Autor Tema: SARAGOSSA  (Llegit 8641 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ExTReM_10

  • Visitant
SARAGOSSA
« el: 27 de de 2005, 04:07:45 am »
Bons.

Se sap si s'organitzaran autocars per Saragossa...estaria interessat en anar--hi.
Se sap el dia del patit i l'horari???
S'aribaria molt abans del partit?? Es tornaria just a l'acabar???

Perdoneu per tantes preguntes, però m'és de gran utilitat saber-ho.
Gràcies!!

Desconnectat Atenció Al Soci

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 224
Re: Viatge a Saragossa
« Respondre #1 el: 29 de de 2005, 16:21:38 pm »
Hola,

Et podem dir que sí que s’organitzarà un autocar per part de les penyes, encara que de moment no hi ha confirmat cap horari. Tot i això, ja se sap que el partit es jugarà el dissabte dia 9 d’abril a les 5 de la tarda, encara que falta confirmar el camp.

Atentament,
Atenció al Soci i Simpatitzant.


CENTRE D'ESPORTS SABADELL , F.C., S.A.D.

Estadi Municipal Nova Creu Alta
Plç. Olimpia, s/n
08206 Sabadell (Bcn)

Telf: (+34) 937.231.305
Fax: (+34) 937.238.088

http://www.cesabadell.org
info@cesabadell.org

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
SARAGOSSA
« Respondre #2 el: 04 de Abril de 2005, 07:21:05 am »
DISSABTE TOTS HEM D'ANAR A SARAGOSSA, LA ROMAREDA O ON SIGUI HA DE SER ARLEQUINAT NINGU POT FALLAR NO HI HA EXCUSA

Desconnectat Manelinho

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Extret de la "última hora" de la web
« Respondre #3 el: 05 de Abril de 2005, 19:16:19 pm »
El Sabadell posa a disposició dels socis i simpatitzants un autocar pel desplaçament de Saragossa

El Centre d’Esports posa a disposició de tots els socis i aficionats un autocar gratuït pel desplaçament a Saragossa. Per apuntar-se a dit autocar només caldrà passar-se per les oficines del club. Cal comentar que la data límit per apuntar-se és el divendres dia 8 a les 14H. L’hora de sortida està programada per a les 9:00 del matí del mateix dissabte.
En cas que s’omplís, es contractaria un segon vehicle.

Entrades a 6€

El Centre d’Esports i el R. Zaragoza han arribat a un acord pel preu de les entrades. L’equip aragonès ofereix l’entrada a la tribuna de la Romareda al preu de 6€. Dites entrades s’adquiriran al mateix estadi.

TOTES I TOTS A LA ROMAREDA!!!    LA ROMAREDA, DE NOU, @RLEKINADA!!!
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Atenció Al Soci

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 224
AUTOCARS
« Respondre #4 el: 05 de Abril de 2005, 19:35:43 pm »
El Centre d’Esports posa a disposició de tots els socis i aficionats autocars gratuïts pel desplaçament a Saragossa. Per apuntar-se a nomes caldrà passar-se per les oficines del club. Cal comentar que la data límit per apuntar-se és el divendres dia 8 a les 14H. L’hora de sortida està programada per a les 9:00 del matí del mateix dissabte.


Entrades a 6€

El Centre d’Esports i el R. Zaragoza han arribat a un acord pel preu de les entrades. L’equip aragonès ofereix l’entrada a la tribuna de la Romareda al preu de 6€. Dites entrades s’adquiriran al mateix estadi.

« Darrera modificació: 09 de Abril de 2005, 14:20:07 pm per WebTeam SBD »
Atenció al Soci i Simpatitzant.


CENTRE D'ESPORTS SABADELL , F.C., S.A.D.

Estadi Municipal Nova Creu Alta
Plç. Olimpia, s/n
08206 Sabadell (Bcn)

Telf: (+34) 937.231.305
Fax: (+34) 937.238.088

http://www.cesabadell.org
info@cesabadell.org

friend

  • Visitant
Re: AUTOCARS
« Respondre #5 el: 05 de Abril de 2005, 20:14:27 pm »
molt bona iniciativa akesta per part del club!!! enorabonaa per akestes negociacions tb!!!

pero segons tinc entes... els juvenils quan tenen un viatge llarg... el club no es fa responsable ni d'una petita part del q val l'autocar... i llavors el preu per cada un es fa una mica alt... ja q posen gratis els autocars als aficionats pel public del sabadell tb el club es podria fer carrec d'una part del autocar pels juvenils en akests desplaçaments i aixi no valdrien tan calers... no creieu???

jo aixo ho veig una injusticiaa..!!!

pd: q consti q a sigut una molt bona iniciativa per part de la directiva!! ;) pero tb em de cuidar akests petits detalls del futbol base!!

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
MOLT BONA IDEA
« Respondre #6 el: 05 de Abril de 2005, 20:35:04 pm »
Una altra bona iniciativa de la directiva de tots formes jo penso anar-hi amb cotxe particular aixi encara serem mes gent TOTS A SARAGOSSA ara no hi ha excusa

Desconnectat fenicaro

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 784
Re: AUTOCARS
« Respondre #7 el: 05 de Abril de 2005, 20:35:55 pm »
Podéis decirme la hora del partido, hora de vuelta , ( para posible visita a la pilarica y así engañar a mi novia para q venga  con esa excusa...) XDD.


Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: AUTOCARS
« Respondre #8 el: 05 de Abril de 2005, 20:39:25 pm »
Salimos a las 9 de la mañana y el partido es a las 5 de la tarde. El año q rozemos el descenso i nos salvemos alli, si que visitemos la pilarica. Esta vez sera igual?
Por cierto, a esto q decis de los juveniles... Los juveniles solo viajan por Catalunya, y creo que no muy lejos, pq no estan ni en preferente kreo, sino en 1º. Aun asi, el mercantil, de preferente, tiene q pagarse los jugadores el viaje. Pagan 10 euros cada jugador, y pueden llevar 2 akompañantes.Asi q por lo q veo, o tienes dinero, o es normal q tus jugadores paguen desplazamientos.
Y por la iniciativa de buses gratis... chapeau a la directiva ;););)

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: AUTOCARS
« Respondre #9 el: 05 de Abril de 2005, 20:41:39 pm »
Molt bona iniciativa, crec que ara no hi ha moltes excuses per no anar-hi. A sobre, el preu de les entrades es més que raonable.
A veure si el sabadell ens dona una gran alegria, perque crec que un resultat positiu seria un cop anímic molt important.

FELICITATS A LA DIRECTIVA, això si, estic d'acord amb la possible ajuda que s'hauria de fer a el futbol base.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat felix

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1723
  • Gènere: Masculí
Re: AUTOCARS
« Respondre #10 el: 06 de Abril de 2005, 22:27:08 pm »
JO EN TREN
Un tren tipus ave, o quasi, surt de Sants i et deixa a  Delicias en tres hores justes. Tinc ganes de provar-ho i igual arribo allà`ja dinat. No puc sortir a les 9. Si hi hagués un autocar a les 10´15 o 10´30 ja podria, però a les 9 per mi es massa aviat. Algú sap si amb l´autocar gratis del sabadell es pot NOMÉS tornar?
VISCA EL SABADELL

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: AUTOCARS
« Respondre #11 el: 06 de Abril de 2005, 22:57:58 pm »
Jo marxaré a les 11, dinaré a Fraga, veuré el partit, soparé a Lleida i cap a casa.

No pense passar molt temps allà. Me porta mels records del servei militar.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: AUTOCARS
« Respondre #12 el: 07 de Abril de 2005, 09:05:29 am »
Algu sap com van els autocars quants hem portem? TOTS A SARAGOSSA

Connectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7037
  • Gènere: Masculí
Re: AUTOCARS
« Respondre #13 el: 07 de Abril de 2005, 10:16:36 am »
LLOCS PER DINAR O SOPAR:

FRAGA, al Hostal Flavia o al Hotel Casanova.
ALCARRAS, hi ha un restaurant que t'hi cagues a peu de carretera. demaneu corder.
LLEIDA, a La Huerta es increible com donen de menjar.

Quants autocars es faran?

Jo suposo que anire amb cotxe particular, igual que d aqui dues setmanes a Osca.

Per cert, qui vagi en cotxe, que ho faci per la N-II fins a Fraga, que ja es tot autovía. Desprès, de Fraga a Saragossa son nomès 20 minuts de diferencia si es va per autopista o carretera, i t estalvies 7 euros. La carretera vas sempre a 100 o 120 per hora i el paissatge del desert dels Monegres es una passada de nit.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: AUTOCARS
« Respondre #14 el: 07 de Abril de 2005, 19:57:48 pm »
Per cert, qui vagi en cotxe, que ho faci per la N-II fins a Fraga, que ja es tot autovía. Desprès, de Fraga a Saragossa son nomès 20 minuts de diferencia si es va per autopista o carretera, i t estalvies 7 euros. La carretera vas sempre a 100 o 120 per hora i el paissatge del desert dels Monegres es una passada de nit.

La última vegada que vaig estar a Tafalla, al tornar per la Nacional, la guarra civil va parar a la meva dona i li van clavar 90€.
Recomano Autopista, més ample, còmode i amb menys risc de trobar-te a la guarra civil! >:(
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: AUTOCARS
« Respondre #15 el: 07 de Abril de 2005, 20:05:39 pm »
Amic SABADELL ja portem 2 plens i el tercer suposo que esta al caure...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Atenció Al Soci

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 224
Re: AUTOCARS
« Respondre #16 el: 07 de Abril de 2005, 20:07:34 pm »
Hola,

En resposta a la persona que demanava si podia només TORNAR en autocar, li podem dir que no és possible. En tot cas, si té algun dubte, que truqui a les oficines del club on atendran el seu cas personalment.

Atentament,
Atenció al Soci i Simpatitzant.


CENTRE D'ESPORTS SABADELL , F.C., S.A.D.

Estadi Municipal Nova Creu Alta
Plç. Olimpia, s/n
08206 Sabadell (Bcn)

Telf: (+34) 937.231.305
Fax: (+34) 937.238.088

http://www.cesabadell.org
info@cesabadell.org

Desconnectat Minotaure

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 139
  • Gènere: Masculí
Re: SARAGOSSA
« Respondre #17 el: 07 de Abril de 2005, 20:35:13 pm »
Aqui haurien d'haver els missates que es troben a Primer equip que parlen dels autocars gratuïts de dissabte vient a la Romadera.
Pel qui vulgui informació dels autocars gratüits per verue le Saragossa B - Sabadell el proper dissabte que visiti la secció  ÚLITMA HORA de la web (www.cesabadell.org)

Desconnectat mariokey

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1018
Re: YA VAN 4 AUTOCARS
« Respondre #18 el: 08 de Abril de 2005, 17:28:13 pm »
 :o He oido por radio sabadell que ya hay 3 autocares completos y estaban empezando ya el cuarto.
Solo en autocares habia 177 personas confirmadas aparte de los que van en coche particular y los que van en tren.
Somos la mejor aficion del mundo, aupa Sabadell :o

Connectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7037
  • Gènere: Masculí
URGENT !! ALGU QUE VOLGUI VENIR AMB COTXE
« Respondre #19 el: 08 de Abril de 2005, 20:15:47 pm »
No puc sortir cap a Saragossa fins al migdia. Necessito algu que volgui venir amb cotxe amb mi fins a la capital manya. Aixi no vaig sol i comparteixo gastos de benzina. La idea seria sortir cap a les 12 i tornar despres del partit.

Missatge adreçat pel que va en tren o altres que no poguin agafar el bus.

Nomès demano que sigui gent decent !!

em truqueu al 656635303.