Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 199284 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #580 el: 08 de Juliol de 2011, 22:39:49 pm »
ayer estuve hablando con el pajares y me a dicho que todavía no sabe donde se hará socio

Si va mal de pasta se hará de gol nord y se dedicará a insultar al portero y cuando haya corners lo mismo pero irá a por el linier.

Sinó pues lo tendremos como siempre andando por el lateral allá donde se dirija el linier.

XD  :Paletas:

Y el hombre de las muletas se ponga donde se ponga escucharemos su vozarrón desde cualquier parte del campo  :Paletas:
El "hombre de la muletas" es un asiduo del gol nord i no se mueve de allí, i el Andrés espero que se ubique también en el gol nord, si no fuera así lo echaria mucho en falta, és único.
pajares, pajareees  :Paletas:

yo le puedo convencer pero quiero una compensación económica  :mmmm

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1370
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #581 el: 11 de Juliol de 2011, 18:53:28 pm »
Bones jo he tramitat per internet(sabadell store), la Meva alta com a soci noi.algu Sap com va si en tenen que trucar per demanar-me dades o com va, he agafat carnet senior de lateral.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6566
« Respondre #582 el: 11 de Juliol de 2011, 20:20:11 pm »
ayer estuve hablando con el pajares y me a dicho que todavía no sabe donde se hará socio

Si va mal de pasta se hará de gol nord y se dedicará a insultar al portero y cuando haya corners lo mismo pero irá a por el linier.

Sinó pues lo tendremos como siempre andando por el lateral allá donde se dirija el linier.

Y el hombre de las muletas se ponga donde se ponga escucharemos su vozarrón desde cualquier parte del campo  :Paletas:
El "hombre de la muletas" es un asiduo del gol nord i no se mueve de allí, i el Andrés espero que se ubique también en el gol nord, si no fuera así lo echaria mucho en falta, és único.

Te sirve el ascenso a primera en tres años ? :icon_mrgreen:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #583 el: 11 de Juliol de 2011, 23:26:00 pm »

Te sirve el ascenso a primera en tres años ? :icon_mrgreen:
eso pasará si o si, no hay trato  :ok

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #584 el: 12 de Juliol de 2011, 16:15:02 pm »
Bones jo he tramitat per internet(sabadell store), la Meva alta com a soci noi.algu Sap com va si en tenen que trucar per demanar-me dades o com va, he agafat carnet senior de lateral.

937231305 <-- A aquest número t'han de respondre aquests dubtes. ;)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #585 el: 15 de Juliol de 2011, 16:05:51 pm »
CAMPAÑA DE ABONADOS DEL GIRONA:

- Jubilados, jóvenes entre 15 y 23 años y parados: Tribuna 225 €, Preferente 75 y Goles 53.

- Precios para abonados a otros clubs del proyecto "Tots Som Girona" (Basket masculino y femenino,hockey...): Tribuna 150 €, Preferente 50 y Goles 35.

- Precios para público en general: Tribuna 300 € ,Preferente 100 y Goles 70.

PROBLEM?  :laugh2:

Desconnectat annusk@

• Aleví
  • Missatges: 39
  • Gènere: Femení
« Respondre #586 el: 15 de Juliol de 2011, 20:40:55 pm »
Per si us serveix de consol (tot i que diuen "mal de muchos, consuelo de tontos"), avui a la premsa vigatana deia que l'abonament de soci del Vic (que acaba de pujar a  tercera) val 230€

Potser us sona aquesta xifra...

Ah,  i només s'ha apujat 30€ respecte  la passada temporada que estaven a primera catalana!!!!

Salutacions des de Vic! Ens veiem a la NCA!
Sempre endavant Sabadell!

jordix2

• Visitant
« Respondre #587 el: 15 de Juliol de 2011, 21:32:42 pm »
Per si us serveix de consol (tot i que diuen "mal de muchos, consuelo de tontos"), avui a la premsa vigatana deia que l'abonament de soci del Vic (que acaba de pujar a  tercera) val 230€

Ah,  i només s'ha apujat 30€ respecte  la passada temporada que estaven a primera catalana!!!!

I per curiositat quants socis porten?? :mmmm :mmmm

Desconnectat annusk@

• Aleví
« Respondre #588 el: 15 de Juliol de 2011, 21:53:28 pm »

Ni idea  :icon_question: :icon_question:
De totes maneres mai n'hi ha hagut gaires.

Desconnectat annusk@

• Aleví
« Respondre #589 el: 15 de Juliol de 2011, 21:54:57 pm »
I al CES, quants som ja??

jordix2

• Visitant
« Respondre #590 el: 15 de Juliol de 2011, 21:57:17 pm »

Ahir ho vaig preguntar a las oficines i em van dir que ja aviam passat als 2200! :visca

Desconnectat annusk@

• Aleví
« Respondre #591 el: 15 de Juliol de 2011, 22:00:44 pm »

Ahir ho vaig preguntar a las oficines i em van dir que ja aviam passat als 2200! :visca

Fantàstic!  :clap2 :clap2
A veure si superem les previsions!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #592 el: 15 de Juliol de 2011, 22:05:40 pm »

esta bien esa crifra, gracias por imformar jordi al menos entree los que vamos preguntando los vamos poniendo por aqui, ya que desde el club no se nos imforma de ciertas cosas como esta  :beer2 :beer2
visca el sabadell

jordix2

• Visitant
« Respondre #593 el: 15 de Juliol de 2011, 22:06:57 pm »

esta bien esa crifra, gracias por imformar jordi al menos entree los que vamos preguntando los vamos poniendo por aqui, ya que desde el club no se nos imforma de ciertas cosas como esta  :beer2 :beer2

De nada Toni, es que como vi varios foreros preguntandolo pues cuando fui al campo aproveche para preguntarlo! :beer2 :beer2

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #594 el: 15 de Juliol de 2011, 22:09:29 pm »

De nada Toni, es que como vi varios foreros preguntandolo pues cuando fui al campo aproveche para preguntarlo! :beer2 :beer2
entonces las gradas de enfrente de tribuna ya están bastante llenas no?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14421
  • CHIARA
« Respondre #595 el: 15 de Juliol de 2011, 22:10:38 pm »

El UE Vic otro caso muy particular, de la Territorial Preferente se fusiona con el Aiguafreda y ocupa el puesto de este en la Primera Catalana y como dice la información de la época:

Per no contradir la normativa, que prohibeix vendre la plaça sense més, Aiguafreda i Vic es fusionaran; el conjunt resultant, això sí, jugarà a Vic i portarà la camisa i el nom del club osonenc, que la temporada vinent no inscriurà el seu equip a la Territorial Preferent.

Ese salto deportivo hay que pagarlo para intentar consolidarse en la categoría.

:trebol    :trebol    :trebol
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

jordix2

• Visitant
« Respondre #596 el: 15 de Juliol de 2011, 22:13:26 pm »

entonces las gradas de enfrente de tribuna ya están bastante llenas no?

Seguramente, pero lleno del todo no, porque seguramente que ai mucha gente en el gol nord :mmmm

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4948
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #597 el: 16 de Juliol de 2011, 01:49:10 am »
hoy hemos ido unos cuantos a renovar (otros a darse de alta por fin), y la zona de general donde siempre nos poniamos sin problemas, aparecia casi totalmente llena, almenos la parte de enmedio. Y va a buen ritmo segun nos han dicho. Esperemos ser mas socios que estos años, aunque da la sensación que puede ir "pasando el tirón" ...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #598 el: 16 de Juliol de 2011, 13:48:42 pm »
hoy hemos ido unos cuantos a renovar (otros a darse de alta por fin), y la zona de general donde siempre nos poniamos sin problemas, aparecia casi totalmente llena, almenos la parte de enmedio. Y va a buen ritmo segun nos han dicho. Esperemos ser mas socios que estos años, aunque da la sensación que puede ir "pasando el tirón" ...

kagontoloquesemenea, no habiamos quedado que iriamos el viernes que viene ?? no me habeis dicho nada
 :dance
Forero Més Catxondo

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8519
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #599 el: 16 de Juliol de 2011, 13:59:38 pm »

kagontoloquesemenea, no habiamos quedado que iriamos el viernes que viene ?? no me habeis dicho nada
 :dance

Vaia telita Guti!!!!!!!! Al final vam quedar que aniriem el dia 15....... Collo.ns ara quina KK!!!! Bueno, nosaltres estem a la zona 4, fila 11 seients entre el 8 i el 15 aprox.!! Jo crec que potser encara hi podria haver lloc a prop!!
« Darrera modificació: 16 de Juliol de 2011, 14:02:45 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es