Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 499404 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Mitus

• Aleví
  • Missatges: 40
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #720 el: 17 de Juny de 2011, 17:16:19 pm »
Me n'alegro de que haguem acabat fitxant un lateral esquerre... Quan tot just ahir vaig llegir que el club vol la continuïtat de Bermudo... Buffffffff! A mi ja em perdonareu, però hi ha coses que no entendré mai!
Ara bé, de moment em sembla de conya que el club no es llenci com un boig per "noms" o jugadors que estan "vegetant" a Segona A des de fa lustros. És evident que caldrà fitxar jugadors amb experiència i que li donguin cos a aquest equip, però jo tampoc crec que pel fet de venir d'equips de Segona B, aquests hagin de ser fitxatges de baix nivell o futurs suplents. Inclús crec que vindràn al Sabadell amb unes ganes terribles de poder debutar a Segona A o en algún cas, tornar-hi. Endavant amb aquesta política! Crec que anem pel bon camí!

Anava a posar exactament això! Trobo que fer una selecció dels millors jugadors de Segona B per jugar amb el Sabadell a la Lliga Adelante té molts més avantatges que inconvenients. Són jugadors pels quals el tren de la Segona A potser no ha passat mai, i quina millor manera de donar-se a conèixer i reivindicar-se que jugant a un gran nivell en un equip històric i que fa un bon futbol a la LFP.

A més, hem de suposar que els salaris a pagar seran inferiors, i cap dels jugadors que estan sonant estan de tornada a les seves carreres, sinó més aviat al principi o en el seu millor moment, mirant més o menys els noms que sonen. No sé a vosaltres, però a mí em fa molta més il·lusió fitxar nanos amb ganes de Segona B que el jugador típic de Segona A tipo Moisés que va d'equip en equip sense consolidar-se mai. Potser algun en sortirà malament, però veient l'ull que van gastar els nostres "fitxadors" ara fa un any... ho dubto. Clar que al final posarem els calers per dur algú consolidat, però que la base es construeixi així em sembla molt bé.

A veure qui és el valent que de confirmar-se en els propers dies Simón, Ramírez, Víctor, Luismi Loro i Colorado (que ho desconec completament, només ho dic perquè és de qui es parla) no li sortirà fer un bon  :clap No oblidem d'on venim!

Xandri

• Visitant
« Respondre #721 el: 17 de Juny de 2011, 18:01:16 pm »
Pel que es comenta sembla una bona incorporació. Encara queda gent per arribar, esperem tenir un bon equip i no es pot criticar fins que no els haguem vist tots.

PD: Fitxatge *

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1581
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #722 el: 17 de Juny de 2011, 18:13:34 pm »
ha veure els fitxatges que vindran més pero oscar i hector de moment dos grans reforços.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1146
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #723 el: 17 de Juny de 2011, 18:14:40 pm »
Radio Sabadell diu que hi ha interès però que no està confirmat!  :confused:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

• Entrenador
« Respondre #724 el: 17 de Juny de 2011, 18:14:43 pm »
victor no l'he vist jugar pero alex colorado i luismi loro son molt bons jugadors  ha veure qui vindra apart d'ells.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

• Entrenador
« Respondre #725 el: 17 de Juny de 2011, 18:15:37 pm »
segons diuen el diaris i els aficionats del badalona ja s'estan despedint d'ell.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1009
« Respondre #726 el: 17 de Juny de 2011, 18:16:18 pm »
Hay que decir que todavía no hay oficial informado.

La única notícia que nos llega es de un diario de León que dice que esta muy cerca del Sabadell.

Posiblemente el lunes se confirmará este y algún fichaje más pero todavía no hay nada oficial.

• Entrenador
« Respondre #727 el: 17 de Juny de 2011, 18:17:40 pm »
Hay que decir que todavía no hay oficial informado.

La única notícia que nos llega es de un diario de León que dice que esta muy cerca del Sabadell.

Posiblemente el lunes se confirmará este y algún fichaje más pero todavía no hay nada oficial.
pues que se confirme ya queremos ver fichajes i que empiece la pretemporada.:)

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2307
« Respondre #728 el: 17 de Juny de 2011, 19:14:30 pm »
fins que el club o radio sabadell no ho anuncin no crec que es tindria que dir res!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat crisis97

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #729 el: 17 de Juny de 2011, 19:35:06 pm »

Desconnectat crisis97

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #730 el: 17 de Juny de 2011, 19:37:35 pm »
El Consell d'Administració del Gimnàstic de Tarragona va confirmar ahir la llista de baixes per la temporada 2011/2012, aquells jugadors que acaben  contracte i a qui no s'oferirà la continuïtat.  David Medina, Rubén Navarro, Vicente Pérez, Ludovic Delporte, Miki Martínez i Gerardo Noriega són els 6 jugadors que acaben contracte el proper 30 de juny i que no seguiran a la disciplina grana la temporada entrant.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #731 el: 17 de Juny de 2011, 19:53:19 pm »
 :scut :bandera
Doncs jo no vull dir res dels fitxatges (tinc la meva opinió) l'any passat jo era dels que deia que nomes fitxàvem bons jugadors de tercera per fer un equip de segona i vaig ser bastant critic, he pujat a segona, aixi que aquest any en callo la boca per si de cas  :sick:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9376
« Respondre #732 el: 17 de Juny de 2011, 20:22:18 pm »
Doncs jo no vull dir res dels fitxatges (tinc la meva opinió) l'any passat jo era dels que deia que nomes fitxàvem bons jugadors de tercera per fer un equip de segona i vaig ser bastant critic, he pujat a segona, aixi que aquest any en callo la boca per si de cas  :sick:

Coiny, donç parla i que passi el mateix :laugh2: :laugh2:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2091
  • Dimoniet !
« Respondre #733 el: 17 de Juny de 2011, 20:23:46 pm »
Mi plantilla seria esta :

Porteros : De Navas , Oriol Torres
Defensas : Oscar Ramirez (Badalona) , Bellvis(Tenerife) , Bermudo , Agustin , Toni Lao , + ( FICHAJE  jugador experimentado en segunda A )
Medios : Hector Simon ,Juvenal ,Eneko ,Marc, Fito, Nico ( Guadalajara ) Ciercoles (Español) Longas ( Cartagena) Alex Colorado(Lleida) Edu Oriol ( Barça)
Delanteros:  Arruabarrena (Leganes ) , Joaquin Rodriguez , Rayo ( Lleida ) + cesion Cristian Tello (Barça)

Buena plantilla , gran plantillaa!
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #734 el: 17 de Juny de 2011, 20:28:35 pm »

Coiny, donç parla i que passi el mateix :laugh2: :laugh2:
Cunills doncs no hi havia pensat amb això  :laugh2: :laugh2: :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

• Entrenador
« Respondre #735 el: 17 de Juny de 2011, 20:40:30 pm »
Mi plantilla seria esta :

Porteros : De Navas , Oriol Torres
Defensas : Oscar Ramirez (Badalona) , Bellvis(Tenerife) , Bermudo , Agustin , Toni Lao , + ( FICHAJE  jugador experimentado en segunda A )
Medios : Hector Simon ,Juvenal ,Eneko ,Marc, Fito, Nico ( Guadalajara ) Ciercoles (Español) Longas ( Cartagena) Alex Colorado(Lleida) Edu Oriol ( Barça)
Delanteros:  Arruabarrena (Leganes ) , Joaquin Rodriguez , Rayo ( Lleida ) + cesion Cristian Tello (Barça)

Buena plantilla , gran plantillaa!
Longas lo tiene casi hecho nose si era con el recreativo alcorcon nose que equipo pero lo tenia casi atado, i edu oriol a fichado por el zaragoza en teoria para jugar en primera division o en el filial.

Desconnectat Mitus

• Aleví
« Respondre #736 el: 17 de Juny de 2011, 22:23:38 pm »
Si s'arribés a confirmar... A part de ser un tros de fitxatge s'hauria de considerar com un jugador amb experiència a Segona A no? Va ser al Sevilla Atlético quan eren a aquella categoria, però desconec si tenia minuts o no.

Per cert, sigueu una mica més prudents abans d'obrir fils com aquest! No seria la primera vegada que donem un jugador com a fitxat i després...

Desconnectat Mitus

• Aleví
« Respondre #737 el: 17 de Juny de 2011, 22:37:31 pm »
http://www.sport.es/es/mercado-de-fichajes/liga-adelante.shtml

Jo no sé d'on ho han tret, però al Sport consta com a fet...  :mmmm

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #738 el: 17 de Juny de 2011, 22:50:56 pm »
Son veritat els rumors que s´ha sondejat la possibilitat de fitxar a OLEGUER PRESAS ex-BARÇA???
Algu sap alguna cosa d'aquest rumor... a mes a mes aquest tio es de SABADELL!!!! Seria un gran fitxatge... gracies!! OOOLEGUER, OOOLEGUER!!!!

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2091
  • Dimoniet !
« Respondre #739 el: 17 de Juny de 2011, 22:57:37 pm »
Son veritat els rumors que s´ha sondejat la possibilitat de fitxar a OLEGUER PRESAS ex-BARÇA???
Algu sap alguna cosa d'aquest rumor... a mes a mes aquest tio es de SABADELL!!!! Seria un gran fitxatge... gracies!! OOOLEGUER, OOOLEGUER!!!!

No lo quiero , vale que sea bueno i eso , pero ha tenido muchos enfrentamientos con la policia , a parte de un tio conflictivo en el vestuario , no quiero que el equipo se desmadre por culpa de él
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!