Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 199015 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #440 el: 18 de Juny de 2011, 18:50:56 pm »
Cuidadin con las bromitas hombre... :ostres
@javi_gt86

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #441 el: 18 de Juny de 2011, 19:09:11 pm »
VISI DIMISION !!!  :spam :spam :spam :spam

Vaig a montar una acampada contra el Visi.

Ara en sério, era imposible això q comentava ell en broma, ara bé no descarteu q acabi passant el q he dit, q si veuen q molta gent s'agafa el gol nord llavors enviin al gol sud a una bona tongada de gent......

Connectat visi

• President
  • Missatges: 6566
« Respondre #442 el: 18 de Juny de 2011, 20:15:37 pm »
Nois era una BROMA es impossible que en un parell de dies s'acabin les localitats ni del gol nord ni del gol sud, ja ens agradaria que fos així, de fet ni s'acabaran un cop començada la lliga.
Em sap greu si algú s'ha "espantat" una mica.  :beer2

Visi, t'has cobert de glòria. Em sembla que la teva credibilitat ha pogut baixar uns quants punts percentuals...  :mmmm

Ell ara, s'estarà partint de riure, sense adonar-se que a terceres persones els perjudica. com als treballadors del club, que ha rebut trucades, i correus electrònics, demanant informació sobre això. Com si els que estan en oficines, no tinguessin prou feina amb renovacions, i altes noves.
 Més o menys va passar el mateix, quan es va aconseguir l'ascens, i algú va dir que dimarts sortiria edició especial en el DS, amb vídeo inclòs. No us podeu imaginar les trucades que van rebre en DS, sense saber res.

Tots aquests "bromistes" haurien adonar-se que desprestigien aquest fòrum, . i a ells mateixos.
Company Guadiana, d'entrada no m'estic partint de riure i torno a demanar disculpes als aficionats afectats per si he fet passar una mala estona per aquesta broma de les 11:11 fins les 14:57 jo era conscient de que a les oficines no reberien cap trucada perquè avui dissabte es tancat, tampoc crec que rebin centenars de e-mails, i si van una mica de cul aquests dies amb les altes i renovacions de carnets, també poden posar personal que els ajudi puntualment en aquesta tasca, perquè l'Albert a l'oficina fa tot el que pot, i no se li pot demanar més, i mira que és ràpid en la seva feina.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #443 el: 18 de Juny de 2011, 20:18:01 pm »
Suerte que he leido todos los mensajes hasta el final.... porque al leer el primero de VISI, ya iba a poner en plan "crack" .... Yo llevo más de 20 años sentándome siempre en el gol Norte y ya me pueden decir misa que allí caben 4000 personas!!!
Ja ja ja!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #444 el: 18 de Juny de 2011, 20:31:41 pm »
Nois era una BROMA es impossible que en un parell de dies s'acabin les localitats ni del gol nord ni del gol sud, ja ens agradaria que fos així, de fet ni s'acabaran un cop començada la lliga.
Em sap greu si algú s'ha "espantat" una mica.  :beer2

Visi, t'has cobert de glòria. Em sembla que la teva credibilitat ha pogut baixar uns quants punts percentuals...  :mmmm

Ell ara, s'estarà partint de riure, sense adonar-se que a terceres persones els perjudica. com als treballadors del club, que ha rebut trucades, i correus electrònics, demanant informació sobre això. Com si els que estan en oficines, no tinguessin prou feina amb renovacions, i altes noves.
 Més o menys va passar el mateix, quan es va aconseguir l'ascens, i algú va dir que dimarts sortiria edició especial en el DS, amb vídeo inclòs. No us podeu imaginar les trucades que van rebre en DS, sense saber res.

Tots aquests "bromistes" haurien adonar-se que desprestigien aquest fòrum, . i a ells mateixos.

Cul·lons Guadiana, deixa que treballin una mica al club, que en 18 anys han trabajao menos que el dietista de Falete  :laugh2:

Visi, castigao al Gol Sud tú solito y a responder a todos los cánticos que vengan del Gol Nord  :balla

Parlant en sèrio, jo veig bé que hagin fet les 4 zones al camp. Portem masses anys que el públic ha pogut fer lo que li ha sortit de les pilotes i això ens convertia en una graderia de regional. La pega que li veig, que moltes persones que es posaven al lateral, entre els que m'hi compto, ara, per raó econòmica, es desplaçarà als gols, i els gols estaran plens i el lateral buit. No sé, no sé, no m'acaba de fer el pes veure el camp així. Jo hauria posat el lateral una mica més baratet i no s'hauria produit aquesta desbandada als gols, i crec que s'haurien fet més socis.
 :xin-xin
Forero Més Catxondo

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1135
  • Siempre fieles
« Respondre #445 el: 18 de Juny de 2011, 22:23:45 pm »
Pues en verdad no me ha sentado mal la broma xD es decir, te has coronado tio, me he planteado de verdad el no renovar mi carnet de socio este año por ese motivo y he llegado a estar algo rallado por ese tema, pero me relaja el saber que todo era una inocentada con varios meses de antelación (se te acabó el cupo, el 28 de diciembre no podrás abrir ningún hilo con ninguna inocentada XDD) y saber que si que podré disfrutar la temporada que viene en el gol nord ^^ Inda, 2 socios más entonces XD asi que... TODOS AL GOL NORD!!

Eso si visi... xDD

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4948
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #446 el: 18 de Juny de 2011, 23:16:36 pm »
pobre Visi, mira que algunos no entendeis su humor, eh.... Encima que el pobre el año que viene no podrá grabar la mitad de los goles que marquemos   ...

en fin, muy bueno también por los que se piensan que el año que viene tendremos overbooking en la NCA     :tongue3:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1495
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #447 el: 19 de Juny de 2011, 20:49:00 pm »
Quin pitote que s'ha liat per un comentari en el fòrum...
Alguns després diuen que aquest fòrum el fan servir 4 gats...

Ostres m'he fotut un fart de riure Visi collons... qui et va parir

:beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3477
« Respondre #448 el: 20 de Juny de 2011, 11:58:12 am »
Aquest matí a primera hora estava allà fent la cua, i quan he arribat a les 10:05 hi havien 10 persones davant. Quan he marxat a les 10:40 hi havien unes 15 a la cua.

De moment pinta molt bé.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #449 el: 20 de Juny de 2011, 12:14:29 pm »
yo la semana que viene ire a renovar el mio y casi seguro con otro que se hara un alta nueva  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 615
  • A Sabadell, som del Sabadell
« Respondre #450 el: 20 de Juny de 2011, 12:21:17 pm »
Avui mi passare jo a renovar-lo, per cert m'han preguntat i ho pregunto aqui; Sabeu si aquest fan descomptes a persones aturades?    :xin-xin

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 320
« Respondre #451 el: 20 de Juny de 2011, 12:56:36 pm »
Yo he convencido a 8 amigos para que se hagan socios !! Esta semana iremos a por nuestros carnets !  :happy2:

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #452 el: 20 de Juny de 2011, 13:13:37 pm »
j**** tio  8 amigos heres todo un crak te felicito. :beer2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #453 el: 20 de Juny de 2011, 13:14:33 pm »
Yo he convencido a 8 amigos para que se hagan socios !! Esta semana iremos a por nuestros carnets !  :happy2:

si consigues 2 mas, creo que te sale el carnet gratis.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• Juvenil
« Respondre #454 el: 20 de Juny de 2011, 13:16:41 pm »
j**** tio  8 amigos heres todo un crak te felicito. :beer2
Gracias kikillo ! Lo que sea para ayudar a nuestro club  :ok

• Juvenil
« Respondre #455 el: 20 de Juny de 2011, 13:17:03 pm »

Lo intentaré ! jajaja  :grin2:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4948
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #456 el: 20 de Juny de 2011, 13:44:00 pm »

eso aun no está del todo claro, no?   Yo tambien tengo algunos conocidos que se hacen socios, no se si esperar a ver si consigo algunos mas. A ver si hacen la assamblea y podemos preguntarlo de que se trata esta promoción
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #457 el: 20 de Juny de 2011, 13:54:43 pm »
Pensaba que eran 10 socios pero en la web oficial pone esto :

Jove/Juvenil

Soci Promotor

Abonament gratuït per l’aportació de 10 nous socis a la grada Jove. Activitats dirigides i descomptes en zones d’oci.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1960
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #458 el: 20 de Juny de 2011, 14:05:59 pm »

Jove/Juvenil

Soci Promotor

Abonament gratuït per l’aportació de 10 nous socis a la grada Jove. Activitats dirigides i descomptes en zones d’oci.

Algú pot explicar exactament que vol dir... :mmmm :mmmm
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2088
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #459 el: 20 de Juny de 2011, 14:07:56 pm »

Jove/Juvenil

Soci Promotor

Algú pot explicar exactament que vol dir... :mmmm :mmmm

Creo que nadie lo tiene muy claro.... lo han puesto en la web y se han quedado tan tranquilos, sin explicar en que consiste, de que Grada Jove hablan, etc.

Som i serem, sempre arlequinats!