Marc al camp...
Cita de: PIPO en 28 de Agost de 2011, 13:40:39 pmCita de: Triple F en 28 de Agost de 2011, 13:36:20 pmPor cierto, he visto el resumen del Hercules-Cartagena... jugó Marc de titular? En el banquillo no estaba...No va jugar, no.Si no va jugar i tampoc estava a la banqueta, no va anar convocat.Sabem si te problemes físics o si arrosegava tarjetes? Son acumulables d´un any per l´altre?
DescansGimnàstic de Tarragona 0 - 3 Real Valladolid CF
Cita de: mss en 28 de Agost de 2011, 13:43:23 pmCita de: PIPO en 28 de Agost de 2011, 13:40:39 pmCita de: Triple F en 28 de Agost de 2011, 13:36:20 pmPor cierto, he visto el resumen del Hercules-Cartagena... jugó Marc de titular? En el banquillo no estaba...No va jugar, no.Si no va jugar i tampoc estava a la banqueta, no va anar convocat.Sabem si te problemes físics o si arrosegava tarjetes? Son acumulables d´un any per l´altre?Si, tiene una lesión en la cabeza, los médicos le han descubierto que no le funciona muy bien.
Cita de: labtec en 28 de Agost de 2011, 16:07:38 pmCita de: mss en 28 de Agost de 2011, 13:43:23 pmCita de: PIPO en 28 de Agost de 2011, 13:40:39 pmCita de: Triple F en 28 de Agost de 2011, 13:36:20 pmPor cierto, he visto el resumen del Hercules-Cartagena... jugó Marc de titular? En el banquillo no estaba...No va jugar, no.Si no va jugar i tampoc estava a la banqueta, no va anar convocat.Sabem si te problemes físics o si arrosegava tarjetes? Son acumulables d´un any per l´altre?Si, tiene una lesión en la cabeza, los médicos le han descubierto que no le funciona muy bien. No ho digueu a ningú, però l'estan reservant per que el Manchester City s'ha fixat en ell i el vol fitxar per 100.000.000 d'€.Almenys no s'omplirà de pols alguna cadira de Tribuna del Cartagonova.