Autor Tema: Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)  (Llegit 36251 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Xandri

  • Visitant
Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« el: 31 de Desembre de 2009, 18:25:43 pm »
Obro aquest post per tal, que tothom qui estigui interesat en ajuntar-se amb nosaltres per animar o formar part de la penya (per començar, el proper partit contra el Vilajoiosa), ens ho comuniqui a la La Curva Arlekinada (antiga La Força Arlekinada) a través d'aquest correu: gradajovesbd@gmail.com o pel mateix fòrum.

La nostra penya encara no està finalitzada, i falten uns temes pendents per concretar-la com a tal. En que tant bon punt estigui solucionat, ja informarem.

PD: Recordar que la nostra sitaució en el camp és en la Curva del gol sud, i depèn del partit, anem darrera de cada porteria on ataqui el Sabadell.

Animeu-vos! :beer2

I visca el Centre d'Esports Sabadell! :scut :bandera

Doncs ja tenim nou blog de la penya, en que l'actualitzarem constantment:

http://gradajovelfa.blogspot.com/

I també tenim un grup al Facebook, si pot ser, convideu_hi als vostres amics:

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=68813262624&ref=ts

Endavant amb la Grada Jove - La Força Arlekinada!
« Darrera modificació: 04 de Gener de 2010, 23:27:57 pm per Xandri »

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Grade Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #1 el: 31 de Desembre de 2009, 18:29:47 pm »
Obro aquest post per tal, que tothom qui estigui interesat en ajuntar-se amb nosaltres per animar o formar part de la penya (per començar, el proper partit contra el Vilajoiosa), ens ho comuniqui a la La Curva Arlekinada (antiga La Força Arlekinada) a través d'aquest correu: gradajovesbd@gmail.com o pel mateix fòrum.

La nostra penya encara no està finalitzada, i falten uns temes pendents per concretar-la com a tal. En que tant bon punt estigui solucionat, ja informarem.

Animeu-vos! :beer2

I visca el Centre d'Esports Sabadell! :scut :bandera

Jo estic interessat en formar-hi part.
Cal que porti alguna cosa?
Per cert, tinc 12 anys, m'hi puc fer soci o hi ha un límit?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Xandri

  • Visitant
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #2 el: 31 de Desembre de 2009, 18:33:24 pm »
Company Xaviró,

De material nosaltres sempre portem bombo, banderes, papers, etc.
Pots dur qualsevol cosa relacionada amb el Centre d'Esports.
No hi ha cap límit d'edat per fer-se soci ni per venir amb nosaltres.

Saluts, :beer2
« Darrera modificació: 31 de Desembre de 2009, 18:43:07 pm per Xandri »

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #3 el: 31 de Desembre de 2009, 19:38:37 pm »
Clar que si! Diumenge serem a la corba de l'estadi!

 :beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #4 el: 01 de Gener de 2010, 10:10:13 am »
Donç allà estaré, animant amb vosaltres!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat jordi.g

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 99
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #5 el: 04 de Gener de 2010, 00:00:51 am »
aixo de la grada jove es una gran iniciativa sempre i quan es port edevant i seguint unes pautes:
-es tindria que fer una web especifica de la grada jove on hi hagues tot tipus d'informació.
-en aquesta web que la gent interessada es regisres ala web i que es comprometés a vindrecada diumenge a l'estadi a animar i per que aixo passes s'hauria de fer pagar un tan a l'any per exemple 15€ l'any que aquests diners  siguessin per comprar material per la grada jove(pancartes,trompetes,banderes,bombos,confeti etc...
-pero tot això a traves de aquesta web
-si algu sap de fer web i voldria colaborar podria fer aquesta web ja que es ajudaria moltisim amb tota la seva amabilitat.
-aquest projecte es va posar en inici l'any passat pero vui veure si a partir d'aquest diumenge contra el ontinyent ja hi ha algun grupet de grada jove i que aquest grup s'incrementi amb gran quantitat el dia del terrasa a casa que sera fundamental.

CONFIO QUE AQUEST DIUMENGE JA NEIXERA LA GRADA JOVE D'UNA VEGADA PER TOTES


VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!
tambe estaria be que a la wb sortissin els nomsi cognoms de cada component de la ggrada jove que hagues pagat i que cada diumenge es quedes amb un lloc concrtet de lestadi i es consentresin i anessin junts cap a dins lestadi per fer caliu tots junts
« Darrera modificació: 04 de Gener de 2010, 00:07:17 am per jordi.g »

Xandri

  • Visitant
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #6 el: 04 de Gener de 2010, 00:39:20 am »
Company jordi.g, tot això que has dit, ho teniem pensat, i ho volem posar en marxa els següents dies.
Gràcies per l'aportació.

Una pregunta... sobre la grada jove de la temporada anterior, què et refereixes, una que va intentar muntar la directiva? :beer2

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #7 el: 04 de Gener de 2010, 08:43:11 am »
Muy bien por la iniciativa que habeis tenido unos cuantos chicos de poneros juntos y animar...    :clap   Ayer todo el frio y el dia que era erais unos 11 o 12 creo , cosa que está muy bien.  A seguir así, pongais donde os pongais, a dar colorido y animar
Recordad, en este caso también LA BASE ES EL FUTUR,

P.D. Una pregunta:  Antiguos miembros de la peña LFA y veteranos ya del foro, donde se meten que no se les ve con vosotros?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat jordi.g

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 99
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #8 el: 04 de Gener de 2010, 11:36:52 am »
jo tinc dos preguntes:

-cuan es veura la grada jove a l'estadi? sera aquest diumenge?
-cuan estara la web feta perque la gent s'enteri i s'ajunti?

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #9 el: 04 de Gener de 2010, 14:16:45 pm »
Muy bien por la iniciativa que habeis tenido unos cuantos chicos de poneros juntos y animar...    :clap   Ayer todo el frio y el dia que era erais unos 11 o 12 creo , cosa que está muy bien.  A seguir así, pongais donde os pongais, a dar colorido y animar
Recordad, en este caso también LA BASE ES EL FUTUR,

P.D. Una pregunta:  Antiguos miembros de la peña LFA y veteranos ya del foro, donde se meten que no se les ve con vosotros?

Respecte a la teva pregunta, hi ha "components" de l'antiga LFA que segueixen anant a l'estadi cada 15 dies però ahir no van poder venir, i altres que simplement ara no venen tant al futbol.

 :beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat jordi.g

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 99
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #10 el: 04 de Gener de 2010, 14:39:29 pm »
jo no dic que no hi aneu jo dic que quan es veura la massa de joventut animanti cridant al gol?
sera aquest diumenge?
jo ja s que la curva esteu animant cada diumenge a l'estadi, amb aixo no hi ha res a dir

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #11 el: 04 de Gener de 2010, 14:44:40 pm »
jo no dic que no hi aneu jo dic que quan es veura la massa de joventut animanti cridant al gol?
sera aquest diumenge?
jo ja s que la curva esteu animant cada diumenge a l'estadi, amb aixo no hi ha res a dir

j****, nano això es ben fàcil.. quan s'apropi la gent q vulgui animar.. doncs es veura ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Xandri

  • Visitant
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #12 el: 04 de Gener de 2010, 14:46:11 pm »
jo no dic que no hi aneu jo dic que quan es veura la massa de joventut animanti cridant al gol?
sera aquest diumenge?
jo ja s que la curva esteu animant cada diumenge a l'estadi, amb aixo no hi ha res a dir

j****, nano això es ben fàcil.. quan s'apropi la gent q vulgui animar.. doncs es veura ;)
El que estem fent de moment, es intentar captar a nous joves perquè vinguin amb nosaltres.

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #13 el: 04 de Gener de 2010, 14:48:20 pm »
jo no dic que no hi aneu jo dic que quan es veura la massa de joventut animanti cridant al gol?
sera aquest diumenge?
jo ja s que la curva esteu animant cada diumenge a l'estadi, amb aixo no hi ha res a dir

Company i sense menysprear la teva pregunta, crec que té molt fàcil resposta.

Serem "massa de joventut" quan el jovent de la NCA vingui amb nosaltres o bé aconseguim ajuntar-nos tots. Per cert si vols estàs convidat a vindre contra l'Ontinyent!

Salut i endavant amb la Grada Jove!

 :beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #14 el: 04 de Gener de 2010, 15:56:59 pm »
Muy bien por la iniciativa que habeis tenido unos cuantos chicos de poneros juntos y animar...    :clap   Ayer todo el frio y el dia que era erais unos 11 o 12 creo , cosa que está muy bien.  A seguir así, pongais donde os pongais, a dar colorido y animar
Recordad, en este caso también LA BASE ES EL FUTUR,

P.D. Una pregunta:  Antiguos miembros de la peña LFA y veteranos ya del foro, donde se meten que no se les ve con vosotros?

bueno, los veteranos de LFA estan comprometidos con los estudios, y luego me parece q ayer navarro faltó - no lo sé seguro -  pero navarro es uno de los que nunca falla. Y por mi parte estava con fiebre y por eso no fuí.

En cuanto a jordi.g, el dia del St.Andreu, La Curva o La Força, como  le quieras llamar - en teoria La Força - fue quien le dió color a la grada con globos, banderas, el bombo y confetis. Al no recibir ayuda de la actual directiva el proyecto fue de mas ( yendo a León e Irún y haciendo pancartas que salieron en la televisión, diario y Rádio Sabadell ), a menos porque miembros de la actual directiva nos dieron la espalda.
Pero nosotros somos fuertes y sabemos que tenemos muchisima ayuda externa y de diferentes personas que son muy de fiar. Por lo tanto el dia del Ontinyent empezaremos a dar color, dado a que el dia anterior seguramente hagamos la segunda reunión para tirar el proyecto para delante.
El tema web es muy sencillo. En la reunión hecha el 24 de Diciembre, se aprobó " copiar " - por decirlo de alguna manera y sin ofender -, la idea de @rlekinats.com y hacer un blog, que es más fácil de actualizar que no una web normal, porqué años atrás, teniamos unas webs inmejorables pero le faltava contenido.
El tema de dar publicidad a la peña se hablará con total seguridad este Sábado.

Me comprometo con vosotros que esta peña irá hacia delante y será una de las peñas más importantes en poco tiempo, y espero que vosotros colaboréis.

Un Saludo.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #15 el: 04 de Gener de 2010, 16:00:39 pm »
Ahir, us faltava el Bombo.

Però es va veure una millora i va estar bé la vostre animació. A veure si aquest diumenge animeu a més gent a animar conjuntament i el dia del Terrassa doneu el dó de pit!

Ja sabeu que si necessiteu alguna cosa que estigui a les meves mans... faré el que es pugui.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #16 el: 04 de Gener de 2010, 16:02:24 pm »
Ahir, us faltava el Bombo.

Però es va veure una millora i va estar bé la vostre animació. A veure si aquest diumenge animeu a més gent a animar conjuntament i el dia del Terrassa doneu el dó de pit!

Ja sabeu que si necessiteu alguna cosa que estigui a les meves mans... faré el que es pugui.

És normal que faltés el bombo, el tinc jo a casa i no hi vaig anar... potser aquesta tarda baixo al centre a comprar el pal del bombo que " es va trencar " a Terrassa.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Xandri

  • Visitant
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #17 el: 04 de Gener de 2010, 16:03:45 pm »
Ahir, us faltava el Bombo.

Però es va veure una millora i va estar bé la vostre animació. A veure si aquest diumenge animeu a més gent a animar conjuntament i el dia del Terrassa doneu el dó de pit!

Ja sabeu que si necessiteu alguna cosa que estigui a les meves mans... faré el que es pugui.

És normal que faltés el bombo, el tinc jo a casa i no hi vaig anar... potser aquesta tarda baixo al centre a comprar el pal del bombo que " es va trencar " a Terrassa.
El pal va patir un "petit" accident en el tren que anava a Àfrica.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #18 el: 04 de Gener de 2010, 16:04:10 pm »
Guarda la factura, Pedrito, a veure si el Terrassa ens el paga.  ;D

 :borratxo
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jordi.g

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 99
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #19 el: 04 de Gener de 2010, 16:07:09 pm »
em sembla a mi que aquest diumenge hi començara aveures la grada jove
i tink molta confiança

VISCA EL SABADELL!!!!