Autor Tema: Primer Equip  (Llegit 49752 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Primer Equip
« Respondre #140 el: 07 de Febrer de 2011, 10:55:49 am »
Gran Miranda.  :clap Espero que tot et vagi a millor.

El femení va perdre per 3-1 al camp del Sant Cugat, i el nostre gol, no va ser de Tania, si no de Kosy, a passada d'Arantxa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FutFem Sabadell

  • Moderador
  • Juvenil
  • *********
  • Missatges: 314
Re:Primer Equip
« Respondre #141 el: 08 de Febrer de 2011, 10:38:34 am »
Sant Cugat 3-1 C.E. Sabadell

C.E. Sabadell: Laura, Silvia, Peque, Yaiza, Sara Retamero, Kosy, Gisela, Cèlia, Tania, Arantxa i Carla Lopez. També van jugar Melody, Judith i Melany

Gols: 1-0; 2-0; 2-1 Kosy (min.49) i 3-1.

Estadi: Jaume Tubau (100 espectadors)

Partit on a la primera part les locals ens van superar tant en joc com en el marcador i segona part molt més igualada.
Donant suport, informació i ajut al Futbol Femení Arlequinat. futfemsabadell@gmail.com

Desconnectat birrera

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 210
  • Gènere: Femení
Re:Primer Equip
« Respondre #142 el: 09 de Febrer de 2011, 20:29:02 pm »
Ara venen 4 partits de por. Començant per aquest dissabte contra el Bonaire a casa. Espero que vagi més gent, jugant més d'hora.
De Miranda he sentit parlar molt bé, però no crec que aguantés massa al club si tornés, vaient com passen del futbol femení.

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Primer Equip
« Respondre #143 el: 10 de Febrer de 2011, 20:22:54 pm »
molt bones a tothom , fa molt de temps que no entro en el foro i ho faig ara per el simple motiu de que ha sortit reflexat el meu nom :
es veritat que aquesta setmana m he desvinculat del sant cugat igual que es veritat que el meu club mai ha lograt guanyar a cap equip entrenat per mi , vol dir que espero que ara  que ja no formo part del sant cugat , gaudir de una victoria del club que estimo i que la unica tradicio que segueixi sigui la de que tania sempre a marcat contra els equips que he portat jo , molta sort al C.E.SABADELL i que sigui un partit maco i entretingut

Excelent jugadora. I ojo, que el Barça ja se l'ha mirat.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat FutFem Sabadell

  • Moderador
  • Juvenil
  • *********
  • Missatges: 314
Re:Primer Equip
« Respondre #144 el: 11 de Febrer de 2011, 20:32:57 pm »
-
CE Sabadell FC - EF Bonaire

Aquest dissabte, 12 de Febrer, el Femení Sènior rep a Olímpia, en dinovena jornada al EF Bonaire, actual tercer classificat, a dos punts del líder, i ho farà a les 19.30 hores.

El nostre rival, la setmana passada va batre a l'UD La Planada per 5-1 i porta una ratxa de cinc victòries consecutives i 8 partits consecutius sense conèixer la derrota. A més, en la primera volta ens va guanyar per 6-0 al seu camp. Les egarenques vindran amb les baixes de Silvia, Lidia Ruiz i Peque, per lesió però nosaltres també tenim a Aranda, Tania i Arantxa lesionades.

Esperem la vostre presència.
Donant suport, informació i ajut al Futbol Femení Arlequinat. futfemsabadell@gmail.com

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:Primer Equip
« Respondre #145 el: 12 de Febrer de 2011, 20:29:52 pm »
Mitja part, 0-3. Amb el 0-2 Gisela ha fallat un penal. Silvia, la central, de moment la millor del partit.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Primer Equip
« Respondre #146 el: 13 de Febrer de 2011, 00:50:36 am »
Final 0-8. Cris Moyano i Montse ens n'han clavat 3 cadascuna, e Ivette i Lidia, 1 cadascuna. Crec que en un partit contra un equip tant superior, mai es pot jugar de tu a tu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Primer Equip
« Respondre #147 el: 15 de Febrer de 2011, 10:54:09 am »
Només tinc un calificatiu: DESASTRE.


Un 0-8 a casa, contra un bon equip, no se pot permetre. Ni contra un nacional, collona. No entenc per que se va obcecar el de la banqueta en un 4-1-4-1, si en cada jugada se quedaven 6 per les 5 nostres i sempre tenien un passe a fer, no ho entenc. Amb el 0-6 vaig marxar, no podia vore allò.


Dels últims 30 punts, s'han guanyat 7, no es guanya a casa des del 20/11/2010, casi fa 3 mesos, i dels dels últims 9 partits, dues victòries i 7 derrotes. No demane un equip campió, per que no cobren, però crec que no estem explotant tot el nostre potencial, i encara que tenim una mitjana d'edat de 18 anys, molt jove per un 1r equip, que com no es comenci a treballar bé i a il·lusionar bé des de ja, moltes ho deixaran i la mitjana d'edat, que ja és baixa per un primer equip, pot descendir encara més. Crec que la il·lusió s'ha perdut a la banqueta des de fa molt temps, i a més els resultats no acompanyen. L'entrenador fa el que pot, el que sap, li manca però motivar a les jugadores, que després se reflexa sobre la gespa amb resultats com el del passat dissabte. No demane un entrenador que matxaqui a les noies per obtenir resultats, simplement motivació, amb una mica de motivació açò pot sortir endavant, i la motivació ha de començar des de la banqueta.


Si la banqueta està desmoralitzada pels resultats adversos, l'equip ho reflexa en el terreny de joc i no convé. Som el Sabadell, fins fa poc jugavam a l'elít del futbol femení. Si comencem a treballar bé des de ja, tornarem a tastar categories com la de Nacional. En este equip hi ha jugadores que tenen la suficient qualitat per jugar en aquesta categoria, però no se les està exprimint al 100% i el nucli d'aquest problema, cada cop el veig més clar, ve de la banqueta. L'Oriol mos ha aportat ben estar dins del vestuari, sense problemes inters, també tinc constància de que treballa molt jugades a pilota aturada, però això no sempre és productiu. Potser Oriol ha après el que havia d'aprendre aquí i toca un canvi de banqueta quan s'aconsegueixi la permanència matemàtica a la categoria.


Derrotes com les patides contra el Lourdes, o Soses, que son dos bandes amb corneta, i per cert este últim equip va venir amb una jugadora per portera ja que estava sancionada esta, son casi inadmisibles per a mi. Derrotes com la de Montcada, on en un camp molt estret se fiquen 4 defenses, estorbant-se entre elles, Planada, on l'altri equip era una banda i se va fallar des del minut 0, no demanant a l'àrbitre que esborrés les línies de futbol-7 abans del partit. Açò és un fallo del segon entrenador/delegat. El penal que mos van pitar als primers minuts, vé de una d'estes línees no esborrades.


Hi ha gent molt vàlida per a esta banqueta, arlequinats que segurament ni tant sols cobrarien per a entrenar a l'equip. S'ha de pensar en ells. Ara tenim 17 punts, quan en els pitjors dels meus càlculs hauríem de tenir 21 a estes alçades.


M'havia de desfogar.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat FutFem Sabadell

  • Moderador
  • Juvenil
  • *********
  • Missatges: 314
Re:Primer Equip
« Respondre #148 el: 15 de Febrer de 2011, 12:03:25 pm »
C.E. Sabadell 0-8 E.F. Bonaire

C.E. Sabadell:
Laura, Silvia, Peque, Yaiza, Kosy, Gisela, Cèlia, Carla Lopez, Mèlany, Judith i Maria Grossi. També van jugar: Lídia Rúbio, Mèlody, Sara Retamero i Carla Ucero.

E.F. Bonaire:
Vicky, Almu, Aroha, Hurtado, Danae, Saray, Lachica, Ivette, Olivares, Cris Moyano i Chiky. També van jugar: Alba, Lidia Ruiz, Patri, Silvia i Montse.

Gols: 0-1 Cris Moyano (min. 15); 0-2 Cris Moyano (min. 23); 0-3 Cris Moyano (min. 32); 0-4 Lidia Ruiz (min. 73); 0-5 Montse (min. 78); 0-6 Montse (min. 81); 0-7 Montse (min. 87); 0-8 Ivette (min. 89).

Àrbitre:
Nicolás Horna. Correcte.

Estadi:
Olímpia (100 espectadors).

Dura, contundent e inapelable derrota en el partit contra les actuals terceres classificades. La crònica sencera a: www.@rlekinats.com
« Darrera modificació: 17 de Febrer de 2011, 18:42:44 pm per FutFem Sabadell »
Donant suport, informació i ajut al Futbol Femení Arlequinat. futfemsabadell@gmail.com

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Primer Equip
« Respondre #149 el: 17 de Febrer de 2011, 12:56:46 pm »
Un 0-8 a casa, contra un bon equip, no se pot permetre. Ni contra un nacional, collona. No entenc per que se va obcecar el de la banqueta en un 4-1-4-1, si en cada jugada se quedaven 6 per les 5 nostres i sempre tenien un passe a fer, no ho entenc. Amb el 0-6 vaig marxar, no podia vore allò.

La part positiva, que sempre es pot treure alguna, és que al minut 73 es va arribar amb un 0-3 al marcador. Els últims 17 minuts és el que es van destrossar, primer per una baixada física i segon que el quart gol va acabar de desmoralitzar a algunes jugadores.

Per cert, interessant entrevista avui la feta per @rlekinats.com a una jugadora, Eli Martínez, que porta 10 anys defensant els nostres colors: http://arlekinatspuntcom.blogspot.com/2011/02/una-decada-vestint-darlequinat.html  :reverencia2
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FutFem Sabadell

  • Moderador
  • Juvenil
  • *********
  • Missatges: 314
Re:Primer Equip
« Respondre #150 el: 18 de Febrer de 2011, 20:44:18 pm »
-
At. Can Deu - CE Sabadell FC

Aquest diumenge, 20 de Febrer, el Femení Sènior, visitarà el municipal de La Planada-Can Deu, per disputat a les 10.00 hores, el seu partit de lliga contra un dels dos equips del nord de la ciutat, l'At. Can Deu.

El nostre rival, ens rebrà en setena posició, amb 27 punts, amb 8 victòries, 3 empats i 7 derrotes, 42 gols a favor i 44 en contra, i és un equip molt fort a casa, amb només 3 derrotes en els 9 partits disputats fins ara. A casa, a més, son un equip molt fort defensivament parlant i amb una excel·lent portera sota pals.

Per contra, passen per una petita mala ratxa, doncs porten dues derrotes i un empat, encara que aquest va ser a la última jornada disputada i en el derbi contra La Planada i jugant de visitants. Aquest diumenge comptem amb la baixa de Judith.
« Darrera modificació: 18 de Febrer de 2011, 20:54:25 pm per FutFem Sabadell »
Donant suport, informació i ajut al Futbol Femení Arlequinat. futfemsabadell@gmail.com

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:Primer Equip
« Respondre #151 el: 20 de Febrer de 2011, 10:47:39 am »
Final amb el resultat de Can Deu 2 - 1 Sabadell. El gol de les arlekinades, obra de Carla Ucero. Ens han remuntat en dues jugades fortuïtes, un córner on hi ha pogut haver falta favorable al Sabadell, i el segon gol ha estat després de que Gisela treiés la pilota sobre la linia i el xut lateral de la jugadora del Can Deu ha entrat pel pal curt de la porteria.
« Darrera modificació: 20 de Febrer de 2011, 12:33:29 pm per Pedrito »

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

jordix

  • Visitant
Re:Primer Equip
« Respondre #152 el: 20 de Febrer de 2011, 12:32:44 pm »
al final ha perdut el femeni Candeu 2- 1 Sabadell

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Primer Equip
« Respondre #153 el: 20 de Febrer de 2011, 13:34:18 pm »
Molt lamentable.

L'àrbitre, un tal Sergio Quintana, ha començat el partit amb 20 minuts de retard, i amb més pinta de venir directament de dormir darrera el seient del cotxe desprès d'una nit moguda a la Zona Hermètica, que no de casa, i fins al minut 3, mentre les noies jugaven, ell seguia ordenant papers i buscant les targes a les seves butxaques.

Ha xiulat de manera molt lamentable, perjudicant als dos equips per igual, i el més penós, és que no s'ha adonat compte ni de més d'un fora de joc, ni de bastants faltes. Ucero ha marcat sense angle un golàs creuant la bola perfectament, i amb el 0-1 hem arribat a mitja part.

Ens ha faltat definir a la segona part, en un fora de joc no xiulat, de 5 metres, tant clar que gairebé paren el joc els dos equips, i desprès ha xiulat gol a favor del Can Deu, en un barullo dintre de la nostre àrea que dubto molt que ningú veiés si ha entrat o no, i personalment no crec que hagi passat sencer la línia de gol. Desprès en una jugada desafortunada, ha caigut el 2-1, i l'àrbitre ha finalitzat la seva gran actuació, expulsant amb vermella directe a Mélody, desprès de que l'han placat a dues mans, no ha xiulat ni ha volgut saber res de tot el que ha cobrat, i l'ha expulsat per treure's a la rival de sobre.

L'At. Can Deu mereixia la victòria, per joc, però és una llàstima que partits bons e interessants com els d'avui se'l carreguin gent amb un xiulet fent el pena per els camps.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Primer Equip
« Respondre #154 el: 21 de Febrer de 2011, 10:33:02 am »
El futbol femení està molt infravalorat. Envien àrbitres incapaços com este i la lien i no passa res. Per lo que me va dir ahir tarda una jugadora amb la que tinc confiança, el gol de l'empat d'elles, no va arribar ni a tocar la línia de gol.
En altri ordre de coses també va faltar l'entrenador habitual, Oriol, per ser pare: Felicitats.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:Primer Equip
« Respondre #155 el: 21 de Febrer de 2011, 15:53:30 pm »
El futbol femení està molt infravalorat. Envien àrbitres incapaços com este i la lien i no passa res. Per lo que me va dir ahir tarda una jugadora amb la que tinc confiança, el gol de l'empat d'elles, no va arribar ni a tocar la línia de gol.
En altri ordre de coses també va faltar l'entrenador habitual, Oriol, per ser pare: Felicitats.

jo tinc una foto que demostra que la pilota no entra...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:Primer Equip
« Respondre #156 el: 21 de Febrer de 2011, 16:41:54 pm »
Notícia d'última hora
El CE Sabadell ha impugnat el partit per aliniació indeguda per part de l'Atlètic Can Deu.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Springsteen

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 23
Re:Primer Equip
« Respondre #157 el: 21 de Febrer de 2011, 16:57:14 pm »
El futbol femení està molt infravalorat. Envien àrbitres incapaços com este i la lien i no passa res. Per lo que me va dir ahir tarda una jugadora amb la que tinc confiança, el gol de l'empat d'elles, no va arribar ni a tocar la línia de gol.
En altri ordre de coses també va faltar l'entrenador habitual, Oriol, per ser pare: Felicitats.

jo tinc una foto que demostra que la pilota no entra...


Espero que la foto no sigui com la del AS ...  :mml:

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Primer Equip
« Respondre #158 el: 21 de Febrer de 2011, 17:15:21 pm »
El futbol femení està molt infravalorat. Envien àrbitres incapaços com este i la lien i no passa res. Per lo que me va dir ahir tarda una jugadora amb la que tinc confiança, el gol de l'empat d'elles, no va arribar ni a tocar la línia de gol.
En altri ordre de coses també va faltar l'entrenador habitual, Oriol, per ser pare: Felicitats.

jo tinc una foto que demostra que la pilota no entra...


Espero que la foto no sigui com la del AS ...  :mml:

Segons un conegut meu que estava allà, i que estava més seré que l'àrbitre, just davant de l'àrea dels fets, la pilota no arriba ni a tocar la línia de meta.

A sobre els hem d'impugnar el partit per alineació indeguda. Aquest partit serà força recordat...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrera

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 210
  • Gènere: Femení
Re:Primer Equip
« Respondre #159 el: 21 de Febrer de 2011, 22:17:43 pm »
Seria la bomba 3 punts despres de la batalla