Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 198877 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:abonados
« Respondre #660 el: 27 de Juliol de 2011, 10:31:38 am »
a ver si se hace una buena campaña

a por cierto el pajares se hará socio del gol norte

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6565
« Respondre #661 el: 30 de Juliol de 2011, 11:39:46 am »

Eso es buena noticia  :ok
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • REY DEL POP !
« Respondre #662 el: 30 de Juliol de 2011, 11:53:13 am »

Eso es buena noticia  :ok

Pajares en el gol norte? fua! el lateral ya no será lo mismo sin él. Y recuerda que para insultar al linier lo tendrá más dificil.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5327
Re:abonats
« Respondre #663 el: 31 de Juliol de 2011, 22:26:09 pm »
algú sap pq diuen que portem uns 2100 socis si a un company de feina li han donat el 4900 i pico?
« Darrera modificació: 31 de Juliol de 2011, 23:06:35 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 372
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #664 el: 01 de Agost de 2011, 10:53:16 am »
El número de carnet no té res a veure. Del mateix cal descomptar baixes, defuncions i errors de la temporada 2010-11.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 670
« Respondre #665 el: 01 de Agost de 2011, 11:34:48 am »
jo el vaig recollir farà cosa de 3 setmanes i tinc el 5.000, i el meu pare el 4.999  :icon_mrgreen:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #666 el: 01 de Agost de 2011, 12:20:00 pm »
jo el vaig recollir farà cosa de 3 setmanes i tinc el 5.000, i el meu pare el 4.999  :icon_mrgreen:

Doncs a mi avui m'han dit que segurament tindré el numero mes baix que la temporada passada tot dependrà de les baixes
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Connectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #667 el: 01 de Agost de 2011, 14:13:44 pm »

Doncs a mi avui m'han dit que segurament tindré el numero mes baix que la temporada passada tot dependrà de les baixes

Aixo suposo q es pq en el teu cas deu ser una renovacio i en el seu cas es una alta.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #668 el: 01 de Agost de 2011, 15:07:29 pm »

Aixo suposo q es pq en el teu cas deu ser una renovacio i en el seu cas es una alta.

No se, però crec que es deuen començar a fer els carnets de socis nous a partir d'un numero, per dir alguna cosa 4000 i quant la temporada vinent la cosa estigui mes clara ja es posaran al lloc que correspon  8)
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 670
« Respondre #669 el: 01 de Agost de 2011, 15:25:43 pm »

:yes: així és, es tracta de 2 altes

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #670 el: 02 de Agost de 2011, 16:13:12 pm »
Pues no sabemos al finar cuantos seremos pues yo me inclino que rondaremos los 4000 mas o menos al final .. ojala me equiboque y fuesemos muchos mas.. visca el CE SABADELL .  :scut :bandera :bandera :scut

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2088
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #671 el: 02 de Agost de 2011, 20:04:30 pm »
Pues no sabemos al finar cuantos seremos pues yo me inclino que rondaremos los 4000 mas o menos al final .. ojala me equiboque y fuesemos muchos mas.. visca el CE SABADELL .  :scut :bandera :bandera :scut

Yo creo que para conseguir ser 4000 al inicio de temporada el ritmo es un poco lento.... espero que sea porque mucha gente esta fuera y esperarán a finales de agosto cuando vuelvan de vacaciones y se juegue el primer partido en casa.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5931
« Respondre #672 el: 02 de Agost de 2011, 20:33:42 pm »
Lo que no entiendo es como hay 700 i pico altas nuevas con la NULA publicidad que se ha echo.

Y esque señores, estamos a 2 de agosto y todavia no hay nada que haga pejnsar que puedes hacerte socio de un club de segunda en sabadell

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2479
« Respondre #673 el: 02 de Agost de 2011, 22:03:20 pm »
Lo que no entiendo es como hay 700 i pico altas nuevas con la NULA publicidad que se ha echo.

Y esque señores, estamos a 2 de agosto y todavia no hay nada que haga pejnsar que puedes hacerte socio de un club de segunda en sabadell

Las setecientas nuevas altas se hicieron prácticamente las primeras semanas de abrirse la campaña de abonados, aprovechando el tirón del recién ascenso.

Es cierto que para llegar a los 4.000 se va a tener que sudar bastante pero esperemos que la campaña de publicidad, que tiene que iniciarse en breve, dé sus frutos.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #674 el: 02 de Agost de 2011, 23:33:00 pm »
la campaña de socis s'esta retrasant molt que c*** pasa???????
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #675 el: 03 de Agost de 2011, 10:12:28 am »
yo en la assamblea comenté que estan tardando con la campaña de socios, ya que otros equipos justo al acabar la temporada el 30 junio, empiezan la campaña en Julio y con spots de TV y demás, me pidieron tranquilidad y paciencia que ya la tenian lista, pero estamos a 3 de agosto y no se sabe nada ni de campaña ni de camisetas.   :grogi
@javi_gt86

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1960
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #676 el: 03 de Agost de 2011, 10:26:48 am »
yo en la assamblea comenté que estan tardando con la campaña de socios, ya que otros equipos justo al acabar la temporada el 30 junio, empiezan la campaña en Julio y con spots de TV y demás, me pidieron tranquilidad y paciencia que ya la tenian lista, pero estamos a 3 de agosto y no se sabe nada ni de campaña ni de camisetas.   :grogi

Els de l'area de marketing ja poden espavilar  :ostres :ostres
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8519
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #677 el: 03 de Agost de 2011, 20:34:43 pm »
Per cert... i amb el sorteig de la Copa del Rei que s'ha fet avui.... ja no són els 21 partits de lliga + almenys 1 de copa del rei els que entraven al carnet.....

Sino que entre les dues jornades econòmiques i el partit de copa que de moment no serà a casa..... passen a ser 19 els partits inclosos al carnet d'aquesta temporada.

Tres menys dels que van anunciar en un principi......  :mmmm
(* també s'ha de dir que si passem ronda a la copa i en el proper sorteig ens toca a casa, segurament l'accés seria lliure per als socis)
« Darrera modificació: 03 de Agost de 2011, 20:38:41 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #678 el: 04 de Agost de 2011, 02:10:14 am »
Por cierto, este año en la venta de entradas se tendrá que tener en cuenta los aforos de las diferentes zonas.
Por desgracia no sucederá nada más que en dos o tres partidos, pero es posible que cuando nos visite un Depor, Murcia o Córdoba podamos ser 7000-8000 personas , y tambien es posible que estos aficionados escojan la entrada más barata.... pero se habrá de tener en cuenta que precisamente el gol norte es el que parece que estará más ocupado por los socios con lo cual igual no se pueden vender más de 2500 entradas para público en este espacio. Imagino que este tema se habrá previsto.
Aunque bendito problema ¿no?

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3026
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #679 el: 04 de Agost de 2011, 15:57:58 pm »
Per cert... i amb el sorteig de la Copa del Rei que s'ha fet avui.... ja no són els 21 partits de lliga + almenys 1 de copa del rei els que entraven al carnet.....

Sino que entre les dues jornades econòmiques i el partit de copa que de moment no serà a casa..... passen a ser 19 els partits inclosos al carnet d'aquesta temporada.

Tres menys dels que van anunciar en un principi......  :mmmm
(* també s'ha de dir que si passem ronda a la copa i en el proper sorteig ens toca a casa, segurament l'accés seria lliure per als socis)

Jo ho volia proposar a l'Assemblea peró crec que si que com sera un 2A els socis podrem entrar gratis(si eliminem a l'Alcorcon que serà dificil)