Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 110188 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #100 el: 18 de Maig de 2011, 09:07:31 am »
Tot l'any estem dient que la directiva no te cap preferencia pel soci i ara que hi ha una oprtunitat jo de la directiva no ho dubtaria una entrada per soci i controlat que no hi hagi picaresca

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #101 el: 18 de Maig de 2011, 09:12:01 am »

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #102 el: 18 de Maig de 2011, 09:21:01 am »
Si, ahir a la nit, ja es rumorejava que eren 400 per nosaltres. Han fet un esforç comparat a la primera quantitat que es parlava per nosaltres, però farem curt a poc que aquí tinguem un resultat esperançador a l'anada.

los socios también muchos hemos viajado todo el año con no-socios, porque no es lo mismo un partido en casa, que un partido fuera.... Ahora se tendrian que quedar fuera?

Murciano, yo creo que los socios tendriamos de tener preferencia!!!
Por algo somos socios, no??

Jo conec no-socis que han anat al camp més vegades que alguns socis i s'han deixat la pasta a taquilla per un import igual o superior a un carnet   :mml:

Jo en conec un altre que ha fet el mateix, i segurament s'haurà gastat més que un soci, per que acostuma a anar a Tribuna, però... com ho comproves a l'hora de vendre les entrades? El problema per la directiva, és que si les vens a qualsevol, emprenyes al soci, i de rebot pots estar-les venent a gent que vulgui anar a Eibar a liar-la, en canvi, si les vens només a socis, els pots tenir molt més controlats.

El que si s'ha d'evitar, és que aquestes entrades ja estiguin predestinades a algunes persones i la resta que ens matem per elles.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Lino

  • Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #103 el: 18 de Maig de 2011, 09:36:36 am »
Ho sento molt perque podeu pensar que sóc egoiste, però l''unica preferencia per comprar entrades l'ha de tenir el soci. Hauriem de dir un parell de dies per retirar les entrades (dos per soci) i a partir del tercer dia que pugui comprar tothom. Per mi, seria injust que aquest any he anat a Oriola, Alacant, Saragossa B, Mallorca mes els camps catalans i pagant tres jornades econòmiques i que ara em quedi sense entrada perque tinc les mateixes oportunitats que un no soci... ¡¡¡ Totalment injust !!!

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5690
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #104 el: 18 de Maig de 2011, 09:38:06 am »
Pues yo espero que den preferencia al socio, si es por antiguedad mejor, poruqe llevo 25 años de socio sin fallar ni uno, y espero que el socio tenga posibilidad de sacar la entrada para un no socio, porque mi novia ha venido a casi todos los partidos pese a no ser socia y creo que nos merecemos poder viajar a Eibar.

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #105 el: 18 de Maig de 2011, 09:43:35 am »
Lo que hay que hacer es ponerlas a la venta YA, antes del partido de ida, porque si sacamos buen resultado el domingo la demanda va a ser el triple. Si las ponen a la venta ahora, iremos a comprarla los que siempre viajamos a casi todos lados y toda esta gente que nos merecemos estar en Ipurua no nos quedaremos sin.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #106 el: 18 de Maig de 2011, 09:46:17 am »
Lo que hay que hacer es ponerlas a la venta YA, antes del partido de ida, porque si sacamos buen resultado el domingo la demanda va a ser el triple. Si las ponen a la venta ahora, iremos a comprarla los que siempre viajamos a casi todos lados y toda esta gente que nos merecemos estar en Ipurua no nos quedaremos sin.

Yo creo que esto no es culpa de la directiva del Sabadell. Los del Eibar también tenían reunión ayer y supongo que lo decidieron ayer. Hasta que no lleguen las entradas poco podemos hacer aquí.


Ahh!! Y las entradas para los SOCIOS!! Solo faltaría...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #107 el: 18 de Maig de 2011, 09:52:24 am »
Si Almunia tens rao les entrades pels socis però NOMES 1  per soci que si no no arrivaran per tots i vigilar la picaresca de comprar entrades amb altres carnets

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #108 el: 18 de Maig de 2011, 09:54:09 am »
Si Almunia tens rao les entrades pels socis però NOMES 1  per soci que si no no arrivaran per tots i vigilar la picaresca de comprar entrades amb altres carnets

En aquest cas jo també faria que una persona pogués portar el carnet d'un altre i comprar la seva entrada. No tothom pot anar un matí a les oficines i no tothom és de Sabadell.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #109 el: 18 de Maig de 2011, 09:58:03 am »
Si Almunia tens rao les entrades pels socis però NOMES 1  per soci que si no no arrivaran per tots i vigilar la picaresca de comprar entrades amb altres carnets

En aquest cas jo també faria que una persona pogués portar el carnet d'un altre i comprar la seva entrada. No tothom pot anar un matí a les oficines i no tothom és de Sabadell.

Be pero el que jo em refereixo si que jo tinc un tiet que es soci i no va a eibar li compri l'entrada per un No soci

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #110 el: 18 de Maig de 2011, 09:59:47 am »
Si Almunia tens rao les entrades pels socis però NOMES 1  per soci que si no no arrivaran per tots i vigilar la picaresca de comprar entrades amb altres carnets

En aquest cas jo també faria que una persona pogués portar el carnet d'un altre i comprar la seva entrada. No tothom pot anar un matí a les oficines i no tothom és de Sabadell.

Be pero el que jo em refereixo si que jo tinc un tiet que es soci i no va a eibar li compri l'entrada per un No soci

Això si que la directiva és impossible que ho pugui controlar perquè un pot anar amb 10 carnets, treure 10 entrades i després repartir-les a qui vulgui. La directiva aquí 0 culpes.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #111 el: 18 de Maig de 2011, 10:02:40 am »
El que ara he pensat que ja veuras como la directiva a lo millor dona preferencia de les entrades amb els seus autocars, a irun ja va fer una preferencia

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2174
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #112 el: 18 de Maig de 2011, 10:06:35 am »
Doncs si hi ha 400 entrades, primer faria dos dies de solicituds nomes per socis, si sobrepassa les solicituds amb les entrades, doncs fer el que fan la majoria de clubs:

Un sorteig i punt!!!
« Darrera modificació: 18 de Maig de 2011, 10:14:06 am per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #113 el: 18 de Maig de 2011, 10:07:44 am »
El que ara he pensat que ja veuras como la directiva a lo millor dona preferencia de les entrades amb els seus autocars, a irun ja va fer una preferencia

És possible però no ho veuria lògic perquè cadascú pot anar com vulgui, com si algú vol sortir avui caminant. Tots els SOCIS som IGUALS!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #114 el: 18 de Maig de 2011, 10:10:33 am »
Totalment d'acord amb almuniaforever. Donar preferència als autocars, no té cap lògica, ja que per exemple, jo només puc anar amb cotxe, per raons personals i de temps. I fa un fotimer d'anys que soc soci del club.

Veurem com s'ho fan, però por em donen.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #115 el: 18 de Maig de 2011, 10:13:21 am »
Doncs si hi ha 400 entrades, primer faria dos dies de solicituds nomes per socis, si sobre passa les solicituds amb les entrades, doncs fer el que fan la majoria de clubs:

Un sorteig i punt!!!

Però aixo del sorteig com ho farian perque clar el barça per packs o com?
Totalment d'acord amb almuniaforever. Donar preferència als autocars, no té cap lògica, ja que per exemple, jo només puc anar amb cotxe, per raons personals i de temps. I fa un fotimer d'anys que soc soci del club.

Veurem com s'ho fan, però por em donen.

Birrero jo no ho descarto que s'ho treguin de la maniga aixo de donar preferencia als seus autocars ja veuras com si

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #116 el: 18 de Maig de 2011, 10:17:14 am »
Faci el que faci la directiva hi haurà gent que no estarà contenta. No m'agradaria estar en la seva situació.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2174
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #117 el: 18 de Maig de 2011, 10:19:50 am »
Doncs jo tambe ho trobo molt injust que siguin els 400 primers que vagin a la oficina!!!

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5690
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #118 el: 18 de Maig de 2011, 10:21:28 am »
Jo en cas de no trobar entrada aqui, m'arriscaria a anar a Eibar. Ni de conya ompliran el camp aquests, i a mes diuen qeu vendran entrades de peu. Segur que si es va amb una miqueta de temps es poden comprar les entrades alla mateix. No tinc dubte.

Anant una miqueta d'estrangis sense smarretes ni bufandes del sabadell, estic segur de que ens les vendran.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #119 el: 18 de Maig de 2011, 10:22:27 am »
Totalment d'acord amb almuniaforever. Donar preferència als autocars, no té cap lògica, ja que per exemple, jo només puc anar amb cotxe, per raons personals i de temps. I fa un fotimer d'anys que soc soci del club.

Veurem com s'ho fan, però por em donen.

Birrero jo no ho descarto que s'ho treguin de la maniga aixo de donar preferencia als seus autocars ja veuras com si

Doncs si fan això, aniré igualment a Eibar, sense entrada i a l'aventura, però aquest partit no me'l per res del món.

Faci el que faci la directiva hi haurà gent que no estarà contenta. No m'agradaria estar en la seva situació.

Simplement han d'usar la lògica i la comunicació. Si apliquen les dues de manera conjunta i donen raons sobrades, crec que no es ficaran en cap jardí d'espines.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...