Hola,
Estic d'acord amb el forero MILITU que comenta que el marqueting és molt important. Està clar que hi ha una massa crítica de socis i que fer-la créixer és complicat. No obstant, des del club s'ha de treballar amb la mentalitat de que la gent de Sabadell sigui del Sabadell sense excloure el fet de ser d'altres equips. Crec que és compatible.
Com a soci em segueixo sentint sol quan parlo amb amics i coneguts. No hi ha res a la ciutat que indiqui que alguna cosa ha canviat. No val la excusa que no hi ha temps i que hi ha internet o twitter o facebook. Qualsevol empresa que vol vendre alguna cosa ha d'anar a buscar als "clients", en aquest cas simpatitzants del Sabadell. Sobretot als més joves! Per tant apart dels cartells el que hi hauria d'haver és una presència als mitjans i també a certs punts neuràlgics de la ciutat amb stands. De la mateixa manera que es va fer a la promoció d'ascens. Qualsevol s'hauria de poder fer soci a un stand a l'ajuntament o al Corte Inglés, o a la Creu de Barberà, etc. És el club que ha d'anar a buscar a la gent i no a l'inrevés. A uns quants no cal que ens vinguin a buscar però a molts sí. No es tracta d'incentius o descomptes (tant de bo hi fossin). Aquesta, per mí, és l'empenta principal a una ciutat com la nostra. I quin millor moment per tenir presència al carrer que a la Festa Major? Sobretot si obtenim un bon resultat dissabte (si hi ha lliga). Si no fan res que s'ho facin mirar.
Com és que ara parlem del Girona? No serà que aquest dies ha fet uns anuncis de plana sencera a certs mitjans? I llavors molts hem dit, collons fer-se soci del Girona està molt bé! La setmana passada vaig estar a Reus. Tenien un stand del Reus Deportiu al rovell de l'ou de la ciutat. Tenim exemples ben aprop!
S'ha d'actuar ja, com més aviat millor. Si tinguéssim la desgràcia de baixar, s'hauria de seguir igual. S'ha de fer pedrera!!S'ha de canviar de mentalitat!!