Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: Roger en 20 de Juny de 2011, 14:05:59 pmCita de: PIPO en 20 de Juny de 2011, 13:54:43 pmPensaba que eran 10 socios pero en la web oficial pone esto :Jove/JuvenilSoci PromotorAbonament gratuït per l’aportació de 10 nous socis a la grada Jove. Activitats dirigides i descomptes en zones d’oci.Algú pot explicar exactament que vol dir... Creo que nadie lo tiene muy claro.... lo han puesto en la web y se han quedado tan tranquilos, sin explicar en que consiste, de que Grada Jove hablan, etc.
Cita de: PIPO en 20 de Juny de 2011, 13:54:43 pmPensaba que eran 10 socios pero en la web oficial pone esto :Jove/JuvenilSoci PromotorAbonament gratuït per l’aportació de 10 nous socis a la grada Jove. Activitats dirigides i descomptes en zones d’oci.Algú pot explicar exactament que vol dir...
Pensaba que eran 10 socios pero en la web oficial pone esto :Jove/JuvenilSoci PromotorAbonament gratuït per l’aportació de 10 nous socis a la grada Jove. Activitats dirigides i descomptes en zones d’oci.
Cita de: dani_CES en 20 de Juny de 2011, 14:07:56 pmCita de: Roger en 20 de Juny de 2011, 14:05:59 pmCita de: PIPO en 20 de Juny de 2011, 13:54:43 pmPensaba que eran 10 socios pero en la web oficial pone esto :Jove/JuvenilSoci PromotorAbonament gratuït per l’aportació de 10 nous socis a la grada Jove. Activitats dirigides i descomptes en zones d’oci.Algú pot explicar exactament que vol dir... Creo que nadie lo tiene muy claro.... lo han puesto en la web y se han quedado tan tranquilos, sin explicar en que consiste, de que Grada Jove hablan, etc.Según las palabras de un directivo, no se refieren a ninguna grada joven, sinó que la aportación sea de 10 nuevos socios juveniles o jóvenes.
alguien a visto hoy el mapa de los asientos reservados?como esta de llena la grada 3(contando de gol norte a sud)? es que puede que hasta el viernes no pueda ir a hacerme socio
Cita de: Évir en 20 de Juny de 2011, 21:38:48 pmalguien a visto hoy el mapa de los asientos reservados?como esta de llena la grada 3(contando de gol norte a sud)? es que puede que hasta el viernes no pueda ir a hacerme socioLa parte central o almenos los asientos que están al lado de las escaleras estan todos ocupados y la parte de arriba también está llenita.
Cita de: xaviró en 20 de Juny de 2011, 21:45:40 pmCita de: Évir en 20 de Juny de 2011, 21:38:48 pmalguien a visto hoy el mapa de los asientos reservados?como esta de llena la grada 3(contando de gol norte a sud)? es que puede que hasta el viernes no pueda ir a hacerme socioLa parte central o almenos los asientos que están al lado de las escaleras estan todos ocupados y la parte de arriba también está llenita.Jo he anat avui i les zones 3 i 4 estaven bastant buides, si més no, jo me les esperava més plenes. Hi ha lloc de sobres encara, excepte algunes zones molt centrades com diu xaviró.
Cita de: JMLL en 20 de Juny de 2011, 23:03:04 pmCita de: xaviró en 20 de Juny de 2011, 21:45:40 pmCita de: Évir en 20 de Juny de 2011, 21:38:48 pmalguien a visto hoy el mapa de los asientos reservados?como esta de llena la grada 3(contando de gol norte a sud)? es que puede que hasta el viernes no pueda ir a hacerme socioLa parte central o almenos los asientos que están al lado de las escaleras estan todos ocupados y la parte de arriba también está llenita.Jo he anat avui i les zones 3 i 4 estaven bastant buides, si més no, jo me les esperava més plenes. Hi ha lloc de sobres encara, excepte algunes zones molt centrades com diu xaviró.y este mapa no se puede ver si no vas al club a sacarte carnet?? los que hayais ido hoy se veia ambiente oke??
Cita de: toni78 en 20 de Juny de 2011, 23:09:11 pmCita de: JMLL en 20 de Juny de 2011, 23:03:04 pmCita de: xaviró en 20 de Juny de 2011, 21:45:40 pmCita de: Évir en 20 de Juny de 2011, 21:38:48 pmalguien a visto hoy el mapa de los asientos reservados?como esta de llena la grada 3(contando de gol norte a sud)? es que puede que hasta el viernes no pueda ir a hacerme socioLa parte central o almenos los asientos que están al lado de las escaleras estan todos ocupados y la parte de arriba también está llenita.Jo he anat avui i les zones 3 i 4 estaven bastant buides, si més no, jo me les esperava més plenes. Hi ha lloc de sobres encara, excepte algunes zones molt centrades com diu xaviró.y este mapa no se puede ver si no vas al club a sacarte carnet?? los que hayais ido hoy se veia ambiente oke?? Desconec si es pot veure el mapa per internet, crec que no. Però ja et dic que pel que he vist avui les zones destinades a les renovacions de lateral no estan plenes ni molt menys. Suposo que molta gent haurà anat al gol nord. Sobre l'ambient doncs si que es veu un cert moviment i gent fent cua. Espero que al llarg de l'estiu i sobretot quan s'acosti l'inici de lliga el mapa es vagi omplint molt més!
Esque no informan de esa grada jove... Y por lo que parece es que puedes traer a 10 socios jove\juvenil. Creo que senior no. Vaya "promoción" ...Creo que la assamblea es más que necesaria.
Cita de: Navarrog en 21 de Juny de 2011, 09:39:15 amEsque no informan de esa grada jove... Y por lo que parece es que puedes traer a 10 socios jove\juvenil. Creo que senior no. Vaya "promoción" ...Creo que la assamblea es más que necesaria.Sisplau, que algú ens expliqui com funciona la promoció... Jo ja tinc 8 altes noves de soci pero totes son seniors menys 1 que es jove...
avui he anat a renovar el carnet, e anat 1 hora avans, i quan he entrar, he omplert el formulari i he donat els diners, però la sorpresa a sigut que no m'han donat el carnet, només hi havien 4 persones, i em diu la noia de las oficines que el passi a buscar el dimecres de la setmana que ve perque hi ha molta gent, eren las 6 i no hi havia tanta gent com per no fer-me el carnet!!ja els hi val!
Cita de: jordix2 en 21 de Juny de 2011, 22:34:14 pmavui he anat a renovar el carnet, e anat 1 hora avans, i quan he entrar, he omplert el formulari i he donat els diners, però la sorpresa a sigut que no m'han donat el carnet, només hi havien 4 persones, i em diu la noia de las oficines que el passi a buscar el dimecres de la setmana que ve perque hi ha molta gent, eren las 6 i no hi havia tanta gent com per no fer-me el carnet!!ja els hi val! No sé de què t'extranyes... això va sortir fa una setmana.
hombre, paciencia..... Para que quieres tener el carnet ya, total todavia no podrás hacer nada con el.
Por otra parte, soy yo el único optimista de cara a la cifra de abonados?