Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 198855 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Xandri

• Visitant
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #460 el: 20 de Juny de 2011, 14:45:53 pm »
Pensaba que eran 10 socios pero en la web oficial pone esto :

Jove/Juvenil

Soci Promotor

Abonament gratuït per l’aportació de 10 nous socis a la grada Jove. Activitats dirigides i descomptes en zones d’oci.

Algú pot explicar exactament que vol dir... :mmmm :mmmm

Creo que nadie lo tiene muy claro.... lo han puesto en la web y se han quedado tan tranquilos, sin explicar en que consiste, de que Grada Jove hablan, etc.
Según las palabras de un directivo, no se refieren a ninguna grada joven, sinó que la aportación sea de 10 nuevos socios juveniles o jóvenes.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1960
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #461 el: 20 de Juny de 2011, 14:50:40 pm »
Pensaba que eran 10 socios pero en la web oficial pone esto :

Jove/Juvenil

Soci Promotor

Abonament gratuït per l’aportació de 10 nous socis a la grada Jove. Activitats dirigides i descomptes en zones d’oci.

Algú pot explicar exactament que vol dir... :mmmm :mmmm

Creo que nadie lo tiene muy claro.... lo han puesto en la web y se han quedado tan tranquilos, sin explicar en que consiste, de que Grada Jove hablan, etc.
Según las palabras de un directivo, no se refieren a ninguna grada joven, sinó que la aportación sea de 10 nuevos socios juveniles o jóvenes.

I no conten per la promoció dels nou 10 socis, que hi hagi algun que sigui seniors :icon_question: :icon_question:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #462 el: 20 de Juny de 2011, 16:02:20 pm »

Desconnectat RIGODON

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #463 el: 20 de Juny de 2011, 17:22:41 pm »
Abonaments Nastic:

Tribuna 420
Lateral 295
Gols 195

Si portes dos socis nous tens el carnet gratis, i de cara a l'any que ve et descompte 5 euros per pertit perdut que hagis vist

http://www.gimnasticdetarragona.com/cat2/act-noticia.php?id=3863

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #464 el: 20 de Juny de 2011, 21:38:48 pm »
alguien a visto hoy el mapa de los asientos reservados?

como esta de llena la grada 3(contando de gol norte a sud)? es que puede que hasta el viernes no pueda ir a hacerme socio

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3477
« Respondre #465 el: 20 de Juny de 2011, 21:45:40 pm »

como esta de llena la grada 3(contando de gol norte a sud)? es que puede que hasta el viernes no pueda ir a hacerme socio

La parte central o almenos los asientos que están al lado de las escaleras estan todos ocupados y la parte de arriba también está llenita.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1884
« Respondre #466 el: 20 de Juny de 2011, 23:03:04 pm »

La parte central o almenos los asientos que están al lado de las escaleras estan todos ocupados y la parte de arriba también está llenita.
Jo he anat avui i les zones 3 i 4 estaven bastant buides, si més no, jo me les esperava més plenes. Hi ha lloc de sobres encara, excepte algunes zones molt centrades com diu xaviró.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #467 el: 20 de Juny de 2011, 23:09:11 pm »

Jo he anat avui i les zones 3 i 4 estaven bastant buides, si més no, jo me les esperava més plenes. Hi ha lloc de sobres encara, excepte algunes zones molt centrades com diu xaviró.

y este mapa no se puede ver si no vas al club a sacarte carnet?? los que hayais ido hoy se veia ambiente oke?? :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Jrlopez

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #468 el: 20 de Juny de 2011, 23:19:04 pm »
tranquilos que no se llenara el campo de socios (que ojala pasara eso), yo por lo menos hasta bien entrado julio no me are xD.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1884
« Respondre #469 el: 20 de Juny de 2011, 23:27:02 pm »

y este mapa no se puede ver si no vas al club a sacarte carnet?? los que hayais ido hoy se veia ambiente oke?? :beer2 :beer2
Desconec si es pot veure el mapa per internet, crec que no. Però ja et dic que pel que he vist avui les zones destinades a les renovacions de lateral no estan plenes ni molt menys. Suposo que molta gent haurà anat al gol nord.
Sobre l'ambient doncs si que es veu un cert moviment i gent fent cua.
Espero que al llarg de l'estiu i sobretot quan s'acosti l'inici de lliga el mapa es vagi omplint molt més! :xin-xin
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #470 el: 20 de Juny de 2011, 23:34:21 pm »

Desconec si es pot veure el mapa per internet, crec que no. Però ja et dic que pel que he vist avui les zones destinades a les renovacions de lateral no estan plenes ni molt menys. Suposo que molta gent haurà anat al gol nord.
Sobre l'ambient doncs si que es veu un cert moviment i gent fent cua.
Espero que al llarg de l'estiu i sobretot quan s'acosti l'inici de lliga el mapa es vagi omplint molt més! :xin-xin

gracias ya lo vere cuando vaya a renovar mi carnet aunque yo me lo hare de el gol nord no se si aun asi se vera el plano si no me lo hago de lateral, porque en los goles al no haber asientos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6291
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #471 el: 21 de Juny de 2011, 09:39:15 am »
Esque no informan de esa grada jove... Y por lo que parece es que puedes traer a 10 socios jove\juvenil. Creo que senior no.
Vaya "promoción" ...

Creo que la assamblea es más que necesaria.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1960
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #472 el: 21 de Juny de 2011, 09:48:20 am »
Esque no informan de esa grada jove... Y por lo que parece es que puedes traer a 10 socios jove\juvenil. Creo que senior no.
Vaya "promoción" ...

Sisplau, que algú ens expliqui com funciona la promoció... :unsure: :sleep:

Jo ja tinc 8 altes noves de soci pero totes son seniors menys 1 que es jove...  :yes:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1495
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #473 el: 21 de Juny de 2011, 20:14:59 pm »
Vaya "promoción" ...

Sisplau, que algú ens expliqui com funciona la promoció... :unsure: :sleep:

Jo ja tinc 8 altes noves de soci pero totes son seniors menys 1 que es jove...  :yes:

Si portes 10 socis nous (segons paraules d'un directiu) el carnet et surt de franc.
Ara no se si han de ser tots de la mateixa zona, edat etc..
« Darrera modificació: 21 de Juny de 2011, 23:09:27 pm per WebTeam SBD »
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

jordix2

• Visitant
« Respondre #474 el: 21 de Juny de 2011, 22:34:14 pm »
avui he anat a renovar el carnet, e anat 1 hora avans, i quan he entrar, he omplert el formulari i he donat els diners, però la sorpresa a sigut que no m'han donat el carnet, només hi havien 4 persones, i em diu la noia de las oficines que el passi a buscar el dimecres de la setmana que ve perque hi ha molta gent, eren las 6 i no hi havia tanta gent com per no fer-me el carnet!!
ja els hi val! :rant:

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #475 el: 21 de Juny de 2011, 22:41:38 pm »
avui he anat a renovar el carnet, e anat 1 hora avans, i quan he entrar, he omplert el formulari i he donat els diners, però la sorpresa a sigut que no m'han donat el carnet, només hi havien 4 persones, i em diu la noia de las oficines que el passi a buscar el dimecres de la setmana que ve perque hi ha molta gent, eren las 6 i no hi havia tanta gent com per no fer-me el carnet!!

Bé, em sembla que fa pocs dies el club va advertir al web què ja no podrien lliurar els carnets a l'instant per la gran quantitat de sol·licituds; que s'omplís el formulari i que es passés a recollir uns dies després. Crec que la noia t'ho ha dit perquè en deuen tenir molts pendents per fer (és a dir que no veiessis gent esperant en aquell moment no vol dir que no vagin endarrerits), i tingues present que a sobre ve el tema festiu extra de St. Joan, d'aquí que la cosa s'allargi a la propera setmana.

Em sap greu company, paciència.
« Darrera modificació: 21 de Juny de 2011, 22:47:29 pm per estudiestadi »

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3437
« Respondre #476 el: 21 de Juny de 2011, 23:02:09 pm »

No sé de què t'extranyes... això va sortir fa una setmana.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4948
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #477 el: 21 de Juny de 2011, 23:04:56 pm »
hombre, paciencia..... Para que quieres tener el carnet ya, total todavia no podrás hacer nada con el.
Lo que si creo es que una vez rellenado y pagado, se tendria que enviar por correo. Asi los que son de fuera lo tendrian mas facil
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #478 el: 21 de Juny de 2011, 23:10:51 pm »

No sé de què t'extranyes... això va sortir fa una setmana.

Pues si, está más que comentado.

Por otra parte, soy yo el único optimista de cara a la cifra de abonados? Yo de momento he convencido y ya están abonados 4 altas nuevas, y por aquí leo a gente que está llevando a 8 o 10 nuevos. Las dos veces que he ido a las oficinas he visto mucho movimiento y mucho estrés por parte de los que estaban trabajando allí y muchos socios eligiendo asientos para los amigos que traía nuevos. No sé, si cada socio convence a unos pocos tendríamos que llegar a los 4000.  :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12191
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #479 el: 21 de Juny de 2011, 23:18:28 pm »
hombre, paciencia..... Para que quieres tener el carnet ya, total todavia no podrás hacer nada con el.

:mmmm :mmmm :mmmm

Por otra parte, soy yo el único optimista de cara a la cifra de abonados?

Jo en principi posava com a objectiu 3.500, però m'està sorprenent molta gent que s'està fent soci. Fins i tot dos amics meus es faran un carnet 'a mitges'.

Espero sobrepassar, encara que sigui per poc els 4.000.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...