Autor Tema: C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.  (Llegit 122080 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat enokk

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #540 el: 23 de Maig de 2011, 23:24:47 pm »
Tot queda obert per la tornada, tinc plena confiança en el Sabadell i el seu rendiment fora de casa. M'agradaria destacar el partit de Juanjo al mig del camp, em va agradar bastant aquest jugador amb el que reconec que tot i veure bastants partits del Sabadell aquesta temporada no m'hi havia fixat.

Felicitar a tota l'afició per l'ambientàs d'ahir, la veritat que m'ho vaig passar molt bé. Llàstima no haver pogut cel·lebrar un gol. Condemnar com ja vaig dir per aquí després del partit al Narcís Sala els actes d'aquesta gent que aprofita el partit de futbol per comportar-se com a animals. A més em recomforta veure com aquí aficionats de veritat del Sabadell condemnen aquests actes i tenen voluntat que aixó s'acabi.

Visca el Sabadell, la seva afició i el futbol modest català!

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #541 el: 23 de Maig de 2011, 23:26:36 pm »
Tot queda obert per la tornada, tinc plena confiança en el Sabadell i el seu rendiment fora de casa. M'agradaria destacar el partit de Juanjo al mig del camp, em va agradar bastant aquest jugador amb el que reconec que tot i veure bastants partits del Sabadell aquesta temporada no m'hi havia fixat.

Felicitar a tota l'afició per l'ambientàs d'ahir, la veritat que m'ho vaig passar molt bé. Llàstima no haver pogut cel·lebrar un gol. Condemnar com ja vaig dir per aquí després del partit al Narcís Sala els actes d'aquesta gent que aprofita el partit de futbol per comportar-se com a animals. A més em recomforta veure com aquí aficionats de veritat del Sabadell condemnen aquests actes i tenen voluntat que aixó s'acabi.

Visca el Sabadell, la seva afició i el futbol modest català!

enokk en qué zona te pusiste? Eres un grande!

Desconnectat jimmy

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 773
  • Gènere: Masculí
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #542 el: 23 de Maig de 2011, 23:58:42 pm »
Estaba al gol sud i no vaig veure bé lácció, però ara al veure-la al video, es veu clarament que es PENAL I EXPULSIÓ del porter del Eibar.
També crec que el gol anulat sembla que no sería fora de joc.  Algú té les imatges i les pot penjar ?



Desconnectat domeco

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #543 el: 24 de Maig de 2011, 00:12:19 am »
sabadell-eibar teatro de los jugadores del sabadell??

Per a mi, és penal i expulsió.
Que era fora de joc i per tant no penal? D'acord, però la vermella ho és  :rant:

Per cert.... aquest penal és clamorós..... i jo ni me n'havia adonat  :icon_exclaim:


1 imagen vale mas que mil palabras.
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #544 el: 24 de Maig de 2011, 01:11:35 am »
Estaba al gol sud i no vaig veure bé lácció, però ara al veure-la al video, es veu clarament que es PENAL I EXPULSIÓ del porter del Eibar.
També crec que el gol anulat sembla que no sería fora de joc.  Algú té les imatges i les pot penjar ?

Es tremendo, aquesta foto es just en el moment del pase :

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #545 el: 24 de Maig de 2011, 01:13:20 am »
I el video sencer de la jugada perquè ho pareu vosaltres mateixos :

CE Sabadell - Eibar. Gol anul·lat al Sabadell
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5688
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #546 el: 24 de Maig de 2011, 01:21:36 am »
Estaba al gol sud i no vaig veure bé lácció, però ara al veure-la al video, es veu clarament que es PENAL I EXPULSIÓ del porter del Eibar.
També crec que el gol anulat sembla que no sería fora de joc.  Algú té les imatges i les pot penjar ?

Es tremendo, aquesta foto es just en el moment del pase :

Mre meva quin gol ens van tangar. Encara diuen que l'arbitre era casero. Vergonyos, ja comencem com a irun

Connectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7037
  • Gènere: Masculí
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #547 el: 24 de Maig de 2011, 08:39:37 am »

Jo crec que s'hauria de jugar amb el tema àrbitres.
Lo del penal no ho havia ni vist: és penal, vermella i el porter no pot jugar aquest dissabte.

El fora de joc va ser tant clar que ho vaig veure des del gol.

El resultat just? Potser guanya de 1.

El resultat just si ens piten bé? un 2-0!

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2295
  • Gènere: Masculí
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #548 el: 24 de Maig de 2011, 08:51:27 am »

Jo crec que s'hauria de jugar amb el tema àrbitres.
Lo del penal no ho havia ni vist: és penal, vermella i el porter no pot jugar aquest dissabte.

El fora de joc va ser tant clar que ho vaig veure des del gol.

El resultat just? Potser guanya de 1.

El resultat just si ens piten bé? un 2-0!

La jugada del penalt és clarísima! En directe ho vaig veure claríssim, el porter contacta amb Joaquin molt abans de que li arribi la pilota, per no dir que li posa el genoll al cap. És un penalt de llibre! Ara bé, el fet és que sembla que l'àrbitre va xiular fora de joc (després de que es produeixi la jugada). Caldria veure si aquella jugada era fora de joc o no.

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #549 el: 24 de Maig de 2011, 09:00:20 am »
Bueno dons al foro del Eibar parlen que ja ens esperan per vengar-se del tracte rebut per ells el diumenge #enhorabonafills# ja ens tornem a trobar amb la policia esperant-nos alla amb la porra a la ma per culpa de 4 arreplagats cap rapats com a Irun. Sense comptar amb l´imatge que ja tenen preconcebuda de nosaltres com afició.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #550 el: 24 de Maig de 2011, 09:11:15 am »
Estaba al gol sud i no vaig veure bé lácció, però ara al veure-la al video, es veu clarament que es PENAL I EXPULSIÓ del porter del Eibar.
També crec que el gol anulat sembla que no sería fora de joc.  Algú té les imatges i les pot penjar ?

Es tremendo, aquesta foto es just en el moment del pase :

La linea no està ben traçada. No es pot saber si és o no fora de joc, tot i que confio que ho fos perquè si no em farà molta ràbia. Si va ser fora de joc va ser per mig cap adelantat, i si no ho va ser, per mil·límetres.  :confused:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3397
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #551 el: 24 de Maig de 2011, 11:38:54 am »
Tant la patada karateka que li dona el porter a Joaquin com el gol haurien d'haver estat assenyalats.

El linier va estar nefast.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8359
  • Gènere: Masculí
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #552 el: 24 de Maig de 2011, 14:24:38 pm »
I el video sencer de la jugada perquè ho pareu vosaltres mateixos :

CE Sabadell - Eibar. Gol anul·lat al Sabadell

Pipo, ja pots cambiar la foto del nick i posar aquesta del 2011 si això acabés malament... :blush:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8008
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #553 el: 24 de Maig de 2011, 14:26:42 pm »
Primer que res, ressaltar l´aspecte maravellós de la Nova Creu Alta, que va presentar la millor entrada desde 1.988.  Jo donava els 12 o 13 mil per fets, però això supera totes les previsions.  De fet, m´he passat anys criticant l´actitut de la ciutat, però si considerem que l´entrada va ser molt similar a la del camp del Múrcia, ciutat amb bastant més població que Sabadell, la ciutat i comarca en el que es refereix a aquest partit mereix un 10.

Referint-nos al partit, crec que el Sabadell va jugar un partit intel.ligent, atacant amb convicció però "guardant la roba" també perquè encaixar a casa era perillosíssim. Recordem la importància que va tindre en l´eliminatòria contra el RU, la clamorosa errada defensiva que va propiciar el gol visitant. Crec que el Sabadell va aprofitar les seves armes, va faltar una mica de sort en l´àrea (diguem-ho així) i va creure en les seves possibilitats. L´única cosa que no em va agradar va ser la falta de contundència en l´àrea pròpia en algunes ocasions. A vegades pot ser perillós intentar sortir amb la pilota controlada i una pilotada de tant en tant i com a excepció tampoc va malament....pero vaja, en conjunt li poso a l´equip un Notable Alt.

A Ipurúa s´haurà de fer un partit encara més intel.ligent, crec que simplement marcant passarem, però també que hem de fer el millor partit de la temporada a domicili (potser juntament amb el de Alcoy i Badalona).  Crec que hem de disposar de jugadors preparats per la batalla que es preveu i en aquest sentit;
1) per mi és bàsic, que sobre el camp estigui el "doble-stopper", Juanjo-Robles, seria molt incòmode per les línies de creació eibatarres.
2) personalment faria jugar a Manga, a més a més seria una carta desconeguda per l´Eibar, porquè no el vam veure a l´anada.
3) Teòricamement, Azparren es trobaria  "a la seva salsa".... potser marcant a Altuna ?
4) Bàsic, tindre controlat a Lago Junior....
5) Assajar molt i molt les jugades d´estratègia, tant ofensives com defensives.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat xato

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #554 el: 24 de Maig de 2011, 16:43:24 pm »
lo que tienen que hacer los mossos es identificar a los personajes que la lian,multar y prohibir a estos personajes sin entrar en actos deportivos,es lo que se hace en estos casos, no??y porque c****** la policia no actua??no lo entiendo la verdad,tantos mossos y tantos furgones para que??
doncs a la web del eibar han penjat unes fotos on sels pot veure perfectament,
ja va sen hora de que el club els denuncii perque si no hi ha denuncia poca cosa faran.
nomes sabadell

Desconnectat pajaro arlequinado

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 8
  • Gènere: Masculí
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #555 el: 24 de Maig de 2011, 16:51:09 pm »
lo que tienen que hacer los mossos es identificar a los personajes que la lian,multar y prohibir a estos personajes sin entrar en actos deportivos,es lo que se hace en estos casos, no??y porque c****** la policia no actua??no lo entiendo la verdad,tantos mossos y tantos furgones para que??
doncs a la web del eibar han penjat unes fotos on sels pot veure perfectament,
ja va sen hora de que el club els denuncii perque si no hi ha denuncia poca cosa faran.
Una demostració més que com a mínim part dels provocadors són habituals del fons sud. A veure quan tarden en sortir missatges dient-nos que les fotos estan trucades, o que simplement passaven per allà de casualitat....

Desconnectat DeatheR

  • Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1166
  • Gènere: Masculí
  • Siempre fieles
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #556 el: 24 de Maig de 2011, 16:57:15 pm »
lo que tienen que hacer los mossos es identificar a los personajes que la lian,multar y prohibir a estos personajes sin entrar en actos deportivos,es lo que se hace en estos casos, no??y porque c****** la policia no actua??no lo entiendo la verdad,tantos mossos y tantos furgones para que??
doncs a la web del eibar han penjat unes fotos on sels pot veure perfectament,
ja va sen hora de que el club els denuncii perque si no hi ha denuncia poca cosa faran.

podrías poner enlace? que no lo encuentro :S

edito: ya está, las he visto en el foro del eibar.
« Darrera modificació: 24 de Maig de 2011, 17:00:24 pm per DeatheR »

Desconnectat Lino

  • Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #557 el: 24 de Maig de 2011, 17:18:47 pm »
Crec realment, que quan es fa l'assamblea amb els socis, aquest tema dels conflictius l'hauriem de posar nosaltres sobre la taula, i que ens digui la directiva, si han pensat o pensen fer alguna cosa al respecta.

Desconnectat hervi

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2316
  • Gènere: Masculí
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #558 el: 24 de Maig de 2011, 18:14:58 pm »
lo que tienen que hacer los mossos es identificar a los personajes que la lian,multar y prohibir a estos personajes sin entrar en actos deportivos,es lo que se hace en estos casos, no??y porque c****** la policia no actua??no lo entiendo la verdad,tantos mossos y tantos furgones para que??
doncs a la web del eibar han penjat unes fotos on sels pot veure perfectament,
ja va sen hora de que el club els denuncii perque si no hi ha denuncia poca cosa faran.
Una demostració més que com a mínim part dels provocadors són habituals del fons sud. A veure quan tarden en sortir missatges dient-nos que les fotos estan trucades, o que simplement passaven per allà de casualitat....

 habituals????jo en reconec a 2 o 3 nomes.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:C.E. Sabadell - S.D. Eibar , anada fase d'ascens, Diumenge 22 de Maig, 19.30 h.
« Respondre #559 el: 24 de Maig de 2011, 18:31:03 pm »
lo que tienen que hacer los mossos es identificar a los personajes que la lian,multar y prohibir a estos personajes sin entrar en actos deportivos,es lo que se hace en estos casos, no??y porque c****** la policia no actua??no lo entiendo la verdad,tantos mossos y tantos furgones para que??
doncs a la web del eibar han penjat unes fotos on sels pot veure perfectament,
ja va sen hora de que el club els denuncii perque si no hi ha denuncia poca cosa faran.
Una demostració més que com a mínim part dels provocadors són habituals del fons sud. A veure quan tarden en sortir missatges dient-nos que les fotos estan trucades, o que simplement passaven per allà de casualitat....

 habituals????jo en reconec a 2 o 3 nomes.
És igual si són habituals o no! Això no pot tornar a passar. Ja n'hi ha prou de fer servir el futbol com a excusa de certes actituds.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)