Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 199050 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #340 el: 15 de Juny de 2011, 11:10:43 am »
El Pedrito, per això el felicito xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1960
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #341 el: 15 de Juny de 2011, 11:16:56 am »
Pedrito Enhorabona!!  :ok :thumbsup:

Vas aguantar be els nervis en aquell moment!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #342 el: 15 de Juny de 2011, 11:17:58 am »
visca el sabadell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3437
« Respondre #343 el: 15 de Juny de 2011, 12:49:40 pm »
Moltíssimes gràcies PIPO, Toni78, Roger... i més persones que m'han felicitat. La veritat és que com que no vaig veure si la pilota entrava, estava amb la càmera en mà i vaig poder fer-li aquesta foto històrica a en Marc Fernández. Espero que poguem gaudir d'una temporada maca!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12191
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #344 el: 15 de Juny de 2011, 12:55:26 pm »
Moltíssimes gràcies PIPO, Toni78, Roger... i més persones que m'han felicitat. La veritat és que com que no vaig veure si la pilota entrava, estava amb la càmera en mà i vaig poder fer-li aquesta foto històrica a en Marc Fernández. Espero que poguem gaudir d'una temporada maca!

Jo ja t'ho vaig dir personalment, quan em vas ensenyar la fotografia. És brutal. Jo en aquells moments estava congelat i tu vas tenir la sang freda de fer les fotografies en aquell moment.

ETS MOLT GRAN.  :reverencia2
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #345 el: 15 de Juny de 2011, 14:10:17 pm »
yo no habría podido  :flowers:

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #346 el: 15 de Juny de 2011, 14:12:27 pm »

Gran Pedrito! Ets un crack!

jordix2

• Visitant
« Respondre #347 el: 15 de Juny de 2011, 14:33:51 pm »
gupissim el carnet i la foto, et regalen el carnet suposo? :icon_mrgreen:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #348 el: 15 de Juny de 2011, 15:07:33 pm »
M´imagino que demanaras drets d´autor, jejejeje.
Felicitats Pedrito!!!   :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3026
« Respondre #349 el: 15 de Juny de 2011, 15:31:00 pm »
Ja han presentat la campanya de socis?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3437
« Respondre #351 el: 15 de Juny de 2011, 17:16:53 pm »

No, no me'l regalaran, i si me l'ofereixen, no l'acceptaré. Prefereixo ajudar econòmicament al club perquè l'any que ve també patirem en aquest aspecte. :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1583
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #352 el: 15 de Juny de 2011, 19:10:30 pm »
i per que li has fet la foto al carnet del president ? es el primer que han fet de carnets ?.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #353 el: 15 de Juny de 2011, 19:12:16 pm »
i per que li has fet la foto al carnet del president ? es el primer que han fet de carnets ?.
no, la foto que a echo Pedrito es la de Marc celebrando el gol del ascenso

el carnet del presi lo han escaneado y lo han puesto para que veamos más o menos como será.

aver si puedo ir mañana al medio día a hacerme socio ya no aguanto más xd

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2088
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #354 el: 15 de Juny de 2011, 19:46:19 pm »
Objectiu 4.000. Aquest podria ser el titular de la campanya de captació de socis que el Centre d'Esports Sabadell ha presentat aquest migdia a la Nova Creu Alta. Amb el lema "Que no t'expliquin la història, viu-la" i amb un carnet en el qual es veu una fotografia de Marc Fernández celebrant el gol de l'ascens a Ipurua -obra del soci Pedro Salado Lorente- la campanya es posarà en marxa demà. Joan Camps, directiu responsable de l'àrea de màrqueting, ha estat clar a l'hora de referir-se als objectius de la campanya. "Tenim dues línies de pensament. La més pessimista és arribar als 3.200-3.400 socis, i la més optimista són els 4.000 abonats", ha dit. Tot recordant que en una temporada històrica com aquesta última, en la qual s'ha assollit l'ascens a Segona A, no s'ha arribat a la xifra dels 2.000 socis. Més contundent ha estat el president. Joan Soteras ha deixat clar que "hem tornat a posar tots els arguments damunt la taula i és el moment que la ciutat demostri si vol tenir futbol a Segona A per molts anys o en tenen prou amb viure una experiència com aquesta un anyet i fora". Sobre els preus, presentants la setmana passada, Camps ha assegurat que "hem fet un estudi entre tots els clubs de la categoria, fins i tot els que han pujat a Primera o han baixat a Segona B, i som el segon club amb els abonaments més barats".

Prioritat pels socis
A partir de demà es pdoran recollir els nous abonaments i des del club s'ha insistit que els actuals socis tindran prioritat a l'hora d'escollir la seva nova ubicació. Cal recordar que el camp ha quedat dividit en quatre zones diferents: Tribuna, Lateral, Gol Nord i Gol Sud, i això obligarà que la gent s'acostumi a accedir a l'estadi per la porta que li correspongui.

No serà l'única novetat que patirà la Nova Creu Alta de cara a la propera temporada. La LFP obliga els clubs de Primera i Segona A a complir una sèrie de requisits de seguretat a les seves instal·lacions... En aquest sentit, el CE Sabadell té un any de termini per posar-se al dia i Soteras ha assegurat que "no tindrem cap problema per fer-ho". És més, segons el president arlequinat, cal recordar que "l'estadi és municipal i l'Ajuntament de Sabadell és conscients de les millores i canvis que s'han de realitzar. Tinc el compromís que tot això s'anirà fent en els terminis marcats", ha dit. 

Promocions
Tornant a la campanya de socis, Camps i Soteras s'han referit també a les diferents promocions i descomptes que es podran aconseguir. Avantatges dirigides, sobretot als carnets dels joves i juvenils "perquè volem fidelitzar l'afició més jove", ha dit Camps. Es tracte d'un descompte d'abonament gratuït per aquelles persones que aportin deu socis nous a la grada jove. De la mateixa manera, també tindran un retorn del 100% de l'abonament aquelles persones que portin un anunciant al club o un patrocinador per a qualsevol equip del futbol base arlequinat.   

© Ràdio Sabadell 94.6. Prohibida la seva reproducció en qualsevol format sense esmentar-ne l’origen.
Som i serem, sempre arlequinats!

Connectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • REY DEL POP !
« Respondre #355 el: 15 de Juny de 2011, 19:53:46 pm »
Suposo que al anar a treure el carnet hi haurà un esbós o mapa del camp no? Perquè no crec que ens haguem d'aprendre el seient i la fila de memòria.

I una altre cosa es que, com poden tenir prioritat els socis actuals ? Això vol dir que si ve un NO soci i demana una localitat no se li donarà? Jo sóc soci, és només per saber-ho...

Jo, amb la xifra pessimista que són 3.200 socis ja em conformo.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Uri50

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2852
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #356 el: 15 de Juny de 2011, 20:29:09 pm »

No, no me'l regalaran, i si me l'ofereixen, no l'acceptaré. Prefereixo ajudar econòmicament al club perquè l'any que ve també patirem en aquest aspecte. :beer2
Ets tot un exemple :clap :reverencia2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Connectat visi

• President
  • Missatges: 6566
« Respondre #357 el: 15 de Juny de 2011, 20:32:28 pm »
Efectivament és una foto històrica Pedrito, molt bona i felicitats  :beer2  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 283
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #358 el: 15 de Juny de 2011, 20:37:22 pm »
Si no existeix tal grada jove   :**** L'uni que hi ha es la LFA i una penya que es vol crear que tambe s'ubicara al gol nord  :pilotasso
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4948
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #359 el: 15 de Juny de 2011, 20:43:52 pm »
la promocion de salirte el carnet mas barato, a cambio de llevar 10 socios nuevos, SOLO A LA SUPUESTA GRADA JOVE, vaya tela.....  Y si alguno de los jovenes quiere pagar mas e ir a general? Y si directamente quiero llevar a un socio no jove? o al gol sur  para que no quede vacio?   

en fin....

por cierto, a la hora de renovar, si es de lateral, habrá que indicar YA que localidad queremos?  si es asi, tendran un mapilla o algo para sabernos ubicar?  si no es asi, yo por ejemplo, no tengo ni pajotera idea de  en que fila o butaca me suelo sentar. Y no creo que sea cuestion de entrar al estadio vacio y apuntarlo..... Tambien podemos decir eso que se suele decir en el cine: "niña, ponme en un sitio centraito"  :tongue3:
« Darrera modificació: 15 de Juny de 2011, 20:53:18 pm per MurcianoSBD »
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma