Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 199238 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

jordix2

• Visitant
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #380 el: 16 de Juny de 2011, 18:20:50 pm »
Demà de quina hora a quina hora es pot anar a renovar el carnet de soci?
Gràcies!!
De dilluns a divendres: de 10:00 a 14:00 i de 18:00 a 22:00

Desconnectat Uri50

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2852
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #381 el: 16 de Juny de 2011, 18:33:28 pm »
Demà de quina hora a quina hora es pot anar a renovar el carnet de soci?
Gràcies!!
De dilluns a divendres: de 10:00 a 14:00 i de 18:00 a 22:00
Gràcies! Demà el renovo :ok
Em d'arribar als 4.000!!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #382 el: 16 de Juny de 2011, 19:42:35 pm »
Ara mateix a la cua som 50/60 persones per fer-se soci.
The pride of Catalunya

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #383 el: 16 de Juny de 2011, 19:46:41 pm »
Ara mateix a la cua som 50/60 persones per fer-se soci.

Doncs jo no hi podré anar fins que no cobri l'extra ( si la cobro) espero que encara quedin carnets  :mmmm :whistle:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3059
  • Som el Sabadell !
« Respondre #384 el: 16 de Juny de 2011, 20:27:08 pm »
acabo d'arribar de la secretaria i despres de mes d'una hora de cua, ja tinc els carnets. Havia molta gent (avui es el primer día) i sols l'Albert per atendre al personal
Hem tornat !

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #385 el: 16 de Juny de 2011, 20:39:06 pm »
jo també esperaré fins al mes vinent que no sé encara decidirme a quin gol será, tothom va al gol nord, pero potser m'aniria millor el gol sud.
@javi_gt86

jordix2

• Visitant
« Respondre #386 el: 16 de Juny de 2011, 21:36:50 pm »
adjunto la informació als socis-aficionats de els abonament per la temporada que ve, això si que és informar!!

El Real Murcia CF SAD congela los precios ‘de plata’

El día 21 de junio dará inicio el periodo de obtención del carnet de abonado del club de la capital del Segura, que repetirá los precios del último curso en Segunda División A. Sobre el coste general, los accionistas tendrán un descuento del 40% y se crea una nueva categoría: Minusvalía. Los que tengan una discapacidad igual o superior al 65% pagarán un 10% menos.

El Real Murcia CF SAD comunica que el día 21 de junio dará comienzo la Campaña de Abonos de la temporada 2011-12. Se abre una campaña de ilusión en la familia murcianista, que ha salido reforzada del duro año en Segunda División B y ahora mira al futuro con optimismo. Para lograr nuestros objetivos contamos con los fieles que no nos abandonaron en los malos momentos y además queremos que se unan todos aquellos que sienten a este club como suyo.

La entidad presidida por Jesús Samper mantiene los precios de hace dos campañas, cuando también disputó la división de plata. No hay aumento de precio en ninguna de las categorías existentes. Es más, se crea una nueva: Minusvalía. Los que tengan una discapacidad igual o superior al 65% pagarán un 10% menos del precio general. Asimismo, los accionistas seguirán disfrutando de un 40% de descuento sobre el ‘coste universal’.

TARIFAS GENERALES
- Tribuna Preferente Superior: 700€
- Tribuna Preferente Inferior: 650€
- Tribuna Lateral Superior: 450€
- Tribuna Lateral Inferior: 400€
- Fondo Norte / Sur Superior: 225€
- Fondo Norte / Sur Inferior: 200€
- Peñas (Fondo Sur Superior e Inferior): 135€
- Zona silla de ruedas minusválido: 100€
- Zona silla de ruedas acompañante: 160€

TARIFAS PARA ACCIONISTAS
- Tribuna Preferente Superior: 420€
- Tribuna Preferente Inferior: 390€
- Tribuna Lateral Superior: 270€
- Tribuna Lateral Inferior: 240€
- Fondo Norte / Sur Superior: 135€
- Fondo Norte / Sur Inferior: 120€
- Peñas (Fondo Sur Superior e Inferior): 81€
- Zona silla de ruedas minusválido: 60€
- Zona silla de ruedas acompañante: 96€

OTRAS CATEGORÍAS:
- Abono Familiar: 10% de descuento sobre las tarifas generales. No es acumulable ni compatible con el descuento de accionista. Se consideran miembros de la unidad familiar aquellas personas registradas en el mismo Libro de Familia. Podrán acogerse a esta modalidad los abonados que obtengan dos o más abonos dentro de esta categoría. Se deberá presentar el Libro de Familia.
- Abono Jóvenes: 10% de descuento sobre las tarifas generales. No es acumulable ni compatible con el descuento de accionista. Se consideran dentro de esta categoría aquellos que cumplen 5 años antes del 31-12-2011 y los nacidos a partir del 01-01-1985. Se deberá presentar DNI o Libro de Familia.
- Mayores de 65 años: 10% de descuento sobre las tarifas generales. No es acumulable ni compatible con el descuento de accionista. Aquellos que han cumplido 65 años o más a partir del 01-01-2011.
- Minusvalía: Se aplicará un 10% de descuento sobre las tarifas generales. Este descuento no es acumulable ni compatible con el descuento de accionista. Está incluida en esta categoría toda persona que reciba una pensión por Gran Invalidez o Invalidez Absoluta, también aquellos con una discapacidad en grado igual o superior a un 65%. Se acreditará presentando certificado del INSS, o certificado de discapacidad reconocido por el IMAS u organismo competente.
- Minusválidos – silla de ruedas: incluida en esta modalidad toda persona con movilidad reducida que exija la utilización de silla de ruedas, previa certificación o resolución expedida por el Instituto de Migraciones y Servicios Sociales u órgano competente de la Comunidad Autónoma.
- Peñas: podrán obtener abonos con descuento de peñista los miembros de aquellas Peñas inscritas en el club y registradas en la Federación de Peñas Murcianistas. La gestión de los abonos de los miembros de las Peñas la llevará directamente la Federación de Peñas bajó la supervisión del club y sujetos a los consideraciones generales del programa de abonos.

PERIODO DE ADQUISICIÓN
Desde el 21 de junio al 9 de septiembre. A partir del 29 de julio aquellos abonados que no hayan confirmado la renovación de sus abono perderán el derecho a éste, quedando a disposición del resto de abonados.

FORMAS DE PAGO
PAGO AL CONTADO
Efectivo o tarjeta de crédito.

APLAZAMIENTO TARJETA DE CRÉDITO
Los pagos aplazados sólo podrán realizarse mediante tarjetas de crédito emitidas por CAJAMURCIA y CAM.
Recargo en CAM del 0.90% (3 meses) y 1,75% (6 meses).
Recargo en CAJAMURCIA del 1% (3 meses) y 2% (6 meses).

APLAZAMIENTO CLUB
Pago del 50% al CONTADO y 50% restante en 4 plazos (2% recargo sobre el 50% restante), girados a principio de los meses OCTUBRE, NOVIEMBRE, DICIEMBRE y ENERO.
Imprescindible indicar los 20 dígitos de la cuenta bancaria.

MODOS DE ADQUISICIÓN DE ABONOS
RENOVACIÓN DE ABONOS Y NUEVOS ABONADOS EN TAQUILLAS
Los interesados asistirán a las taquillas de Nueva Condomina. El horario de taquillas es de lunes a viernes, de 9:30 a 13:30 horas y de 16:30 a 19:00 horas*.
- El Real Murcia se reserva el derecho a modificar el horario si así lo estimara conveniente.

RENOVACIÓN DE ABONOS Y NUEVOS ABONADOS DE MANERA TELEFÓNICA / CORREO ELECTRÓNICO

Los interesados deberán llamar al teléfono 968 900 110. El horario de atención telefónica será es de lunes a viernes, de 10:00 a 14:00 horas y de 17:00 a 19:00 horas*.
O bien enviar un correo electrónico a abonos@realmurcia.es, indicando su petición.
* El Real Murcia se reserva el derecho a modificar el horario si así lo estimara conveniente.

Para acogerse a una de las siguientes categorías, es imprescindible el envío mediante fax o correo electrónico de un documento oficial que demuestre que se pertenece a la categoría de precio escogida. En caso contrario no se procederá a la aplicación del descuento.

JÓVENES………………………….fotocopia Libro de Familia, DNI o pasaporte
MAYORES 65 AÑOS……………. fotocopia DNI o pasaporte
FAMILIAR.………………………….fotocopia Libro de Familia + DNI o pasaporte de cada miembro abonado
MINUSVALÍA……………………….fotocopia DNI + certificado del INSS o certificado de discapacidad reconocido por el IMAS u organismo competente.

MINUSVÁLIDOS
ZONA SILLA DE RUEDAS……..fotocopia DNI + certificado del Instituto de Migraciones y Servicios Sociales u órgano competente de la Comunidad Autónoma.

CONTACTO
Teléfono de atención al abonado: 968.900.110

Desconnectat lanero solitari

• Aleví
  • Missatges: 63
« Respondre #387 el: 16 de Juny de 2011, 22:20:38 pm »
 Ja tinc el nou carnet. dues hores a la cua. Erem una cinquantena però molts portàven varies solicituts. Havia varies altes a part de les renovacions. Bon senyal. Salutacions a tothom. :scut :scut :scut :scut :scut :thumbsup:

jordix2

• Visitant
« Respondre #388 el: 16 de Juny de 2011, 22:23:19 pm »
Ja tinc el nou carnet. dues hores a la cua. Erem una cinquantena però molts portàven varies solicituts. Havia varies altes a part de les renovacions. Bon senyal. Salutacions a tothom. :scut :scut :scut :scut :scut :thumbsup:
molt bones noticies, espero que segueixi aixi!!
jo renovare la setmana que ve segurament! :)

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #389 el: 16 de Juny de 2011, 22:54:59 pm »
 :blink :blink :blink alguien sabe si la grada 3 estaba muy ocupada ya?

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1583
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #390 el: 16 de Juny de 2011, 23:04:31 pm »
para saberlo yo de ti llamaria al club i les preguntaria que seguramente te lo dicen .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Xandri

• Visitant
« Respondre #391 el: 16 de Juny de 2011, 23:50:48 pm »
:blink :blink :blink alguien sabe si la grada 3 estaba muy ocupada ya?
No, no están llenas todavía.
El sábado no abren las oficinas, cuando se acerque la liga volverán a abrir los sábados.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6566
« Respondre #392 el: 17 de Juny de 2011, 00:18:42 am »
Jo he intentat anar a recollir el carnet a les 8 i mitja del vespre i he sortit casi a les deu sense el carnet perque la cua no es movia, ho intentaré demà  :no:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1146
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #393 el: 17 de Juny de 2011, 00:33:08 am »
Jo he intentat anar a recollir el carnet a les 8 i mitja del vespre i he sortit casi a les deu sense el carnet perque la cua no es movia, ho intentaré demà  :no:

Llavors ens hem vist! Però jo sí que m'he esperat i per fi tinc el meu carnet :D
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #394 el: 17 de Juny de 2011, 00:46:14 am »
Protocol d´altes pel socis i nous socis del CE Sabadell

17/06/2011
Com a conseqüència de la gran quantitat de persones que aquests dies venen a retirar el seu carnet de soci o
a donar-se d´alta per primer cop, i per tal d´evitar les cues de forma innecessària, des del club s´ha establert
el següent protocol per tal d´agilitzar aquest tràmit:
Cada persona que vingui a renovar el carnet o a donar-se d´alta per primer cop, omplirà un formulari amb totes les
dades (inclòs el número de seient o ubicació) que entregarà inmediatament a l´oficina, farà el pagament corresponent
i en 48 hores podrà passar per l´estadi a retirar el seu carnet sense haver de fer cua.
El club espera que aquesta mesura serveixi per agilitzar el procés de renovació o d´altes de nous socis i d´aquesta
manera minimitzi l´espera de tots aquells socis o aficionats.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1822
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

jordix2

• Visitant
« Respondre #395 el: 17 de Juny de 2011, 00:48:24 am »
Protocol d´altes pel socis i nous socis del CE Sabadell

17/06/2011
Com a conseqüència de la gran quantitat de persones que aquests dies venen a retirar el seu carnet de soci o
a donar-se d´alta per primer cop, i per tal d´evitar les cues de forma innecessària, des del club s´ha establert
el següent protocol per tal d´agilitzar aquest tràmit:
Cada persona que vingui a renovar el carnet o a donar-se d´alta per primer cop, omplirà un formulari amb totes les
dades (inclòs el número de seient o ubicació) que entregarà inmediatament a l´oficina, farà el pagament corresponent
i en 48 hores podrà passar per l´estadi a retirar el seu carnet sense haver de fer cua.
El club espera que aquesta mesura serveixi per agilitzar el procés de renovació o d´altes de nous socis i d´aquesta
manera minimitzi l´espera de tots aquells socis o aficionats.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1822

molt bona iniciativa :clap

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #396 el: 17 de Juny de 2011, 05:36:36 am »
 :scut :bandera

Si però ara t'hauràs de desplaçar dues vegades, es podria posar el formulari a la web i portar-lo omplert de casa omplir-lo allà o un altre cosa a les hores puntes posar mes gent per atendre al public vull dir com unes oficines normals de segona  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #397 el: 17 de Juny de 2011, 08:50:08 am »
ya son ganas y ansia de ir el primer dia a por el carnet, era de suponer que podria haber mucha cola, aún y así imagino que habrán ido primero los socios de lateral con el objetivo de pillar buen asiento porque si no...
@javi_gt86

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #398 el: 17 de Juny de 2011, 09:14:04 am »
Et pots descarregar la solicitud aqui Inda -- http://www.cesabadell.cat/upfiles/solicitud.pdf
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2059
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #399 el: 17 de Juny de 2011, 14:26:48 pm »
I per saber quin es el seient que vull per seure??
Existeix algun plànol? Com si anessis a comprar les entrades pel teatre i surtin en vermell les ocupades?
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.